-
Strona główna WP w XHTML
... większą modularyzacją strony." - mówi Krzysztof Milkowski, Kierownik Zespołu XHTML w Wirtualnej Polsce. "Dodatkowy oręż otrzymają też reklamodawcy. Poprzez XHTML system ... języka XHTML pozwoli nam też na sprawne wykorzystywanie nowych, niekonwencjonalnych form reklamy w nietypowych miejscach na stronie oraz na dodatkowe animacje. Umożliwi też ...
-
Wyzwania public relations 2004
... osoby. Taka jest tendencja na świecie i podobne zmiany nastąpią też w Polsce. 7. W 2004 roku wyzwaniem wszystkich organizacji będą coraz większe koszty opieki ... monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować danych statystycznych, które można porównać z badaniami reklamy, promocji sprzedaży i marketingu. Słowem - zmieniaj się albo zgiń. 10. ...
Tematy: -
Walka z piractwem w 2003 r.
... zabezpieczyła nielegalnie programy ujawnione w komputerach, m.in.: studia reklamy, firmy geodezyjnej, studia telewizyjnego, wypożyczalni kaset video, pracowni architektonicznej ... zapadł również jeden z najsurowszych wyroków karnych dotyczących piractwa komputerowego w Polsce. 15 października Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim zasądził wobec ...
Tematy: piractwo, piractwo komputerowe -
Nowy serwis IAB
... podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... roku dochodzą sygnały o spadającym optymizmie konsumentów. Oceniają oni źle sytuację gospodarczą w Polsce, co ma związek z tym, że dobre wskaźniki makroekonomiczne ciągle nie ... spadek udziału w rynku ogłoszeń w porównaniu do poprzedniego miesiąca zanotowała branża mediów i reklamy (z 11% w lutym do 5% w marcu). Liczba ogłoszeń pochodząca z tej branży ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... ekstranetów odgrywają reprezentanci zagranicznych koncernów. Przykłady obecnych ekstranetowo przedstawicielstw w Polsce takich podmiotów, jak Siemens, Nokia czy też Allianz (Port Allianz) ... z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... rosnącą wydajność pracowników. Choć najtańszą siłę roboczą ciągle oferują Chiny, w Polsce niskie koszty pracy uzupełniają wysokie kwalifikacje robotników. Pod tym względem ... i w realnej liczbie ogłoszeń. Najbardziej - trzy punkty procentowe utraciła branża mediów i reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty ...
-
GemiusAudience w Czechach
... w lutym 2005 roku. W chwili obecnej trwa okres zaawansowanych testów. Czeskie Stowarzysznie na rzecz Reklamy w Internecie (SPIR) – ogłosiło latem 2004 roku przetarg na realizację całościowego badania oglądalności internetu ... czeskim realizowany jest według opracowanej przez Gemius SA metodologii badania gemiusAudience, które w Polsce od początku ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... pogorszyła się sytuacja w branży motoryzacyjnej. Firma Samar badająca rynek motoryzacyjny w Polsce podaje, że Polacy kupują coraz mniej nowych aut. W październiku ... Na podobnym do październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. Praca ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... sprawdzi i jak jej użyć żeby się sprawdziła? Trochę liczb Wydatki na Internet w Polsce (prywatni użytkownicy): Wśród osób nie mających stałego łącza 70% nie jest zainteresowana ... promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych im ...
-
E-podatki: spotkanie w MF
... we wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań informatycznych w administracji w Polsce oraz innych krajach UE, Minister Finansów pragnie aby ... obszarów, sektorów - chodzi o wskazywanie propozycji rozwiązań, niekoniecznie technologii, • unikanie reklamy firmy a jedynie przedstawienie propozycji lub doświadczeń propublico bono, • nie dopuszcza ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... dokonywania zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... promocji. Skuteczna obrona przed inżynierią społeczną Podczas ostatniego pobytu w Polsce (w lutym tego roku) znany hacker Kevin Mitnick dużo miejsca w swoich ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... długoterminowego rozwoju przedsiębiorstwa. W miarę bogacenia się społeczeństw, tak globalnie, jak i w Polsce, coraz większą rolę w zachowaniach konsumenckich zaczynają odgrywać ... zewnątrz”, „ludziom spoza organizacji”, • najskuteczniejszej ze wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... inwestycyjne w największych firmach. Kampania ma pomóc partnerom handlowym (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji ...
-
Niewielkie wahania, małe obroty
... utratę ponad połowy wartości posiadanych udziałów licząc od początku roku. Jednak rynek reklamy jest bardzo mocny, zatem są szanse na przynajmniej częściowe zniwelowanie ... 2,60 PLN (jeden grosz). Dziś o godz. 14. poznamy dane o dynamice produkcji przemysłowej w Polsce. Dobre dane (oczekiwania to 13 proc.) mogą pomóc złotemu i akcjom. Wszystkie ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... najnowszego raportu Gemius SA, skuteczne działania reklamowe. Co roku w Polsce powstaje wiele nowych hipermarketów. Rozwój zagranicznych sieci handlowych budzi sprzeciw ... działalności promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... pracy dla przedstawicieli sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i ... oraz w centrach outsourcingowych, które wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... Kopeć z Gemius SA, „Wraz ze zwiększającym się zasięgiem internetu w Polsce będziemy mieć do czynienia z coraz dynamiczniejszym rozwojem telewizji dostępnej w sieci. ... wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci ...
-
I kwartał na GPW udany dla inwestorów
... akcjami firm działających w sektorze dóbr konsumenckich, licząc że wzrost wydatków detalicznych w Polsce przełoży się na zyski tego rodzaju firm. Stąd np. 50-proc. wzrost ... zdanie się losowo na dowolny z funduszy, może okazać się błędem. Również reklamy nie zawsze podpowiadają dobre rozwiązania. Jeśli chodzi o roczne statystyki, to wszystkie ...
-
Miejsce świadczenia usługi a podatek VAT
... znaku towarowego gwarancyjnego, albo innych pokrewnych praw; reklamy; prawniczych, rachunkowo-księgowych, badania rynków i opinii publicznej, doradztwa w zakresie ... odnoszące się do sytuacji, w której dana usługa nie będzie podlegała opodatkowaniu w Polsce i wskazuje jednocześnie kraj właściwy jako miejsce opodatkowania usługi - niekoniecznie muszą ...
-
Praca tymczasowa w okresie wakacyjnym
... fizyczni czy magazynierzy. Studenci natomiast mogą zdobyć doświadczenie w obszarach administracji, bankowości, logistyki, reklamy, branży spożywczej lub hotelarskiej. Jak co roku jest także ... którzy chcą zapełnić czasowe wakaty powstałe w okresie wakacyjnym. Codziennie w Polsce przez firmy tego typu rekrutowanych jest około 15 tysięcy ...
-
Najpopularniejsze wirusy IX 2007
... wyświetlające reklamy na ekranie komputera - adware był sprawcą 23,39% infekcji. "Trojany i adware są bardzo chętnie wykorzystywane przez cyberprzestępców i służą głównie do okradania kont czy przechwytywania kodów i haseł dostępu. Dlatego tak często je wykrywamy" - wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce ...
-
Linie lotnicze: nieuczciwe oferty i strony internetowe
... ma wymiar europejski, w związku z czym konieczne jest podjęcie działania na skalę europejską." W Polsce Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) przeprowadził na początku 2007 ... które prawdopodobnie naruszają europejskie prawo ochrony konsumentów (dyrektywa dotycząca reklamy wprowadzającej w błąd 84/450/EWG oraz dyrektywa Rady w sprawie ...
-
Najpopularniejsze wirusy XI 2007
... reklam w postaci okienek pop-up czy bannerów. Firmy płacą więc cyberprzestępcom za to, żeby reklamy ich produktów pojawiały się na monitorach użytkowników komputerów” – wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce. Trzecie miejsce zajęły robaki, które ActiveScan wykrył na 9% komputerów. Były więc daleko ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... chyba znaną agencję z San Francisco - Name-Lab. W Polsce tego rodzaju zlecenia realizują często agencje reklamowe, zazwyczaj niestety przy okazji i na marginesie, co niekorzystnie odbija się na produkcie finalnym -- nazwie. Czymże jest nazwa, że specjaliści reklamy, marketingu i public relations zaczynają poświęcać jej coraz ...
-
ESET: lista wirusów I 2008
... oprogramowania" – mówi Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. "Współczesne zagrożenia zmieniają się i powielają tak szybko, że tradycyjny program ... wykradają jego hasła (Win32/Pacex.Gen, Win32/PSW.OnLineGames.KDP), wyświetlają denerwujące reklamy (Win32/Adware.Ezula, Win32/Adware.Virtumonde.FP) ...
-
ESET: lista wirusów II 2008
... Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. – Najprostszym sposobem na uniknięcie zainfekowania przez zagrożenia ukryte w plikach ... aktywnych w ubiegłym miesiącu ESET wymienia aplikacje wyświetlające denerwujące reklamy (Win32/Adware.SearchAid, Win32/Adware.Virtumonde, Win32/Adware.Virtumonde.FP), ...
-
NewConnect: debiut Vedia SA i Index Copernicus SA
... specjalnie dla Emitenta. Oprogramowanie jest przygotowywane przez programistów w Polsce a następnie wgrywane bezpośrednio na taśmie produkcyjnej. Menu w odtwarzaczach jest w ... . Efektem tego jest stałe zainteresowanie międzynarodowych firm farmaceutycznych, które wykupują reklamy w czasopismach wydawanych przez Emitentów. W dniu 29.10.2007 r. NWZ ...
-
Lokaty bankowe na Euro 2008
... „Wydajesz & Zarabiasz" Banku Zachodniego WBK. Z mistrzostwami łączy go tylko sposób jego reklamy, silnie nawiązujący do mistrzostw. Wykorzystano w nim wizerunek selekcjonera polskiej reprezentacji - ... za cztery lata, ale za to w naszym kraju. Niedługo po przyznaniu Polsce oraz Ukrainie prawa organizowania Euro 2012 pojawiły się fundusze inwestycyjne ...
-
Strategia CSR zwiększa sprzedaż
... Institute for Business Value, Goldman Sachs, The Economist, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA), londyńska agencja public relations CHA i Liga Odpowiedzialnego Biznesu. ... wiedzę na temat kupowanych przez siebie produktów spożywczych poprzez Internet. Choć w Polsce wciąż wiele firm boi się informować opinię publiczną o prowadzonych przez ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... album „Formuła 1” autorstwa Bruce’a Jonesa z przedmową mistrza świata z 1992 roku Nigela Mansella. W Polsce ten album został wydany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, a przy jego ... na razie twoja marka nie jest taka jak Formuła 1. Możesz mieć wspaniałe reklamy, imponujące wyliczenia wartości marki, możesz mieć nawet tytuł SuperHiperUltra Marki, ale ...
-
Wydatki na podróż klienta to koszty reprezentacji
... zawartego kontraktu, albo kupuje maszynę od producenta i sprzedaje ją klientowi w Polsce. W związku z tym zadano pytanie, czy wydatki na wyjazdy potencjalnych klientów ... uzyskania przychodów. Wobec braku w przepisach podatkowych definicji pojęć reprezentacji oraz reklamy, należy posłużyć się wykładnią językową. Reklamą jest „działanie polegające ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... Bank Polski. Jak podał PKO BP, bankowość elektroniczna rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Z kont internetowych korzysta już 10 milionów osób. ... wersji udostępniane jest za darmo, a którego autor lub producent otrzymuje wynagrodzenie za reklamy zlecane przez sponsorów, wyświetlane najczęściej w oknie programu. Przykładami adware są m.in. ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... świeżością tego segmentu, który dopiero wychodzi z wieku młodzieńczego. - Obecnie Internet w Polsce potrzebuje napływu świeżej energii w postaci młodych ludzi, nierzadko będących ... projektantów (grafika / multimedia / programowanie), specjaliści związani z rynkiem reklamy w grach komputerowych, wąsko i wysoko wyspecjalizowani graficy, eksperci od ...
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... przez Jana Chorostkowskiego - Konsula Honorowego Republiki Bułgarii w Południowo-Zachodniej i Północnej Polsce z siedzibą we Wrocławiu. Europejski Instytut Jakości przyznał wrocławskiemu ... który jest kojarzony z działalnością deweloperską dzięki temu, że jego reklamy wiszą na wielu budowach realizowanych przez firmę w charakterze generalnego ...