Przez Internet na soki
2004-04-23 00:02
Przeczytaj także: Tymbarkowe k@psle w sieci
Wraz z pojawieniem się nowego serwisu www.tymbark.com.pl wystartował również "K@psel Klub Tymbark" oraz owocowa galeria zdjęć. Tymbarkowi fani nie tylko mogą umieszczać swoje zdjęcia w sieci, ale także głosować. Najlepsze z nich znajdą się na milionach etykiet soków i napojów Tymbarku w całej Polsce. W najbliższych dniach odbędzie się pierwsza edycja wielkiego tymbarkowego konkursu, podczas którego zostaną wybrane pierwsze zdjęcia internautów.Internetowa galeria owocowych zdjęć została zaprojektowana i stworzona przez pracowników firmy Tymbark oraz agencji HYPERmedia. Wszyscy zarejestrowani klubowicze mogą tam wysyłać zrobione przez siebie zdjęcia oraz oceniać i komentować fotografie zamieszczone przez pozostałych internautów. Wymagane są jedynie twórcza inwencja oraz ciekawe pomysły na swoją fotografię, a także umieszczenie na niej dowolnego owocu.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
FITness przez Internet
-
Ile pije statystyczny Polak?
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
-
Jakość żywności: soki i nektary w II kw. 2010 r.
-
Spór Agros Nova i Maspex nabiera rumieńców
-
Agros Nova i Maspex: wojna o reklamę
-
Rynek napojów rośnie wolniej
-
Polsko-czeska Kofola-Hoop SA
-
Najlepsze strony www TFI