Internet a zakupy artykułów spożywczych
2010-09-14 14:10
Przeczytaj także: Jak wykorzystujemy Internet w pracy?
Źródła wiedzy o produktach spożywczychfot. mat. prasowe
Źródła informacji o produktach spożywczych
Źródła informacji o produktach spożywczych
fot. mat. prasowe
Tematy dot. artykułów spożywczych, które interesują internautów
Tematy dot. artykułów spożywczych, które interesują internautów
Poszukiwane informacje o produktach spożywczych
Internauci żywo interesują się nie tylko samymi produktami spożywczymi, ale także innymi zagadnieniami związanymi z tym tematem – interesują ich przepisy i porady kulinarne (76%), zdrowe odżywianie i diety (64%) a także składniki pokarmowe (60%).
fot. mat. prasowe
Poszukiwane rodzaje informacji dot. produktów spożywczych
Poszukiwane rodzaje informacji dot. produktów spożywczych
Biorąc pod uwagę konkretne produkty, internauci najczęściej poszukują informacji na temat kawy i herbaty (47%), zdrowej żywności (44%) oraz napojów/soków/wody (42%). Stosunkowo rzadko szukają natomiast informacji na temat pieczywa (16%) oraz słonych przekąsek (20%), produktów typowo impulsowych. Informacje o mocniejszych alkoholach i o piwie wyraźnie bardziej interesują mężczyzn. Tylko 8% badanych zadeklarowało, że nie szuka informacji o artykułach spożywczych w Internecie.
fot. mat. prasowe
Produkty spożywcze interesujące internautów
Produkty spożywcze interesujące internautów
Internet marzeń? Bez botów i fake newsów
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
-
Między tanią siłą roboczą a innowacyjną gospodarką. Gdzie dziś jest Polska w wyścigu o inwestycje?
-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?
-
Nowoczesny hub logistyczny SHEIN w Polsce. Wrocław kluczowym punktem w Europie









2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność
