-
Czy banki zasługują na tak duży kredyt zaufania?
... Zaufania: Dlaczego Banki i Firmy Ubezpieczeniowe Muszą Lepiej Dbać o Bezpieczeństwo Danych Swoich Klientów”. Pod tym tytułem kryje się przeprowadzone przez Digital Transformation Institute Capgemini badanie, które objęło swoim zasięgiem 7600 klientów oraz 180 specjalistów w dziedzinie ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych reprezentujących ...
-
Telekomunikacja u progu rewolucji. Zobacz, co zmieni się w twoim życiu
... wpływu na to, gdzie na świecie oni operują – wyjaśnia Jan Michalski, Partner w Deloitte Digital. Jak dodaje, tempo, w którym rozwija się ten obszar usług IT, powinno skłonić ... przez to nowych graczy na rynku usług finansowych – mówi Tomasz Grabowski, Partner w Deloitte Digital, Lider sektora TMT – Polska bankowość jest już dziś jednym ze światowych ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... tej kwestii nie poruszał. Od zeszłego roku jestem członkiem zarządu Digital Europe, naszej europejskiej organizacji branżowej. I kiedy spotykam się z kolegami z innych krajów, to ... jedno zjawisko, które stało się widoczne po Brexicie. Mianowicie moi koledzy z Digital Europe, ale również często dziennikarze w Brukseli, zaczęli pytać, czy Polska będzie ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... dóbr luksusowych a zwiększenie zainteresowania dotyczy takich segmentów jak „Odzież i akcesoria” (inwestycje planowane przez 68 proc. respondentów), „Kosmetyki i perfumy” (49 proc.), Digital (21 proc.) oraz „Zegarki i biżuteria” (21 proc.), który cieszy się niesłabnącą popularnością pomimo spowolnienia na rynkach azjatyckich, spadku konsumpcji oraz ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje się bowiem, że po I półroczu bieżącego roku jego wartość netto osiągnęła poziom 4 255,5 mln zł. Okazuje się zatem, że po dobrym I kwartale ze wzrostem na poziomie (+2,3%), w II kwartale rynek spowolnił i urósł zaledwie o 0,5%. W skrócie ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... i niedziele mogą stać się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne „Cyber Sundays”. Branża digital grzeje silniki Zakaz handlu to także zmiany dla branży digital marketingu. Znika dylemat co zrobić w niedzielę z reklamą internetową realizowaną w modelu performance, ale też znikną dodatkowe ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji marketingowej. Digital umożliwia automatyzację tworzenia personalizowanych treści – ... stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu reklamy digital lub online. 58% stanowią pracownicy wyższego odpowiedzialni za obszar inwestycji w ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik, którego nie zapowiadał nieco senny początek roku. Wiele zmienił ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... experience, muszą iść w parze. Dlatego mówimy już nie o samym CX, ale o DCX, Digital Customer Experience. Technologia oferuje nam narzędzia, które pozwalają rozpoznać potrzeby klienta, ... klienci końcowi będą zadowoleni - mówi Magdalena Matell. Zadbaj o swój zespół Digital Customer Experience to jednak nie tylko technologia. To także, a może przede ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 16/2018
... usługę autonomicznego parkowania. A to oznacza pożegnanie z uciążliwym poszukiwaniem miejsca – po prostu przyjeżdżasz na lotnisko i wsiadasz do samolotu. Johann Jungwirth, Chief Digital Officer koncernu Volkswagen, mówi: „Chcemy zwrócić” ludziom ich czas i jakość życia zmniejszając, dzięki nowym usługom z zakresu mobilności, marnotrawstwo czasu ...
-
Polaków beztroska w social media
... przez media społecznościowe.” – mówi Aleksandra Młyńska, specjalista ds. Digital Marketingu w Procontent Communication. Warto też pamiętać, że na dodatkowe ... Facebooku i innych serwisach społecznościowych. Z kolei pokolenie, które możemy nazwać pokoleniem digital natives, najchętniej loguje się poprzez Facebooka na serwisy zewnętrzne – korzysta z ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... więcej czasu na okres dostosowawczy. Firmy powinny już odebrać sygnał zza oceanu, że digital transformation staje się faktem, a Adobe poprzez zakup Magento będzie koncentrować się na tak ... eObuwie, About You, Answer.com czy Zalando. Czy jest się czego bać? Digital transformation to duże wyzwanie, ale jak pokazują nawet nasze rodzime przykłady, gra ...
-
Od bezrobocia po cyberataki, czyli o ryzyku działalności gospodarczej
... rynkach wschodzących jest załamanie krajowych systemów rządzenia" – dodaje John Drzik, John Drzik, President of Global Risk and Digital at Marsh prezes Global Risk and Digital w Marsh. "Na całym świecie firmy obawiają się również rosnących tarć geopolitycznych, które już teraz doprowadziły do wzrostu ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku do 37,3%. Dla porównania w 2017 odnotowano wzrost o 34,8%, ... 2012 wzrost wyniósł 22,7%. Dynamiczny rozwój jest efektem stale zwiększającej się liczby nośników typu digital w przestrzeni miejskiej oraz szybkiego rozwoju technologicznego. Z roku na rok możliwości ...
-
Generacja Z w pracy. Jeszcze ludzie czy już roboty?
... niekoniecznie posiada umiejętności innego typu Równocześnie starsi specjaliści obawiają się, że zostaną w tyle, a w przyszłości większość stanowisk kierowniczych obejmą tzw. ‘digital natives’. W poprzednim badaniu zleconym przez Dell Technologies, 87% liderów przedsiębiorstw wyraziło obawę, że nie będzie w stanie zapewnić równych szans pracownikom ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i frontlight. Rośnie natomiast podaż nośników citylight i citylight premium oraz nośników digital out-of-home, a także reklamy tranzytowej. Wartość reklamy w magazynach w 2018 r wyniosła 311,3 mln zł i stanowiła zaledwie 43% poziomu z 2010. Roczna dynamika spadku ...
-
Najbardziej prestiżowy plebiscyt technologiczny Mobility Trends - rozstrzygnięty
... roku 2018” został produkt SanDisk Extreme Portable SSD firmy Western Digital. Nagrodę za "Aplikację Mobilną B2C" otrzymała firma Uber Technologies za ... Mobility. Sponsor główny: Samsung Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia oraz Honor. Partnerzy ...
Tematy: mobility Trends -
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... czy do jakiego działu aplikował - komentuje Marta Pawlak-Dobrzańska, CEO, Great Digital, partner merytoryczny badania. Czy zaaplikuje ponownie? Konsekwencje negatywnych doświadczeń Wyniki raportu ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... Experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ledwo zdołała ona przewyższyć kreskę (0,1 proc.). Najlepszym miesiącem pod względem wydatków na reklamę okazał się sierpień (9,3%). Po trzech kwartałach tego ...
-
Jak nowe technologie mogą wpłynąć na zrównoważony rozwój?
... Rozwoju (GeSI), stosownym i znacznie przyspieszającym postęp w walce z kryzysem klimatycznym narzędziem są nowe technologie. Powyższa opinia została sformułowana w raporcie zatytułowanym „Digital with Purpose: Delivering a SMARTer2030”. Jego autorzy wskazali, że nowe technologie cyfrowe wywierają wpływ na aż 103 ze 169 Celów Zrównoważonego ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
Jak radzi sobie reklama? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza ostatnia odsłona raportu opracowanego przez analityków Publicis Groupe. Okazuje się, że w minionym roku dynamika wydatków reklamowych osiągnęła 3,2%, w efekcie czego u schyłku grudnia wartość rynku wyniosła 9,8 mld zł. Budżety na reklamę powiększyły m.in. motoryzacja, sektor czas wolny ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... , które budują dziś skuteczność kampanii marketingowej i dostarczają unikalnych doświadczeń konsumenckich – mówi Wiesław Kotecki, dyrektor, lider zespołu Experience Design w Deloitte Digital. Smart shopping, czyli świadome kupowanie Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Jeśli chodzi o w pełni cyfrowe rozpoczęcie korzystania z nowej ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... wyróżniają się bardzo pozytywnie. Firma Deloitte zaprezentowała czwartą już odsłonę największego na świecie badania bankowości cyfrowej Digital Banking Maturity 2020. W tym roku jego autorzy wzięli pod lupę 318 banków z 39 krajów. Na ... przyszłości – mówi Wiesław Kotecki, Partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... COVID-19. Transformacja cyfrowa polega na szybkim przesuwaniu budżetów na reklamę w kanale digital Zenith przewiduje, że globalne wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 1,4% w 2020 roku, ... będą ją kontynuować, przeznaczając jeszcze większą część swojego budżetu na reklamę digital. Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ...
-
Amazon "kupuje" Cypr, czyli szokujące prognozy Saxo Banku na 2021
... Zwycięży rzeczywistość, a „komory echa” przegrają. Inwestycje: kupno akcji Verizon, IBM i mediów społecznościowych. 4. Nowa chińska waluta cyfrowa wstrząsa przepływami kapitałowymi Digital Currency Electronic Payment (DCEP) będzie opartą na technologii blockchain cyfrową wersją juana (CNY). W 2019 r. 80% wszystkich płatności w Chinach odbywało się ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy skurczył się, a większość formatów zanotowała spadki. Ten trend przełamuje digital, który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów ...
-
Maraton programowania online TurboHack 2021
... z gotowym zespołem - twój team powinien się składać z trzech osób specjalizujących się w branży IT i jednej w biznesie. Głównym partnerem wydarzenia jest Deloitte Digital - firma konsultingowa, w której będziesz mieć także szansę wygrać staż. Ciekawe warsztaty, szkolenia z pitchingu, beer tasting czy speed dating z przedstawicielami Deloitte ...
Tematy: -
Gospodarka Niemiec: co po wyborach?
... się całkowicie wypadać z agendy rządowej, pomimo pandemii uwypuklającej braki Niemiec w zakresie adaptacji do rozwiązań cyfrowych, a także słabości administracji publicznej. Wskaźnik Digital Riser Index Europejskiego Centrum Konkurencyjności Cyfrowej sugeruje obecnie, że niemiecka gospodarka od 2018 r. jeszcze bardziej straciła na znaczeniu (wykres ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... pandemią. Do 2023 roku wydatki reklamowe osiągną 5,6 mld USD. Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu z 51% w roku 2019. Miała na to wpływ niekwestionowana skuteczność ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... . Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce ... o 11% w 2022 roku, w porównaniu do 4% dla reklamy zewnętrznej, 3% dla reklamy typu digital display, 2% dla radia i 0% dla mediów drukowanych. Marki będą musiały ...
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
... rysują się przed bankami? Jak wynika z raportu "Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences", ... aplikacji mobilnej – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Experience Design, Deloitte Digital. Jak wynika z badania Deloitte, w przyszłości oddziały banków będą preferowanym miejscem kontaktu w ...
-
Cyberbezpieczeństwo firm w 2022 roku. Oto największe wyzwania
... jak DORA czy NIS2. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czym jest Digital Operational Resiliance Act (DORA) i kiedy warto o nim pamiętać? Jakie zmiany wprowadza ... Marciniak, Manager, Cyber Security Implementation, EY. DORA, czyli operacyjna cyfrowa odporność Digital Operational Resiliance Act (DORA) to projekt rozporządzenia Unii Europejskiej, która ma ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to nie ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,5% względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów reklamowych ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei