-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... w szybszym tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję itp.). Duzi producenci żywności konfekcjonowanej przeznaczają równowartość 3-8% swojej rocznej sprzedaży na samą reklamę i trochę więcej na inne działania marketingowe (badania rynku, badania konsumenckie itd.). Europejscy konsumenci ...
-
Najlepsze AI dla firmy: Copilot, ChatGPT czy Gemini?
... złożone zapytania. Niezależnie od tego, czy analizujesz dane marketingowe, generujesz wnioski z arkuszy kalkulacyjnych, czy automatyzujesz zadania w Dokumentach i ... jest zgodna z budżetami biznesowymi. Weź pod uwagę wszystkie potencjalne koszty, w tym opłaty abonamentowe, koszty wdrożenia i wszelkie ukryte opłaty. Równie ważna jest skalowalność ...
-
Tydzień 28/2006 (10-16.07.2006)
... usług central swoich firm (są to np. licencje, prace rozwojowe, usługi marketingowe i reklamowe). To dzieki tym zleceniom zyski są transferowane do central i ... wzrost kosztów w JSW wyniósł 9%, w Katowickim Holdingu Węglowym o 7,8%, a tylko w Kompanii Węglowej koszty spadły o 1,1%) wzrosły kłopoty z płynnością finansową Kompanii Węglowej (ma jeszcze ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... , buduje programy lojalnościowe, prowadzi kampanie promocyjne, wykonuje badania marketingowe oraz prowadzi działania określane mianem public relations. Odbiorcy, którzy ... o 30% wynika z raportu Direct Marketing Association. Główną przyczyną wzrostu są niskie koszty i rosnąca efektywność tej formy promocji. Ostatnie dane ujawniły, iż odsetek ...
-
Rynek HoReCa w Polsce 2009
... na jedzenie poza domem. Jedna na pięć firm liczy na własne działania marketingowe, a jedna na sześć – na lojalność wobec ich marki. Stosunkowo wysoki odsetek firm ( ... – przede wszystkim wysokimi czynszami i opłatami, nieco rzadziej wymieniane są stosunkowo wysokie koszty pracy i otworzenia nowej placówki. Dla jednego na pięciu właścicieli sieci ...
-
Jak pozyskać środki na innowacje?
... środków trwałych związanych z projektem, koszty nabycia robót i materiałów budowlanych. Małe i średnie przedsiębiorstwa dodatkowo mogą kwalifikować koszty zakupu usług doradczych, ... Ponadto w ramach projektów dodatkowo premiowane będą nowe rozwiązania marketingowe lub organizacyjne prowadzące do poprawy produktywności i efektywności. Mogą to być ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... Przepisy nie określają wprost, kto ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Jednak, jeśli w umowie nie jest wyraźnie zaznaczone, że koszty te obciążają sprzedawcę – to konsument ... nie dadzą, można zażądać obniżenia wynagrodzenia. Nie dajmy się złapać na marketingowe chwyty Wiele produktów pakuje się w duże opakowanie, chociaż nie wypełniają całej ...
-
Młodzi Polacy a posiadanie auta
... , jak na ich możliwości koszty związane z eksploatacją samochodu. Aż 91% z nich deklaruje, że korzystałoby częściej z auta, gdyby koszty te były niższe. Mimo ... telefonicznej oraz wywiadów face-to-face. Interpretacji wyników badań, w oparciu o analizy ekonomiczne, marketingowe i prognozy dla branży, dokonała firma badawczo- doradcza BIPE. W badaniu ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... tego, że łącznym kosztem inwestycji przy średniej cenie roweru (wybranego modelu) v. koszty faktycznej promocji sklepu być może będziesz skazany na zamknięcie sezonu ... przedsięwzięcia z marżą na czele. Wówczas będzie nam łatwiej oszacować wszelkie wydatki marketingowe, w które wpisuje się także korzystanie z zakupów grupowych. To promocja nowa, ...
-
Kto ma szanse na debiut na NewConnect?
... przez Komisję Nadzoru Finansowego. Eksperci szacują iż, koszty związane z wprowadzeniem firmy na rynek NewConnect w drodze oferty prywatnej nie powinny przekroczyć 6-8% w stosunku do uzyskanego kapitału. Ponadto poza efektami finansowymi firma odnosi rozległe korzyści marketingowe oraz zyskuje dodatkowy prestiż i wiarygodność w oczach potencjalnych ...
-
Kredyt czy emisja obligacji?
... koszt pozyskania kapitału, uwzględniający także przygotowanie spółki do jego pozyskania. Koszty te wynikają częściowo z kosztów pracy w spółce i częściowo z kosztów doradcy oraz ... Catalyst publikowanie tych informacji ma swoją dobrą stronę: korzyści marketingowe i związane z większą transparentnością spółki. W jakich innych sytuacjach warto ...
-
Outsourcing jako filozofia działania firmy
... informatycznymi, administracja, logistyka, badania marketingowe, reklama, public relations, szkolenia. Stosując outsourcing nie sposób pominąć restrukturyzacji zatrudnienia czy nowej struktury organizacyjnej Firmy, która rodzi się w momencie dokonywania zmian. Warto zaznaczyć, ze koszty restrukturyzowania firmy w pierwszych miesiącach będą ...
-
Dotacje unijne dla branży chemicznej
... także grupy wydatków, które można będzie zrealizować, m.in. koszty wynagrodzeń, podwykonawstwa, aparatury badawczej, sprzętu do laboratorium, licencji i know-how, koszty budowlane (wartość wydatków nie może przekroczyć 10 proc. całkowitych kosztów projektu), marketingowe i promocyjne (maksymalnie 1 proc. kosztów kwalifikowanych projektu). Chemiczne ...
-
Specjalista IT poszukiwany. Jak go zachęcić?
... czy wyprawka dla nowonarodzonego dziecka. Firmy wspierają również osoby, które chciałyby adoptować dziecko i pokrywają koszty związane z całym procesem adopcyjnym. Firmy technologiczne w Polsce starają się podążać za światowymi trendami w ... IT, którzy przede wszystkim mają doskonałe kompetencje rekrutacyjne, a także sprzedażowe i marketingowe ...
-
Konto bankowe, kredyt, OC. Ile pieniędzy wydajesz bez sensu?
... finansowa Polaków rośnie. Stajemy się coraz bardziej odporni na reklamę, marketingowe chwyty sprzedawców i pułapki pisane w dokumentach drobnym drukiem. Uczymy się ... czytajmy warunki zawieranych umów i tabele opłat oraz prowizji. Regularnie sprawdzajmy jakie koszty wiążą się z korzystaniem z konta i innymi produktami finansowymi: nie zawierajmy ...
-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... specjaliści – copywriterzy. Ich usługi również są wliczane w koszty pozycjonowania. Oczywiście SEO obejmuje wydawnictwo ... marketingowe typu promocja w Google czy na Facebooku, to musisz uwzględnić również w budżecie środki na płatną reklamę. Ile? To zależy od czasu trwania reklamy, jej zasięgu czy ilości kampanii. Jednak pamiętaj, że nie są to koszty ...
-
Program Pierwsze Mieszkanie szansą na pobudzenie rynku mieszkaniowego?
... sprawiły, że zdolność kredytowa Polaków drastycznie spadła. Wzrosły za to raty i koszty oprocentowania kredytu. W efekcie młodzi Polacy bez gotówki nie są dziś w stanie, mimo ... “diabeł tkwi w szczegółach”. Wyliczenia na stronach Ministerstwa wyglądają na działania marketingowe, a to ile osób będzie w stanie otrzymać tańszy kredyt i czy wysokość ...
-
Greenwashing, czyli ekoiluzje w e-commerce i logistyce a prawdziwe wyzwania
... profesjonalne działania i komunikowanie bez „zielonej ściemy”. Przeanalizujmy swoje kampanie marketingowe, wszelkie publicznie dostępne zapewnienia związane z prowadzoną działalnością. ... realna różnica, gdzie potrzeby klientów i zachowania sklepów się nie pokrywają. Koszty logistyki stanowią od 5 do 20% całkowitych kosztów operacyjnych dla dwóch ...
-
Zasady poufności i zakaz konkurencji w praktyce - poradnik dla pracowników
... poufne przedsiębiorstwa. Do takich należą dane klientów, strategie marketingowe, know-how technologiczne czy informacje finansowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa – wszystkie ... do tego dochodzi potencjalna utrata przychodów, koszty naprawcze np. związane z modernizacją systemów bezpieczeństwa, koszty prawne, utrata klientów, a także szkody ...
-
HYPERmedia dla Oracle
... "Oferta HYPERmedia była najbardziej atrakcyjna, między innymi ze względu na koszty obsługi agencji oraz kompleksowe działanie. Nie bez znaczenia było doświadczenie HYPERmediów w ... przedsiębiorstwami, konieczne jest precyzyjne stargetowanie grupy, do której będą kierowane akcje marketingowe; tym bardziej, że nie każda z promocji kierowana jest do tej ...
Tematy: hypermedia, oracle -
Co przegapił duży e-biznes?
... możliwości aby stawać się "dobrym człowiekiem" - rozwój osobowości, umiejętności handlowe i marketingowe, relacje międzyludzkie, kształcenie inteligencji finansowej etc. Istnieją już do ... dużych zysków być poszukiwany na rynku łatwo się sprzedawać mieć niskie koszty dystrybucji, magazynowania i transportu sprzedawać się 24 godziny na dobę/7 dni w ...
Tematy: -
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... sytuacji na zagranicznych giełdach przykręcali kurek z pieniędzmi na wydatki marketingowe. Jednymi z pierwszych w Polsce firm, które głębiej zainteresowały się możliwościami ... prowadzonych działań reklamowych. Zmierzyć można zarówno efekty brandingów, jaki i direct response. Koszty są o wiele niższe, niż w przypadku innych mediów. Piotr Poznański ...
Tematy: -
Niedostępny dział marketingu
... co takich ludzi zatrudniać? Wystarczy robić to samo co konkurencja obniżając koszty zatrudnienia, albo wyjaśnić marketerom rolę jaką mają spełniać i odnosić korzyści ... bankowości detalicznej, którą trudno będzie nawet zdublować. Proste, przejrzyste strategie marketingowe szybko i sprawnie wdrożone gwarantują sukces rynkowy. Zgodnie z zasadą, że ...
-
Marketing mobilny w Australii
... tych zakończonych sukcesem. Firma Enpocket, zajmująca się mediami mobilnymi, dostarcza usługi marketingowe dla firm już od lat. Poniżej przedstawiam przykład jednej z kampanii Enpocket ... dwa główne powody, dla których użytkownicy nie korzystali z usługi WAP: koszty – postrzegane jako zbyt wysokie, a także skomplikowany system płatności oraz zawartość ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Trafić z ceną
... sukcesu rynkowego. KLUCZOWE SŁOWO – WZGLĘDNOŚĆ Istnieją trzy główne sposoby ustalania cen: koszty produkcji plus marża, wycena w stosunku do cen konkurencji oraz ekskluzywność poziomu ... SCENARIUSZY RYNKOWYCH Typowe badanie ceny, podobnie jak inne badanie marketingowe, dostarcza zazwyczaj zestawu danych w postaci raportu z wykresami, podsumowaniem i ...
-
Blogi w służbie PR
... się blogi partnerskie - zarówno prywatne jak i kolektywne - które mają typowo marketingowe cele np. lansowanie firmy i jej produktów. Wreszcie mamy blogi korporacyjne, ... - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w porównaniu z badaniami są znikome i ograniczają się do ilości roboczogodzin ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... markę już istniejącą. Przygotowuje i realizuje kampanie marketingowe danej marki (stworzenie i implementacja planu marketingowego, koordynowanie i prowadzenie ... przepisy prawa handlowego i wewnętrzne procedury, monitoruje procesy zakupów oraz optymalizuje koszty. Wśród całej gamy anglojęzycznych nazw znajdziemy również i takie, których brzmienie ...
-
Polisy inwestycyjne dla oszczędzających
... Akcji Plus oraz Nordea Dalekowschodnich Akcji Plus. Są to nazwy marketingowe ubezpieczeniowych funduszy kapitałych, które swoje aktywa lokują w odpowiednich subfunduszach luksemburskiego ... rocznie ponad to co potrąca z aktywów sam fundusz. Warto dodać, że koszty ochrony ubezpieczeniowe, która oczywiście jest symboliczna, są już wliczone w opłaty ...
-
PKO BP prowadzi co trzeci ROR w Polsce
... prędzej czy później do banku wróci, łatwiej też kierować do niego oferty marketingowe. To efekt historycznego w bankowości podejścia do rachunku osobistego. Wciąż w wielu instytucjach ... w internecie. W innym przypadku konto będzie dość drogie – po to, żeby pokryło koszty utrzymania. To zrozumiała strategia banków. Jeśli bowiem chcą one utrzymać ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... się ku merchandisingowi jako rozwiązaniu pozwalającemu integrować działania marketingowe i zarządzać ekspozycją w najmniejszych nawet placówkach na terenie całego ... systemy informatyczne czy platformy e-learningowe. Takie rozwiązania pozwalają obniżyć koszty szkolenia pracowników i jednocześnie pozwalają na świadczenie usług wyższej jakości. ...
-
Banki: ROR już nie jest oszczędnościowy
... wielkim oszustwem, bo na nim klient raczej nic nie zarobi, a biorąc pod uwagę koszty związane z jego prowadzeniem, wręcz dołoży. Być może skłoni to w końcu banki do zmiany stosowanego nazewnictwa ... i oszczędnościowe. Jedno jest już jednak pewne – skrót ROR i nazwa Rachunek Oszczędnościowo Rozliczeniowy to marketingowe kłamstwo, na które klienci ...
-
Nieudolne kasowanie danych wciąż częste
... , bazy klientów (18 364 rekordy z dokładnymi danymi osobowymi), trzy strategie marketingowe, 12 budżetów firmowych i 687 różnego rodzaju umów. Wg raportu firmy doradczej ... bezmyślnością. Pamiętajmy, że w wypadku instytucji publicznych istotne są nie tylko koszty związane z utratą danych, lecz także potencjalna odpowiedzialność karna, do której dana ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... strategią rozwoju, jako pierwsza polska firma mleczarska rozpoczęła zagraniczne akcje marketingowe, zmierzające do zwiększenia spożycia i rozpoznawalności produktów mleczarskich produkowanych ... jak można za niewielkie pieniądze zrealizować bardzo dobrą, lokalną kampanię. - Koszty naszej kampanii były stosunkowo nieduże, bo budżet zamknął się w 70-80 ...
-
Uwaga na "scareware"
... produkty, wynoszą od 30 do 100 dolarów amerykańskich. Jednak koszty związane z kradzieżą tożsamości mogą być znacznie większe. Twórcy fałszywych ... miesięczne wynagrodzenie prezydenta Stanów Zjednoczonych. Praktyki te przypominają partnerskie programy marketingowe spopularyzowane przez internetowych detalistów. Nagradzają one partnerów lub członków ...
-
Konkurencyjność branży w wymiarze lokalnym
... konkurencyjności danej gminy, jej potencjał i pozycję konkurencyjną warunkując koszty dostępu do zasobów będących w polu zainteresowania działalnością człowieka ... pokrewne mogą dzielić się doświadczeniami ze względu na podobieństwo techniczne, produkcyjne czy marketingowe, co jest tym bardziej wartościowe, im lepszą pozycję zajmuje dana branża ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem