-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... 83 proc. ankietowanych potwierdziło, że ich firma tworzy na nowo swoje strategie działania, aby odpowiadać na oczekiwania i zapewniać wyjątkowe doświadczenia klientom. ... jako wizualne formy instrukcji obsługi, asystentów głosowych wbudowanych w produkty i usługi, AR i VR wykorzystywane w procesie obsługi klienta. Przeprowadzone przez SAS globalne ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... może być zmuszona do odpowiedniego dostosowania asortymentu produktów i obsługi klienta. Nastroje europejskich konsumentów Zaufanie konsumentów jest jednym z głównych czynników ... strategii operacyjnej sprzedawców detalicznych. W efekcie można więc wyróżnić dwie strategie biznesowe, które dotyczą dwóch bardzo różnych kategorii konsumentów i danych ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... ugruntowuje się trend budowania indywidualnych relacji z klientami. Firmy B2B wdrażają strategie ABM – Account Based Marketing (obecnie 92% badanych potwierdza, że kieruje ... budowania zaangażowania klienta zdecydowana większość zespołów marketingowych dzieli wspólne cele i wskaźniki z kolegami z działów sprzedaży, e-commerce i obsługi klienta ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych ... także wiele przykładów z firm które skutecznie wdrożyły swoje nowe strategie oraz mnóstwo innych znajdziesz w książce „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... pracownikom strategii firmy. W wielu przypadkach strategie są wypracowywane przez wiele lat w organizacji, a ... klienta. Wpływa to na poprawę wskaźników produkcyjnych (m.in. wydajności, jakości, czasu przezbrojeń i zdolności produkcyjnej). Wszystko to przekłada się na poprawę dostępności produktów na rynku, a tym samym podnosi poziom obsługi klienta ...
-
Branża energetyczna przed próbą
... strategie biznesowe dostawców. Dodatkowym bodźcem będzie multiplikacja podmiotów oferujących energię, a co za tym idzie większa transparentność ofert. Łatwo porównywalne taryfy będą weryfikatorem propozycji sprzedawców prądu. - Dostawcy energii już teraz pracują nad swoją ofertą i poprawiają jakość obsługi ... lub Biura Obsługi Klienta, a ...
-
Usługi bankowe: jakie są preferencje klientów?
... wideokonferencje, media społecznościowe itd.). Raport z badania przedstawia również zalecane strategie dla banków, których wdrożenie powinno zapewnić wzrost ... całkowicie nowe podejście do bankowości, kładące szczególny nacisk na poprawę poziomu obsługi klienta przy jednoczesnej redukcji kosztów. Nasze badanie wykazało, że klienci są gotowi ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... Londynie i Chanel przy Avenue Montaigne w Paryżu. Niektóre luksusowe marki wdrażają nowe strategie cyfrowe, takie jak nowa strona internetowa Hermès (Maison des Carrés) ... uwagi na jej międzynarodową platformę e-commerce i przywiązywanie dużej wagi do obsługi klienta. W tym celu Yoox stworzyła w pełni zautomatyzowany centralny magazyn, w którym ...
-
3 kluczowe wyzwania dla banków po PSD2
... klienta w wielu kanałach jednocześnie oraz dostarcza w czasie rzeczywistym odpowiednie dane w odpowiednim miejscu i czasie. 2. Walka o lojalnych klientów Badania pokazują, że otwarta bankowość przełoży się na poprawę jakości obsługi klienta ... realizuje nowe strategie, ponieważ otwarta bankowoćć daje szansę na poprawę jakości obsługi klientów banku ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... , w tym takich jak tradycyjne sklepy, rozmowy z telefonicznym centrum obsługi klienta, przesyłki bezpośrednie, jak również wyszukiwarki internetowe, urządzenia mobilne czy ... największe sukcesy będą odnosić ci marketerzy, którzy wdrożą prawdziwie zintegrowane strategie wielokanałowe, wykraczające daleko poza media „ekranowe”. Należy przyznać, że takie ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i automatyzacji do poprawy obsługi klienta. Ewoluować będzie również model omnichannel, łącząc cyfrowe i osobiste doświadczenia. ... potencjalnego wpływu na firmę i klientów, co pozwoli opracować odpowiednie strategie adaptacji; Bądź na bieżąco. W obliczu szybko zmieniającej się sytuacji kluczowe ...
-
Co wpływa na rynek pracy w sektorze finansów i nieruchomości?
... wykwalifikowanych talentów technologicznych będzie rosła. Firmy, które skutecznie dostosują strategie rekrutacyjne do nowych trendów, oferując konkurencyjne wynagrodzenia, możliwości rozwoju ... pozyskiwaniu pracowników z kompetencjami sprzedaży i obsługi klienta, które pozwoliłyby im lepiej poradzić sobie z zapewnieniem wyższej jakości obsługi klienta ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... klienta podczas całej customer journey sięga poza marketing i obejmuje handel, obsługę klienta i inne działy. Aż 64 % szefów marketingu uważa, że strategia podróży klienta wymaga zmian organizacyjnych i pracuje nad ponownym zdefiniowaniem zasad współpracy z zespołami sprzedaży i obsługi klienta ...
-
Digitalizacja lekiem na pandemię. 5 kroków do rozwoju firmy
... z reaktywnej na kreatywną lub inaczej mówiąc: z defensywnej na ofensywną. Strategie przyjęte przez poszczególne przedsiębiorstwa będą się różnić w zależności od ... wzmocnienie działów technicznych i obsługi klienta czy inwestycja w kadrę zarządzającą to elementy niezbędne dla zachowania wysokiej jakości obsługi klienta. Dodatkowe inwestycje często ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... obsługi, świadczy o potędze e-sklepów. Starajmy się ją wykorzystać. Projektowanie witryny e-commerce to proces skomplikowany. W jej budowę zaangażowani muszą być eksperci dokonujący wyboru właściwych treści, dobierając do nich odpowiednie wizualizacje i przygotowujący konkretne strategie ... efekt ogromnej niedbałości o klienta. Niedbale przygotowany ...
-
Rynek pracy specjalistów w 2009 r.
... obsługi klienta. Do pierwszej grupy skierowano w ciągu całego roku ponad 77 tys. ofert, do drugiej – ponad 32 tys. propozycji. Propozycje dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta ... rokiem próby. Trudna i niepewna sytuacja gospodarcza bezlitośnie weryfikowała firmowe strategie, często zmuszając pracodawców do ograniczenia zatrudnienia. Wbrew ogólnej ...
-
FinTech rzuca rękawicę bankowości
... usługi (zapewniające zgodność z różnymi systemami), a także łączą systemy obsługi klienta i interfejsy ze wspólnymi źródłami danych oraz aplikacjami. Więcej danych, większe ... tego wszystkiego we własnym zakresie, byłoby nierealistyczne. Planując swoje strategie bezpieczeństwa, banki powinny nawiązać współpracę partnerską z zewnętrznym dostawcą usług ...
-
Banki bez strategii IT
... strategicznego pomiędzy biznesem i IT. W 15 proc. organizacji strategie biznesowe obejmują dłuższy horyzont czasowy niż strategie IT. Może to oznaczać, że IT nie jest ... zasoby IT banku, jak również procesy sprzedaży, fakturowania, księgowości i obsługi klienta. W obszarze pomiaru rezultatów, który odnosi się do aktywności związanych z monitorowaniem ...
-
Automatyzacja. Roboty przejmą połowę pracy na świecie?
... Podobne obawy wyrażają pracownicy w Europie. O tym, czy robotyzacja uderzy w pracowników, zadecydują strategie przyjmowane przez firmy. Na rynku nie brak przykładów pracodawców, którzy ... wielu maklerów. Będą coraz mocniej wpływały na pracę m.in. specjalistów od finansów, obsługi klienta czy marketingu. Dla odpowiednio wyedukowanych ekspertów będą ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... w roku 2024 najczęściej będą kierowane do specjalistek i specjalistów w dziedzinie IT, sprzedaży, produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI REKRUTACYJNYMI BĘDĄ SIĘ MIERZYĆ W nadchodzących miesiącach pracodawcy ...
-
Sektor budowlany stawia na jakość usług
... strategie zarządzania i działania marketingowe. Pokazują również zmiany zachodzące na tym polu na przestrzeni ostatnich lat w różnych krajach, branżach i w przedsiębiorstwach różnej wielkości. Najważniejsze wyniki w sektorze budownictwo/transport/nieruchomości wskazują, że w Polsce satysfakcja klienta ... i standardów obsługi w biurze sprzedaży. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 17/2019
... statki pomocnicze jak holowniki, statki obsługi portowej, pogłębiarki itp. Komentarz do ... przedsiębiorstw deklaruje wzrost, a 1% spadek zatrudnienia, w obsłudze klienta (9% vs. 4%), HR (3% vs. 0%), finansach i księgowości (4% ... których przewidują oni największy wzrost zatrudnienia oraz o wdrażane strategie zarządzania talentami w celu utworzenia ...
-
Jaka przyszłość czeka rynek szkoleń w Polsce?
... pytania o nastroje panujące na rynku szkoleniowym oraz planowane i realizowane strategie dostosowawcze firm działających w tej branży. Ponadto określono przewidywania ... kierowali swoich pracowników na szkolenia specjalistyczne (60%) oraz z zakresu obsługi klienta (50%). Popularne będą także szkolenia z kompetencji kierowniczych (42%), umiejętności ...
-
Zadania menedżera ds. social media
... Oprócz tego, od menedżerów należy oczekiwać, że regularnie będą testowali nowe strategie, nowe rodzaje treści i nowe kampanie, tak aby zoptymalizować podejście i szybciej ... niezbędnych informacji, głód wiedzy, profesjonalne umiejętności komunikacji 4. Pracownik działu obsługi klienta Osoba prowadząca działania z zakresu social media stanowi głos ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... pewno warto wspomnieć o: - lekkim podtekście erotycznym - niekoniecznie wpisującym się w strategie marki firmy rozsyłającej listy; - zbytniej bezpośredniości - nie do ... niego dla klienta. Warto odciążyć odbiorcę listu z konieczności interpretacji korzyści, jakie oferuje mu produkt, lepiej podać je wprost. Od: Anna Kowalska - Dział Obsługi Klienta ...
Tematy: -
Seniorzy lubią kupować
... aktywne poznawanie świata. Ta otwartość osób starszych przekłada się na ich strategie zakupowe. Wizyty w sklepie traktują raczej jako przyjemność niż przykry obowiązek. ... , że aby dostać bonifikatę trzeba wydać co najmniej 50 zł i w punkcie obsługi klienta przedstawić paragon i dowód osobisty potwierdzający wiek. Dopiero wtedy otrzymuje się bon - o ...
-
Opel Ampera
... niekoniecznie o klienta. Chodzi raczej o przyszłość. Który koncern okaże się lepszym strategiem? Kto postawi na właściwego… konia? A właściwie ... akumulatora. Ten drugi nad panelem środkowym ma nie tylko funkcję informacyjną - to także swoista instrukcja obsługi. Auto jest nie tylko ładne, ale i wygodne. Zarówno dwa przednie fotele jak i dwa tylne ( ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... duże zbiory danych o preferencjach, wymaganiach odnośnie obsługi czy też indywidualnych zachowań klientów. Dzięki ... . Dzięki temu obniża się ryzyko utraty klienta. Szybkość, z jaką oprogramowanie dla firm pozwala analizować ... klasy ERP pozwalają menedżerom i ich podwładnym modyfikować strategie działania czy też sposób pracy zespołów, w celu ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... ̨ transformację w sposobie komunikacji i budowania relacji z otoczeniem. Firmy musiały zaadaptować swoje strategie marketingowe do nowej rzeczywistości cyfrowej, w której kluczowa stała ... ? Stworzenie prostej strategii, tekstu reklamowego, usprawnienie pracy analitycznej czy obsługi klienta są już w zasięgu ręki. Każda firma, niezależnie ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane chatboty AI i systemy rekomendacyjne ... rozwiązania, nie tylko uproszczą procesy obsługi, ale przede wszystkim zbudują długotrwałe ... e-commerce, które wpłyną zarówno na doświadczenia klientów, jak i strategie sprzedawców. Firmy będą sięgać po zaawansowane technologie i ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Polscy PR-owcy a social media
... specjalistów zdecydowanie mniej istotne niż negatywne. Nasuwa się smutny wniosek, że strategie komunikacyjne ograniczać się mogą głównie do gaszenia pożarów, a nie długofalowych działań. ... grup. Na dalekich pozycjach znalazło się także pozyskanie nowych klientów i wsparcie obsługi klienta, mimo, że są to cele dające widoczne, mierzalne efekty. – To ...
-
Najbardziej poszukiwane zawody 2018
... . Biorąc pod uwagę dane z 2008 roku, to w ciągu ostatnich 10 lat z listy zawodów najbardziej dotkniętych niedoborem talentów zniknęli pracownicy działu obsługi klienta oraz niewykwalifikowani pracownicy fizyczni. Do grupy najbardziej deficytowych zawodów dołączyli natomiast finansiści i księgowi, których zabrakło także na liście w 2016 roku ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... tak dlatego, że firmy są zmuszone nieustannie weryfikować swoje strategie w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie, a trendy w budowaniu relacji z pracownikami także ... wielu branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w poszczególnych ...
-
Praca w branży usług wspólnych. Ile można zarobić? Jacy kandydaci pożądani?
... posługują się drugim językiem (stanowiska w księgowości od poziomu B1/B2, natomiast do obsługi klienta wymagany jest poziom minimum B2/C1). Od dłuższego czasu najbardziej ... modyfikować swoje oferty w odpowiedzi na reakcje rynkowe, próbują zmieniać założenia, strategie i docierać różnymi kanałami do potencjalnych pracowników. Skutkiem ich działań ...
-
Aplikacja Threads - 100 mln użytkowników w 5 dni
... który od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania Internetu i automatyzacji obsługi klienta, w ciągu tylko jednego tygodnia, między 3 a 7 lipca, Threads ponad 70 tys. razy było wymieniane ... powodzenie aplikacji będzie zależeć od tego, jak firma będzie w stanie zrównoważyć swoje agresywne strategie gromadzenia danych z ...
Tematy: aplikacja Threads, Threads, Meta, aplikacje, Twitter, Facebook, Instagram, social media, media społecznościowe, WhatsApp