00:18 24.10.2012
... ekonomiści przewidują wręcz, że polskie PKB w ostatnim kwartale mogło się skurczyć. Trudne otoczenie makroekonomiczne jest wielkim wyzwaniem, ale i szansą dla firm. Kto ją wykorzysta, może wyjść z kryzysu wzmocniony. Jedną z ważniejszych umiejętności w takim czasie jest skuteczna optymalizacja finansowa przedsiębiorstwa. Czy, gdzie i w jakim ...
11:12 10.04.2012
... wspólna akcja marketingowa W czerwcu 2010 miała wystartował wspólny program marketingowy firm ZPM Henryk Kania i Disney. Był to konkurs dla najmłodszych związany z ... tego roku. Licencja na markę i co-branding oparte były na współpracy marketingowej obu firm. Licencja na markę a rozszerzanie marki Marka Henryk Kania planowała przeprowadzić rozszerzanie ...
13:21 14.09.2011
Menedżerowie mają kłopoty z wiedzą. Niby można nadać jej realny kształt (np. przez szkolenie), dzięki czemu da się nią zarządzać. Niby wiadomo że ma ona ogromny wpływ na sukces lub porażkę (np. gdy sprzedawca nie potrafi wytłumaczyć klientowi różnic w produkcie jego firmy w stosunku do produktu konkurencji), więc możliwe jest jej podnoszenie w ...
10:45 16.06.2011
... nowe projekty silnie nawiązywały do historii marki i jej symboliki. W wypadku firm motoryzacyjnych dotyczyły uprzestrzennienia logo, nadania mu „chromowego” wyglądu i bardziej nowoczesnych ... wielu właścicieli firm z branż o wiele dynamiczniej się zmieniających, jak na przykład marki z rynku FMCG. Firmy mają swoje strategie biznesowe i zapisane w ...
13:41 31.03.2011
... znaczne sumy na badania R&D (2 mld dolarów, czyli dwa razy więcej niż jego główny konkurent – Unilever) i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm w branży FMCG. Szefowie koncernu doszli jednak do wniosku, że nie zawsze rozwijanie technologii wewnątrz firmy jest najbardziej efektywnym sposobem na ...
09:33 23.12.2010
Jeśli firmie zależy na wysokim poziomie satysfakcji klienta, kierownictwo powinno jednoznacznie zdecydować o przyjęciu jednej z trzech głównych strategii postępowania wobec klientów. Każda z tych strategii (agrafki, zamka błyskawicznego, rzepa) nieco inaczej patrzy na sposób osiągania zysku. Strategia agrafki Strategia ta polega na zaoferowaniu ...
12:54 13.12.2010
... mają na liście płac. Zdają sobie również sprawę z tego ilu wykonawców zatrudniają i jakie ponoszą koszty związane ze stałym zatrudnieniem. Niewiele firm jednak faktycznie planuje działania na podstawie rzeczywistych ludzkich możliwości. Dzieje się tak dlatego, że ludzie przypisani do danego projektu mają ...
12:15 09.11.2010
... rosnąca konkurencja, zmiany demograficzne, zmieniające się oczekiwania pracowników oraz rozwój technologiczny sprawiają, że przyjęte strategie nie gwarantują już osiągnięcia celów biznesowych. Ponadto przeprowadzone przez Manpower badanie „Strategie zatrudnienia” ujawnia, że według prawie jednej czwartej pracodawców z 36 krajów obowiązująca w ich ...
00:03 10.08.2010
... firmy z wielu branż, o różnej wielkości zatrudnienia i przychodach. Mimo takiego zróżnicowania, większość firm (87%) wyraziła opinię, że opłaciło się im wdrożyć ISO 9001. Zaledwie 4,1% ... następstw zaobserwowano wśród badanych, którzy wdrażali ISO ponad dwa lata. U niemal 80% firm proces wdrażania ISO zajął jednak mniej niż 12 miesięcy. Czas wdrażania ...
00:02 09.08.2010
... innowacyjnego charakteru dóbr i usług. Przedsiębiorstwa coraz częściej też oceniają inwestycje w innowacje jako strategiczne. Wyniki badania wskazują również, że 47% dużych firm ocenia swoje ostatnie inwestycje w nowe technologie jako strategiczne, 48% - jako mające istotne znaczenie, a tylko 5% jako mało istotne. Przedsiębiorcy przykładają również ...
Facility Management - usługa XXI wieku REKLAMA
Wniosek o 300 plus można składać od 1 lipca
Zbycie udziałów w spółce z o.o. - wynagrodzenie wspólnika a podatek VAT
Stagflacja niestraszna nieruchomościom
Likwidacja spółki handlowej krok po kroku
WIG-20 broni poziom majowego minimum
Nowa ustawa deweloperska wejdzie w życie 1 lipca