-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... : „Poranek, z trudem wstaję i zbieram@myśli. Z wysiłkiem otwieram lodówkę. A tam... jogurty z serami kłócą się o sens istnienia #gimnazjum”. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian – Asystent ...
-
Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
... , internetu i mediów społecznościowych w dniach 1.01.2015-1.02.2016 Monitorowano frazę „polakpotrafi.pl”, „finansowanie społecznościowe” i słowa pokrewne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Nanga Parbat w mediach
... wejść na szczyt góry zimą. Plan był bardzo ambitny, szybkie wejście na szczyt w stylu alpejskim. Media i internauci mocno trzymali kciuki, o czym świadczy ponad 1 400 publikacji i fakt, że była to pierwsza w ... na pewno pozwolą spełnić marzenie wejścia na szczyt nieosiągalnego dotąd ośmiotysięcznika Nanga Parbat. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
... . Internauci na różne sposoby próbują wyrazić swoje zadowolenie lub sprzeciw. Raz rzeczowym argumentem, innym razem – memem. Monika Tomsia, Manager ds. PR i Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w mediach społecznościowych (prawie 200 tys.). Media tradycyjne stanowiły jedynie niewielki wycinek – ukazało się tam zaledwie kilka procent wszystkich przekazów (6% w prasie, 2% w radiu i ... oraz ich reklam w I kwartale 2016 roku. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
... 35,2 mln zł. Różnice te wynikają przede wszystkim z faktu, że zupełnie inne media były zainteresowane jednym i drugim festiwalem. Przystanek Woodstock skupił na sobie ... podczas organizowanej przez nas po raz trzynasty ogólnopolskiej konferencji PR w Samorządzie i Administracji Publicznej, która odbędzie się w dniach 28-30 września br. w Krakowie ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... kluby fitness nie nauczyły się jeszcze, jak dbać o klientów, żeby ich zatrzymać” – twierdzi Robert Kamiński. Fitstagram Media społecznościowe są bardzo ważne dla komunikacji pomiędzy firmą, a potencjalnym klientem. Dlatego zawsze warto być na bieżąco z ... , którzy motywują swoich klientów do regularnych ćwiczeń. Anastasiia Kuzhda, Asystent ds. PR ...
-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
... . Czego może on wymagać, a czego zabronić pracownikowi w kontekście jego aktywności w social media? Popularność portali społecznościowych wśród pracowników pracodawcy mogą wykorzystać nie tylko ... firmy (mówimy na przykład o pracownikach działu marketingu czy działu PR). W ich przypadku używane konto staje się doskonałym narzędziem pracy ...
-
Sklepy internetowe. Jak poprawić komunikację z klientem?
... na telefonie. Na każdy z tych trendów sprzedawcy powinni znaleźć odpowiedź - podpowiada Maja Wiśniewska, PR & Content Marketing Manager w SMSAPI. Czego dowiadujemy się o sklepach internetowych: Jeśli komunikacja z klientem, to głównie poprzez social media. Swoje oferty najchętniej promują w mediach społecznościowych (76 proc. bezpłatnie / 48 proc ...
-
W polskim internecie kwitnie dezinformacja nt. Ukrainy
... administratorom jako treści niewłaściwe i dyskryminujące – mówi Sylwia Dobkowska, kierowniczka działu PR & Marketingu w IMM. Najwięcej dezinformacji wprowadza Twitter W comiesięcznym cyklu raportów postanowiono także wskazać te media społecznościowe, które gromadzą najwięcej dezinformacji i propagandowych informacji o Ukrainie i Ukraińcach. Okazuje ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... dalszej kolejności znajduje się Radio Zet (34 proc.), Eska (23 proc.), Program 3 PR (15 proc.) i na tej samej pozycji Radio Złote Przeboje i Radiostacja ... prasowych są cenną informację nie tylko dla wydawców ale przede wszystkim dla media plannerów oraz specjalistów związanych z rynkiem reklamy. Informacje o badaniu Badanie realizowane cyklicznie ...
-
Nastolatki to wytrawne konsumentki
... wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ... i uczestnik procesu komunikacji” zostało przeprowadzone na zlecenie Euro RSCG Worldwide PR przez firmę badawczą MicroDialogue – specjalizującą się w badaniach w Internecie. Objęło ono reprezentatywną ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. ... fantastycznie wysoka sprzedaż Grecji i Hiszpanii. Oba kraje określane przecież przez media i polityków, jako kryzysowo ryzykowne zanotowały fenomenalne wzrosty zainteresowania podróżami i znacząco ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... narzędziem zarządzania kryzysowego, gdy np. trzeba szybko interweniować z informacją, Prowadzimy działania PR wewnątrz firmy, wówczas mailing czy newsletter kierowany do pracowników będzie ... . Taki formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci ...
-
Polscy internauci a kupno mieszkania
... na to pytanie Instytut Monitorowania Mediów szukał w sieci w ramach projektu Kompas Social Media. Bohaterem roku 2011 niewątpliwie był frank szwajcarski, a posiadacze kredytów w tej ... poprawa infrastruktury finansowana z kasy miasta. Pośrednik Twój wróg O pomocy specjalisty PR może pomyśleć cała grupa zawodowa pośredników nieruchomości. Z analizy ...
-
Gala Mobility Trends 2013
... MEDIA GROUP Sp. z o.o., wydawca wiodącego magazynu mobilnych technologii "Mobility", już po raz czwarty, ... . Będą to m.in. producenci urządzeń mobilnych, operatorzy, resellerzy, pracownicy agencji marketingowych i PR, osoby ze świata show biznesu, polityki i biznesu oraz media. Gala Mobility Trends składa się z dwóch części. Części oficjalnej, ...
Tematy: Mobility Trends -
Katarzyna Kalata - gwiazda mediów
... , że o rozgłos nie musi się już martwić. Gdyby sama chciała uzyskać taką popularność, jaką sprezentowały jej media, musiałaby przeznaczyć na ten cel miliony złotych. Wartość ekwiwalentu reklamowego publikacji w internecie wyniosła ok. 2 mln zł, a ... na szybki rozwój możliwości zawodowych Katarzyny Kalaty. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR ...
-
Wyciek danych? Nie daj się ponieść emocjom
... udostępnione lub przetwarzane zechcą zgłosić skargę, a nawet zawiadomić o zdarzeniu media. Wówczas z pozoru niewielkie zdarzenie może urosnąć do niewiarygodnych rozmiarów i ... zarządem firmy i, jeśli taka funkcja w firmie istnieje, z rzecznikiem prasowym lub ekspertem ds. PR. Może się zdarzyć, że o wycieku danych dowiedzą się dziennikarze, być ...
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... i w konsekwencji rzadziej narzekamy. Stąd zapewne tak niewiele negatywnych komentarzy. Bycie fit po prostu się opłaca. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Polski internet o "Spectre"
... ekscytacja. Dwa ostatnie miesiące poprzedzające premierę możemy śmiało nazwać punktem kulminacyjnym w fabule pisanej przez social media. W odniesieniu do hasła „James Bond” od 1 września do 1 listopada 2015 pojawiło się prawie 3700 komentarzy, ... już 6 listopada. Czas zmrozić martini. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR ...
-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
... ze znaczną przewagą – komentuje Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Jednak gdyby patrzeć na tę sytuację ... 5 mld kontaktów, natomiast materiały nawiązujące do reprezentacji - do 6,3 mld odbiorców. Media informowały o działaniach kadry i RL9 przez cały miesiąc. Zwiększony wolumen publikacji o ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM i ... świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR ...
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
... i Sprawiedliwości, cieszyły się w analizowanym okresie największym zainteresowaniem, docierając do blisko 12 mln użytkowników – tłumaczy Katarzyna Popławska – kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More. Dużą popularnością cieszą się kanały kanałów własne marszałka w mediach społecznościowych. W okresie objętym analizą na pięciu profilach ...
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024
... (PŁ) 1028 6 850 9 000 13 000 Politechnika Śląska (Gliwice) (PŚ) 1975 7 016 8 978 12 000 Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza (PR) 979 6 264 8 000 11 000 Źródło: Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń (OBW) przeprowadzone przez Sedlak & Sedlak w 2024 roku Pośród absolwentów uczelni technicznych ...
-
OS3 w branży finansowej
... wizerunek BRE Leasing i umocni naszą pozycję na rynku." powiedziała Marzena Kowalska Zastępca Dyrektora Pionu Handlowego BRE Leasing odpowiedzialna za marketing i PR. Poza wyczerpującymi informacjami o działalności firmy, serwis oferuje bogaty zasób wiedzy w dziedzinie leasingu. Dział "Dlaczego Leasing" jest w pełni poświęcony zagadnieniom ...
-
Pracuj.pl i piar.pl wspólnie
... PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest ... Busse z redakcji Piar.pl - Poprzez współpracę z serwisem Piar.pl chcemy dotrzeć z ogłoszeniami do specjalistów z branży "media, marketing i reklama". Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą ...
-
Informacja prasowa na piątkę
... raz w życiu. Informacja prasowa przygotowana zgodnie z arkanami sztuki PR została zlekceważona przez dziennikarzy. Jedna strona A4, podwójne odstępy między liniami, czcionka 12 ... też reklamę nowego modelu samochodu w prawym dolnym rogu strony." Krótko mówiąc, media chcą trzymać ludzi daleko od wyłączników i pilotów. Daj im informacje, które skłonią ...
-
FITness przez Internet
... instruktorów. Dział "Dobry adres" to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się agencja public-relations PR Kwadrat. Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy ...
-
Tydzień 37/2007 (10-16.09.2007)
... Indii, bo koszty produkcji w tych krajach są wielokrotnie niższe i jeszcze długo takie będą. Także pewne granice ma obecna kampania „czarnego” PR wobec dalekowschodnich produktów uprawiana w wielu czołowych krajach świata. Nie da się zaprzeczyć, że liczne kraje rozwijające się (przykładem są Chiny ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... , połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe ... narzędzie do promocji marki. Marketing Szeptany jest najlepszym z możliwych uzupełnień dla Media Relations czy filmów wirusowych. Świetnie komponuje się z działaniami poza Internetem, jak np. ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... domenami o pisowni podobnej do firmowego serwisu, mogłaby zamieścić serwis oferujący podobne produkty lub usługi - radzi Alicja Marciniak, Kierownik Działu Marketingu i PR w NetArt Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w
-
Batalia Tuska o budżet UE
... czemu publika zgromadzona przed telewizorami (negocjacje zawsze były szeroko relacjonowane przez media) mogła obserwować, jak w ramach Wspólnoty "europejska solidarność" ostatecznie ... swoich grupowych kolegów z innych państw. Tak oto Polska boleśnie odczuła jak PR adresowany do rodzimej opinii publicznej zamienia się w porażkę negocjacyjną podczas ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... Stonoga zapewni sobie trwałe miejsce w polskiej przestrzeni publicznej? Tego dowiemy się z monitoringu dalszego rozwoju sytuacji... Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR
-
Płockamp #2: barcamp dla branży e-biznesu i nowych technologii
... firm, ale również reprezentanci otoczenia biznesu, freelancerzy, pracownicy działów PR i marketingu. Wśród prelegentów drugiego Płockampu pojawią się między innymi: ... Tematyka prezentacji dotyczyć będzie takich zagadnień jak: personal branding w social media, real time marketing w e-biznesie, pozyskiwanie kapitału na finansowanie startupu. ...
Tematy: -
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... wiedzy często korzystają dziennikarze, zapraszając do współpracy. Medialna siła blogosfery ciągle zyskuje na znaczeniu – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.