-
E-klient - zachowania nabywców
... że najczęściej są to książki i wydawnictwa, oprogramowanie i sprzęt komputerowy, multimedia, itp. [8]. Preferencje Polaków nie odbiegają od tych, jakie mają statystyczni internauci ... (59% badanych). Bezpieczeństwo zakupu jest istotne dla 49% badanych. Najmniejszy odsetek klientów kieruje się przy wyborze sklepu przede wszystkim jego estetycznym ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... usługi i produkty, ocenić lojalność klientów. Świeże, obiektywne spojrzenie fachowców z agencji badawczej i dokładna analiz bywają bezcenne. W czasach, gdy rynek zmienia się tak dynamicznie, gdy co kilka miesięcy pojawiają się nowe trendy i mody, nowe sposoby komunikacji z klientami, zmieniają się preferencje nabywców, pojawiają nowe, nieznane ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... , ofert specjalnych). Brak badań preferencji klientów (przekaz niedobrany do potrzeb, wymogów klientów). Brak geolokalizacji (oferta niemożliwa do zrealizowania ze względu na dostępność geograficzną). Brak segmentacji klientów (ze względu na wiek, płeć, miejsce zamieszkania, poziom dochodów, preferencje zakupowe itp.). Brak raportowania i analizy ...
-
Zakup mieszkania: używane czy od dewelopera?
... rynku budowlanym stosunkowo niewielki wpływ na preferencje zakupowe klientów ma ryzyko bankructwa dewelopera i niedokończenia inwestycji. Obawę przed znalezieniem się w takiej sytuacji wskazał tylko co piaty klient zdecydowany na zakup mieszkania na rynku wtórnym. Niewiele, bo zaledwie 1% klientów na mieszkania używane argumentuje swoją decyzję ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... otrzymuje produkt, który trafnie wpisuje się w jego potrzeby i preferencje – wyjaśnia Mateusz Nowak, Program Developer z IdoSell. Inteligentne wyszukiwanie i systemy rekomendacji Zapewnienie trafnych wyników wyszukiwania w odpowiedzi na różnorodne zapytania skrywające potrzeby klientów, to duże wyzwanie dla e-commerce. Dlatego też w 2024 roku ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... pozyskanie zainteresowania osób ekonomicznie wartościowych, a przede wszystkim zdobycie lojalnych klientów, wymaga utrzymania z nimi długotrwałego i aktywnego kontaktu. Aby to ... "Szanowny Panie Krzysztofie". Spowoduje to, że odbiorca poczuje się wyróżniony. Preferencje respondentów badań ankietowych dotyczących biuletynów wykazały, że milej widziane ...
-
Rynek mieszkaniowy na przestrzeni ostatnich 10 lat
... również w większej profesjonalizacji obu stron. Deweloperzy wiedzą, że muszą zadbać o swoich klientów, oferując im produkt odpowiedniej jakości, czy obsługę na wysokim poziomie, nie tylko ... do wymogów i limitów cenowych Programów. Co istotne, zmieniły się też preferencje mieszkaniowe Polaków, a tym samym oferta deweloperów. Buduje się więcej, bowiem z ...
-
Raport zamożności: rzesza milionerów powiększa się o 8 proc.
... nowe segmenty klientów, firmy muszą przemyśleć swoje strategie zaangażowania Demografia HNWI stale ewoluuje, a coraz więcej kobiet, osób LGBTQ+, przedstawicieli pokolenia millenialsów i pokolenia Z poszukuje usług wspierających zarządzanie majątkiem. Każdy z tych wschodzących segmentów klientów ma swoje własne wartości, preferencje i wymagania, do ...
-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... preferencje polskich klientów w zakresie kanałów bankowych i produktów? Jak rozwija się model Buy Now Pay Later? Jakie wyzwania stoją przed polskimi bankami? Choć okres pandemii spowodował, że większość klientów ...
-
Co decyduje o atrakcyjności nowego mieszkania?
... potrzebę rosnącej grupy klientów, którzy chcą mieszkać we flagowych inwestycjach. Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska Trudna sytuacja związana z pandemią nie tyle zmieniła preferencje, co podkreśliła kwestie, które były i nadal są ważne dla kupujących. Dotyczy to, zarówno klientów kupujących swoje pierwsze ...
-
Obligacje skarbowe: Grudniowa 14-tka
... oszczędnościowych o czternastomiesięcznym terminie wykupu: Grudniową 14-tkę. Dobre wyniki sprzedaży poprzednich emisji obligacji krótkookresowych potwierdziły preferencje i zapotrzebowanie naszych klientów na instrument o proponowanej charakterystyce. Konstrukcja Grudniowej 14-tki będzie więc zbliżona do poprzednich emisji niestandardowych ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... marką, która dba o swoich klientów. Nowi klienci pierwszy zakup mają prawdopodobnie za sobą. Należy więc postarać się o to, by zrobili to ponownie. Poza regularną komunikacją e-mail marketingową, warto wysyłać klientom rekomendacje produktowe, stworzone w oparciu o jego osobiste preferencje. Skutecznym sposobem na budowanie pozytywnego ...
-
Rynek pierwotny: z myślą o kim budują deweloperzy?
... Dzikowska, menedżer sprzedaży i marketingu w Atlas Estates Większość naszych klientów to rzeczywiście osoby młode, kupujące swoje pierwsze M. Zauważamy jednak tendencję, w ... z naszych projektów mamy mieszkanie niemalże dla każdego. Oczywiście istnieją preferencje względem lokalizacji, ale w naszych projektach mieszkanie znajdzie zarówno singiel, para ...
-
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
... dokonywanie zakupów przez internet, ale umożliwić je jeszcze większej liczbie klientów. Płatności ratalne udostępnione w bramce płatniczej działają w bardzo prosty sposób: ... , powinni zwrócić szczególną uwagę na wprowadzane formy płatności, uwzględniające preferencje internautów. Dziś każdy użytkownik, który robi zakupy przez internet, zwraca ...
-
Wakacje 2017: Portugalia ciągle w cenie
... mniej zamożnych polskich klientów, którzy będą obecnie wkraczali na rynek turystyki wyjazdowej bardzo słabo przystaje do obecnej struktury podaży, która kształtuje się pod kątem obaw przed zagrożeniem terrorystycznym na poszczególnych kierunkach. Można za to powiedzieć, że preferencje osób z Polski B przypominają preferencje turystów z czasów ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... 25–34 lata (16%). Ta dystrybucja wiekowa odzwierciedla szerokie zainteresowanie zakupami online w różnych grupach wiekowych. Jeśli chodzi o preferencje zakupowe, Polacy chętnie korzystają z platform marketplace (56% klientów), takich jak Allegro, Ceneo czy Amazon, co wynika z ich przejrzystości, licznych opinii oraz możliwości porównania cen ...
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
... W przypadku użytkownika, który korzystał wcześniej z danego e-sklepu, znamy jego wcześniejsze preferencje, historię zakupów. Wiemy również czy, a jeśli tak to, jakie ... je wdrażać w każdej firmie. Metodologia Obecnie najczęściej wykorzystywane sposoby obsługi klientów w systemach eCRM to: • metoda oparta o pewne stałe reguły • oraz personalizacja ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... przyniosło także wzrost wdrożeń bardziej zaawansowanych algorytmów. Nie tylko odpowiadają na najczęściej zadawane pytania, wspierają procesy rekrutacyjne i poznają preferencje zakupowe potencjalnych klientów, ale przede wszystkim skracają i porządkują listę czynności, które będzie musiał wykonać konsultant. Na boty najłatwiej natknąć się poprzez ...
-
Kupno domu: jakie nieruchomości wybierają Polacy?
... przestrzeni ostatnich 6 miesięcy popyt w kategorii najmu zmalał o 4 p.p. Osoby poszukujące domów w przytłaczającej większości koncentrują się na rynku wtórnym. Prawie 97 proc. klientów zainteresowanych zakupem domu szuka właśnie obiektów z rynku wtórnego, jedynie 3 proc. chciałoby kupić nowy dom. Mimo stałej podaży ofert na rynku ...
-
Bankowość dla wybranych grup zawodowych
... pewnej „elitarnej”, czyli hołubionej (poprzez przygotowanie specjalnej oferty) przez bank grupy klientów. Wyjątkowy klient banku ma się zatem czym chwalić przed kolegami z pracy ... Polbank. Ten upodobał sobie osoby wykonujące wolne zawody i choć preferencje dotyczą wyłącznie uproszczenia procedury ubiegania się o kredyt – żadna zatem rewelacja, to ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce: podsumowanie 2013
... do docelowych 20 proc. w 2017 roku. Wprowadzone zmiany mogą spowodować, że część klientów odsunie zakup mieszkania do czasu zebrania odpowiedniej kwoty na wkład ... zmniejszenia popytu na rynku wtórnym. Jednak ważne są w tym przypadku także preferencje kupujących, gdyż nowe mieszkania znajdować się będą często na granicach miasta a używane w dobrych ...
-
Nieatrakcyjne dzielnice Warszawy 2014
... lokalizacji. Ponownie okazuje się, że klienci w procesie zakupowym zmieniają swoje preferencje nabywcze. U podstaw takich decyzji stoi często cena mieszkania. Dane wskazują, że w ... Pragi Północ. Nie mają one jednak dużego wpływu na decyzje zakupowe klientów. W porównaniu do 2013 r. udział sprzedaży mieszkań w tej dzielnicy wzrósł z 3 do 5 proc. Z ...
-
Kupno mieszkania: czy pandemia zmienia oczekiwania nabywców mieszkań?
... mieszkania mierzą siły na zamiary Jak wynika z raportu „Preferencje nabywców mieszkań – 2021 r.”, zamiast spodziewanej zmiany oczekiwań w wyniku pandemicznych ... sytuacji zwiększonych kosztów tego rodzaju finansowania, zmniejsza się zdolność kredytowa klientów. Stąd należy także przypuszczać, że faktyczny budżet, jakim ostatecznie dysponowali ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... w Polsce stale rosną. Zainteresowanie biznesową emigracją rośnie, choć zaskakiwać mogą preferencje co do lokalizacji. Większość osób zapewne podejrzewałaby, że prym wśród ... temu łatwiej jest przygotować strategię nakierowaną bezpośrednio na zachowania określonej grupy klientów oraz odpowiednią personalizację oferty, nawet jeśli jest ona oddalona o ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... preferencje dotyczące np. rabatowania czy warunków dostawy. Co ciekawe, aż 67% klientów gotowych jest zapłacić więcej za dany produkt lub usługę w zamian za lepsze doświadczenia w procesie zakupowym i obsłudze. Jednocześnie 59% klientów ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... zindywidualizowane rozwiązania dopasowane do poszczególnych klientów. Sklepy internetowe często, aby zatrzymać klientów wprowadzają karty członkowskie, oferują gadżety, ... , Kraków 2002 Windham L., Orton K.: "Dusza Nowego Konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... klientów do wizyty bezpośredniej – jedynie 42,2% klientów takie zaproszenie otrzymało. Pracownicy nie dbali też o podtrzymanie kontaktu z potencjalnym kupującym – tylko 44,4% poprosiło klientów ... biura”. „Ogólnie rzecz biorąc, pracownik powinien bardziej starać się poznać preferencje klienta przez zadawanie większej ilości i bardziej szczegółowych ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... byśmy oczekiwali. Na podobnie niskim poziomie oceniono zaangażowane pracownika w pomoc w doborze odpowiedniego zakwaterowania (mając na uwadze preferencje, koszty, odległość od stadionu itp.) – tylko 45,8% klientów udzieliło pozytywnych odpowiedzi. „Gdy zapytałem o zakwaterowanie na czas EURO 2012, pracownik odpowiedział, że wszystkie miejsca są ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... „Pracownica wykonała minimum, jakie mogła zaoferować, nie witała klientów ani nie żegnała”. Aż 64,2% klientów wyraziło opinię, że umiejętności sprzedażowe pracowników wymagają poprawy ... ja poszukuję. Mimo że zauważyłam na wieszakach takie, które spełniały moje preferencje”. „Podszedłem do chłopaka, który akurat wieszał czapki z daszkami i już nie stał ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... Tobie - co lubisz, czego nie lubisz, jak kupujesz, jakie są Twoje preferencje itp. Jeśli jesteś stałym, przynoszącym dochody klientem to dzięki temu ... klientów, zdolności firmy do pozyskania i utrzymania klientów, poprzez wysoką jakość usług i dbałość o klientów, podnoszeniu stopnia satysfakcji i wzmacnianiu lojalności klientów. Wdrażanie CRM ...
Tematy: -
Najlepsze kredyty hipoteczne IX 2012
... najczęściej wybierany przez Klientów pośrednika okres kredytowania nieruchomości. Wskazane kryteria pozwolą także ocenić dostępność kredytu dla klientów, którzy chcieliby skorzystać z ... w ciągu 8 lat, kiedy kredytobiorca będzie płacił niższą ratę, z uwagi na preferencje w ramach programu, może zaoszczędzić w ten sposób ponad 80 tys. złotych ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... może oznaczać, że wprowadzenie nowych technologii do tradycyjnych sklepów będzie mile widziane przez klientów. Cyfrowo biegłe rynki rozwijające się Zgodnie z wynikami badania, wszystkie rynki szybko rozwijające się wykazują większe preferencje dla technologii cyfrowych od dojrzałych rynków. Na przykład, jeśli chodzi o poszukiwanie informacji ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... preferencje związane z kanałami tracą na znaczeniu, czy też dokładniej – są istotne zaledwie dla 16% kupujących (Corporate Executive Board 2013, CX Act 2015, LoudHouse 2013). Dla większości klientów ... obsługi w kanałach cyfrowych zmniejszy wykorzystanie telefonu przez klientów, przynajmniej w prostszych kwestiach. Klienci, zwłaszcza młode i średnie ...
-
Kupno mieszkania: na parterze, piętrze czy dwupoziomowe?
... kondygnacja, tym chętniej wybierana przez klientów. Nie znaczy to jednak, że nie pojawiają się indywidualne preferencje. W ROBYG wszystkie mieszkania sprzedają się jeszcze ... kolejnym już miesiącu trwającej pandemii, dostrzegamy coraz liczniejszą grupę klientów zainteresowanych mieszkaniami z prywatnymi ogródkami na parterze, czy dużym balkonem ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet gdy firma obsługuje jednocześnie tysiące klientów. Pięć najważniejszych zastosowań AI to: zapewnienie personalizowanych doświadczeń w kanałach komunikacji i obsługi, doskonalenie segmentacji klientów, wnioskowanie z danych, prowadzenie klientów ... , deklarowane zainteresowania i preferencje ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem