eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › strategie firm
  • Jak ciąć koszty firmy w kryzysie?

    Jak ciąć koszty firmy w kryzysie?

    00:18 24.10.2012

    ... ekonomiści przewidują wręcz, że polskie PKB w ostatnim kwartale mogło się skurczyć. Trudne otoczenie makroekonomiczne jest wielkim wyzwaniem, ale i szansą dla firm. Kto ją wykorzysta, może wyjść z kryzysu wzmocniony. Jedną z ważniejszych umiejętności w takim czasie jest skuteczna optymalizacja finansowa przedsiębiorstwa. Czy, gdzie i w jakim ... WIĘCEJ

    Tematy: kryzys finansowy, spowolnienie gospodarcze, skutki kryzysu, badania firm
  • Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    11:12 10.04.2012

    ... wspólna akcja marketingowa W czerwcu 2010 miała wystartował wspólny program marketingowy firm ZPM Henryk Kania i Disney. Był to konkurs dla najmłodszych związany z ... tego roku. Licencja na markę i co-branding oparte były na współpracy marketingowej obu firm. Licencja na markę a rozszerzanie marki Marka Henryk Kania planowała przeprowadzić rozszerzanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Zarządzanie wiedzą w firmie

    13:21 14.09.2011

    Menedżerowie mają kłopoty z wiedzą. Niby można nadać jej realny kształt (np. przez szkolenie), dzięki czemu da się nią zarządzać. Niby wiadomo że ma ona ogromny wpływ na sukces lub porażkę (np. gdy sprzedawca nie potrafi wytłumaczyć klientowi różnic w produkcie jego firmy w stosunku do produktu konkurencji), więc możliwe jest jej podnoszenie w ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia zarządzania, strategie firm, strategia marketingowa, zarządzanie firmą
  • Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    Rebranding na rynku motoryzacyjnym

    10:45 16.06.2011

    ... nowe projekty silnie nawiązywały do historii marki i jej symboliki. W wypadku firm motoryzacyjnych dotyczyły uprzestrzennienia logo, nadania mu „chromowego” wyglądu i bardziej nowoczesnych ... wielu właścicieli firm z branż o wiele dynamiczniej się zmieniających, jak na przykład marki z rynku FMCG. Firmy mają swoje strategie biznesowe i zapisane w ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, rebranding, strategia marketingowa, kreowanie marki
  • Innowacje a przewaga konkurencyjna

    Innowacje a przewaga konkurencyjna

    13:41 31.03.2011

    ... znaczne sumy na badania R&D (2 mld dolarów, czyli dwa razy więcej niż jego główny konkurent – Unilever) i jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm w branży FMCG. Szefowie koncernu doszli jednak do wniosku, że nie zawsze rozwijanie technologii wewnątrz firmy jest najbardziej efektywnym sposobem na ... WIĘCEJ

    Tematy: innowacyjność firm, innowacje, budowanie przewagi konkurencyjnej, strategie firm
  • Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    Nowoczesne strategie orientacji na klienta

    09:33 23.12.2010

    Jeśli firmie zależy na wysokim poziomie satysfakcji klienta, kierownictwo powinno jednoznacznie zdecydować o przyjęciu jednej z trzech głównych strategii postępowania wobec klientów. Każda z tych strategii (agrafki, zamka błyskawicznego, rzepa) nieco inaczej patrzy na sposób osiągania zysku. Strategia agrafki Strategia ta polega na zaoferowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie firm, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategie orientacji na klienta
  • Skuteczne wdrażanie strategii

    Skuteczne wdrażanie strategii

    12:54 13.12.2010

    ... mają na liście płac. Zdają sobie również sprawę z tego ilu wykonawców zatrudniają i jakie ponoszą koszty związane ze stałym zatrudnieniem. Niewiele firm jednak faktycznie planuje działania na podstawie rzeczywistych ludzkich możliwości. Dzieje się tak dlatego, że ludzie przypisani do danego projektu mają ... WIĘCEJ

    Tematy: wdrażanie strategii, strategie firm, budowa strategii, cele strategiczne
  • Strategie HR a strategie biznesowe firmy

    Strategie HR a strategie biznesowe firmy

    12:15 09.11.2010

    ... rosnąca konkurencja, zmiany demograficzne, zmieniające się oczekiwania pracowników oraz rozwój technologiczny sprawiają, że przyjęte strategie nie gwarantują już osiągnięcia celów biznesowych. Ponadto przeprowadzone przez Manpower badanie „Strategie zatrudnienia” ujawnia, że według prawie jednej czwartej pracodawców z 36 krajów obowiązująca w ich ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami ludzkimi, polityka personalna firmy, zarządzanie talentami
  • ISO 9001 a konkurencyjność firmy

    ISO 9001 a konkurencyjność firmy

    00:03 10.08.2010

    ... firmy z wielu branż, o różnej wielkości zatrudnienia i przychodach. Mimo takiego zróżnicowania, większość firm (87%) wyraziła opinię, że opłaciło się im wdrożyć ISO 9001. Zaledwie 4,1% ... następstw zaobserwowano wśród badanych, którzy wdrażali ISO ponad dwa lata. U niemal 80% firm proces wdrażania ISO zajął jednak mniej niż 12 miesięcy. Czas wdrażania ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność firmy, strategia marketingowa, innowacyjność przedsiębiorstw, konkurencyjność przedsiębiorstw
  • Polskie firmy a innowacyjność

    Polskie firmy a innowacyjność

    00:02 09.08.2010

    ... innowacyjnego charakteru dóbr i usług. Przedsiębiorstwa coraz częściej też oceniają inwestycje w innowacje jako strategiczne. Wyniki badania wskazują również, że 47% dużych firm ocenia swoje ostatnie inwestycje w nowe technologie jako strategiczne, 48% - jako mające istotne znaczenie, a tylko 5% jako mało istotne. Przedsiębiorcy przykładają również ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, sytuacja przedsiębiorstw, badania przedsiębiorców, innowacyjność przedsiębiorstw

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: