-
Temat i adres w e-mailingu
... reklamy, powiedział kiedyś, "Średnio biorąc pięć razy więcej ludzi czyta nagłówki niż resztę tekstu. Kiedy piszesz ... Od: Bank X Do: Jan Nowak Temat: Wyjątkowa oferta - tylko teraz Od pewnego czasu przyjęła się w Polsce praktyka podawania nazwy firmy w polu zawierającym informacje o wysyłającym. Jest to dobre rozwiązanie, w szczególności gdy marka ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... jeżeli utrzymają się wysokie wskaźniki gospodarcze, a wzrost gospodarczy osiągnie 5% rocznie, bezrobocie w Polsce w 2008 roku będzie podobne jak w krajach Europy Zachodniej. Na ... o 69 więcej miejsc pracy niż w sierpniu. Więcej wakatów oferowali pracodawcy z mediów i reklamy. Przyrost ogłoszeń w tej branży wyniósł 34 oferty. We wrześniu wzrosła także ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2005
... w inwestycjach, co z kolei wpłynie na spadek liczby bezrobotnych w Polsce. Praca w internecie Średnia liczba nowych ofert pracy, które pojawiły się w październiku w ... w mniejszym zakresie liczba ogłoszeń rekrutacyjnych pochodzących z mediów i reklamy, oraz sektora farmaceutycznego i gastronomiczno-hotelarskiego. Branże te odnotowały odpowiednio ...
-
Niedozwolone praktyki linii lotniczych
... informacji dotyczącej ceny biletu, stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd oraz niedozwolonych postanowień umownych - to najczęstsze naruszenia linii lotniczych. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kontrolą objął 16 przewoźników lotniczych mających największy udział w rynku w Polsce. Większość zadeklarowała chęć zmiany kwestionowanych ...
-
Prawa młodego konsumenta
... najbardziej przypadła mu do gustu. Sześciolatek jest w stanie zrozumieć cel reklamy, ośmiolatek natomiast podejmuje już w pełni samodzielne decyzje zakupowe. Młodzi ... środków Unii Europejskiej oraz Urzędu przeprowadzono 480 szkoleń we wszystkich województwach w Polsce dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz średnich. Elementem kampanii ...
-
UOKiK: MIH Internet przejmie Tradus
... reklamy internetowej. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2007 roku na wniosek MIH Internet – nowo utworzonej spółki należącej do Grupy Naspers, która w 2007 roku nabyła akcje Gadu-Gadu. Tradus zajmuje się dostarczaniem internetowych platform sprzedaży konsumenckiej oraz powiązanych z tym usług internetowych w 11 krajach Europy. W Polsce ...
-
Spada spożycie piwa
... niż w poprzednich dwunastu miesiącach. Rynek piwa w Polsce może się w 2009 r. skurczyć o około 650 mln zł. W ostatnich latach branża piwowarska w Polsce rozwijała się dynamicznie: w 2006 r. rynek urósł o 7 proc., w ... na minusie. Nie pomagają nowe pomysły takie jak zakaz reklamy, czy zakaz sprzedaży piwa na kąpieliskach i plażach. Obawiamy się, że ...
-
Idealna domena internetowa
... w zestawieniu znalazło się kilka serwisów zagranicznych, które cieszą się powodzeniem w Polsce. Jednym z nich jest YouTube.com, który znalazł się w pierwszej dziesiątce ... „telewizyjny” adres wp.tv. Rada: polska domena narodowa nie potrzebuje reklamy – jest najpopularniejszą końcówką w naszym kraju. Wartość „peelek” potwierdzają również ceny ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... , by zasypać dziurę w bilansach po chybionej inwestycji. Choć dla banków w Polsce nie jest to najgorszy czas, kondycja MR Banku nie jest najlepsza. Co ... wpływa także na niższy koszt jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń 2013 roku: ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... czterech lat poziom ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy online. Ta jednak powinna pomyśleć o przetworzeniu ich w Smart Data, czyli tzw. ... , adresy e-mail czy numery telefonów. Prognozowany wzrost wydatków na reklamę internetową w Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... więc dzień zniżek na zakup elektroniki, czy Dzień Darmowej Dostawy., który w Polsce przypada na 29 listopada. Jak zwiększyć sprzedaż w czasie szalonych dni ... wyników prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 proc. ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... r.) oraz wydarzenia takie jak zakaz handlu w niedziele sprawiają, że sklepy internetowe notują w Polsce wzrost przychodów. Różni się on jednak się w zależności od ... samej strony (23 proc.). Systematycznie zwiększa się też odsetek sprzedawców wykorzystujących reklamy na portalu Facebook (60 proc. ankietowanych). W istocie, przytoczone aktywności mogą ...
-
Ile zarabia astrolog świadczący usługi dla biznesu? Czym się zajmuje?
... się coraz bardziej popularny, nie tylko za granicą, ale również w Polsce. Do astrologów zgłaszają się przedsiębiorcy potrzebujący porady w związku m.in. z planowaniem strategicznym ... dat wzięcia kredytu, otwarcia konta, zakupu maszyn i urządzeń, rozpoczęcia reklamy, planowania rozwoju firmy, wskazania ważnych miejsc dla firm, wybrania najbardziej ...
-
Wybieraj sprawdzone firmy - XXIII edycja programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... reklamy, bilbordy i spersonalizowane oferty online. Firm jest coraz więcej i stosują coraz to bardziej wyrafinowane techniki ... uzyskać certyfikat? Do programu mogą się zgłaszać wszystkie firmy działające, zarejestrowane i posiadające siedzibę w Polsce, prowadzące swoją działalność co najmniej przez cały rok kalendarzowy poprzedzający daną edycję. ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Wciąż czekamy na zmierzch Qbota
... w tym miesiącu. Teraz krajobraz zagrożeń będzie się zmieniać. W tej chwili w Polsce rośnie obecność trojana zdalnego dostępu Nanocore, który potrafi dokonywać zrzutów ... Jego zadaniem jest potajemne instalowanie złośliwych rozszerzeń poprzez fałszywe reklamy w przeglądarkach internetowych. W przypadku wykrytej niedawno kampanii „Shampoo”, w ...
-
Targi KOMPUTER EXPO po raz 18-ty
... , organizowane przez Zarząd Targów Warszawskich Biura Reklamy S.A. Patronat honorowy i merytoryczny nad imprezą sprawuje Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. Targom patronują: ... Pierwszy dzień targów poświęcony jest zagadnieniom związanym z rozwojem i rolą Internetu w Polsce. Z tej okazji odbędzie się IV Forum Internetu Obywatelskiego, którego ...
Tematy: komputer expo -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być ... rzemieślniczych: elektromechaników, elektryków oraz mechaników. W poszukiwaniu pracowników uaktywnił się sektor mediów i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o 1,8%). Na zwiększenie liczby ogłoszeń ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Maj 2005
... systematycznie się poprawia, a coraz lepsze wyniki finansowe wielu działających w Polsce firmy zaczynają mieć odzwierciedlenie w zatrudnianiu nowych pracowników. W maju ogólna ocena ... pozostała w zasadzie na niezmienionym poziomie. Niewielkie wzrosty odnotowała branża mediów i reklamy oraz FMCG. Dla tej drugiej sezon letni jest okresem wytężonej ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... większość ekonomistów mają być głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ze spektakularnym wzrostem - ... także branże: motoryzacyjna (3,1% wskazań), farmaceutyczna (4,2% wskazań), mediów i reklamy (7,3% wskazań) oraz budownictwa i nieruchomości (5% wskazań). Niewielka tendencja spadkowa objawiła ...
-
Bezpłatna reklama w Google AdWords
... firmy planują budować strategiczne partnerstwo dla przyśpieszenia rozwoju rynku usług internetowych w Polsce. 19 grudnia 2005 r. rozpoczęła się pierwsza wspólna akcja promocyjna ... umożliwią darmowe wykorzystanie usługi Google AdWords. Jest to forma reklamy tekstowej wykorzystującej technologię wyszukiwania kontekstowego na podstawie zdefiniowanych ...
-
Komu ufają Europejczycy
... reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów - tak wynika z ... , politycznego i gospodarczego. W tym roku wzięło w nim udział ponad 25 tysięcy osób z 14 krajów, w tym z Rosji. W Polsce w badaniu uczestniczyło 1109 osób. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2005 r. z użyciem kwestionariusza ...
-
Rynki finansowe 22-28.05.2006
... miesiąc wcześniej. Spadek był mniejszy od oczekiwań analityków. Stopa bezrobocia w kwietniu wyniosła w Polsce 17,2 proc. i utrzymała tendencję spadkową. RYNEK WALUTOWY Polski rynek walutowy ... które mają utworzyć sojusz przeciwko Google. Bardzo prawdopodobne, że do walki o rynek reklamy internetowej wart 26 mld, może wkrótce włączyć się Microsoft. • ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., ... 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały sektory: finanse i usługi marketingowe ...
-
Ceny produktów i usług konsumpcyjnych w górę
... Produkty i usługi konsumpcyjne w Polsce były w kwietniu o 4 proc. droższe niż przed rokiem. Analitycy oczekiwali wzrostu inflacji o 3,8 proc. W czwartek ... a wydawca Gazety Wyborczej zarobił zaledwie 1 mln PLN i oczekuje dalszego spadku aktywności na rynku reklamy. Dwie spółki paliwowe w ciągu trzech miesięcy straciły ponad 1,6 mld PLN, ale sądząc po ...
-
10 firm z branży IT najlepiej płacących inżynierom
... w Polsce poziom dochodów osób zajmujących się nowoczesnymi technologiami przewyższa zarobki w większości pozostałych zawodów. Ile zatem płacą giganci na rynku IT na świecie? Jak udało się dowiedzieć firmie GIGAOM Network, zdecydowanym liderem pod względem oferowanej wysokości zarobków jest potentat na rynku reklamy i wyszukiwania ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... drukowanej jest Internet, ten podbija kolejne medialne terytoria. W Polsce mamy już 3,2 mln osób słuchających stacji radiowych za pośrednictwem Internetu. Jak ... słuchacz radia online przyznaje, że dowiedział się o słuchanej stacji za sprawą wyemitowanej reklamy (24%). Z badania RadioNet D-Link Technology Trend wynika, że słuchając stacji radiowych ...
-
Jak powinna być oznakowana żywność?
... do niego etykieta. Etykiety, reklamy i inne informacje o produkcie opracowywane są jednak głównie przez producenta, który, co zrozumiałe, ... tego rodzaju. Jest to niezgodne z prawem wprowadzanie konsumenta w błąd. Przepisy prawa żywnościowego w Polsce nie dopuszczają żadnych sztucznych dodatków do żywności. Żywność ekologiczna Prawo stanowi, że ...
-
Internet a zakupy artykułów spożywczych
... zdobytą wiedzą: przesyłają linki, dyskutują na forach oraz komentują reklamy. Źródła wiedzy o produktach spożywczych Respondentami byli internauci, którzy kupują produkty ... rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia, jednego z największych access paneli w Polsce. Respondentami były osoby, które kupują produkty spożywcze i mają wpływ decyzyjny ...
-
Trend Micro: zagrożenia internetowe I-VI 2010
... wiadomości. Aż 65% spamu generowanego na całym świecie stanowią reklamy, próby oszustw oraz informacje z zakresu zdrowia i medycyny, a nadawcy najczęściej wysyłają wiadomości ... dolarów, okradając nieświadomych użytkowników komputerów. TrendLabs odkryło też botnet w Polsce, który między innymi gromadził osobiste dane polskich użytkowników, jak loginy ...
-
Co powinna zawierać umowa franczyzowa?
... przedsiębiorców w Polsce. Polega ona na stałej współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, z której jeden (franczyzodawca) przekazuje drugiemu (franczyzobiorcy) ... i oznaczeń sieci lub marki, szkoleń prowadzonych przez franczyzodawcę, warunków prowadzenia promocji i reklamy, a także opłat związanych z działaniami marketingowymi. Ponadto w umowie mogą ...
-
Silver economy
... Silver Economy Network of European Regions). Temat osób dojrzałych na rynku pracy w Polsce staje się powoli coraz częściej podnoszonym w dyskusjach publicznych. Jednak dość ... starsze będą stanowiły znakomitą większość konsumentów w naszym społeczeństwie. Teoretycznie media, świat reklamy i oferta rynku powinny podążać za tym trendem. Jednak teoria ma ...
-
Polscy rodzice a żywienie dzieci
... żywieniowych Polaków", większość rodziców w Polsce uważa, że "dzieci powinny jak najszybciej jeść tak, jak dorośli". Dlatego najczęściej dzieci jedzą ... w ich żywieniu, połowa rodziców dzieci młodszych (do 8 lat) twierdzi, że zwraca uwagę na reklamy produktów żywnościowych dla dzieci. Dzieci wybierają batony 96 proc. rodziców twierdzi, że ich dzieci ...
-
Malware wakacyjny już atakuje
... Polsce informuje, że w branży turystycznej mocno rozpoczęło się promowanie oferty letniej; oszuści również ... kodu lotu. Niektóre takie maile zawierają linki, które przekierowują użytkowników do strony internetowej reklamy o "cudownych roślinach odchudzających.". Inne, z dokładnie taką samą nazwą i wyglądem, prowadzą użytkowników do stron ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... w Polsce. Rodzimy e-handel to także najprężniej ewoluujący tego typu rynek w Europie. Dzisiaj już każdy zdaje sobie ... niż te aktualizowane np. raz w tygodniu. Kontent W czasach, gdy większość ludzi „uodporniła” się na reklamy w formie kolorowych banerów, konieczne jest docieranie do nich w subtelniejszy sposób. Takim sposobem jest dostarczanie ...
-
Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze
... Polsce działalność rozpoczęło ponad 300 tysięcy nowych firm. Tylko niektóre z nich odniosą sukces i ... działania marketingowe zbyt dosłownie, zapominając, że promocja firmy niekoniecznie musi być związana z tradycyjną formą reklamy. Z HR-owego punktu widzenia kandydaci, są potencjalnymi pracownikami firmy, z kolei dla działu marketingu są również jej ...