-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
... prowadzi Groupon (2917 publikacje), który jako pierwszy zadebiutował na polskim rynku. O drugim w klasyfikacji, Gruperze, ukazało się prawie trzy raz mniej informacji ( ... materiałów z radia i telewizji wykazało, że w mediach tych podejmowano temat tylko trzech z nich: Groupona, Grupera i Citeamu. Do interesujących wniosków prowadzi analiza publikacji ...
-
Firmy konsultingowe, czyli szewc bez butów chodzi
... Branża doradcza obraca dużymi pieniędzmi. Według informacji z rynku stawka za dzień pracy doświadczonego doradcy podatkowego z ... mln zł), operatorzy telefonii, Internetu i telewizji (9,3 mln zł), dostawcy prądu, wody i gazu (9,2 mln ... podsumowuje Adam Łącki, prezes Krajowego Rejestru Długów. Analiza długów branży doradczej została przygotowana przez ...
-
Niezdrowe długi gabinetów lekarskich
... raportu firmy badawczej PMR "Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2022", poniesione w 2017 roku ... 2,8 mln zł. Przychodnie i gabinety zalegają także z regulowaniem należności u operatorów telefonii, Internetu i telewizji (2 mln zł), firm pożyczkowych (1,9 mln zł), a także firm faktoringowych ...
-
Spartan Capital Holdings przejmuje Polkomtel
... kontroli nad Polkomtelem. Przeprowadzona analiza wykazała, że planowana transakcja nie doprowadzi do ... rynku medialnym i telekomunikacyjnym - Polsatu Cyfrowego, Aero2, Mobylandu, CenterNetu. Ponadto grupa jest aktywna również m.in. na rynkach: bankowym, funduszy emerytalnych i ubezpieczeń oraz produkcji filmów - poprzez działalność Telewizji ...
-
Mobilny dostęp do Internetu: ceny 2007
... Analiza powstała w celu porównania poszczególnych ofert usług dostępu do ... tak rozpowszechniony, z racji krótkiej obecności na rynku, ale na pewno stanowi konkurencyjną ofertę w porównaniu z ofertami operatorów ... nimi otworem. W przypadku sieci ruchomych ów triple play w miejsce telewizji oferuje telefonię stacjonarną. W niedalekiej jednak przyszłości, ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... rynkowi, jest szansa na realny wzrost rynku reklamowego. Najwięcej - około 10 % - zyska w tym ... dotarcia w Internecie będzie na niższym poziomie od telewizji, dopóty trend przenoszenia budżetów do Internetu będzie ... technika wykorzystywania danych z różnych źródeł, ich porównanie i analiza, tak aby po wyciagnięciu odpowiednich wniosków powstawał ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, radiu i prasie firmy z branży dziecięcej przeznaczyły o ... przez rozgłośnie regionalne i firmy działające na lokalnym rynku. Reklamy sklepu B&M Toys emitowane były ponad ... dyskusji i zainteresowanie produktami dla dzieci w internecie? Analiza obecności w mediach społecznościowych pięciu marek, ...
-
Rynek reklamy wideo 2025: streaming rośnie o 52%, a telewizja traci udział
... na serwisach internetowych (18,4%). Analiza oglądalności W pierwszych trzech kwartałach widzowie w wieku 16-59 przeznaczyli na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 26 minut i było ... w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku potwierdza trwającą transformację rynku – od dominacji telewizji linearnej w kierunku coraz silniejszej pozycji wideo online. ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... GSM, wybierany głównie z przyzwyczajenia. Nasycenie rynku jest więc ogromne; abonenci oczekują ... tym miejscu wspomnieć również o raporcie UKE ,,Analiza cen usług dostępu do stacjonarnego Internetu w Polsce ... telewizji. Z których polskich dostawców użytkownicy korzystają najczęściej? Jak wynika z badania LeadR, najczęstszym dostawcą płatnej telewizji ...
-
Jakość życia Polaków 2010
... Najlepszym sposobem na relaks dla nich jest oglądanie telewizji. „To właśnie takie spędzanie wolnego czasu, ... zawodowe Ciekawie przedstawiają się wyniki dotyczące życia zawodowego. Analiza pokazuje, że jedynie co dziesiąty z nas jest z ... dzieci. Nowe technologie Nasycenie naszego rynku nowinkami technologicznymi i obecność w życiu codziennym technologii ...
-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... pomiaru rynku reklamowego, AdReal. Analiza powstała w oparciu o dane pochodzące z panelu badawczego Gemius reprezentatywnego dla populacji Polaków 7-75 lat. W badanym okresie obejmował on 2,5 tys. użytkowników smartfonów (hardware panel). Szczegółowe dane z niego przetwarzane są zbiorczo w celu pomiaru konsumpcji internetu, telewizji i radia ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu IV-VI 2008
... telewizji kablowej Vectra S.A. i Aster Sp. z o.o., gdzie ten pierwszy oferuje umowę na 27 miesięcy, a drugi posiada w swojej ofercie inne przepustowości oraz UPC, która oferuje umowy na czas nieokreślony. Analiza ... wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dlatego też na rynku znajdziemy oferty od 128 kbit/s (Vectra S.A.) dla osób, które dopiero ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... Internecie (64,5 proc.) oraz mediach (w prasie, radiu, telewizji – 61,5 proc.). Oficjalne źródła, jak urzędy ... rolę może też odgrywać czynnik socjologiczny. Historia wolnego rynku jest w naszym kraju stosunkowo krótka; ... Ten punkt widzenia wydają się potwierdzać oba cytowane wcześniej badania. Analiza zawarta w raporcie AXA świadczy o tym, że Niemcy ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... 33% budżetów, notując jednak spadek względem analogicznego kwartału w roku 2014. Udział w rynku wyróżnia również konta osobiste, na których promocję wydawane jest ... na poziomie -18% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Analiza wydatków całorocznych potwierdza dominację telewizji, która w 2015 roku uzyskała 60,2% budżetów reklamowych z kwotą ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... . Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, że w okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął ... - 4%, gazety - 3% i radio 1%. Reklamodawcy z kategorii ubezpieczenia także wydali najwięcej na promocję w telewizji - 51%. Za nią uplasował się: internet - 13%, magazyny - 13%, kina - 11%, radio ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... oraz wejść na stronę z wyszukiwarek w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także dalsze zachowania ... właśnie w mediach tradycyjnych. Analiza zachowań klientów zarówno w sieci, jak i świecie rzeczywistym, to wyzwanie dla coraz większej ilości firm działających na rynku B2C. W ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... przedsięwzięcia, będą musiały skutecznie funkcjonować i konkurować na wolnym rynku. Zdarza się, że powstają innowacyjne ... się dla nas użyteczne. Pomaga w tym właśnie analiza SWOT, która zasadniczo sprowadza się do zdefiniowania ... w prasie i Internecie oraz wzmiankami w radiu i telewizji. Tematyka i efekty projektów, zwłaszcza tych innowacyjnych, ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... Unilevera media mix praktycznie ograniczony był do 2 mediów: telewizji z 84% udziałem jako medium wiodącego i magazynów ... reklamowych marek obecnych na rynku. O dynamice tego rynku świadczą plany dystrybutorów – Coffeheaven chce ... Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... nowej marki na rynku bankowym. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu oraz Internecie. ... rynku... Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... umożliwiają umieszcza-nie przekazu reklamowego w swoich produktach. Na rynku pojawiają się brokerzy, którzy oferują ... się product placement w grach? Jako odpowiedź powinna wystarczyć analiza statystyk. W 2004 r. w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ... reklamowy może zostać zablokowany, a podczas reklamy w telewizji możemy zawsze przełączyć się na ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost ... wyrobów skórzanych i skóropodobnych – 3% i tkanin i półproduktów – 1%. Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom ... lokowanych tam budżetów reklamowych medium – telewizji. Nie jest to duży spadek, choć porównując 18% ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... rynku streamingowym? Jaki hasztag często używany jest w kontekście VOD TVP? Oglądalność tradycyjnej telewizji w Polsce powoli spada. W 2021 r. Polacy spędzili na oglądaniu telewizji średnio ... z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, postanowiła to sprawdzić. Analiza obejmuje cały rok 2021 i dotyczy platform streamingowych, ...
-
Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?
... Sektor wideo w serwisach internetowych wzrósł o 7,2%. Analiza oglądalności W pierwszym kwartale 2025 r. czas spędzony przed telewizorami ... telewizji linearnej i streamingowej. Dzięki ViRO, możemy skutecznie planować kampanie wideo, obejmując cały ekosystem medialny – zarówno tradycyjną telewizję, jak i wideo online. W kontekście zachodzących na rynku ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... agencji mediowej Starcom, na których bazuje porównawcza analiza mediów W wyniku zaobserwowanych zmian udział wydatków na internet w całkowitym torcie reklamowym przekroczył 43%, w porównaniu do telewizji, która pozyskała 40% rynku. „Pierwszy kwartał 2019 przyniósł historyczną zmianę na rynku reklamowym w Polsce, zmianę na pozycji lidera. Analizy ...
-
Rynek wróci do tematu stóp procentowych
... 6 dodatkowych miejsc w Senacie, by dysponować większością w obu izbach (według telewizji CNN Demokratom brakowało rano 2 mandatów). Partia Demokratyczna sprzeciwia się obniżkom ... być blisko rynku ponieważ przełamanie 5.70 wywoła za pewne spory spadek kursu GBPPLN. Tak jak wczoraj sygnałów należy oczekiwać z rynku EURPLN. Analiza techniczna EUR/PLN ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... o poprawę jakości obsługi klienta, jeśli chcą pozostać konkurencyjnymi na rynku. 62% polskich klientów przyznaje, że wpada w złość, jeśli usługodawca popełnia błędy ... (1000). Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż (usługi telekomunikacyjne, finansowe, operatorzy telewizji ...
-
Nowa era innowacji
... . Czy dotyczy to kupna opon, wynajmu filmów, zakupu polis ubezpieczeniowych, oglądania telewizji i przyswajania nowości, odprawiania bagażu na lotnisku, ... do zaangażowania się w działania na rynku o cechach określonych przez N = 1. Ruch ten ... krajobrazu konkurencji wymaga ciągłego analizowania danych. Analiza nie będzie wystarczająca, jeśli będzie ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... sukces „Kuchennych rewolucji” Michał Bakalarczyk, ekspert rynku TV w MullenLowe MediaHub. Jednak wspomniane ... . Trzecie i czwarte miejsce należą do propozycji telewizji Polsat: „Nasz nowy dom” z prowadzącą Katarzyną Dowbor i popularnego ... taniec z gwiazdami”. Rosną zyski stacji telewizyjnych Analiza przeprowadzona przez dom mediowy MullenLowe MediaHub ...
-
UOKiK: 558 mln zł kary dla firm w 2009
... niedopuszczenia do sytuacji, w której w wyniku transakcji powstanie podmiot dominujący na rynku. Urząd prowadził w ubiegłym roku 144 sprawy dotyczące łączeń i przejęć ... się wśród nich planowanie, koordynowanie, monitorowanie oraz analiza wyników kontroli prowadzonych przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji ... emisję spotu reklamowego „Żart” w telewizji ...
-
Zmowa cenowa w ujęciu praktycznym
... niniejszym opracowaniu dokonana zostanie praktyczna analiza porozumień wertykalnych w kontekście zastosowanych ... rynku właściwym dostawcy ani udział w rynku właściwym odbiorcy nie przekracza 30% (§8 w/w rozporządzenia). Pojęcie rynku ... miejscu posłużyć się przykładem ogólnopolskiej reklamy w telewizji i w radio, gdzie jedna z uznanych aktorek polecając ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... interwencja na rynku samochodów osobowych. Prezes UOKiK sprawdził w ramach badania rynku praktyki importerów 14 ... z nieautoryzowanymi transakcjami. Podstawą zarzutów jest analiza skarg konsumentów oraz reakcji i odpowiedzi banków na ... obejrzeć lub usłyszeć w całym kraju: w telewizji, radiu, na portalach internetowych i w mediach społecznościowych, a ...
-
MIDWIG i WIRR: niebezpieczna euforia?
... Jeszcze goręcej jest w segmencie 75 małych spółek z rynku równoległego, zrzeszonych w indeksie WIRR. Indeks ten zachowywał ... "tygrysów" warszawskiej giełdy z ich zyskami. Poniższa prosta analiza fundamentalna pozwoli na odpowiedź, czy ... polskie akcje stracą znacznie więcej. Znikną z telewizji reklamowe ballady o bogacących się wujkach i dziadkach. W ...
-
Najczęściej cytowane media III 2008
... (158), który zawdzięcza swoją pozycję odniesieniom do ciekawostek, życia towarzyskiego oraz ekonomii, rynku i finansów; dwa dzienniki biznesowo-ekonomiczne: Gazeta Prawna (155) i Puls Biznesu (126) oraz jeden ... sie do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6746 razy, (4690 razy w prasie, 1061 - w telewizji i 995 - w radiu). Analiza obejmuje ...
-
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... możliwości wzrostu - poinformowała firma Frost & Sullivan. Nowa analiza globalnej firmy doradczej Frost & Sullivan, zatytułowana " ... Komunikacji Elektronicznej otworzył rynek na usługi telewizji mobilnej oraz WiMAX. Frost & Sullivan zaznacza, ... oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku w ciągu najbliższych czterech lat. W opinii ekspertów, ...
-
Logistyka a gospodarka
... w normalny sposób wymagałyby ogromnych środków na reklamę w prasie lub w telewizji. Jeśli chcesz podkreślić rozbudowanie produktu o nowe cechy, możesz zmienić: formę ... to ANALIZA PRODUKCJI USŁUGI. W trakcie tego etapu ścierają się wymagania rynku z możliwościami firmy. Możliwe jest, że firma jest w stanie w całości spełnić oczekiwania rynku. ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]