eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia obsługi klienta
  • Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    13:21 08.11.2012

    ... kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Raport Genesys zatytułowany „Zbliżając się do klienta” („Getting Closer to the Customer”) to efekt badania przeprowadzonego na grupie 798 menedżerów z całego świata. Ponad połowa ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    Obsługa klienta: Internet i Web 2.0

    10:06 26.07.2010

    ... obsługi klienta stanowić będzie znaczne wzmocnienie inicjatyw operatora na rzecz zmniejszenia zjawiska migracji klientów do innych operatorów. Dane: "Potrzeba lepszej obsługi klienta" została wybrana jako kluczowy powód rezygnacji z operatora przez 34% klientów w Ameryce Północnej i stwierdzenie "Obecny operator nie docenia mnie jako klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, lojalność klientów, relacje z klientem, jakość obsługi klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: