2018-11-21 10:39
Innowacyjność to nie tylko inwestowanie w najnowsze technologie © thodonal - Fotolia.com
Przeczytaj także: Cloud computing: sama strategia chmurowa już nie wystarcza
Firma KPMG, bazując na badaniach rynku, stworzyła listę 9 kluczowych cech organizacji, które dążą do pozycji lidera w sektorze TMT. Zestawienie to nie tylko wyznacza właściwe działania, ale również wskazuje ramy obecnych niedociągnięć. Konkurencyjny rynek sprawia, że dziś firmy TMT muszą myśleć, działać i inwestować jak start-upy.Kultura przedsiębiorczości nie jest czymś, co można stworzyć ad hoc. Nie jest też przede wszystkim budowana poprzez akwizycje i uruchamianie nowych startupów. Trzeba zapewnić odpowiednie warunki, aby pracownicy i firmy mogły się rozwijać. Musi opierać się na jasno zakomunikowanej strategii, która umożliwia jednostkom i zespołom działania kreatywne, podejmowanie ryzyka i szybkie dostosowanie do zmieniającego się otoczenia – mówi Jan Karasek, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce.
fot. mat. prasowe
Kluczowe cechy charakterystyczne dla organizacji dążących do pozycji lidera w sektorze TMT
Wyjątkowe doświadczenia klientów (ang. Customer Experience – CX) są w centrum uwagi liderów sektora TMT.
Organizacje zbudowały solidne fundamenty dla sukcesu poprzez kultywowanie czterech krytycznych zdolności. Po pierwsze, troska o doskonałość na wszystkich szczeblach organizacji i przejmowanie tzw. lepszych praktyk. Po drugie, skupienie się na angażowaniu, wzmacnianiu pozycji i stwarzaniu nowych możliwości swoim pracownikom – budowa tzw. Employee Experience. Po trzecie, ścisłe zarządzanie Customer Experience poprzez zintegrowane działania marketingowe, sprzedażowe i serwisowe. A także poprzez zapewnienie środków finansowych na prawdziwą transformację, a nie tylko stopniową poprawę, poprzez jasną, wiarygodną dla CFO, opartą na danych wiedzę na temat ekonomii doświadczenia klienta (CX) – mówi Jan Karasek, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce.
oprac. : eGospodarka.pl
Innowacje jedyną drogą transformacji cyfrowej?
Nie tylko transformacja cyfrowa. Jak pandemia przyspiesza rozwój firmy?
Zrównoważony rozwój priorytetem branży technologicznej
SAS przedstawia 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
Polskie startupy, czyli młodość, wykształcenie i duża pewność siebie
Nowe technologie: EY sprawdza, w co zainwestują firmy
Digitalizacja lekiem na pandemię. 5 kroków do rozwoju firmy
Start-up: czy rządowe finansowanie jest skuteczne?
Najnowsze technologie zwiększą twoje zyski o 80% szybciej
Od lipca wyższe wypłaty rent i emerytur
Raty kredytów rosną dużo szybciej niż ceny najmu
Branża eventowa ruszyła z impetem, ale ma 360 mln zł zaległości
Ceny ubezpieczenia OC zaskakują
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
EUR/CHF poniżej parytetu
Sprzedaż mieszkań spadła