-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
... Mieliśmy do czynienia z efektem kuli śnieżnej. Po publikacji przez wiodące media, pozostałe zaczęły tę informację powielać – komentuje Stanisław Dojs, rzecznik ... internetowych oraz social mediach za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2023 roku. Wyróżnione materiały analizowano następnie według autorskiej metody badania ekspozycji w mediach składającej ...
-
Banki w sieci
... często pojedyncze opinie i komentarze w sieci nie mają większego znaczenia. – Tymczasem jak dowodzą badania 80 proc. klientów przy zakupie nowych produktów czy usług ... media tradycyjne, a to może oznaczać jeszcze większe kłopoty – mówi Krzysztof Małecki z FFW Communication. W raporcie uwzględniona została także opinia banków na temat social media ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... po macoszemu jest komunikacja po angielsku w social mediach (Facebook, Twitter, LinkedIn), którą prowadzą zaledwie 2 ... Media. W wielu mniejszych firmach istnieje lęk przed pierwszym kontaktem i projektem z zagranicznym klientem, ale w większości przypadków zupełnie niepotrzebnie - tłumaczy Marcin Wieczorek. Pomysłodawcy badania, firma Lizard Media ...
-
Znamy autorytety w dziedzinie zdrowia. To nie lekarze
... aktywnych w kanałach digitalowych. W jednym miejscu zebraliśmy dane z wielu źródeł – badania deklaratywne CAWI(realizacja: październik 2017, n=1035 kupujących leki i suplementy diety online), dane o ruchu na stronach WWW aptek, skan cen produktów, dane z social media, Google i Facebooka. W raporcie opisujemy m.in. bieżące trendy (dotychczasowe ...
-
Freelancerzy: copywriting najpopularniejszy i najgorzej opłacany
... formą dodatkowego zarobkowania wśród początkujących wolnych strzelców jest copywriting i social media. I mimo niewielkich, w porównaniu do pozostałych branż, zarobków to ... : Raport „Freelancing w Polsce 2023” został opracowany przez Useme na podstawie badania, które zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI (Computer Assisted Web Interview) - ...
-
Startupy: dlaczego ważna jest analiza konkurencji?
... od którego warto rozpocząć. Wskaźniki makroekonomiczne jak np. poziom inflacji, złożone badania popytu, prognozy sektorowe – to niestety dane, których większość CEO ... rynek: opinie, posty, komentarze – wystarczy wyszukiwarka i dowolne narzędzie do social media monitoringu, by prześledzić historię i sprawdzić, na co klienci najbardziej narzekali ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... r.). Badanie At Media i IIBR ujawniło różnice w wykorzystaniu internetu pomiędzy analizowanymi grupami wiekowymi, a także między chłopcami i dziewczynkami. Te ostatnie wcześniej wchodzą w świat społeczności (już 7-9 latki są aktywne w social mediach) i częściej wyszukują w sieci informacji o swoich idolach. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius ...
-
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
... cenią bezpośrednie kontakty W ramach badania, firma EY pytała ... social media nie zastępują kontaktu osobistego”, Polacy w skali od 1 do 10 (gdzie 10 oznacza „zgadzam się całkowicie”) średnio przyznali temu stwierdzeniu notę 7,8 i była ona jedną z najwyższych w badaniu (średnia dla 34 krajów to 6,9). Bardziej stanowczo niż inni postrzegamy też media ...
-
Freelancerzy w Polsce i na świecie. Jaki jest wolny strzelec?
... (61,2%). Na kolejnych miejscach uplasowały się polskie portale ogłoszeniowe (42,3%) i social media, takie jak Facebook czy LinkedIn (36,6%). Ponad ⅓ badanych deklaruje ... w Polsce 2021” został opracowany przez Useme.com na podstawie badania zrealizowanego z wykorzystaniem metody CAWI (Computer Assisted Web Interview) - standaryzowanego kwestionariusza ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends ... badania, w dobie wielokanałowości i rosnącego znaczenia nowych technologii, dla 63 proc. marketerów najwyższym priorytetem jest zintegrowanie działań ze wszystkich kanałów dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... sprzedaż przez content marketing Następne według kolejności są nowoczesne narzędzia, takie jak: aktywność w social media (41 proc.), SEO (38 proc.), content marketing (28 proc.) oraz blogi ( ... na ślepo Badanie wykazało również, że jedynie 35 proc. firm angażuje się w badania rynku. - Trudno jest mi wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnego biznesu bez ...
-
Zrównoważony rozwój: greenwashing wzbudza podejrzliwość konsumentów
... kategorie wypadające pod tym względem najgorzej to media społecznościowe (60%), mięso i produkty mięsne (58%) ... zrównoważonego rozwoju. W obecnej, trzeciej już edycji badania po raz pierwszy porównano i policzono, za sprawą ... we wszystkich sektorach stosują w swoich działaniach „greenwashing/ social washing”, wystawiając zaufanie klientów na próbę ...
-
Firmy popularyzują Intranet 2.0
... firmą Prescient Digital Media przeprowadziło badania wewnętrznych sieci firmowych. Wyniki opracowania wskazują, że 61% przedsiębiorstw używa przynajmniej ... 61%). W badaniu „The Social Intranet Study 2011” wzięło udział ponad 1400 respondentów, reprezentujących firmy z różnych branż na całym świecie. Wyniki ankiety wskazują, iż media społecznościowe w ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... , które chcemy osiągnąć. Na pewno wymierne korzyści mogą przynieść profesjonalne badania rynkowe, które powiedzą nam więcej o naszej grupie docelowej, czyli potencjalnych klientach, ... pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich spotkaniach z klientami ...
-
Czaty, gry i narkotyki, czyli dzieci w Internecie
... , że w okresie badania dzieci ograniczyły czas poświęcony na korzystanie z social mediów oraz odwiedzanie stron przeznaczonych dla dorosłych. Ten trend łatwo jednak można wyjaśnić zjawiskiem przenoszenia większości poufnych działań na urządzenia mobilne, które w tym raporcie nie zostały uwzględnione. Kategoria „internetowe media komunikacyjne” była ...
-
LinkedIn to za mało? To blogi i Snapchat są kluczem do kariery?
... celów służy jednak coraz więcej nowoczesnych narzędzi, w tym media społecznościowe, blogi, podcasty, czy webinaria. Wspomniane na ... Dziś coraz częściej sięgają po niego specjaliści. Badania SW Research dla Think Kong pokazują, że ponad ... dzielenia się wiedzą nie ograniczają się jednak tylko do social mediów. Na przykład Piotr Leszczyński, programista, ...
-
Czytelnictwo w Polsce. Kto i jak czyta książki?
... dyskusje w social media Przyglądając się 10 najlepiej sprzedającym się w ciągu ostatniego miesiąca książkom na empik.com i zestawiając je z liczbą dyskusji na ich temat w social media ... „Czarownica” autorstwa Camili Lackberg. Informacje o badaniu Raport opiera się na wynikach badania CAWI zrealizowanego na reprezentatywnej grupie 2110 internautów w ...
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... najwyższą w historii zestawienia ilość materiałów - ponad 97 mln informacji. Autorzy badania wzięli na warsztat 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln ... dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i social media. Wartością decydującą o miejscu brandu w rankingu jest niezmiennie siła marki ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
... social mediach są najmłodsi parlamentarzyści? Którą partię reprezentują najbardziej aktywni politycy? Kluczowe wnioski z badania ...
-
Politycy w mediach w 2021 roku: liderami Morawiecki, Duda i Dworczyk
... tygodnie. Klub Prawa i Sprawiedliwości zdominował media Wśród 20 najczęściej pojawiających się polityków w ... Wielu polskich polityków w 2021 roku komunikowało się w social mediach, najczęściej na Twitterze. Od 1 ... Gazeta Wrocławska, Gazeta Wyborcza oraz Rynek Zdrowia. Metodologia badania Analiza polegała na wyodrębnieniu liczby wypowiedzi i przemówień ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... strategiach firm jedne z kluczowych miejsc zajmują dedykowane strony mobilne lub aplikacje. Badania przeprowadzone przez Google razem z IPSOS OTX MediaCT w 2011 r. ... . Za pomocą social media odbywa się niespełna 1 proc. takich interakcji. Z drugiej strony, według Fishburn Hedges i Echo Research, aż 36 proc. Brytyjczyków testowało media społecznościowe ...
-
Jak złowić informatyka?
... social mediach A jak skutecznie docierać do specjalistów IT w procesie rekrutacyjnym? Z badania ...
-
Niech Dzień Ochrony Danych Osobowych trwa cały rok!
... . Z badania, które Ipsos ... Social wynika, że rzesza aktywnych użytkowników social mediów liczy sobie w Polsce aż 14 mln osób. Lwia część tej grupy dużym rozmachem wykorzystuje oferowane przez portale społecznościowe możliwości, często jednak zapominają o tym, jak istotny jest odpowiedni dobór publikowanych treści. – Pamiętajmy, że social media ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... tym razem w całości poświęcone zostało handlowi. Przeprowadzone na jego potrzeby badania rzucają światło na zachowania, oczekiwania i potrzeby konsumentów. Oto, czego się ... Network, Grupa RMF, K2 Precise, AFA Media, Spark Foundry, goodie.pl, Email Network, INIS, One Horizon, Social Elite, MaxROY.agency, Havas, Retail Media Network, EssenceMediacom, ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... podziale na najpopularniejsze branże freelancingu? Klienci copywriterów oraz tłumaczy Copywriting i social media bez wątpienia jest najpopularniejszą branżą wśród polskich freelancerów – aż 27 ... Freelancing w Polsce 2023” został opracowany przez Useme na podstawie badania, które zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI (Computer Assisted Web ...
-
Audio marketing w świecie online
... internetowych, tworząc bardziej interaktywne i angażujące doświadczenia zakupowe. Według badania GlobalWebIndex, globalna popularność sygnowanych podcastów wzrosła o ok 30% ... przekierowywał do specjalnego dźwięku na platformie TikTok. Strategie audio marketingu w social media Wprowadzenie dźwięku do strategii marketingowej na platformach ...
-
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
... badania przeprowadzonego na grupie 798 menedżerów z całego świata. Ponad połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media ... kontakt z osobami odpowiedzialnym za nadzór nad social media ...
-
Usługi assistance doceniane
... Czy z nich świadomie korzystają? Czy je doceniają? Wyniki VI Ogólnopolskiego Badania Assistance przeprowadzonego w marcu 2014 roku przez Europ Assistance Polska ... w tym celu coraz więcej możliwości: strony internetowe, materiały drukowane, social media, media tradycyjne, call center czy chociażby dedykowani opiekunowie klienta, gotowi odpowiedzieć ...
-
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
... w dobie rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19? Odpowiedzi na to pytanie udziela wyspecjalizowana w komunikacji kryzysowej agencja Alert Media Communications. Opublikowane przed kilkoma dniami wyniki badania zrealizowanego przez IMAS International dla Rzetelnej Firmy potwierdzają, że w pierwszym tygodniu bieżącego miesiąca konsekwencje koronawirusa ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2018
... . W końcu czas spędzony na Facebook nie jest czasem poświęconym zadaniom zawodowym. Jednak jak wykazują nasze badania oraz trendy rynkowe, pracownicy uważają, że korzystanie z prywatnego telefonu czy social media nie obniża ich produktywności. Wręcz przeciwnie, wykonują więcej działań jednocześnie, lepiej organizują sobie czas pracy ...
-
Pracownicy doceniają marketing osobisty
... bardziej świadome tempa zmian na rynku pracy i możliwości zarządzania tą zmianą.” Badania wykazały też, że ponad 80 procent respondentów gotowych jest przeznaczyć ... Sondaż Kelly Service wskazał również, jaką rolę w budowaniu własnej odgrywają social media. I tak, jako „bardzo aktywne”, swoje podejście do korzystania z mediów społecznościowych w celu ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela - Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają? Po pierwsze, jak wynika z danych firmy Bain & Company, pozyskanie ... ambasadorzy marki”. Jak wynika z badania Outsell, zdaniem ankietowanych marketerów przekaz, którego twórcami są sami internauci, czyli tzw. earned media, np. komentarze publikowane ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... z ostatniego raportu Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS). I chociaż zaprzestaliśmy ... media społecznościowe, dzięki którym nie tylko szukamy ciekawych pomysłów, ale także weryfikujemy opinie i rekomendacje innych użytkowników. Pozwala nam to minimalizować ryzyko zakupu prezentu, który tylko pozornie wydaje się być atrakcyjny. Social media ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... Media Group, przedstawia wyniki badania poświęconego stosunkowi Polaków do Ukraińców oraz wydarzeń ... 26%). 17% badanych samodzielnie kupuje lub przygotowuje produkty potrzebne uchodźcom, a 12% aktywne działa w social mediach udostępniając informacje dotyczące zbiórek/transportu darów itp. Najbardziej zaangażowane w pomoc są kobiety, jedynie ...
-
Sieci społecznościowe w służbie biznesu
... w mediach społecznościowych. Aby ustalić, czy przedsiębiorstwa na całym świecie uznają social media za równoprawny kanał komunikacji i niezależne narzędzie marketingowe, firma Regus zapytała ... z mediów społecznościowych Na podstawie przeprowadzonego przez firmę Regus badania przeanalizowano również wpływ wielkości firmy na jej stosunek do ...