Popularność radia i telewizji w Internecie
2007-01-17 00:17
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Telewizja i Internet komplementarne?
Telewizja tradycyjnie…Według raportu Gemius, w dniu poprzedzającym badanie, telewizję oglądał co drugi internauta (55 proc.) Jednocześnie zainteresowanie polskich użytkowników sieci tym medium systematycznie spada. W porównaniu z październikiem 2004 roku odsetek internautów deklarujących w dniu poprzedzającym badanie oglądanie telewizji zmniejszył się o 20 proc.
fot. mat. prasowe
Nadal wśród internautów najpopularniejszą stacją telewizyjną jest TVN. 69 proc. uczestników badania przyznaje, że poprzedniego dnia oglądało właśnie ten kanał. W rankingu 5 najpopularniejszych kanałów jest również TVP 1 (58 proc.), Polsat (54 proc.), TVP 2 (48 proc.) i na 5 pozycji ex aequo TVP 3 oraz TVN 24, które zdobyły po 25 proc. głosów.
…i poprzez internet
Polscy internauci coraz częściej decydują się na oglądanie telewizji przez internet. W listopadzie br. internetowy odbiór telewizji deklarowało 33 proc. badanych, co oznacza wzrost o 18 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego, zaś o 83 proc. w porównaniu do danych pochodzących z października 2004.
fot. mat. prasowe
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
-
Telewizja publiczna BBC i MySpace razem
-
Ericsson przejmuje Grupę HyC
-
Usługa iPlayer od BBC
-
Rusza Onet.tv
-
Internauci lubią telewizję online
-
Europa liderem IPTV
-
WPTV: telewizja internetowa Wp.pl
-
Telewizja online coraz popularniejsza