-
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
... zwierzętach, coraz bardziej popularne są biodegradowalne opakowania oraz naturalne składniki, a niebawem standardem powinny stać się również kosmetyki kupowane we własnych pojemnikach. Patrząc na polski rynek wydaje się, że zakończył on już etap rozwoju lokalnych producentów kosmetyków, w wyniku którego powstało wiele małej i średniej ...
-
Opakowania produktów elementem kreacji marki
... zabiegów stylizacyjnych. W sprzedaży pojawiła się właśnie nowa seria kosmetyków - Dove Intense Repair - wykorzystująca zdobycze laboratoryjne. Zmianie ... indywidualne potrzeby kobiet wyróżnione zostały barwnymi detalami na opakowaniach. Innowacje funkcjonalne Opakowania stają się także coraz bardziej przyjazne użytkownikom. W swoim czasie przełomem na ...
-
Uwaga na oznakowanie kosmetyków
... komponentów kompozycji zapachowych; symbol ręki na książce: oznacza, że do opakowania dołączona jest ulotka informacyjna. Właśnie tam najczęściej umieszczona jest informacja o sposobie ... produktach o trwałości krótszej niż 30 miesięcy. Symbol otwartego słoika dotyczy kosmetyków przydatnych dłużej niż 30 miesięcy. Obok lub na symbolu graficznym ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... kosmetycznych" reklamodawców. Polski rynek reklamy kosmetyków - prognozy W ostatnich dwóch latach pieniędzy na reklamy kosmetyków nieco szczędzono. Odnotowana w latach ... Konsumenci oczekują od firm kosmetycznych, że ich produkty jak i opakowania będą przyjazne dla zdrowia i środowiska. Przykładowo, sprzedaż wegańskich produktów w Wielkiej Brytanii ...
-
Free from i hipoalergiczne, czyli nowa ustawa o produktach kosmetycznych
... hipoalergiczny”. Co to oznacza dla producentów? I czy branża będzie musiała zmienić etykiety swoich kosmetyków? Temat komentuje dr Joanna Uchańska, Managing Associate, Radca Prawny Działu Life Science & ... do 1 lipca 2019 roku. Pozostaje jednak sporo niepewności, czy takie opakowania nie mogą być nadal produkowane, wprowadzane do obrotu, czy w ogóle ...
-
Aerosol International inwestuje w Zgorzelcu
... na 6 ha działce. Przedsiębiorstwo wyprodukuje rocznie około 100 mln bezspoinowych puszek, co zabezpieczyć ma zapotrzebowanie grupy MAXIM na opakowania dla produkowanych przez nią kosmetyków sprzedawanych w ponad 40 krajach świata. Spółka rozważała również takie lokalizacje jak Kraków, Warszawa, Wrocław i Katowice, ale ostatecznie zwyciężyła ...
-
Ochrona środowiska Polsce to iluzja
... tym, jak efektywnie wykorzystywać żywność. Wyrzucanie kosmetyków i detergentów przydatnych do użycia. Szacuje się, że ok 1,5 z 300 milionów ton odpadów trafiających na polskie składowiska stanowią niewykorzystane kosmetyki, środki czystości oraz detergenty w nich zawarte. 58 proc. Polaków rozcina opakowania kosmetyków, żeby zużyć zawartość do końca ...
-
W domowym budżecie czas na jesienne porządki
... , możesz skorzystać z własnego wielokrotnego pojemnika (jeśli odbierasz na miejscu) lub to ograniczyć. Wybierając takie podejście, oszczędzisz również pieniądze. Sprawdź, czy opakowania kosmetyków są przyjazne dla środowiska, a także zwracaj uwagę na przedmioty takie jak szczotki do włosów; coraz bardziej popularne są te wykonane ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... jednocześnie jednak niemal 4 na 10 z nas przyznaje, że kupuje za dużo żywności i kosmetyków, a na zakupach kwestie proekologiczne liczą się dla niego tylko w nieznacznym ... , naturalność, opinię o marce oraz praktyczność opakowania. Kwestie związane z ekologią, w tym dotyczące wpływu produktu czy jego opakowania na środowisko naturalne, są dużo mniej ...
-
Jak zrobić zakupy zero waste?
... przeprowadzonym przez IQS. Chociaż obwiniamy o nie przemysł - od ciężkiego, po produkcję ubrań, kosmetyków czy żywności, to 83% z nas wierzy, że nasze codzienne wybory i ... kupujących. Zero waste 3. Wybieraj lepsze opakowania „Lepsze” oznacza bardziej przyjazne dla środowiska. W pierwszej kolejności są to opakowania z naturalnych surowców, ulegające ...
-
Wakacje w duchu zero waste
... np. 3,5 mln ton plastiku , z czego 350 650 tys. ton to plastikowe opakowania. Wakacje w duchu zero waste to okazja dla biznesu, żeby zaproponował bardziej ... . Nawet pakowanie wakacyjnej walizki może mieć wymiar prośrodowiskowy. Producenci kosmetyków wpisując się w trend oferują produkty w przyjaznych dla środowiska opakowaniach bez szkodliwych ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... kosmetyków naturalnych, a kolejne 26% zamierza zacząć. Osoby, które nie używają naturalnych kosmetyków, mają przekonanie, że są one droższe lub nie wiedzą, jak je rozpoznać i gdzie je kupić. Producenci kosmetyków ... dostawy do dedykowanych punktów odbioru, dostawy autami elektrycznymi, opakowania na wymiar bądź wypełniacze ekologiczne, zwrotne paczki ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... kosmetyków, wyrobów sanitarno-higienicznych i chemii gospodarczej. Grupa powstała w roku 1997 i obecnie jest jednym z wiodących producentów kosmetyków na Ukrainie. Jej działalność koncentruje się na produkcji środków kosmetycznych, opakowań dla kosmetyków ... Podstrefie Radomsko ŁSSE uruchomi zakład produkujący opakowania z tektury. Firma jest częścią ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... , że niekorzystne może być nie tylko stosowanie opakowania zaniżającego jakość produktu, ale również opakowania o zbyt wysokiej jakości, nie odpowiadającej faktycznej ... rozbudowane o linie przeznaczone do pielęgnacji twarzy, włosów oraz linię kosmetyków dla mężczyzn. Oferta uporządkowana została w bardzo prosty, a jednocześnie przejrzysty sposób ...
-
Polski producent opakowań potentatem?
... mocny popyt na opakowania produkowane w Polsce. Z jednej strony zagraniczni producenci chętniej przenosili produkcję do Polski lub kupowali towar wytworzony w naszym kraju. Z drugiej strony przeciętny producent opakowań korzystał na szybkim wzroście eksportu żywności (7 proc. średniorocznie), lekarstw (13 proc.), kosmetyków (7 proc.), chemii ...
-
Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada
... 5 proc. produkty po opalaniu, a niemal 4 proc. – produkty samoopalające. W analizowanym okresie pojedyncze polskie gospodarstwo domowe kupiło przeciętnie 240 ml (średnio 2 opakowania) produktów z kategorii kosmetyków do opalania, wydając na nie przeciętnie 25 zł. W skali całego kraju daje to zakupy o łącznej ilości 750 tys. litrów ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... sklepy sprzedające w sieci do dodatkowej opłaty za używanie wypełniaczy w paczkach. Ekologiczne opakowania, które znalazły się w ofercie Allegro.pl pochodzą w 100% z makulatury, mogą ... czy Rainforest Alliance. Każdy może tam znaleźć coś dla siebie - od naturalnych kosmetyków po produkty spożywcze, w tym odpowiednie dla wegan i wegetarian a nawet ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... cechy towaru, aby uniknąć potem kłopotów i rozczarowania. Dotyczy to każdego produktu: żywności, kosmetyków, ubrań, butów, sprzętu sportowego. Jest to szczególnie ważne w przypadku ... Równocześnie konsument nie może skutecznie złożyć reklamacji, gdy od otwarcia opakowania reklamowanego towaru paczkowanego upłynęło więcej niż 3 dni, a więc jak ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia ... bezkarnie wykorzystana przez innych przedsiębiorców. Przykład: Firma Zino Davidoff, właściciel marki kosmetyków Davidoff Cool Water, chciała wyeliminować znak Cool Woman należący do Firmy ...
-
Rebranding
... w tym, jak postrzegają ją konsumenci. Tak jak Eris, niegdyś marka kosmetyków środka rynku, która zdecydowała się zmienić swoją nazwę na dr Irena ... produktowych, które pozwalają zwiększyć zakres i skalę oddziaływania marki. Rzadziej inwestuje się w zmianę opakowania, w szczególności jeżeli jego kształt już jest kojarzony z marką. Odświeżenie marki ...
-
UOKiK skontrolował produkty dla dzieci
... i niespełnienie wymagań bezpieczeństwa. Inspektorzy sprawdzali także, czy kształt opakowania, kolor kosmetyku, wygląd, skład itp. sugerują, że są to produkty spożywcze w związku z tym ich spożycie mogłoby powodować zagrożenia dla zdrowia dziecka. Z tego względu zakwestionowano 3 partie kosmetyków – np. żel pod prysznic wyglądem przypominający napój ...
-
Apteka internetowa: zakupy będą bezpieczniejsze?
... z danymi zamawiającego; 4) dane dotyczące zamawianego produktu leczniczego (nazwę, dawkę, wielkość opakowania, postać farmaceutyczną, liczbę opakowań), a także numer zamówienia, datę, imię ... produktów, np. suplementów diety, ziół, artykułów do higieny i pielęgnacji, czy kosmetyków. Konsumenci musza także pamiętać i przywyknąć do tego, że nie będą ...
-
E-commerce ważny dla ekologii?
... dla nas szczególnie istotna – chcemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Jako producent kosmetyków skupiamy się na takich aspektach, jak np. zrównoważona gospodarka ... . Jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadziliśmy też na rynku masowym koncept opakowania typu refill, a już teraz, w 2021 roku, realizujemy poziomy odzysku ...
-
Sprzedaż poza lokalem. Jak nie dać się oszukać?
... automatycznie. Dużo więcej czasu poświęcono na prezentację urządzeń do masażu, suplementów diety, kosmetyków. Carpe Diem Med namawiał telefonicznie starsze osoby na bezpłatną, ... 14 dni odstępowali od umowy, kosztami uszkodzenia zwracanego towaru lub jego opakowania bez możliwości weryfikacji tych okoliczności na podstawie prawidłowo sporządzonego ...
-
Ile alkoholu można przewieźć samolotem, a ile samochodem?
... 24% a 70% w stosunku do objętości muszą być zapakowane w oryginalne opakowania. To jednak niejedyne ograniczenie. W bagażu podręcznym jednostkowa pojemność napoju nie może być większa niż 100 ml objętości, podobnie jak w przypadku kosmetyków. Wszystkie opakowania zawierające płyny muszą być zapakowane w szczelnie zamkniętej torbie o łącznej ...
Tematy: alkohol, zakup alkoholu, przewóz alkoholu, wino, piwo, whisky, podróż samolotem, przepisy celne -
Schaumaplast-Organika i Amcor w Łodzi
... słodyczy, przekąsek, żywności, napojów, kosmetyków i papierosów. W łódzkiej fabryce Amcor znajdzie zatrudnienie około 150 osób. Inwestycja wyceniana jest na 30 milionów euro. Fabryka o powierzchni 7,5 tys. mkw. powstanie w Podstrefie Łódź, w Kompleksie Nowy Józefów-Srebrna. Amcor w Łodzi będzie produkować opakowania do przekąsek dla grupy PepsiCo ...
-
Centrum rozwojowe Unilever w Poznaniu
... Środkowo-Wschodniej, Centrum będzie zajmować się żywnością. Ma ono opracowywać opakowania, receptury i procesy produkcyjne zup, sosów i ketchupów takich marek jak m. ... r. i na początku 2009 r. Vindi Banga, szef biznesu żywnościowego oraz detergentów i kosmetyków Unilevera w rozmowie z Rzeczpospolitą powiedział, że koncern zdecydował się na budowę ...
-
Reklama i zmysły
... na chwilę na półce sklepowej. Jak ważna jest rola wyglądu i kształtu opakowania, wiedzą ci producenci, którzy na charakterystycznych i intrygujących kształtach zbili fortunę. Niezwykłe kształty nadaje się produktom alkoholowym czy opakowaniom kosmetyków. Są one nierozłącznie związane z marką i niezmieniane od lat, jak chociażby butelka ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... swoją miłość do natury, aby stworzyć wybitnie ekologiczną markę kosmetyków. Nawet design jego sklepu zainspirowały francuskie stragany z serami i rybą oraz ... - poczynając od sprawdzonych dostawców składników, a kończąc na innowacyjnym braku opakowania i użyciu popcornu jako zamiennika styropianowych kulek amortyzujących delikatne produkty ...
-
Polski konsument 2009
... W przypadku artykułów żywnościowych jest to 86 proc. ankietowanych, a podczas zakupu kosmetyków i art. chemicznych 79 proc. badanych. Kupując produkty spożywcze, 66 proc. konsumentów ... sam towar w innym sklepie kosztuje znacznie mniej. Nie sugerujmy się wielkością opakowania. Często w dużych kartonach, torbach, słojach znajduje się mniej produktu niż ...
-
Decyzje zakupowe kobiet
... mówić to samo i tak samo? Nie tak dawno badaliśmy opakowanie kosmetyków dla kobiet. Respondentkami była najbardziej pożądana grupa – młode (ale nie nastoletnie), piękne ... kontekście ich używania. Oglądając setki zdjęć z łazienek, zaobserwowaliśmy pewną regularność – opakowania na ogół pasowały do kolorów ścian w łazience. Kobiety, które lubiły ...
-
Czterej nowi inwestorzy w ŁSSE
... w ramach przedsięwzięcia planowanego na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej zamierza wybudować zakład produkcyjny wytwarzający opakowania z tworzyw sztucznych dla przemysłów: farmaceutycznego, chemicznego, detergentów i kosmetyków, spożywczego. Będzie to 17 zakład produkcyjny wchodzący w skład Grupy Serioplast (Włochy, Francja, Niemcy ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... maksymalne wyeksponowanie poszczególnych produktów. Większość z nich jest rozpoznawana po wyglądzie opakowania. Zbędne elementy graficzne powodują, że strona przestaje być czytelna. ... zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, ...
-
Kiedy przekazanie próbek towarów nie podlega VAT?
... to może np. ilość przekazywanych towarów czy sposób ich opakowania. Odpowiednie oznaczenie stanowi rodzaj zabezpieczenia dla przekazującego. Dzięki temu wskazuje nabywcy jaki ... Warszawie. Występująca o interpretację indywidualną spółka będąca dystrybutorem markowych kosmetyków i wyrobów medycznych przekazywała między innymi materiały informacyjne i ...
-
Kosmetyki wegetariańskie, wegańskie i halal - jak je rozpoznać?
... tworzenia, nie mogą być testowane na żadnej żywej istocie. Od 11 marca 2013 r. w UE obowiązuje całkowity zakaz testowania kosmetyków na zwierzętach. Patrząc na opakowania warto jednak zwracać uwagę na to, czy znajdują się na nich takie oznaczenia jak „cruelty free” czy znak ...