-
PKN Orlen może przejąć Polska Press
... reklamy zarówno jako reklamodawca, jak również dom mediowy poprzez spółkę Sigma Bis. Polska Press stoi na czele grupy kapitałowej, która głównie działa medialnie na 15 rynkach lokalnych w Polsce ... w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Oceniając koncentrację, Prezes Urzędu może wydać zgodę na jej dokonanie ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... daje też większą kontrolę nad treścią i zapewnia bardzo płynne doświadczenie zakupowe. W Polsce korzystają z niego największe serwisy aukcyjne oraz platforma sklepowa IdoSell. Wzrost ... , płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie ...
-
Zniżka za aplikację sklepu, czyli jak Polacy dbają o bezpieczeństwo smartfonów
... smartfonie oraz do aparatu i mikrofonu. 79% badanych w Polsce osób, w każdej grupie wiekowej, deklaruje świadome zarządzanie aplikacjami. Średnia dla Czech i ... na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Cyberprzestępcy coraz częściej umieszczają w sieci reklamy fałszywego oprogramowania podszywającego się pod znane aplikacje. Wtóruje mu Christopher ...
-
Prywatność w mediach społecznościowych: ważna, ale tylko w teorii
... coraz więcej prywatnych informacji o sobie, otrzymując w zamian spersonalizowane treści i reklamy, a także darmowy dostęp do platform społecznościowych. Niestety taki ... grupy wiekowej 18-24 lata (33%) i osoby z wyższym wykształceniem. Pozostali badani (26% w Polsce, 30% na Węgrzech, a 36% w Czechach) przyznają, że świadomie nie dezaktywowali ...
-
Skoki narciarskie nie ustępują nawet piłce nożnej
... czasu nie wspiera. Niemal połowa badanych uważa, że sponsoring jest wyłącznie formą reklamy i nie dostrzega w nim wyższych celów, ¾ jest zdania, że firmy podejmują go w ... czołówce ulubionych sportów Polaków. Po pierwsze – jak wyjaśnia Czarnecki – dyscyplina ma w Polsce mają długą, sięgająca początków ubiegłego wieku historię, i jest to historia ...
-
Audio marketing w świecie online
... wpływają na ich rozpoznawalność. Zgodnie z wynikami badań Mood Media, zarówno w Polsce jak i globalnie, obserwuje się rosnącą świadomość konsumentów na temat ... audio z video, mogą wzmocnić przekaz reklamowy i zapadać bardziej w pamięć odbiorców. Interaktywne reklamy wideo z dźwiękiem, gdzie użytkownicy mogą zaangażować się w interakcje dźwiękowe, ...
-
Kondycja polskiego eHandlu
... . 87 proc. badanych sklepów twierdzi, że przynosi zyski. Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. W ostatnim półroczu ich liczba zmalała o 90 ... spadku ich liczebności w najbliższych latach". Najczęściej wybieranymi przez sklepy sposobami reklamy są: rejestracja w wyszukiwarkach i katalogach internetowych (53 proc. badanych sklepów) ...
-
"Chroń swój biznes" - kampania BSA
... tematy związane z ochroną własności intelektualnej. Ponadto temat ochrony własności intelektualnej będzie omawiany w 60 stacjach radiowych w całej Polsce. W prasie ogólnopolskiej i komputerowej ukażą się reklamy, zachęcające do przestrzegania praw autorskich producentów oprogramowania. W ramach kampanii edukacyjnej BSA odbędą się spotkania z prasą ...
Tematy: bsa, piractwo komputerowe -
Strona główna WP w XHTML
... większą modularyzacją strony." - mówi Krzysztof Milkowski, Kierownik Zespołu XHTML w Wirtualnej Polsce. "Dodatkowy oręż otrzymają też reklamodawcy. Poprzez XHTML system ... języka XHTML pozwoli nam też na sprawne wykorzystywanie nowych, niekonwencjonalnych form reklamy w nietypowych miejscach na stronie oraz na dodatkowe animacje. Umożliwi też ...
-
Wyzwania public relations 2004
... osoby. Taka jest tendencja na świecie i podobne zmiany nastąpią też w Polsce. 7. W 2004 roku wyzwaniem wszystkich organizacji będą coraz większe koszty opieki ... monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować danych statystycznych, które można porównać z badaniami reklamy, promocji sprzedaży i marketingu. Słowem - zmieniaj się albo zgiń. 10. ...
Tematy: -
Walka z piractwem w 2003 r.
... zabezpieczyła nielegalnie programy ujawnione w komputerach, m.in.: studia reklamy, firmy geodezyjnej, studia telewizyjnego, wypożyczalni kaset video, pracowni architektonicznej ... zapadł również jeden z najsurowszych wyroków karnych dotyczących piractwa komputerowego w Polsce. 15 października Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim zasądził wobec ...
Tematy: piractwo, piractwo komputerowe -
Nowy serwis IAB
... podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... roku dochodzą sygnały o spadającym optymizmie konsumentów. Oceniają oni źle sytuację gospodarczą w Polsce, co ma związek z tym, że dobre wskaźniki makroekonomiczne ciągle nie ... spadek udziału w rynku ogłoszeń w porównaniu do poprzedniego miesiąca zanotowała branża mediów i reklamy (z 11% w lutym do 5% w marcu). Liczba ogłoszeń pochodząca z tej branży ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... ekstranetów odgrywają reprezentanci zagranicznych koncernów. Przykłady obecnych ekstranetowo przedstawicielstw w Polsce takich podmiotów, jak Siemens, Nokia czy też Allianz (Port Allianz) ... z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... rosnącą wydajność pracowników. Choć najtańszą siłę roboczą ciągle oferują Chiny, w Polsce niskie koszty pracy uzupełniają wysokie kwalifikacje robotników. Pod tym względem ... i w realnej liczbie ogłoszeń. Najbardziej - trzy punkty procentowe utraciła branża mediów i reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty ...
-
GemiusAudience w Czechach
... w lutym 2005 roku. W chwili obecnej trwa okres zaawansowanych testów. Czeskie Stowarzysznie na rzecz Reklamy w Internecie (SPIR) – ogłosiło latem 2004 roku przetarg na realizację całościowego badania oglądalności internetu ... czeskim realizowany jest według opracowanej przez Gemius SA metodologii badania gemiusAudience, które w Polsce od początku ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... pogorszyła się sytuacja w branży motoryzacyjnej. Firma Samar badająca rynek motoryzacyjny w Polsce podaje, że Polacy kupują coraz mniej nowych aut. W październiku ... Na podobnym do październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. Praca ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... sprawdzi i jak jej użyć żeby się sprawdziła? Trochę liczb Wydatki na Internet w Polsce (prywatni użytkownicy): Wśród osób nie mających stałego łącza 70% nie jest zainteresowana ... promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych im ...
-
E-podatki: spotkanie w MF
... we wprowadzaniu nowoczesnych narzędzi i rozwiązań informatycznych w administracji w Polsce oraz innych krajach UE, Minister Finansów pragnie aby ... obszarów, sektorów - chodzi o wskazywanie propozycji rozwiązań, niekoniecznie technologii, • unikanie reklamy firmy a jedynie przedstawienie propozycji lub doświadczeń propublico bono, • nie dopuszcza ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... dokonywania zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... promocji. Skuteczna obrona przed inżynierią społeczną Podczas ostatniego pobytu w Polsce (w lutym tego roku) znany hacker Kevin Mitnick dużo miejsca w swoich ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... długoterminowego rozwoju przedsiębiorstwa. W miarę bogacenia się społeczeństw, tak globalnie, jak i w Polsce, coraz większą rolę w zachowaniach konsumenckich zaczynają odgrywać ... zewnątrz”, „ludziom spoza organizacji”, • najskuteczniejszej ze wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... inwestycyjne w największych firmach. Kampania ma pomóc partnerom handlowym (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji ...
-
Niewielkie wahania, małe obroty
... utratę ponad połowy wartości posiadanych udziałów licząc od początku roku. Jednak rynek reklamy jest bardzo mocny, zatem są szanse na przynajmniej częściowe zniwelowanie ... 2,60 PLN (jeden grosz). Dziś o godz. 14. poznamy dane o dynamice produkcji przemysłowej w Polsce. Dobre dane (oczekiwania to 13 proc.) mogą pomóc złotemu i akcjom. Wszystkie ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... najnowszego raportu Gemius SA, skuteczne działania reklamowe. Co roku w Polsce powstaje wiele nowych hipermarketów. Rozwój zagranicznych sieci handlowych budzi sprzeciw ... działalności promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... pracy dla przedstawicieli sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i ... oraz w centrach outsourcingowych, które wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... Kopeć z Gemius SA, „Wraz ze zwiększającym się zasięgiem internetu w Polsce będziemy mieć do czynienia z coraz dynamiczniejszym rozwojem telewizji dostępnej w sieci. ... wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci ...
-
I kwartał na GPW udany dla inwestorów
... akcjami firm działających w sektorze dóbr konsumenckich, licząc że wzrost wydatków detalicznych w Polsce przełoży się na zyski tego rodzaju firm. Stąd np. 50-proc. wzrost ... zdanie się losowo na dowolny z funduszy, może okazać się błędem. Również reklamy nie zawsze podpowiadają dobre rozwiązania. Jeśli chodzi o roczne statystyki, to wszystkie ...
-
Miejsce świadczenia usługi a podatek VAT
... znaku towarowego gwarancyjnego, albo innych pokrewnych praw; reklamy; prawniczych, rachunkowo-księgowych, badania rynków i opinii publicznej, doradztwa w zakresie ... odnoszące się do sytuacji, w której dana usługa nie będzie podlegała opodatkowaniu w Polsce i wskazuje jednocześnie kraj właściwy jako miejsce opodatkowania usługi - niekoniecznie muszą ...
-
Praca tymczasowa w okresie wakacyjnym
... fizyczni czy magazynierzy. Studenci natomiast mogą zdobyć doświadczenie w obszarach administracji, bankowości, logistyki, reklamy, branży spożywczej lub hotelarskiej. Jak co roku jest także ... którzy chcą zapełnić czasowe wakaty powstałe w okresie wakacyjnym. Codziennie w Polsce przez firmy tego typu rekrutowanych jest około 15 tysięcy ...
-
Najpopularniejsze wirusy IX 2007
... wyświetlające reklamy na ekranie komputera - adware był sprawcą 23,39% infekcji. "Trojany i adware są bardzo chętnie wykorzystywane przez cyberprzestępców i służą głównie do okradania kont czy przechwytywania kodów i haseł dostępu. Dlatego tak często je wykrywamy" - wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce ...
-
Linie lotnicze: nieuczciwe oferty i strony internetowe
... ma wymiar europejski, w związku z czym konieczne jest podjęcie działania na skalę europejską." W Polsce Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) przeprowadził na początku 2007 ... które prawdopodobnie naruszają europejskie prawo ochrony konsumentów (dyrektywa dotycząca reklamy wprowadzającej w błąd 84/450/EWG oraz dyrektywa Rady w sprawie ...
-
Najpopularniejsze wirusy XI 2007
... reklam w postaci okienek pop-up czy bannerów. Firmy płacą więc cyberprzestępcom za to, żeby reklamy ich produktów pojawiały się na monitorach użytkowników komputerów” – wyjaśnia Piotr Walas, dyrektor techniczny Panda Security w Polsce. Trzecie miejsce zajęły robaki, które ActiveScan wykrył na 9% komputerów. Były więc daleko ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... chyba znaną agencję z San Francisco - Name-Lab. W Polsce tego rodzaju zlecenia realizują często agencje reklamowe, zazwyczaj niestety przy okazji i na marginesie, co niekorzystnie odbija się na produkcie finalnym -- nazwie. Czymże jest nazwa, że specjaliści reklamy, marketingu i public relations zaczynają poświęcać jej coraz ...
-
ESET: lista wirusów I 2008
... oprogramowania" – mówi Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. "Współczesne zagrożenia zmieniają się i powielają tak szybko, że tradycyjny program ... wykradają jego hasła (Win32/Pacex.Gen, Win32/PSW.OnLineGames.KDP), wyświetlają denerwujące reklamy (Win32/Adware.Ezula, Win32/Adware.Virtumonde.FP) ...
-
ESET: lista wirusów II 2008
... Paweł Rybczyk, inżynier systemowy w firmie DAGMA, dystrybuującej programy ESET w Polsce. – Najprostszym sposobem na uniknięcie zainfekowania przez zagrożenia ukryte w plikach ... aktywnych w ubiegłym miesiącu ESET wymienia aplikacje wyświetlające denerwujące reklamy (Win32/Adware.SearchAid, Win32/Adware.Virtumonde, Win32/Adware.Virtumonde.FP), ...