-
Top Marka w mediach 2015
... lidera. Na drugim miejscu pojawił się Program III PR, wyprzedzając Radio ZET. W social media drugie miejsce należało do Radia Eska, które o włos przegrało ... mln informacji internetowych, 326 tys. prasowych oraz 10 mln wzmianek w social media. Poddane analizie teksty dotyczyły najpopularniejszych marek z 10 branż, które najczęściej występowały w ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie sposób ... także poprzez „push” komunikują mu ofertę dedykowaną na podstawie historii zakupów. Media Digital – zapewnienie responsywnej odsłony strony www, która skaluje się zarówno ...
-
Jest praca w mediach społecznościowych
... w tworzeniu tekstów, kreatywność oraz umiejętność komunikacji to podstawowe czynniki, które decydują o zatrudnieniu potencjalnego kandydata”, dodaje Marcin Janowski, PR Manager agencji interaktywnej OX Media. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca.pl wynika, że obiecujący kandydat bez wielkiego doświadczenia w prowadzeniu kampanii może ...
-
Firmy deweloperskie wg Polaków
... , którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Z przedstawionych w nim danych wynika m.in, że bezpieczeństwo i doświadczenia to ... opinii przedstawicieli banków, doradców kredytowych” – komentuje Monika Jasłowska z On Board PR - „Ponad 1/5 osób zajmujących stanowiska kierownicze i przedsiębiorców umieszcza ...
-
Hipermarkety w oczach klientów
... handlowych. Dodatkowo potwierdzają to też wyniki badania przedstawione w raporcie On Board PR „Konsument i media” ze stycznia 2006 r., z których wynika, że tylko 32% Polaków przyznaje ... przekłada się wprost na postawy klientów” – komentuje Norbert Kilen z On Board PR – „Wnioski? Na przykład zła atmosfera wokół Wal-Mart i ich relacji z pracownikami ...
-
Ustawa śmieciowa: Polacy nie znają zmian
... Tylko 34% ankietowanych otrzymało tę informację za pośrednictwem mediów, a 11% poprzez media społecznościowe. Jednocześnie 55% deklaruje, że materiały, które otrzymali były dla ... ). Powyższe wyniki komentuje Michał Kudła, dyrektor działu Gas & Industry w On Board PR Ecco Network: „Pomimo licznych publikacji w mediach, aż jedna trzecia Polaków ...
-
Centra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?
... ich stylu do wybranych kanałów komunikacji. W mniejszych miastach dobrze sprawdzą się media tradycyjne – lokalna prasa czy radio, w większych postawmy na te docierające ... ? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany został przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... nudnych spotkaniach dowiedział się też przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru, tzw. employer ... zanim zaczniemy „nudzić się online”. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR ...
-
JOW-y w mediach
... artykuł jow.pl – ok. 200 udostępnień na Facebooku między 25.07 a 26.08.2015) , czy „O tym media nie mówią...TAK DLA JOW” (w odniesieniu do akcji informacyjnych przeprowadzonych przez grupę „Krasnostawian” zachęcających do udziału w ... zaklasyfikowane także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... wątpliwości kto jest liderem zestawienia benchmarkowego. Od stycznia do marca 2016 roku o marce IKEA wszystkie media łącznie informowały prawie 12 tys. razy, co zapewniło sieci ponad 83% udział w całości przekazów wzmiankujących o analizowanych ... IKEA, Black Red White, Fabryka Mebli Bodzio, Fabryka Mebli Forte, Jysk, Meble VOX. Monika Tomsia, PR ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... specjalistów ds. PR – w imieniu placówek medycznych, sieci aptek czy producentów suplementów diety, ale i organizacji pozarządowych zajmujących się problemami zdrowia – jest ogromna i wciąż rosnąca, ale coraz skuteczniej angażuje odbiorców, przykuwa uwagę, tym bardziej, że wiele wpisuje się w bieżące problemy podnoszone przez media i działania ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... czasie pojawiło się ponad 53 tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). Srebrny i brązowy medal przypadł ... Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... TOP 10 reklamodawców stanowiły w pierwszej połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku najwięcej na promocję w telewizji – ... Wśród najchętniej wybieranych mediów znalazły się: Polsat, RMF FM, TVN, ZET, TVP 2, TVP 1, Onet.pl, PR ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... natomiast najbardziej zapalne punkty, co jest istotne dla PR i obsługi klienta. Identyfikacja węzłowych dyskusji w czasie daje możliwość przewidzieć w przyszłości ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... ze światowymi standardami. Uproszczono nawigację, rozdzielając serwis przeznaczony dla dziennikarzy i mediów (media.netPR.pl) od serwisu adresowanego do firm i specjalistów PR (www.netPR.pl), który również dostosowano do nowej stylistyki media.netPR.pl. Zmodyfikowano mechanizm rejestracji nowych użytkowników oraz akredytacji dziennikarzy. Łatwa ...
-
Ukryta reklama w mediach
... Polski powyżej 15 roku życia, w a drugiej specjalistów z branży mediów, komunikacji marketingowej i PR. Pytani o opinie Polacy powyżej 15 roku życia ... w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w ...
-
Internauci rzucają palenie
... NiQuitin prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Internet daje możliwość zbudowania wokół marki ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... , marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a może niedomiarze?) danych i kanałów ... o zasięgi każdego z kanałów komunikacji, pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań jeszcze ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... przywiązują dużej wagi do reputacji firmy oferującej monitoring. Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy ( ... a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, ... , The Voice of Poland i Must Be The Music. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... To właśnie tutaj użytkownicy social media dzielą się swoimi opiniami o markach ... media tradycyjne, jak i społecznościowe, w których łącznie pojawiło się ponad 5 tys. wzmianek na ten temat. Reakcje internautów na sytuację miały charakter w większości informacyjny. Nie obyło się jednak bez memów i komentarzy o żartobliwym zabarwieniu. Monika Tomsia, PR ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... , czyli liderzy opinii, którzy jednocześnie nie są szeroko rozpoznawalni (np. poza własną branżą)” - zauważa Marta Todorczuk, odpowiadająca w Antal za media społecznościowe i PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na poziomie typowo konsumenckim zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... Jak często w mediach pojawiają się wzmianki dotyczące kwestii związanych z ESG? Jakie media przodują w publikacji doniesień na temat ESG? Co jest powodem niskiej ... specjalistów, których charakteryzować będzie szeroki zakres kompetencji – od marketingu i PR, po prawo korporacyjne i makroekonomię. Skonkretyzowanie się przekazu dotyczącego ESG ...
-
Sens pisania informacji prasowej
... PR w księgarni wysyłkowej w Warszawie pyta: "Pisanie informacji prasowych wydaje się pozbawione sensu. Dziennikarze i tak ... , czyta dalej. Jeśli nie, wyrzuca do kosza :-( Skąd ta bezwzględność? Masz przecież rewelacyjny temat! Tak, ale media codziennie są zasypywane rewelacjami. Ze strony dziennikarza, to odruch obronny. Dlaczego ma czytać coś, co ...
Tematy: -
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... docierające do użytkowników korzystających z usług multimedialnych na komórkę. Swoje spotlery, dostarczone przez Telecom Media, wyemitowały już m.in. HBO i Motorola. Spotler to nie tylko nowe pojęcie, ... temu przekaz marketingowy zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... blogi. Raporty NewsPoint pozwalają specjalistom PR uzyskać obraz efektów działań komunikacyjnych produktu lub usługi prowadzonych w mediach w dowolnym okresie. Umożliwiają porównanie wizerunku firmy oraz firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys ...
-
Płace w Polsce: trendy I-III 2010
... w tym sektorze. Rok 2009 przyniósł sporo zwolnień – przede wszystkim w logistyce, która najbardziej odczuła skutki spowolnienia gospodarczego, marketingu oraz PR (media, wydawnictwa). W logistyce najwięcej zwolnień dotyczyło stanowisk kierowniczych. Obecnie zauważalny jest trend ponownego zatrudniania managerów logistyki, którzy mają przyczynić się ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... budowania wizerunku marki jako całości – ocenia Anna Sarnacka, On Board PR. Zdaniem dra Jacka Wędrowskiego z kancelarii Bird & Bird wynika to z ... wykorzystaniu dla tych celów Internetu, zwłaszcza w obszarze społecznościowych (social media). Odpowiedzi respondentów jednoznacznie potwierdziły dominację trzech firm farmaceutycznych. 72% Polaków ...
-
Marki piwa w Internecie
... social media? O tym mówi raport "Monitoring marek piwnych w Internecie" przygotowany dzięki współpracy agencji PR Publicon i firmy monitorującej Internet - Brand24.pl. Piwo to najstarszy ... jednocześnie. Dlatego ważna jest przemyślana, wyróżniająca się strategia obecności w social media, którą marka będzie wyróżniać się od innych. Każdy brand, nawet z ...
-
Studia MBA to wyższe wynagrodzenie
... pracujące w energetyce i ciepłownictwie, natomiast płace pracowników zatrudnionych w IT sięgały 14 000 PLN. Najniższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy branży usługowej oraz grupy: media, wydawnictwa, reklama i PR. Otrzymywali oni odpowiednio 9 933 PLN i 10 075 PLN.
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ... narażone na krytykę są takie zawody, jak dziennikarze, osoby pracujące w marketingu i PR czy mediach” – przypomina Monika Golly, konsultant firmy rekruterskiej Randstad Finance. Problem ten ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... w biznesie? Jak wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właściciele firm? Na te pytanie próbuje odpowiedzieć jedenasta już ... licznych subskrypcjach. Udostępnianie wartościowych i ciekawych treści ma miejsce nie tylko w social media. Aż 58% badanych przesyła wiadomości e-mail do swoich znajomych, jeśli ...
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... nie Pan pisze tweety bo właśnie występuje Pan w #TVPinfo na żywo”. Co nie oznacza, że social media zupełnie powstrzymują się od opinii pozytywnych: „Takich ludzi potrzeba Polsce! Wyważony, młody ale z energią i inicjatywą!” – wykrzykuje ... frazy obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
... kadencja. Z całą pewnością postać Andrzeja Dudy w mediach bez echa nie przejdzie, wyborcy zawsze chętnie o sobie przypomną. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR, Małgorzta Kilian, Asystent ds ...
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
... dobra metoda na internetowych hejterów? Najważniejsze, że zauważamy problem, który z każdą chwilą coraz pilniej wymaga rozwiązania. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, i Małgorzata Kilian – Asystent ds ...