NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
2009-07-08 10:55
Przeczytaj także: System monitorujący NewsPoint UGC
Analizy przygotowywane są za pomocą dwóch narzędzi: NewsPoint, czyli systemu monitorującego strony internetowe oraz NewsPoint UGC – systemu monitorującego fora i blogi. Raporty NewsPoint pozwalają specjalistom PR uzyskać obraz efektów działań komunikacyjnych produktu lub usługi prowadzonych w mediach w dowolnym okresie. Umożliwiają porównanie wizerunku firmy oraz firm konkurencyjnych. W ramach raportów NewsPoint można również zbadać sposób, w jaki media opisują poszczególne zagadnienia, na przykład „kryzys na rynku nieruchomości”.Obecnie NetSprint oferuje cztery rodzaje raportów NewsPoint:
- Analiza wizerunku - analiza wizerunku medialnego wybranej firmy, produktu, marki, usługi lub osoby. Odpowiada na pytanie, w jaki sposób są postrzegane i przedstawiane przez media. Raport może zawierać analizę za wybrany okres lub porównanie wizerunku w dwóch okresach (np. rok 2007 a rok 2008).
- Analiza zagadnienia - jest to raport poświęcony określonemu zagadnieniu (np. kryzysowi na rynku nieruchomości, genetycznie zmodyfikowanej żywności) czy wybranemu sektorowi gospodarki (np. doradcy finansowi).
- Analiza porównawcza - analiza przeprowadzona dla kilku firm, produktów, marek lub usług. Ten typ raportu pozwala na dokonywanie porównań branżowych i zobrazowanie sytuacji komunikacyjnej danej firmy na tle innych firm z otoczenia.
- Analiza opinii konsumenckiej - ten typ raportu dotyczy treści z systemu NewsPoint UGC, monitorującego blogi i fora. Dzięki przeanalizowaniu i sklasyfikowaniu opinii, pokazuje, jak kształtuje się konwersacja prowadzona w Internecie na temat danej marki, firmy, produktu, usługi (lub całego typu usług).
Cena pojedynczego raportu raportu zależy od ilości artykułów poddanych analizie i jest ustalana w momencie przekazania przez klienta hasła (lub haseł), które mają być poddanie badaniu.
NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Świąteczne zakupy online 2025: Ile Polacy wydadzą na święta, co chcą kupić i jakie prezenty podarują najbliższym?
-
Miasta widma i pękające w szwach metropolie - czy to nas czeka w przyszłości?
-
Świąteczne pułapki online dla seniorów - 6 zasad bezpiecznych zakupów
-
Złośliwe modele AI - jak sztuczna inteligencja zmienia cyberataki?





Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?