-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... ekspansja dużych koncernów, wprowadzanie nowych technologii, opakowań, sposobów sprzedaży i reklamy bezpośredniej spowodowały, że małe browary cofały się w rozwoju. ... pielęgnowana przez rody Potockich, Tenczyńskich, Wiśniowieckich. To będzie jeden z najpiękniejszych browarów w Polsce. Tenczynek bije wszystkie na głowę. Ale nie tylko o odrodzenie ...
-
Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej
... należy spodziewać się „dramatycznego spadku ich liczebności w najbliższych latach”. Wykres nr 1. Liczba sklepów internetowych w Polsce Polskie sklepy internetowe "od środka" Najczęściej wybieranymi przez sklepy sposobami reklamy są: rejestracja w wyszukiwarkach i katalogach internetowych (53 proc. badanych sklepów) oraz zamieszczanie informacji na ...
Tematy: -
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... efektywności działań). Stąd m.in. rosnąca popularność programów partnerskich (36%), reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), ... sklepów wskazuje mężczyzn jako swoich głównych klientów. Informacje o badaniu Raport „E-commerce w Polsce 2010” jest oparty o wyniki badań przeprowadzonych w kwiecień-wrzesień 2010 r. ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... i jest ku temu kilka powodów, które postaram się przedstawić. Facebook w Polsce Facebook w Polsce to platforma społecznościowa bardzo szybko zdobywająca popularność. Według ... nas promocję. Popularyzacja kampanii społecznej w Internecie jest o tyle łatwa, że internauci reklamy społecznej i zachęty do odwiedzenia profilu kampanii społecznej na FB nie ...
-
Branża turystyczna radzi sobie w m-commerce
... najnowszego raportu firmy zanox. Lider rynku reklamy efektywnościowej w Europie podsumował zakupy usług turystycznych na swoich kluczowych rynkach. Przygotowany przez zanox raport obejmuje kraje: Niemcy, Włochy, Francję, Hiszpanię, kraje Beneluksu, Skandynawię oraz Polskę. Z opracowania, wynika że tylko w Polsce zyski z transakcji wzrosły aż o 280 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... komórkowych dostało w ciągu ostatniego roku rachunek wyższy niż oczekiwali. W Polsce odsetek użytkowników wykorzystujących potencjał smartfonów w bardzo ograniczonym zakresie sięga ... odpowiednie konstruowanie planów taryfowych czy też rozbudowywanie sieci. Są w Polsce smartfony poza zasięgiem sieci 3G, które tylko czekają na sygnał i… ciekawą ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... reklamy ekorowerów (ecobikes). Zaciekawiło mnie to, bo cóż jest bardziej ekologicznego niż zwykły ... itd. Kolejne manifestacje to, na poziomie zachowań, segregacja śmieci, wzrost recyklingu i odzyskiwania surowców. Jest to w Polsce i w Unii Europejskiej po części wymuszane legislacyjnie. Na przykład w 2014 r. Polska, zgodnie z dyrektywami UE, powinna ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... „Handel mobilny w praktyce 2014”. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA? Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu korzystało z Internetu ... m-commerce w Polsce osiągnie wartość miliarda złotych – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu mGenerator.pl. Podobne tempo wzrostu możemy zauważyć również w przypadku reklamy mobilnej ...
-
Barometr e-commerce 2016
... reklamy oraz będą najsilniej stymulowały wzrost przychodów sklepów internetowych. – Rynek e-commerce w Polsce ...
-
Przyszłość jest kobietą?
... je mężczyźni? Aby to zrozumieć, Grupa Havas przeprowadziła w Polsce badanie na reprezentatywnej dla populacji grupie, zadając pytania o ... Reklamy pokazują zbyt wiele stereotypów związanych z rolą kobiet”, a ponad 50% „Czuje żal z powodu sposobu jak kobiety są pokazywane w reklamach w Polsce”. I choć wydaje się, ze kobiety mieszkające w Polsce ...
-
Ad viewability, czyli o niskiej widoczności reklam online
... na tym polu sukcesy? Jak prezentuje się kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, a więc viewability? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza z kwartalnych ... w II kwartale 2018 r. 19,1 sekundy (wobec 20,6 sekundy w I kwartale). Nieznacznie wzrosło w Polsce natomiast Viewability reklam wideo – do 51 proc. w II kwartale (podczas gdy w I ...
-
10 ważnych kwestii przed zakupem apartamentu hotelowego
... , by następnie przeznaczyć je w całości na wynajem w tzw. modelu PRS. W Polsce wciąż nie mamy krajowych funduszy inwestycyjnych REIT, pozwalających małym inwestorom ... Dla przykładu w USA bardzo surowo podchodzi się do rodzaju reklamy, jaką można zastosować w przypadku jego promocji. W Polsce pierwsze condohotele zaczęły się pojawiać już prawie ...
-
Co przegapił duży e-biznes?
... na także tym, że rozdawany za darmo e-book, może zawierać twoje reklamy, informacje o usługach, promocję serwisu i każdą inną informację jaką chciałbyś rozpropagować. Nie ma ... Mc Donald należałby do Ciebie ? Jakim samochodem dzisiaj jeździłbyś sprzedając pierwsze w Polsce chipsy ? Tego już nie możesz zrobić, ale możesz TERAZ zacząć Internetowy ...
Tematy: -
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... za tym idzie wzrostu przychodów z reklamy internetowej - komentuje Jacek Pasławski, Prezes INTERIA.PL. - Biorąc pod uwagę obecny potencjał Google'a w Polsce, w ciągu pół roku ... świecie indeksem URL'i. Pozycja lidera wśród wyszukiwarek została potwierdzona także w Polsce, m.in. pierwszym miejscem w przeprowadzonym w ubiegłym roku przez dwutygodnik ...
-
Zapłacimy za nieuczciwych bankrutów?
... wyjścia z dołka finansowego i cały czas pozostaje w społeczeństwie. Tego właśnie brakuje obecnie w Polsce, gdzie legalne dochody podatnika, nawet takiego, których chce uregulować swoje zobowiązania, ... klientów. Zachodzi obawa, że już za kilka miesięcy zaleją nas reklamy na wzór tych z Wielkiej Brytanii, nawołujące do łatwego porzucenia długu i ...
-
Sprzedaż samochodu zza granicy a podatek akcyzowy
... .: Dz.U. z 2003 r. nr 58, poz. 515 z późn. zm.). Uwaga! Jeżeli sprzedaż samochodu w Polsce zostanie dokonana przed jego pierwszą rejestracją, to będzie podlegać akcyzie. Pogląd ten ... przekazanie lub zużycie wyrobów akcyzowych na potrzeby reprezentacji albo reklamy; przekazanie przez podatnika wyrobów akcyzowych na potrzeby osobiste podatnika, ...
-
Polscy farmaceuci wybierają pracę w kraju
... miejsce na rynku firm farmaceutycznych działających w Polsce, na wysokim poziomie utrzymuje się też liczba ofert pracy dla przedstawicieli farmaceutycznych publikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl. Na razie nie widać też bezpośredniego wpływu rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych, które zakazuje kontaktów z lekarzem ...
-
Faktura korygująca VAT a usługi opodatkowane za granicą
Rozpatrzmy następującą sytuację: Polski przedsiębiorca świadczył na rzecz swojego unijnego kontrahenta usługi doradcze i reklamy, na które wystawił fakturę VAT. Usługi te, zgodnie z przepisami ustawy o VAT, nie podlegały opodatkowaniu w Polsce. Obecnie wystawił on fakturę korygującą, która obniża kwoty wynikające z faktury pierwotnej. Czy w takiej ...
-
Polacy polubili marki własne
... każdy sieciowy detalista oferuje linie towarów obrandowane przez siebie. Szacuje się, że w Polsce w branży FMCG sprzedaż spod znaku private labels ma wartość blisko 20 mld ... się na zwiększenie atrakcyjności samej marki. Warto jednak zauważyć, że koszty reklamy ponoszone przez sieci handlowe są relatywnie niskie w porównaniu z producentami FMCG. ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... i innego rodzaju stron WWW. O popularności blogów niech świadczy ich liczba. W samej Polsce istnieje prawie 2,5 miliona blogów, choć specjaliści wskazują, że tylko co piąty ... produktów w celu wyrażenia swojej opinii. Dla firmy recenzje są doskonałą formą reklamy. Dodatkowo stanowią informację zwrotną dla firmy. Informacje o nowościach Blog firmowy to ...
-
Rozszerzono badanie Megapanel PBI/Gemius
... internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci - zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce w celu zapewnienia stabilnego rozwoju internetu i rynku reklamy internetowej w Polsce. Celem badania jest prezentacja liczby i profilu demograficznego użytkowników internetu oraz sposobu, w jaki internauci ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... online w ramach Cyber Monday niż w stacjonarnych sklepach podczas Black Friday. W Polsce różnica między tymi dwoma dniami wciąż jednak się zaciera. Wielu ... oddziałują na ludzką podświadomość, co często wykorzystywane jest przez specjalistów od reklamy i sprzedawców. To właśnie stąd biorą się ogromne billboardy z zapowiedziami rabatów, czerwone neony ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... bezrobocia, będzie można wyciągnąć jakieś bardziej ogólne wnioski. Ogółem zatrudnienie w Polsce jest wyższe niż we wrześniu przed rokiem w obu sektorach: prywatnym ... Największy spadek zamieszczanych ogłoszeń w stosunku do sierpnia zanotowała branża mediów i reklamy. Pracodawcy z tej branży poszukiwali mniej niż przed miesiącem pracowników działów ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2005
... branż. Ten wynik jest odzwierciedleniem dużego wzrostu produkcji przemysłowej w Polsce, która wzrosła w czerwcu o 6,8% w stosunku do czerwca 2004 roku. Wzrosła ... odnotowały w czerwcu: budownictwo (4,5%), logistyka (6,4%), farmacja (4,6%) oraz branża mediów i reklamy (7%). Firmy outdoorowe, zajmujące się reklamą zewnętrzną, które wchodzą w skład ...
-
Emerytura w Twoich rękach
... , że dzięki niemu przyszłe emerytury będą wyższe. Wrażenie potęgowały reklamy towarzystw emerytalnych, które obiecywały przystępującym zasobną jesień życia. Tymczasem ... emerytura będzie wyższa. Pokazuje to przykład III filaru emerytalnego, który w Polsce - mimo zabiegów takich jak choćby wprowadzenie indywidualnych kont emerytalnych - wciąż jest ...
-
Czym są naming rights?
... zawierająca tablicę z historią firmy, apartament dla gości oraz liczne reklamy telewizyjne dookoła. Firma telekomunikacyjna Sprint, właściciel nazwy areny Kansas City przez ... prezentowane są najnowsze produkty firmy oraz sale konferencyjne. Naming rights w Polsce W Polsce do tej pory pięciokrotnie sprzedano prawa do nazwy obiektów sportowych: ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... to już standardowe wyposażenie działu promocji. Czy podobnie będzie w Polsce? Brytyjska marka odzieżowa Marks & Spencer przez lata była ... uczelni podchodzi do serwisów społecznościowych z nastawieniem podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem skuteczności podejmowanych działań będzie wzrost zainteresowana uczelnią ...
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to suma rzędu 700 mln euro. Intensyfikacja działań marketingowych ... nie podaje wartości dodanej wytworzonej dzięki Facebookowi w Polsce. „Biorąc pod uwagę proporcje PKB oraz poziom popularności Facebooka w Polsce można szacować ją na około 150-200 mln euro ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z o.o. Elektrownia Połaniec SA ... do poszukiwania pracy był Internet. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy w gazetach, firmy pośredniczące w zatrudnieniu, spotkania biznesowe. Media społecznościowe zajęły w tym ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... wpływami odnotowanymi rok wcześniej. Najważniejszą pozycję w przychodach wciąż stanowią wpływy ze sponsoringu i reklamy, które wyniosły w 2011 roku 156,3 mln zł – 36% całości. Rok ... w telewizji miały szansę dotrzeć do nieco ponad miliona gospodarstw domowych w Polsce. Teraz swoim zasięgiem obejmujemy nawet osiem milionów gospodarstw. To jeszcze nie ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
... polskie (65%), łatwo dostępne (64%) i z dużą zawartością witamin (63%). Jabłka w Polsce spożywane są pod różną postacią. Zdecydowanie najczęściej badani sięgają ... jeszcze w dużym stopniu rozpropagowany. Dlatego być może zezwolenie na reklamy cydru spowodowałyby zwiększenie jego popularności – dodaje. Ulubione gatunki jabłek to: papierówka, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... o 30%. Mobile coraz istotniejszy także w Polsce? Przyjrzymy się przykładom z polskiego ... reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń na jakie są tworzone, aplikacje z uciążliwymi reklamami szybko tracą na popularności. Mimo że trendy rynkowe jednoznacznie wskazują, że mobile nie może być ignorowany w Polsce ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera na krajobraz rynku reklamy online, mówi się nie od dziś. Jak potężna jest to ekspansja można ... ma wynieść ponad 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą dokonano zakupu ...
-
Gry mobilne, czyli Polacy pod ostrzałem hakerów
... danych bankowych – podkreśla Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software w Polsce. Na świecie sektor gamingowy generuje przychody większe niż branża filmowa i muzyczna razem ... Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. Łącznie „szkodnik” zaszyty w aplikacjach pobrany został nawet milion ...
-
Koma stawia na PR
... znajduje się w gronie firm tworzących największą grupę informatyczną w Polsce. Koma S.A. świadczy usługi w zakresie kompleksowej integracji systemowej i aplikacyjnej. Odbiorcom oferuje ... Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych ...
Tematy: koma