FITness przez Internet
2004-09-24 03:43
Przeczytaj także: Przez Internet na soki
Serwis to kompendium wiedzy na temat fitnessu i zdrowego odżywiania. Powstał on w związku z wejściem na rynek cytrusowego nektaru FIT, przeznaczonego dla aktywnych kobiet, dbających o piękną sylwetkę i zdrowie."Produkt jest odpowiedzią na obserwowane trendy rynkowe – modą na zdrowy styl życia, przejawiającą się troską nie tylko o zdrowie, ale także i wygląd, rosnącą popularnością produktów "wellness" – wpływających na dobre samopoczucie i typu "light" - o obniżonej wartości kalorycznej. Fit to produkt skierowany do aktywnych kobiet, którym zależy na dobrym samopoczuciu i wyglądzie. Dla większości kobiet, miarą utrzymania tzw. linii są jeansy. Dlatego też motyw jeansów został wykorzystany na opakowaniu Fita w postaci sloganu WSKOCZ W NOWY ROZMIAR JEANSÓW!, która ma na celu zachęcenie do odwiedzenia specjalnie stworzonej dla kobiet strony internetowej" – mówi Edyta Matyaszek, brand manager marki Tymbark FIT
Serwis podzielony jest na dwie części. Pierwsza z nich obejmuje vademecum współczesnej kobiety "Oto ja kobieta" i dynamicznego, nowoczesnego mężczyzny "Poznaj świat mężczyzn". Są to blogowe zapiski 27 letniej asystentki w kancelarii prawniczej Gośki i fotografa amatora Pawła. Gosia w zajmujący sposób opowiada o wszelkich aspektach życia interesujących współczesne kobiety. A dzięki Pawłowi internautki dowiedzą się co naprawdę znaczy męski punkt widzenia.
"Dlaczego blogi? Z dnia na dzień rośnie ich skuteczność marketingowa. Zastosowanie blogów w serwisie, to niejako eksperyment umożliwiający sprawdzenie ich działania w komunikacji z konsumentem." – mówi Dominika Kaczor, project manager w Agencji HYPERmedia, odpowiedzialny za projekt serwisu.
Druga część serwisu "Bądź FIT", to ABC fitnessu i zdrowego odżywiania. W dziale "FIT Aktywacja" kobiety znajdą dwutygodniowy program treningowy, który pozwoli zachować dobrą kondycję psychofizyczną. Merytoryczną opiekę nad programem sprawują specjaliści z siłowni Olimpus. Pyszne, niskokaloryczne jedzenie to specjalność działu "FIT Apetit!". Także tutaj znajdziemy informacje o soku "FIT".
Swoje miejsce w serwisie mają także niekonwencjonalne formy aktywności i nowe tendencje w fitnessie. Przeczytamy o nich w dziale "Trendy". Serwis dba również o to, aby internautki uprawiały fitness w komfortowych warunkach i w towarzystwie kompetentnych instruktorów. Dział "Dobry adres" to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się agencja public-relations PR Kwadrat.
Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy przedyskutować na forum, wymienić poglądy na życie z wirtualnymi znajomymi, Gosią i Pawłem lub zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta w interesującej nas dziedzinie.
Użytkowników serwisu o nowościach poinformuje newsletter "FITnews". W dziale multimedia będzie także możliwość wysłania kartki, ściągnięcia tapety na pulpit lub wygaszacza ekranu.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Po postanowieniach noworocznych zostały już tylko niechciane reklamy
-
Postanowienia noworoczne robi 76% Polaków
-
Sport to nie tylko odchudzanie. Sprawdź 5 nietypowych korzyści płynących z aktywności
-
Polacy i zdrowe odżywianie: dlaczego nie zawsze się udaje?
-
Dieta: roślinne zamienniki mięsa podbijają podniebienia Polaków?
-
Jak ewoluują nawyki żywieniowe?
-
Branża fitness zaczyna rok 2021 w słabej formie
-
Czy pandemia to dobry czas na zdrowe odżywianie?
-
Siłownie na bezrobociu. Pracę straciło 50 tys. pracowników branży sportowej