eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Wyszukiwarka na stronę www od NetSprint

Wyszukiwarka na stronę www od NetSprint

2006-03-21 13:23

W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego. NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP, co umożliwia korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje jak i firmy z sektora MSP.

Przeczytaj także: Wyszukiwarka NetSprint na strony www

NetSprint Site to kolejny produkt wyszukiwawczy oferowany przez NetSprint.pl. Kryjąca się pod tą nazwą wyszukiwarka witryn jest skierowana do wszystkich podmiotów posiadających serwisy internetowe - od osób prywatnych, poprzez małe i średnie przedsiębiorstwa, na międzynarodowych korporacjach kończąc.

Takie podejście jest możliwe dzięki zróżnicowaniu modelu sprzedaży oraz obsługi systemu - klientom posiadającym mniejsze witryny oferowana jest usługa przeszukiwania ich serwisów na serwerach NetSprint. Koszt takiego rozwiązania zaczyna się już od 480 zł rocznie. Dla dużych portali, wortali i stron korporacyjnych proponowany jest zakup serwera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem NetSprint Site.

Oferowaną przez NetSprint.pl wyszukiwarkę charakteryzuje m.in.:
  • zastosowanie zaawansowanych mechanizmów analizy języka polskiego;
  • możliwość precyzyjnego określania, które zasoby mają byś indeksowane (z możliwością przeszukiwania serwisów zewnętrznych);
  • pełnotekstowe przeszukiwanie kilkunastu najpopularniejszych typów plików (w tym pakietu MS Office, pdf, txt, html);
  • możliwość definiowania ułatwiających wyszukiwanie kategorii dla poszczególnych części serwisu.

Klienci mają możliwość dostosowania zarówno okna wyszukiwania, jak i stron wynikowych do wyglądu swojej witryny. Dodatkowo w trakcie wdrożenia oraz użytkowania systemu klient ma zapewnioną asystę techniczną specjalistów NetSprint. Możliwa jest również rozbudowa systemu zgodnie z potrzebami klienta.

Motywy opracowania nowego produktu wyjaśnia prezes NetSprint.pl Artur Banach:
"Już kilka lat temu badania Jupiter Research dowiodły, że 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeżeli funkcjonalność wyszukiwania jest niezadowalająca. Wg Jakoba Nielsena serwisy liczące ponad 200 stron powinny traktować efektywną wyszukiwarkę jako ważny element nawigacji na stronie. Usprawnienia w tym zakresie często decydują o tym czy użytkownik dotrze do oferowanych przez firmę produktów lub dostarczanych treści".

W dniu zaprezentowania nowego produktu uruchomiony został specjalny microsite poświęcony rozwiązaniom wyszukiwawczym oferowanym przez NetSprint.pl. Celem nowego serwisu jest przybliżenie potencjalnym klientom oferty oraz cenników poszczególnych rozwiązań. Na stronie www opublikowano również dokumentacje techniczne, prezentacje rozwiązań oraz propozycje skierowane do firm zainteresowanych odsprzedażą produktów i usług.

Przeczytaj także: NetSprint: 270% więcej NetSprint: 270% więcej

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: