-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... ’s Web. Biedronka bowiem uruchomiła we Wrocławiu pierwszy w Polsce 24-godzinny automat z produktami pierwszej potrzeby. Autor badania: Magda Zapaśnik - Analityk i Monika Tomsia – PR Manager,
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Jak zabezpieczyć mieszkanie przed wyjazdem?
... . W domach jednorodzinnych, zwłaszcza gdy w pobliżu nie ma innych domów, drzwi powinny mieć co najmniej klasę trzecią. Konrad Myszkowski z działu marketingu i PR firmy Gerda zwraca uwagę na to, że nawet najwyższej klasy drzwi antywłamaniowe nie spełnią swojej funkcji, jeśli nie zostaną prawidłowo ...
-
Jak rozwód Gatesów wpłynie na rynek start-upów?
... głosem Melindy, która ma już doświadczenie w promocji działań aktualnych społecznie, a m.in. współpraca z MacKenzie Scott, byłą żoną Jeffa Bezosa tylko napędza PR świadomych i odpowiedzialnych marek. Z drugiej zaś strony Gates ma szerokie kontakty wśród globalnych gigantów, co kusi niejeden zespół z ambicjami ekspansywnymi. Bill ...
-
Jak zmienił się rynek pracy w pandemii?
... dostrzegają wady i zalety gig economy i uważają, że jest to forma zatrudnienia, która sprawdzi się tylko w wybranych obszarach, jak: IT, marketing, PR, media, zarządzanie etc. Praca zdalna w długoterminowej perspektywie Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej wpłynęła nie tylko na refleksję nad nowymi formami zatrudnienia, lecz ...
-
Public relations dla banku
... dziennikarzami. Sprowadzanie PR do roli media relations to krzywdzące uproszczenie. Umiejętnie zaprojektowane działania PR to przede wszystkim wehikuł, dzięki któremu pewne treści, odpowiednie przekazy trafiają do odbiorcy. Kwestia strategii działań PR ...
-
Wolność mediów a prawa osobiste osób publicznych
... osób pełniących funkcje publiczne, bo takowe są (art. 14 ust. 6 i 41 pr.pras.), ale ich doprecyzowanie i dookreślanie w każdym konkretnym przypadku przez sądy. Dobrym ... zachowanie mediów wzbudza w nas niekiedy niechęć czy wręcz czujemy odrazę, kiedy media ingerują w obszar intymności danej osoby. Zdajemy sobie wówczas sprawę, że nie wszystko ...
-
Strategia CSR to rzadkość
... komunikacyjne, zaledwie nieco ponad połowa firm (52%) uważa, że media są zainteresowane tematyką CSR, najlepsze wyniki w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju deklarują firmy ... i komunikację CSR oraz o zmieniającym się poziomie widoczności i postrzeganego znaczenia PR i komunikacji na poziomie zarządu w niektórzy firmach zajmujących wiodące pozycje ...
-
Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny
... IMM postanowił sprawdzić, jak często ich sprawami zajmują się media. Dwumiesięczny monitoringa prasy, radia, telewizji oraz artykułów w internecie pozwolił ustalić, ... w 11 rozgłośniach (PR3, PR1, PR Katowice, PR Wrocław, PR Kielce, PR Rzeszów, PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale ...
-
Ciemne strony internetu
... media nie podchwycą tematu, czy przedstawiony na antystronach problem nie stanie się przyczyną pojawiania się krytycznych wypowiedzi na forach dyskusyjnych itp. W odpowiedzi na nieprzychylne informacje należy podjąć odpowiednie działania, które zapobiegną przyszłym szkodom. Na decyzję o podjęciu obronnych działań PR ... z zakresu PR i prawa, warto ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... , który uzależniony pozostaje od medium: możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu rozrywkowego ... polityczną należy odróżnić od innej formy marketingu politycznego, jaką jest public relations (PR). W Polsce terminów tych często używa się synonimicznie bądź też ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... ds. strategii agencji Think Kong, specjalizującej się w działaniach marketingowych online w social media. Z badania jasno wynika, że większość Polaków wolałaby informacje na temat ... komunikacja” został przygotowany przez Grupę On Board tworzonej przez agencje On Board PR Ecco Network i Think Kong. Do współpracy przy opracowaniu raportu zaproszono ...
-
Public relations - rynek pracy VII 2009
... oznaką tego, że widmo recesji na rynku zatrudnienia w branży PR, przynajmniej tymczasem, zostało oddalone. Tezę tę jednak zweryfikują zapewne kolejne, niewakacyjne ... ogłoszeń z prasy nie przekraczała 4 (4 w czerwcu; 2 w kwietniu i 1 w maju). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 60 ofert pracy, z czego większość pochodziła z ...
-
Finanse i emocje - przejmij kontrolę nad swoimi zakupami
... , Małgorzaty Przewalskiej, Członkini Zarządu Fashion Revolution Polska, Joanki Stefaniak, Performance Managerki i edukatorki w obszarze reklamy, social media i marketingu oraz Magdaleny Jasnoch, Dyrektor Marketingu i PR Currency One. Pobierz bezpłatny raport „Finanse i emocje – przejmij kontrolę nad swoimi zakupami”: i zacznij w bardziej świadomy ...
-
Markowe wydarzenia
... za pomocą public relations, czy wręcz do zbudowania odrębnej kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej ... , możliwości ogranicza tylko potencjalna atrakcyjność wydarzenia, - reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na ...
Tematy: -
Polskie firmy a komunikacja działań CSR
... prasowe” na 13. Bezpośrednie kanały dotarcia do konsumentów takie, jak „strona www” i „media społecznościowe” zajęły odpowiednio 8 i 10 miejsce. „To słaby wynik. ... badaniu Badanie pt.: „Komunikacja projektów CSR” zrealizowane przez agencję Effective PR wraz z programem „BIZON-Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny”, emitowanym w Radiu PiN, to pierwszy ...
-
Zmiana pracy: dla menedżera to żaden problem
... . Osoby, które planują zmianę to w większości specjaliści i menedżerowie z obszaru Media i Agencje PR – aż 71% respondentów z tej grupy zawodowej zadeklarowało, że zamierza ... się. Największe zainteresowanie wykazują specjaliści i menedżerowie z branży Media i PR (68%). Podobnie, dużą gotowość wykazują przedstawiciele średniego i wyższego szczebla, ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... świadomość marki, długookresowa wartość klienta). Eventy w rozumieniu działów marketingu, sprzedaży, HR i PR to między innymi szkolenia, spotkania, meetupy, konferencje, wyjazdy integracyjne ... formie popularnych skrzynek mailowych. Mniej niż połowa respondentów wykorzystuje social media, narzędzia do raportowania czy nawet te umożliwiające ...
-
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
... – wprowadziła na rynek komercyjną aplikację NewsPoint - dostosowany do potrzeb działów PR firm i organizacji system monitoringu komunikacji w Internecie. Wdrożony, we ... zamieszczone oraz czas ich publikacji, grupując artykuły z różnych źródeł. Monitoruje media wykorzystując specjalny moduł wyszukiwania filtrujący informacje ze względu na: obecność ...
-
ComPress zadebiutował na NewConnect
... obszar usług stanowi oferta podstawowa, do której zalicza się: Media Relations, Corporate PR obejmujący: tworzenie strategii Public Relations, programy CSR oraz kreowanie ... ramach oferty podstawowej spółki proponuje działania z obszaru Produkt & Brand PR oraz Crisis & Change Communication. Oferta uzupełniająca kluczową działalność Spółki obejmuje: ...
-
Public relations - rynek pracy IV-VI 2008
... większość ofert dotyczyła branży media i marketing, ale warto zwrócić też uwagę na wzrost zapotrzebowania na specjalistów ds. komunikacji w branży administracyjnej. W samym kwietniu ukazało się 7 ogłoszeń z tej grupy. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach ...
-
Polskie prawo prasowe: sprostowania i odpowiedzi
... , nazywając nowo powstały twór systemem „mieszanym”. Współcześnie, kiedy mass media docierają do coraz szerszego grona odbiorców pełniąc doniosła funkcję opiniotwórcza, ale i ... osobistym ( patrz art. 23 Kodeksu cywilnego). Według art. 33 ust. 3 pr. pras. obowiązek ich opublikowania spoczywa na redaktorze naczelnym i to on jest legitymowanym ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... badanych wyznaczyło jedynie osoby zajmujące się tym obszarem. Najczęściej pracują one w działach PR, komunikacji lub relacji zewnętrznych (ponad 37% odpowiedzi) i w biurach zarządu (niemal ... wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także ...
-
The Economist: równouprawnienie kobiet w Polsce ma się świetnie
... agencji PR Synertime. Bez wątpienia największy wpływ na kształtowanie się wizerunku kobiet mają one same, ale ważną funkcję pełnią też media, organizacje ... pewna siebie – zaimponowała Amerykankom i szybko stała się ich wzorem do naśladowania – dodaje prezes agencji PR Synertime. W sondażu WSJ/NBC w USA otrzymała najwyższą pozytywną ocenę (59%) i ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują niespójne działania wizerunkowe firmy. Bardzo często to praca dla młodych, którzy czują klimat social media. Pozycjoner stron internetowych Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... bardziej zaawansowane techniki personalizacji, aby maksymalnie dostosować przekaz do odbiorcy. Media społecznościowe chcą nas zachęcić do spędzania z nimi możliwie największej ilości czasu. W ... w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców ...
-
Seks, seks i ciągle ten seks
... działu marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Informacje o badaniu Badanie zostało przygotowane na podstawie informacji opublikowanych w dniach 1 stycznia – 6 czerwca 2016 r. i uwzględniło 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej, 100 stacji radiowych i telewizyjnych, blisko 5 mln źródeł internetowych oraz media społecznościowe.
-
4 sposoby na personal branding CEO
... pomagają budować biznes i zwiększać jego rentowność. – wylicza Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu agencji PR Commplace. – Istnieje kilka metod dotarcia do tych grup docelowych. To przede ... na rynku. Istotne jest by wypowiadać się w mediach opiniotwórczych, branżowych i biznesowych. Media relations ma za zadanie informowanie opinii publicznej o tym, co ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2013
... drugim Grupa Wirtualna Polska-Orange, a na miejscu trzecim Grupa Gazeta.pl. Grupa Media Regionalne (5) i Grupa Interia.pl (6) zamieniły się miejscami. Grupa Murator wskoczyła na miejsce ... 7 z 8. Witryna blablacar.pl spadła na pozycję 13 z 11. Grupa NextWeb Media awansowała na pozycję 14 z 16. Tabelę zamyka nienotowana w poprzednim zestawieniu witryna ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... w przypadku netPR, również monitoring. Są to aplikacje dedykowane osobom zajmującym się działalnością PR – freelancerów i agencji. Podobne polskie narzędzia: Pressium Czytaj także: - 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016 - Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego 3. Minicrm.pl – pomoc w zarządzaniu Aplikacja miniCRM to prosty ...
-
Kryzys online
... bacznie obserwować co się o nich mówi i pisze w Internecie. Szybko, jeszcze szybciej Dzisiaj media są nie tylko zachęcane do natychmiastej dystrybucji świeżych informacji, ale także ... - i tylko jednego - który przejmie wszystkie kontakty z mediami. Zwykle jest to szef PR, ale pamiętam sytuacje, gdy z powodzeniem pełnili tę funkcję szefowie marketingu ...
Tematy: -
Blog jako narzędzie marketingowe
... które dotyczą działań rywali rynkowych. Rola dobrego specjalisty od PR polega w takim wypadku na sugestywnym wskazywaniu przewagi nad konkurencją i ... Klienci mają kontakt z autentycznym źródłem informacji, niezmienionym przez dziennikarzy, niezniekształconym przez media. • Dzięki regularnej aktualizacji może przyciągać coraz większą grupę internautów ...
-
Debiut EM Lab na NewConnect
... spółki obejmują: organizację wydarzeń promocyjnych, działania promocyjne z udziałem promotorów oraz hostess, organizację eventów, wsparcie sprzedaży, budowę baz danych, działania ambient media, organizację działań incentive, konferencje prasowe i wydarzenia prasowe, elementy działań PR.
-
Płyty główne ASUS serii X79
... łączy w sobie prędkość dysków SSD z pojemnością mechanicznych dysków twardych, zapewniając trzykrotnie szybsze działanie pamięci masowej. UEFI BIOS został doceniony przez media za intuicyjny i prosty w użyciu graficzny interfejs użytkownika. W najnowszej wersji użytkownik może za pomocą klawisza F12 wykonać migawkę BIOSu, uzyskać informacje ...
-
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
... Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie przyczynią się do tego, że – choć na chwilę – social media będą żyły literaturą.” Informacje o badaniu Analizie poddano 25 965 wzmianek w mediach społecznościowych w okresie 1 ... Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Dobry event, czyli jaki? Poznaj 5 jego cech
... przez strony www, publikacje, social media – jest w stanie zdziałać więcej niż pojedyncza „kaczka dziennikarska”, w jednym, nawet najlepszym źródle. I choć realizowanie strategii „Be everywhere” jest zadaniem specjalistów PR, to trzeba zaznaczyć, że spójna komunikacja w jednej firmie działu eventowego z działem PR czyni cuda. Przykład? 44 ...