-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
... spersonalizowane doświadczenia klientów. Mogą wykorzystywać dane, aby lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby klientów, co przekłada się na lepiej dopasowane działania marketingowe, sprzedażowe i usługowe. Większe zaangażowanie klientów: Web 3.0 umożliwia tworzenie bardziej rozbudowanych i interaktywnych platform służących angażowaniu klientów. Na ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... krajobrazu handlu detalicznego, na który coraz większy wpływ ma konsumpcyjne preferencje osób zamożnych. W Wielkiej Brytanii klasa średnia wyższa odnotowała największy wzrost, a ... jej krytyczne znaczenie w spersonalizowanym docieraniu do klientów i w optymalizacji kampanii. Analizując dane klientów w czasie rzeczywistym, narzędzia marketingowe ...
-
Jakość usług w bankach
... był akceptowalny dla 80% klientów i średnio wyniósł ok. 5,5 minuty. "Kiedy weszłam do banku, nie było w nim innych klientów. Wnętrze prezentowało się należycie – jest ... pomijając moje potrzeby (np. czas trwania inwestycji), czy osobiste preferencje (np. skłonność do ryzyka)." W 88% przypadków doradcy wyjaśniali omawiane kwestie w sposób przystępny i ...
-
Prezentacje handlowe: Power Point - częste błędy
... poziom umiejętności wykorzystania tego narzędzia „prezentujesz”. Istotne są także preferencje Twojego klienta. Jedni lubią wszelkie środki wspomagające komunikacje ... z klientem, z tym konkretnym klientem? Bardzo często pojawienie się z prezentacją u klientów, którzy znali nasz sposób „sprzedawania”, wywołuje wrażenie sztuczności i w rzeczywistości ...
-
Inwestycja w mieszkanie na wynajem? Zobacz, co mają dla ciebie deweloperzy
... w Krakowie Osiedle Grzegórzecka. Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord S.A. Projektując kolejne inwestycje mieszkaniowe mamy na uwadze różnorodne grupy klientów, ich preferencje oraz możliwości finansowe. Stąd oferowany przez nas wachlarz mieszkań jest zawsze bardzo szeroki. Klienci inwestycyjni, odpowiadający za ok. 20-30 ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... coraz bardziej dbają o budowanie pozytywnych doświadczeń wśród swoich klientów. Porównując wyniki najnowszego badania z analogicznym badaniem, które miało miejsce w 2017 r. widoczny jest wzrost wartości indeksu Customer Experience Excellence mimo, że preferencje i oczekiwania klientów wobec firm zmieniają się dynamicznie pod wpływem cyfryzacji ...
-
Jaki będzie rok 2021 na rynku mieszkań? Co przyniesie deweloperom?
... , poszły nawet w górę. Z uwagi na niskie stopy procentowe najliczniejszą grupę klientów stanowiły osoby z gotówką, bo lokale nadal są jedną z najbardziej korzystnych ... utrudnienie w procesie realizacji projektów deweloperskich. Zmieniły się także preferencje konsumentów. Wzrosło zainteresowanie większymi mieszkaniami z ogródkami lub dużymi balkonami ...
-
Jakie trendy zdominują rynek mieszkaniowy w 2022 roku?
... koniunktury ze strony popytowej. Jeśli chodzi o preferencje konsumentów, to miniony rok przyniósł dalsze umocnienie się postaw proekologicznych. Szczególnie w odniesieniu do transportu zrównoważonego. Obserwujemy to szczególnie w przypadku inwestycji FIQUS Marcelin, gdzie znacząca część klientów to osoby, które poszukiwały mieszkania z dobrym ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Krawczyk, Partner w OC&C Strategy Consultants. W obliczu rosnących kosztów pozyskiwania nowych klientów, budowanie lojalności staje się dla sprzedawców coraz ważniejsze. ... temu najlepiej zaspokoją oczekiwania konsumentów i efektywnie wpiszą się w ich preferencje. Jednym z istotnych trendów, pośrednio związanych ze zrównoważonym rozwojem, jest handel ...
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... dominujących sposobów finansowania. Poznanie planów zakupowych i oczekiwań potencjalnych klientów stanowi niezwykle cenną wskazówkę dla producentów i dealerów w trakcie ... - w tym o wiele częściej kobiety (64,6 proc.) niż mężczyźni (35,4 proc.). Ponieważ preferencje zakupowe internautów różnicują także takie czynniki, jak: wiek, miejsce zamieszkania, ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... rękach marketerów, które pozwala na pozyskanie nowych klientów i zapobiega odpływowi starych. Aby ... preferencje lub zainteresowania to taki adres na niewiele nam się przyda. Co więcej wysyłając mailing na takie adresy możemy więcej stracić niż zyskać. Z kolei jeżeli posiadamy własną bazę adresów e-mail naszych klientów lub potencjalnych klientów ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... jedynie adres e mail potencjalnego klienta (oraz ewentualnie jego imię i preferencje co do tematyki otrzymywanych informacji), co w większości przypadków nie stanowi ... Cost Per Action), dzięki którym można przekładać koszty na pojedyncze kliknięcia klientów lub wykonanie przez nich zamierzonych w kampanii czynności. Podsumowanie Utrzymanie kontaktu z ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2010
... Rosła dostępność i wykorzystanie usług, spadały ich ceny. Zmieniały się również preferencje konsumentów. Dominującym trendem, którego kontynuacji należy spodziewać się w ... spadki cen, wzrost korzystania z usług i podążające za tym rosnące oczekiwania klientów. Chociaż segment już w roku 2007 przekroczył 100% penetracji, w najbliższej przyszłości ...
-
Dzieci a decyzje zakupowe Polaków
... niż rodzice w różnych tematach, a to dzięki dzisiejszej dobie Internetu”. Preferencje małych dzieci (do 3 lat) zdaniem ankietowanych nie są uwzględniane przez rodziców ... pt. „Matka Polka Niedoceniona”, codziennością są negatywne reakcje innych klientów czy personelu na niegrzeczne dziecko w sklepie (6 na 10 ankietowanych było świadkiem złośliwych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... powiązania między ekspozycją na reklamy a postawami wobec marek, zachowaniami klientów i sprzedażą. Jeśli dane te powiążemy z wynikami badań na istniejących panelach ... preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z wielu ekranów. Wynika z niego, że preferencje są kształtowane przez dwa kluczowe czynniki: pokolenie, do którego należy dana osoba, ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Co i gdzie jedzą Polacy?
... ze śmieciowym jedzeniem – mówi Bartłomiej Pirkel, właściciel kultowego Warburgera. Oferta polskiej gastronomii ulicznej staje się coraz bardziej różnorodna, co przyciąga klientów. Niemal 50 proc. badanych jada w lokalach typu „Street Food”, a 8 proc. należy do grupy ich stałych gości. Dlaczego stołujemy się poza ...
-
Zamożni Polacy. Jaki jest Klient Premium?
... kredyt konsolidacyjny. Co trzeci deklarował, że nie widzi potrzeby zaciągania kredytu. – Preferencje, jakie formułują zamożni Polacy odnośnie większości produktów bankowych, ... lokalu w celach inwestycyjnych. - Z naszych badań wynika, że połowa młodszych Klientów Premium chciałaby skorzystać ze wsparcia banku przy finansowaniu nabycia mieszkania – ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... nie dokonuje czasochłonnej transakcji. Ilość traffiku na serwisie mobilnym i powracalność klientów zmotywowała sieci handlowe do zainwestowania w aplikacje mobilne. Aktualnie w kategorii „ ... z obszaru mobile należy w najbliższej przyszłości spodziewać się więcej. Preferencje użytkowników mobile Mobile jak każde medium dzieli się na segmenty ...
-
Czy deweloperzy planują mieszkania dla seniorów?
... że odsetek seniorów wśród klientów deweloperów będzie rósł”. Mateusz Juroszek, Wiceprezes ATAL S.A.: „Nie prowadzimy dokładnych statystyk wieku naszych klientów. Z naszych obserwacji ... etapach prowadzonych inwestycji szeregu działań, uwzględniających potrzeby, preferencje i oczekiwania wszystkich potencjalnych mieszkańców, z osobami starszymi i z ...
-
Najpopularniejszy metraż mieszkania
... . Takie preferencje wykazują nabywcy – rodziny, które szukając dla siebie mieszkań wybierają lokale 4-pokojowe o powierzchni od 60 do 80 mkw. Odpowiadając na potrzeby tej grupy klientów wprowadziliśmy możliwość łączenia lokali, jeśli w danej inwestycji pula dużych mieszkań została już wyczerpana. Drugą grupę naszych klientów stanowią ...
-
Po bankowość do Facebooka?
... nowych klientów, ale również nie zrażać dotychczasowych. Część finansowych marketerów zdaje się dziś przeszacowywać różnice międzypokoleniowe, w efekcie czego banki gorączkowo poszukują sposobów na pozyskiwanie nowych klientów. Tradycyjne instytucje sądzą najwyraźniej, że mogą poświęcić swój czas na reagowanie na preferencje cyfrowe konsumentów ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... typowo na konsumentów. Mówiąc wprost, za mało wiedzą na temat swoich klientów, a wielu z nich nie radzi sobie z rozpoznawaniem indywidualnych konsumentów w gąszczu zachowań ... wzrośnie w ciągu trzech lat z 40 do ponad 80%. Dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów i coraz większa konkurencja na rynku zmuszają sklepy i marki do optymalizacji ...
-
Deweloperzy o zmianach w standardzie wyposażenia mieszkania
... Juroszek, prezes ATAL Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat zmieniły się potrzeby i preferencje nabywców, a w ślad za nimi również standard wyposażenia mieszkań i osiedli. ... atrakcyjne. Rozwój rynku pociągnął za sobą zmiany świadomości, oczekiwań i preferencji klientów, którzy zaczęli ufać deweloperom i częściej kupować mieszkania. Warto wybierać ...
-
Jakie trendy na rynku mieszkaniowym w 2020 roku?
... klientów, takie jak video chat, oferta online a nawet zdalne, elektroniczne podpisanie umowy dziś stały się standardem, który zostanie już z nami na zawsze. Klienci przekonali się, że zdalne sposoby komunikacji są równie efektywne, jak osobiste i szybko zmienili swoje przyzwyczajenia oraz preferencje ...
-
Klienci chcą, aby banki angażowały się w zrównoważony rozwój
... handel, ekologiczne uprawy czy odpowiedzialne zakupy. Preferencje te w dużej mierze powodowane są rosnącą liczbą klientów z pokolenia Z, dla których coraz ważniejsze są czynniki ... z lokalną specyfiką napędza popyt i przekłada się na wzrost zainteresowania zrównoważonym rozwojem wśród klientów banków. Chcemy by banki pomagały nam pomagać Banki coraz ...
-
Zimowe wakacje Polaków. Narty, palmy czy Polska?
... a potem nieuzasadnionej agresji Rosji na Ukrainę, która wprowadziła zarówno wśród klientów, jak i przedsiębiorców turystycznych wiele pytań o to, „co dalej” i skutkowała spadkami ... (11,3%) i Cypr (11,1%). Wraz z następną w kolejności Turcją wskazują na preferencje Polaków, którzy wybierali przede wszystkim kierunki śródziemnomorskie. Wysoką pozycję ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... (18% vs. 14% w 2021 roku). Powody odwiedzania centrów handlowych i preferencje silnie różnią się zależnie od wieku klientów. Osoby młodsze zdecydowanie częściej idą do nich w celu skorzystania z gastronomii czy spotkania ze znajomymi. Wśród starszych klientów dominują zaplanowane zakupy czy poszukiwania promocji i wyprzedaży. Gdy już ...
-
Second hand w Polsce: ponad 60% Polaków kupuje używane produkty
Polska znalazła się w światowej czołówce pod względem popularności zakupów z drugiej ręki - aż 6 na 10 konsumentów wybiera używane produkty, a naprawa i wymiana rzeczy stają się coraz powszechniejsze. Według raportu Havas Commerce, Polacy są wyjątkowo wrażliwi na cenę i chętnie korzystają z platform cyfrowych oraz opinii innych użytkowników. Rynek ...
-
Wakacje za 14 tysięcy? Co zrobić, gdy budżet domowy nie wytrzymuje all inclusive?
... nie narażając domowego budżetu na kryzys? W jaki sposób zmieniają się wakacyjne preferencje Polaków w 2024 roku? Choć gospodarka powoli się stabilizuje, realna ... odporności domowych finansów. A preferencje Polaków są wyraźne: chcemy ciepła, wygody i gwarancji pogody. Według danych z rynku turystycznego, aż 90% klientów biur podróży wybiera opcję all ...
-
Doradztwo inwestycyjne w biurze maklerskim
... bardzo. Indywidualna obsługa inwestora adresowana jest zazwyczaj do klientów dużych i aktywnych, zainteresowanych szybką i profesjonalną obsługą. W ramach świadczenia tego typu usług upoważniony makler uwzględnia we współpracy z klientem jego cechy indywidualne — skłonność do ryzyka, preferencje czy horyzont czasowy inwestycji — i na tej podstawie ...
-
Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja
... i tak większość klientów wybierze tą samą opcję. Dla nich liczy się fakt, że dano im wybór. Niezależnie od sytuacji warto zapytać klienta o jego preferencje. Już samo to pytanie daje mu poczucie kontroli. Jeśli decyzja nie jest dla niego łatwa i oczywista, dobrze jest mu pomóc mówiąc, że na przykład większość klientów ...
-
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
... możliwy przy użyciu komputera lub telefonu internetowego (Web phone). Firmy będą chętniej korzystać z sieci społecznościowych do zwiększenia lojalności klientów wobec marki i wpływania na ich preferencje przez poprawę jakości obsługi, szybkie i sprawne rozwiązywanie problemów oraz promocyjną sprzedaż. Firmy będą płaciły niższe rachunki za ...
-
Nowa era innowacji
... ale też dokładnie dopasowaną do twoich stóp. Od tego czasu twoje preferencje i wymagania są składnikiem bazy danych, tak że możesz zamawiać ... klientów, szybciej niż kiedykolwiek przedtem. Na przykład MySpace informuje o 200 milionach nowych klientów w ciągu czterech lat, natomiast Facebook donosi, że w ciągu dwu lat przybyło mu 47 milionów klientów ...
-
Jakie będą wakacje Polaków w 2011 r.?
... i turystom. Nie bez powodu. Sytuacja w Afryce Północnej wpłynęła nie tylko na preferencje dotyczące wczasów oferowanych przez biura podróży, ale także na wyjazdy organizowane ... nie wpłynęły znacząco na ceny wyjazdów, zwłaszcza tych, które najbardziej interesują klientów czyli last minute. Jeszcze wówczas, gdy w Afryce panowały zamieszki polityczne, ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2011
... na łączach analogowych POTS i cyfrowych ISDN - w ciągu ostatnich pięciu lat baza klientów zmniejszyła się o 33,5%. Jednocześnie sukcesywnie rosło zainteresowanie konsumentów ... telekomunikacyjnych oraz zwiększanie ich dostępności. Zmieniały się również preferencje konsumentów zainteresowanych przede wszystkim usługami niegłosowymi oraz wysokim ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem