-
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
... elektorat niezdecydowany oraz przekona ten, który się zawiódł na innych”. Jeżeli partia (polityk) chce zmienić swój dotychczasowy wizerunek, który wykreowały media (prasa, radio, telewizja) powinna rozpocząć swoje działania od zbadania preferencji, upodobań i opinii segmentu wyborców, do których będzie się kierowała. Poprawnie ...
-
Praca w branży PR V 2012
... wymówienie napisane dla dotychczasowego pracownika. Co więcej, firmy niechętnie nagłaśniają rekrutacje właśnie na stanowiska dyrektorskie czy specjalistyczne, żeby móc poinformować media o nowym PR-owcu, gdy i jeśli uznają to za stosowne” - podkreśla Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl. Z raportu wynika również, że w maju ...
-
6 elementów profilu zawodowego na social media
... na portalu, natomiast od części zawodów oczekiwana jest aktywność i dzielenie się informacjami. Dotyczy to w szczególności wszelkich specjalizacji w ramach konsultingu, PR, employer brandingu. Decyzja należy do nas – jeśli zdecydujemy się na aktywność konieczne jest o zadbanie o wartość merytoryczną prezentowanych informacji. Krótko mówiąc ...
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... : strona www (40%), wysyłka materiałów prasowych do mediów (15,6%), biuro prasowe oraz newsletter (obydwa po 12,5% wskazań). Media gospodarcze najbardziej cenione przez specjalistów ds. PR w branży nowych technologii to Puls Biznesu (35,9% respondentów) i Rzeczpospolita (26,5%), dopiero w dalszej kolejności Gazeta Wyborcza (10,9%). W przypadku ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... pod względem opublikowanych reklam (182). W minionym półroczu najwięcej informacji PR i reklam prezentujących produkty kosmetyczne opublikowano w miesięcznikach Uroda (1319) i Avanti (1301). ... czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie). W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei w kosmetyce kolorowej L’Oreal (584 wzmianek) dosyć wyraźnie wyprzedziło wszystkie inne marki pod względem liczby informacji ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... , stron plotkarskich, serwisów i forów poświęconych telekomunikacji, Facebooku i Twitterze. Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne ... dwie poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... PR i Agencję badań rynku i opinii SW Research. Polska branża gamingowa nie pozostaje w tyle za zachodnią konkurencją – rodzimi producenci wypuszczają na rynek kolejne hity, a media ...
-
Kryzys a wpływ mediów na obawy Polaków
... media o światowym kryzysie wpływa na pogorszenie społecznych obaw związanych ze spowolnieniem. Wspólne badanie On Board PR ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... jest narzędziem stosowanym głównie przez agencje PR w celu pomiaru efektywności działań. To jednak nie wszystkie jego możliwości. Z dobrze przeprowadzonej analizy można wyciągnąć informacje, które pomagają w prowadzeniu biznesu na poziomie strategicznym, komunikacyjnym i sprzedażowym. Media codziennie dostarczają nam informacji o: Sytuacji na ...
-
Telewizja cyfrowa: Polacy niechętni
... Dorota Ciszek, Dyrektor Działu Media, Culture & Entertainment w On Board PR Ecco Network. Cena nadal ważniejsza niż technologia Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network ... Włochy. Informacje o badaniu Raport „Media: Cyfrowa Rewolucja i koniec abonamentu?” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... dekady. Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić reputacji ... o sytuacji, takich jak pracownicy, interesariusze, partnerzy biznesowi, klienci i media. Wysłać wiadomości lub informacje prasowe do przyjaznych dziennikarzy, którzy prawdopodobnie ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... ) zamieszczali w mediach i na serwisach rekrutacyjnych pośrednicy, którzy szukali specjalistów ds. PR głównie w imieniu firm. Najwięcej ofert, już tradycyjnie, dotyczyło zatrudnienia w ... elektronicznych nie były brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z ...
-
Wyzwania public relations 2004
... będą wprowadzać w życie super-oszczędne i super-wydajne metody. To kieruje spojrzenia na wolne media i marketing bezpośredni i oznacza, że termin "komunikacja marketingowa" zajmie bardziej ... 90% budżetu na reklamę trafia do telewizji i radia, a 90% budżetu PR - który nie jest tak profesjonalnie monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować ...
Tematy: -
Centra handlowe przed wyzwaniami
... stanu rzeczy wyjaśnia Elwira Jastrzębska, Consultant & Project Leader w On Board PR Ecco Network: - Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach i zarządcach centrów handlowych ... to jeden z najwyższych poziomów budowania zaangażowania w social media – uzupełnia Anita Wojtaś-Jakubowska, Social Media Team Director w agencji socialmediowej Think Kong. ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi ... etapów działań biznesowych firmy te prowadzą skuteczną komunikację w mediach ogólnopolskich i regionalnych, własnych kanałach social media oraz poprzez organizacje zrzeszające pacjentów komunikację do organów władzy. Firma pokazuje tym ...
-
Kosmetyki w mediach
... pojawiły się natomiast, Eveline (246) oraz Ziaja (231) i Farmona (217). Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły ... proc. (480) marek kosmetycznych zaprezentowano na łamach pism jedynie w formie informacji PR. 29 proc. (196) firm zdecydowało się na wykupienie reklam swoich ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... media, monitoring tego rodzaju daje social media managerom pełną listę okazji do wykorzystania przez działy marketingu, PR ...
-
Odpowiedzialny biznes wg Polaków
... ” – komentuje Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu - „Także media muszą nauczyć się odróżniać prawdziwe zaangażowanie społeczne od czystej promocji ... jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... media okazały niemal jednogłośne oburzenie. Dyskusja rozpoczęła się natomiast na temat intencji autorów publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR ... , spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka ...
-
Kosmetyki w mediach 2008
... PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych. Liderem rankingu za rok 2008 okazała się ... (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach opublikowano ...
-
Prywatyzacja energetyki: Polacy przeciwni
... się przekonać do siebie media i opinię publiczną” – komentuje Lidia Cieślak, Dyrektor Działu Industry & Governmental Relations w On Board PR Ecco Network. Popularność ... badaniu Raport „Energetyka: Trudna prywatyzacja” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... wizerunkowym – podsumowuje Beata Łaszyn, wiceprezeska Alert Media Communications. W szerokim panelu eksperckim badania Kryzysometr 23/24, przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications na przełomie listopada i grudnia 2023 r., wzięło udział 107 rzeczników, dyrektorów i managerów PR z wiodących polskich firm, instytucji państwowych ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... przeciwnikami politycznymi. W Rankingu Wyborczym na polityków “nie głosują” wyborcy, lecz media, ponieważ zajmowane przez nich miejsca odzwierciedlają liczbę publikacji, jaką ... poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. ...
-
Hel króluje na Facebooku
... Miejscowości Nadmorskich na Facebooku tworzony wspólnie przez agencję Projekt PR oraz portal www.czasnadmorze.pl. Pierwszy, zimowy, opublikowaliśmy w styczniu 2014 r.. Już teraz widać, iż wyniki zmobilizowały niektóre samorządy do aktywniejszej komunikacji poprzez media społecznościowe. Średnia ilość fanów analizowanych profili wzrosła z 2489 do ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... edycji badania „Kryzysometr – komunikacja w czasach pandemii” wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono zrealizowane w dniach 6-17 kwietnia 2020 roku.
-
Polacy nie wierzą ubezpieczycielom
... media, znajomych, rodzinę. "Wartości istotne dla potencjalnych klientów firm ubezpieczeniowych naturalnie różnią się nieco w poszczególnych grupach społecznych" - komentuje Norbert Kilen z On Board PR ... marek przez 17,2% respondentów. Raport On Board PR "Wymarzony ubezpieczyciel - uczciwy i bezpieczny" opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Kilka słów prawdy o dziennikarzach
... coraz więcej jest szkoleń uczących specyfiki kontaktów z mediami nadal wielu praktyków PR nie rozumie istoty relacji z mediami, ponieważ nigdy nie było po drugiej stronie " ... . Każda opatrzona jest uwagami co zrobić, aby lepiej wykonywać swoją pracę specjalisty PR. 1. Cynizm to zawodowa przypadłość wielu dziennikarzy. Najbardziej cierpią ci, którzy ...
Tematy: -
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... Europie południowej - chętnie decydują się na wyjazdy przed sezonem. Wtedy też najczęściej zadają pytania w social media i poszukują pomocy na Twitterze i Facebooku. Głośno o biurach podróży było również w czerwcu w związku z rozpoczynającym ... organizatorów turystyki się konsoliduje. Touroperatorzy, ranking 2015”. Monika Tomsia - Specjalista ds. PR ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... przewagę w wartości AVE – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Blog Katarzyny Tusk na ... Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała ...
-
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
... w mediach społecznościowych. To jeden z wniosków płynących z corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR - jej polskim przedstawicielem. - Dziś każdy powinien zdać sobie sprawę, że jego aktywność w sieci pozostawia ślady w praktyce niemożliwe do ...
-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
... sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Dokument zawiera nie tylko ważne definicje czy regulacje prawne i konsekwencje, jakie można ...
-
Najlepsze Intranety 2010
... odpowiadać na realne potrzeby pracowników. "Wiedzieliśmy, że potrzeby działów marketingu i PR są bardzo duże. Jednocześnie zdawaliśmy sobie sprawę jak wyjątkowi pracownicy pracują ... dużym sukcesie zaprojektowania, wdrożenia i dopasowania innowacyjnego systemu intranetowego dla działów marketingu i PR" - podkreśla Aleksander Sala, Dyrektor Generalny ...
-
Jest praca w marketingu
... personalnego HAYS Poland. Rośnie zapotrzebowanie na marketingowców specjalizujących się w social media, na razie tylko oni mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. Rynek pracy ... zarówno marketingu produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. „Pracodawcy coraz częściej zdają sobie sprawę jak ważne dla firmy ...