-
Zakupy, gry, randki przez internet. Zawsze dbaj o bezpieczeństwo
... na dzisiejszy Dzień Bezpiecznego internetu Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce mobilizuje użytkowników do bezpiecznego korzystania z sieci. E-RANDKOWANIE Portale randkowe, ... też nie oznacza uczciwego e-sklepu. Każdy przedsiębiorca może zapłacić za reklamy w wyszukiwarkach internetowych, niezależnie, czy jego oferta jest rzetelna i sprawdzona ...
-
Cyberataki podczas Euro2016: polscy kibice masowo infekowani wirusem
... w sieci kanałów streamujących transmisje meczów. Przestępcy wykorzystali zainfekowane reklamy do rozprzestrzeniania wirusa typu Exploit Kit o nazwie Magnitude. W ... Ciekawy jest jednak zastosowany przez cyberprzestępców mechanizm dostarczenia wirusa. Ostatnio w Polsce popularna była, na przykład, metoda „na fakturę”, polegająca na masowej wysyłce ...
Tematy: Euro 2016, ransomware, wirus, okup, streaming, flash, cyberprzestępcy, szkodliwe oprogramowanie -
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... Polsce coraz większą popularnością, o czym może świadczyć nieustannie rosnąca liczba nowych imprez i coraz lepsze line ... , Uber, mytaxi). Marki w kontekście letnich koncertów to także technologie: Spotify krytykowane za zbyt nachalne reklamy Open’era, VSCO używana do korekty festiwalowych zdjęć, Google (Play – aplikacje festiwalowe, Maps – nawigacja ...
-
E-commerce. Trendy 2018
... ten rok? Zdaniem platformy Shoper, trendy 2018 wyznaczać będą światowi giganci e-commerce i reklamy internetowej. Krajobraz e-commerce ulega tak szybkim i intensywnym zmianom, że o ... smartfonów w rozwoju handlu internetowego. 47 proc. Respondentów badania “E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” używa telefonu komórkowego do zakupów. ...
-
Najem krótkoterminowy: formalności, podatki, ubezpieczenie
... minionym roku podróżujący po Polsce turyści wykupili 84 miliony noclegów, czyli o 4,5 mln więcej aniżeli rok wcześniej. Z hoteli skorzystało ... klientów? Najprostsza metoda to oczywiście klasyczne ogłoszenie. Na początku warto wybrać takie formy reklamy, które będą dopasowane do naszej grupy docelowej. Jedni będą szukać ogłoszeń w Internecie, inni ...
-
Black Friday w pandemii - wielkie okazje czy karykatura wielkich wyprzedaży?
... Polsce pod hasłem „Black Friday” kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego z „gorączką” ... kryjącej się pod reklamami z tymi hasłami okazuje się, iż jest ona wystandaryzowana dla wszystkich użytych form reklamy i haseł. W konsekwencji może to doprowadzić do dużej dawki sceptycyzmu wśród potencjalnych klientów, co do autentyczności ...
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. ... zagrożenia w postaci np. utraty danych, ale może dojść do przeciążenia systemu – mówi Jolanta Malak, dyrektorka Fortinet w Polsce. Czy adware zawsze jest groźny? Po uruchomieniu oprogramowanie adware zaczyna szukać informacji na temat użytkownika oraz ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... , najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (pop-up survey), w Polsce w dniach 23-29 maja 2006r. Próbę dobrano ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... Polsce,wartość całego krajowego rynku reklamy wzrosła w 2017 roku o 2%. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (1,9%), by na koniec roku osiągnąć wartość 7,177 mld zł. W Polsce, podobnie jak na świecie, najszybciej rozwijającą się częścią rynku reklamy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... Polsce jeszcze niedawno niewiele można było powiedzieć. Raporty i szacunki IAB, dotyczące reklamy internetowej w naszym kraju skupiały się głównie na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po szacunkowej wartości rynku reklamy ... pomimo kryzysu, jaki dotknął branżę reklamy. Reklamy wszystkich ...
-
Reklama w Internecie 2010
... 8,5 procent ogólnego tortu reklamowego w Polsce. I choć zdawać by się mogło, że niepodzielnym hegemonem jest tu Google i jego platforma AdWords/AdSense, to rzeczywistość nie jest tak czarno-biała. Tym bardziej, że - jak podkreślają autorzy raportu Rynek reklamy kontekstowej 2010 - kampanie reklamy kontekstowej bardzo rzadko realizowane są ...
-
Internet - wymagające medium
... Widać też wyraźnie, że największy ruch internetowy występuje w typowych godzinach pracy, w dni robocze. Większość internautów w Polsce pochodzi z województwa mazowieckiego. TRENDY INTERNETOWEJ REKLAMY W reklamie internetowej w Polsce już od dłuższego czasu królują formaty rich media (kreacje internetowe np. bannery wykorzystujące technologie: java ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... wyników wyszukiwania. IAB Europe szacuje, że w 2010 roku udział reklamy w wyszukiwarkach stanowił 30 proc. ogólnych wydatków na reklamę online w Polsce, co stanowiło wzrost o 4 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Niezwykła popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej wysokiej skuteczności, będącej efektem jej ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... reklamy jakiś czas temu, ale realnie już z niego nie korzystają. Wykorzystując w naszej metodyce analizę Big Data jesteśmy w stanie zobrazować faktyczną i aktualną skalę blokowania reklam w Polsce ... proc.) oraz Opery (29,66 proc.). Z kolei w przeglądarce Safari reklamy blokuje raptem 5,41 proc. użytkowników. Najniższy odsetek blokujących odnotowano u ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie nasycenie nowych technologii wciąż pozostaje na relatywnie niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej się z Danii spółki. Firma jest ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... liczba skarg zło- żonych do polskiej Rady Reklamy chyba nie zaskoczyły samych twórców reklamy, których szum medialny wokół promocji ... Polsce wciąż do rzadkości należy emitowanie drastycznych treści w kampaniach displayowych, dlatego jeżeli ktoś chce do nich dotrzeć, robi to na własną rękę. Poza tym, jak wspomniałam wcześniej, reklamy ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast - Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, ... , ale i możliwości działania poza granicami kraju, firmy dostrzegają korzyści z reklamy, handlu i usług online. Polski handel elektroniczny rośnie najszybciej w ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... medium, za pomocą którego chcemy dotrzeć do klienta. Reklama natywna ma minimalizować nasze negatywne odczucie wobec reklamy. Dwa typy reklamy natywnej W raporcie dotyczącym reklamy natywnej pt. Reklama natywna w Polsce opracowanym przez Interactions, autorzy wskazują, że przekaz natywny powinien być tak zaprojektowany, aby stanowić integralną ...
-
Darmowy Internet?
... roku aktywnych użytkowników poczty e-mail Google Gmail było ponad 170 milionów. W Polsce darmową pocztę elektroniczną oferuje wiele portali. Pod względem liczby aktywnych kont w ... tam słów wyświetla powiązane z tym słowem reklamy. Na przykład, gdy użyjemy w e-mailu słowa „urlop”, pojawią nam się reklamy portali biur podróży, czy portali oferujących ...
-
Branża reklamowa vs. ustawa krajobrazowa, czyli trudna sztuka kompromisu
... odwzorowywania fragmentów elewacji. Takie założenia mają obowiązywać również w Polsce. Branża reklamowa wskazuje, iż co do zasady słuszne jest rozwiązanie polegające na określeniu minimalnej wizualizacji elewacji budynku w przypadku umieszczenia na niej reklamy - zwłaszcza w przypadku budynków zabytkowych. Kwestią do przedyskutowania powinna ...
-
Polski rynek internetowy
... rynku reklamy internetowej w Polsce. Na podstawie wyników za I półrocze, IAB szacuje, że rok 2004 zakończy się bardzo dobrym wynikiem dla rynku reklamy on-line w Polsce. Wpływy z reklamy ... 1,2 proc. całości wydatków reklamowych w Polsce, a w 2005 roku może osiągnąć wartość 1,5 proc. Wiodącą branżą na rynku reklamy online jest nadal branża finansowa ...
-
PR w nowych mediach
... mniej więcej tyle samo czasu poświęca na oglądanie telewizji. Użytkownicy internetu w Polsce najczęściej korzystają z informacji zgromadzonych w światowych zasobach WWW. Bardzo często ... organizacji. Z powyższych wywodów nie należy pochopnie wnioskować, że czas skutecznej reklamy przeminął. Warto jednak uzmysłowić sobie, że reklama staje się ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... na opisywaną w niej ofertę. Ze względu na różnorodność form i zastosowań reklamy trudno sprecyzować cechy wyróżniające reklamę spośród innych instrumentów promocji. Na ogół ... domu klienta. Coraz więcej biur podróży, banków oraz innych podmiotów gospodarczych w Polsce wysyła oferty bezpośrednio klientom, skuteczność tych działań pozostawia jednak ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... Polsce się nie mieści. Teoretycznie zatem niewiele trzeba, aby reklamować się na tym medium społecznościowym. Niestety przedsiębiorca reklamujący się na Facebook-u musi pamiętać, że samo zamieszczenie reklamy ... wewnątrzwspólnotowych (na formularzu VAT-R). Podatek dochodowy od reklamy na Facebooku Skomplikowane? To i tak nic trudnego w porównaniu z ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... łącznie prawie 418 milionów złotych, a średni koszt reklamy sprzedanego hektolitra piwa wyniósł 1200 złotych. Pomimo dużej konkurencji i niewielkich spadków sprzedaży dużych, znanych marek, mniejsze, lokalne browary trzymają się mocno. W latach 2000-2011 spożycie alkoholu w Polsce wzrosło o 30%. Połowę wypijanych napojów alkoholowych stanowiło ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... Według danych z corocznych raportów wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce opracowywanych przez SARE, od 2011 r. odsetek internautów ... reklamy, by wyświetlała się ona na dwóch pierwszych, kluczowych dla reklamy mobilnej miejscach. E-mailingi – sprawa osobna Na koniec e-mailingi, które naszym zdaniem są mocno niedocenianym kanałem reklamy ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... dużym stopniu z jego syntetycznego charakteru. Porównuje się wyłącznie efektywność kosztową reklamy na różnych serwisach WWW. Wiadomo gdzie opłaca się reklamować bardziej, a gdzie mniej. ... kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami optymalizacji były banki internetowe ...
Tematy: -
Etyka w reklamie
... się autorytetem we wszystkich zainteresowanych środowiskach. Jak stwierdził prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce Paweł Kastory, w przyszłym tygodniu zakończone zostaną prace nad powołaniem Komisji Etyki Reklamy, która będzie czuwać nad przestrzeganiem przez przedsiębiorców zobowiązań zapisanych w kodeksie regulującym standardy ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... przy pomocy poczty elektronicznej tzw. e-mailingu. W Polsce często utożsamiany jest z wysyłką listów reklamowych do posiadaczy darmowych kont pocztowych w popularnych portalach. E-mailing w połączeniu z własną bazą klientów jest najtańszą a zarazem najbardziej efektywną formą reklamy internetowej oczywiście pod warunkiem poszanowania prywatności ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... zmian w 2013 roku. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny Najważniejsze zmiany w całym 2012 roku to: spadek udziału dwóch największych rynków: warszawskiego i krakowskiego; wzrost pozostałych rynków, ze szczególnym zaznaczeniem rynku wrocławskiego, który ma szanse stać się w 2013 roku rynkiem nr 2 w Polsce. W 2012 roku udział ...
-
Agora i Eurozet mają zakaz koncentracji
... W efekcie mogłaby wzmocnić swoją pozycję na lokalnych rynkach reklamy radiowej. Z kolei na rynku reklamy krajowej w wyniku koncentracji utworzony zostałby podmiot, który miałby tylko jednego ... obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Oceniając koncentrację, Prezes Urzędu może wydać zgodę na jej dokonanie ...
-
IAB o polskiej e-reklamie
... szef europejskiego IAB Danny Meadows-Klue pojawi się w Polsce na specjalnym spotkaniu członków polskiego oddziału stowarzyszenia, aby przeprowadzić warsztaty, mające pomoc naszemu IAB w efektywniejszym działaniu i rozwijaniu rynku. Zaprezentuje też drogę, jaką przeszły IAB UK i rynek angielskiej reklamy online, od czasów, gdy udział wydatków ...
-
Nowy broker internetowy
... postanalizę. Galposter Online ma nadzieję stać się jednym z głównych graczy na rynku reklamy internetowej. Optymizm szefów firmy opiera się m.in. na danych pokazujących stały i dynamiczny wzrost rynku reklamy internetowej w Polsce oraz na kompleksowej, przemyślanej ofercie i jej wyróżnikach. Z szacunków instytucji badających internet wynika ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... McDonald’s. W czasie trwania kampanii reklama na nośnikach pojawiła się 503 160 razy i została zauważona przez blisko 5 mln osób. Rynek reklamy DOOH w Polsce Trend zapoczątkowany na zagranicznych rynkach jest obecny również u nas. Mimo trudności związanych z ograniczeniami administracyjnymi oraz wysokimi kosztami wejścia, liczba cyfrowych ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... Nieruchomosci-online.pl Nieruchomosci-online.pl to portal nieruchomości z największą liczbą ogłoszeń w Polsce. Udostępnia poszukującym ponad 350 tys. ofert i co miesiąc odwiedzany jest ... samo ogłoszenie. Możemy wybrać dużo więcej opcji targetowania i wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z naszą firmą albo nawet konkurencją. W ...