media relations - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie znaczenie ma etyczny PR i jak go budować?
10:40 28.06.2025
... się na szczerych przekazach i autentycznych story. To inwestycja w długoterminowe relacje, a nie tylko chwilową poprawę wizerunku. Media społecznościowe jako narzędzie, które wymaga autentyczności Media społecznościowe to potężne narzędzie, które umożliwia bezpośrednią i niemal nieograniczoną komunikację z odbiorcami. To tam kreuje się wizerunek ...
Tematy: media relations, public relations, działania PR, współpraca z mediami -
4 sposoby na personal branding CEO
00:44 18.01.2023
... biznesowych. Media relations ma za zadanie informowanie opinii publicznej o tym, co robi dana marka. Jeśli mówimy o personal brandingu CEO, zadanie media relations jest ... osobistej za pomocą media relations to jedno z podstawowych działań, jakie powinny podjąć osoby zarządzające firmami. Budowanie wizerunku w social mediach Media społecznościowe ...
Tematy: personal branding, budowanie wizerunku, CEO, budowanie marki osobistej -
Na czym polegają skuteczne media relations?
10:03 02.08.2021
... z poszczególnymi redakcjami. W jaki sposób? Odpowiedzią są skuteczne działania media relations. Czym są media relations? To pytanie zadaje sobie większość zespołów, które dopiero stawia pierwsze kroki w działaniach komunikacyjnych z prawdziwego zdarzenia. Media relations, a więc relacje z mediami to ciągły dialog z poszczególnymi redakcjami ...
Tematy: media relations, public relations, działania PR, współpraca z mediami -
Działania PR: media relations warte uwagi
11:45 25.06.2009
... wewnętrznego i pozwalają one niemal natychmiast przekazać istotne w danym momencie informacje (także alarmowe). Więcej na temat media relations znaleźć można w publikacjach: P. Andrzejewski, W. Kot, Medialne public relations, Wyd. Forum Naukowe, Poznań oraz T. Smektała, Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Astrum, Wrocław
Tematy: media relations, działania PR, współpraca z mediami, public relations
Podobne tematy:
- social media
- media społecznościowe
- CSR
- ESG
- public relations
- lojalność klientów
- CEO
- komunikacja marketingowa
- fake news
- budowanie marki
- budowanie wizerunku
- kreowanie wizerunku
- komunikacja
- działania PR
- zaufanie do marki
- personal branding
- współpraca z mediami
- marka osobista
- budowanie marki osobistej