-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?
... tj. e-mail marketing, czy reklama internetowa wykorzystująca pliki cookies) oraz procesów zdalnej obsługi klienta. Artykuł 393 PKE wprowadza jedną zgodę marketingową, obejmującą zarówno przesyłanie informacji handlowych, ... radzi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper – To dobry moment, aby zoptymalizować strategie komunikacji z klientami i zadbać ...
-
6 trendów technologicznych na 2025 według Cisco
... konta czy preferencje użytkowników. Przykładem mogą być systemy AI do obsługi klienta, które przewidują potrzeby użytkowników lub narzędzia AI do zarządzania siecią, ... wyzwaniami w zakresie cyberbezpieczeństwa. W 2025 roku organizacje będą musiały znacząco wzmocnić swoje strategie ochrony, by stawić czoła zagrożeniom napędzanym przez AI. Według ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... w ogólnej ocenie, podobnie jak łatwość znalezienia produktów i wsparcie obsługi. Budując, strategie, sprzedawca nie ma już miejsca na sztywne podziały między kanałami. ... i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co można porównać również do innych brandów sportowych: Nike i 4F ...
-
CRM dla dużych i małych
... co dzień. NOWE STRATEGIE POD LUPĄ Niełatwo wybrać ... obsługi klientów i 90 proc. powodzenia zależy od ludzi. Systemy takie, jak ERP czy MRPII bazują na opisanych już metodologiach stosowania oraz metodykach wdrożenia. Pozwala to na dość dokładnie zdefiniowanie procesu takiego wdrożenia, jego założeń i celów. Systemy wspierające obsługę klienta ...
Tematy: -
Handel w Internecie
... Należy wykorzystać odpowiednie strategie, które pozwolą pokonać bariery utrudniające sprzedaż w sieci. Zaspakajanie potrzeb klienta Nawet najlepsze rozwiązania ... Firmy mogą również zautomatyzować niektóre usługi w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi np. możliwe jest dostarczanie klientowi codziennych porcji informacji o produktach ...
Tematy: -
Nowe trendy w handlu
... inwestorzy oraz właściciele nieruchomości handlowych. Tworząc strategie rozwoju firmy na najbliższe lata, zmianę profilu ... Dokonanie transakcji kupna-sprzedaży to tylko fragment wizyty klienta w sklepie. Handlowcy wiedzą także, że korzystny finał, z ... klientem budujemy na podstawie wysokiego poziomu obsługi. Nasz personel służy fachową poradą każdemu. ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... może oczekiwać od produktu, sklepu czy samej obsługi - mówi Daria Widerowska z IT.integro. W ten sposób personalizacja ... się na straty. Oto cztery najskuteczniejsze strategie, wykorzystywane przez supermarkety. Pozwolą one na ... efektywności działań sprzedażowych, jakości usług i zadowolenia klienta, warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: Jakimi ...
-
5 wyzwań rynku e-commerce w 2023 roku
... strategie marketingowe wykorzystujące influencer marketing, czy content marketing by pozyskiwać i angażować nowych klientów oraz utrzymać ich lojalność. By skutecznie z nimi konkurować warto zadbać o szerokie portfolio produktów, najwyższą jakość obsługi ... wielojęzyczną obsługę klienta może radykalnie poprawić satysfakcję klienta i zwiększyć sprzedaż. ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... dostęp do klienta, jednak produkt ... obsługi produkcji. Następny krok to marketing. Tylko jedna osoba z zespołu znała się na tym, a więc wynajęto jeszcze jednego specjalistę. Razem mieli opracować strategie marketingową. Następny krok to sprzedaż. Wykorzystano usługi hurtowników. To jeszcze jednak nie wszystko. Liczy się też sprawna obsługa klienta ...
Tematy: -
Klienci kontra nieuczciwe praktyki sektora bankowego
... lepsze z roku na rok wyniki są odwrotnie proporcjonalne do serwowanej jakości obsługi, a co gorsza wyabstrahowane z raczej mizernego stanu gospodarki. ... instrument finansowy są odpowiednie dla danego klienta. Adekwatność oznacza co najmniej rozumienie produktu przez klienta, w szczególności wszelkich ryzyk związanych z danym produktem czy ... strategie ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... niż inne grupy wiekowe. Wdrożenie rozwiązań cyfrowych, zwiększających wygodę klienta i skracających czas jego obsługi może okazać się sposobem na przyciągnięcie tej grupy klientów do placówek – wyjaśnia Piotr Kania, GFT. Banki jak biura i kawiarnie? Obserwując strategie banków przyjmowane w odpowiedzi na rosnącą cyfryzację, możemy także ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... Strategie stawiające w centralnym punkcie cenę są już zdecydowanie niewystarczające, a nowy rodzaj podróżnego oczekuje przede wszystkim dopasowanej do swoich potrzeb oferty, wysokiej jakości obsługi ... , a co za tym idzie, wzrostu konwersji i wartości koszyka zakupowego klienta — zauważa Adam Rusiecki, dyrektor Kearney. O raporcie Raport “Travel retail ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... z trudem godzą strategie cyfrowe z istniejącą ... klienta. Łatwość porównywania ofert sprawia, że ich ceny będą wyrównywały się, gdyż żaden z ubezpieczycieli nie będzie chciał wypadać w porównywarkach znacznie drożej od innych. Oznacza to, że firmy ubezpieczeniowe będą musiały konkurować ze sobą jakością i zakresem oferty, a także możliwością obsługi ...
-
Branża ubezpieczeniowa: transformacja daleka od ideału
... ubezpieczycieli w Polsce oferuje konto online do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych i żadne z nich nie jest ... klienta w kontakcie z firmą. Korzyści wynikające z wdrożenia rozwiązań poprawiające doświadczenia klienta ... KPMG, ubezpieczyciele coraz częściej pozyskują idee, strategie, a nawet umiejętności z innych sektorów, w celu podniesienia ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... przypadku słabiej przeszkolonych pracowników, niskie ceny, wygoda oraz możliwość szybkiej i zunifikowanej obsługi klientów. Przeniesienie tych cech na obszar opieki zdrowotnej ... całkowicie zmieniła swoje podejście biznesowe, przyjmując perspektywę postrzegania swojego klienta jako szefa. Właśnie dzięki temu powstało wiele, innowacyjnych produktów tej ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... obsługi jest kluczowa 52% badanych w Polsce deklaruje, że nie będzie wracać do sklepów internetowych, które nie spełniają ich oczekiwań pod względem obsługi. Choć oferowana cena pozostaje kluczowym kryterium wyboru sklepu, dobra obsługa klienta ... Shopper” jest zdefiniowanie trendów, które sektor e-commerce powinien brać pod uwagę tworząc strategie ...
-
db Inwestuj w Przyszłość - Pasja Oszczędzania
... Klienta: kwartalnie, półrocznie lub rocznie – powracać do oryginalnych założeń dotyczących strategii, aby nawet w długim terminie portfel zachowywał wybrany poziom ryzyka. MultiNavigator to program obsługi ... od składki regularnej – 100 proc. alokacji w wybrane fundusze lub strategie Opłata administracyjna: 10,23 zł miesięcznie Opłata za zarządzanie: ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... bez żadnego szkolenia są zmuszone do obsługi, a ta ogranicza się do podawania towaru w odpowiednim ... się w umiejętnym zaspokojeniu potrzeb konsumenckich i wdrożą strategie biznesowe oparte na wiedzy o klientach. Oczywiście nie o samą wiedzę ... nowego klienta jest trzy razy wyższy niż koszt utrzymania starego - odzyskanie niezadowolonego klienta ...
-
Karty kredytowe a bezpieczeństwo płatności
... oszustwom instytucje finansowe stosują dwie podstawowe strategie - pierwsza to wprowadzenie dodatkowych metod ... kart systemu MasterCard. Sklepy internetowe przygotowane do obsługi kart w systemie 3D Secure oznaczone są znakami ... karty oferuje już większość banków, jedynym zadaniem klienta jest jedynie wybranie jak najbardziej korzystnej oferty. ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2016
... z wiedzy uzyskanej z danych. Strategie długoterminowe muszą się koncentrować na przekształceniu działalności ... obsługi danych i ich wykorzystywania oraz zarządzania ryzykiem. ” Informacje o badaniu Światowy Raport Ubezpieczeń 2016 zawiera dane uzyskane od ponad 15 000 klientów ubezpieczeniowych z całego świata na podstawie badania „Głos Klienta ...
-
Rynek pracy: firmy powinny być gotowe na deficyt kompetencji
... intensyfikować swoje działania w ramach upskillingu i reskillingu, budując przemyślane strategie podnoszenia i zmiany kompetencji. Coraz ... przedstawicieli handlowych, sprzedawców, doradców klienta, specjalistów, kierowników sprzedaży tradycyjnej ... będą kompetencji w zakresie IT oraz umiejętności obsługi maszyn (30%), technicznych i inżynieryjnych (25%) ...
-
Gdzie inwestować oszczędności w 2007?
... pozyskać klientów, polskie banki dokonują zmiany sposobu obsługi klientów, starając się nie pełnić dalej roli pośrednika ... zawsze jest czytelne i jasne, nawet dla nieźle wyedukowanego klienta banku. Pozostaje mu więc zaufanie i wiara w bank. ... 139 mld zł. Fundusze te stosują różne strategie, inwestując w różnorodne aktywa na wielu rynkach. Niektóre ...
-
FortiMail-3000C: ochrona poczty elektronicznej
... kredytowych, ubezpieczenia lub kont bankowych. Można również utworzyć alternatywne strategie, które wymuszą szyfrowanie takich danych, aby ułatwić organizacjom spełnienie wymogów ... obsługującego bezpiecznie klienta pocztowego POP3, IMAP i WWW. Funkcja ta przyda się firmom, które chcą wymienić starzejące się serwery pocztowe, połączyć funkcje obsługi ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... (np.: instalowanie i konfiguracja karty, programy klienta, zdalne pulpity graficzne, Firewall, routing ... C# (np.: CLR, CTS, syntaktyka, przypadki użycia, najlepsze strategie użycia, etc.). Klasy bazowe w C# (np.: podstawowe pojęcia, ... PHP, JSON, etc.). Pytania sprawdzające kompetencje z zakresu obsługi aplikacji web (np.: GET, POST,ciasteczka, sesje, ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... wstęp do rozmowy i świetny sposób na wyróżnienie się. Strategie budowania wartości Cena, wbrew temu, co ... przeniesienie danych ze starego komputera lub naukę obsługi jednego z nowych programów. W przypadku usług widocznym trendem ... zapłaci więcej? Jak jeszcze możemy przekonać klienta o naszej wartości, wykorzystując wiedzę o jego sposobie postrzegania ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... komunikacji. Dostawcy usług muszą dopasować do tego swoje strategie. Doskonałym przykładem jest tu rynek pocztowy, ... dopiero wkraczają na rynek w roli konsumenta i klienta, doskonale obrazują zmiany, jakie właśnie ... zainteresowana takim rozwiązaniem. Najbardziej entuzjastycznie do internetowej obsługi podchodzą mieszkańcy największych miast, wśród ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... . Zarządca pracuje blisko z najemcą i wspólnie ustalają strategie sprzedaży czy wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. ... obsługi i otoczenia w galerii handlowej vs outlet. Profesjonalny zarządca zna i rozumie specyfikę funkcjonowania centrów wyprzedażowych. Prowadzi działania, których celem jest dbałość o kieszeń i satysfakcję klienta ...
-
Dyrektorzy finansowi: prognozy I kw. 2019 r.
... obsługi zadłużenia – aż 46 proc. oczekuje wzrostu (vs 37 proc. w regionie). Restrukturyzacja i wzrost przychodów poprzez przejęcia to dwie najczęściej wskazywane kluczowe strategie ... . Nowe technologie pomogą obniżyć koszty i zwiększą efektywność w produkcji, obsłudze klienta i działach operacyjnych. Mimo tak pozytywnych opinii jedynie 25 proc. CFO z ...
-
Nowe technologie w biznesie. Sieć 5G i inne trendy na 2020
... zastąpią przynajmniej wstępny proces zakupowy lub obsługi posprzedażowej, dadzą dodatkową możliwość ... strategie sprzedażowe, wynikiem czego ma wzrosnąć konwersja i pozytywne rezultaty firmy. Liderem na rynku będzie niezmiennie Adobe wraz z Magento oraz Sitecore i Sitecore Commerce, a także Salesforce, które wyspecjalizowały się w segmencie klienta ...
-
12 prognoz dla sztucznej inteligencji na 2024 rok
... samodzielną technologią. Może natomiast uzupełniać branżowe strategie AI. W bankowości wykorzystanie GAI w ... jakości produkcji, niezawodności maszyn, obsługi technicznej, efektywności energetycznej i wydajności – Bryan ... zautomatyzować i usprawnić przetwarzanie roszczeń, wykrywanie oszustw, obsługę klienta i wiele innych działań - Troy Haines, starszy ...