-
10 sposobów na rekrutację pracowników lokalnych
... wizerunek firmy w sieci. Czy możemy zrobić coś, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z rezultatu wyszukiwania? Ekspert podpowiada: Zdecydowanie. Istnieje szereg narzędzi, które można wykorzystać w takiej sytuacji, od działań SEO przez media relations. Sposób #5: Optymalizacja zakładki kariera Jednym z kluczowych elementów strony internetowej, wspierającym ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... rynku reklamy i mediów”, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, wynika, że w 2022 r. przychody w reklamie internetowej, radiowej, outdoorze i kinie rosły, a w prasie oraz telewizji malały ... także małych agencji reklamowych i marketingowych – informuje Emanuel Nowak, ekspert firmy faktoringowej NFG. Blisko 1/3 zadłużenia branży reklamowej należy ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... strategii marketingowej w tym sektorze. Świadomość źródeł pochodzenia ruchu na stronie internetowej jest kluczowa dla zaplanowania i egzekucji strategii marketingowej. W końcu ... Co-founder Valueships, główny partner raportu. Liderzy SaaS - jakie strategie zapewniają im sukces? Firmy polskiego sektora SaaS, które zdobyły czołowe miejsca w rankingu, ...
-
W stronę jakości informacji
... klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów" - reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej ...
Tematy: teluk.net, firmowe strony www -
Monitorowanie jakiego nie było
... adresy sieci z których zaglądają do nas internauci można wychwytywać miejsca (instytucje, firmy) których pracownicy są zainteresowani treścią naszego serwisu. Jeśli są ... się np. specjalnymi znacznikami zapisywanymi w plikach tymczasowych przeglądarki internetowej tzw. cookies. To narzędzie pozwala już na identyfikację miejsca (przeglądarki) ...
Tematy: -
Google wchodzi na giełdę
... internetowej, a nie – jak robią to inne firmy wchodzące na nowojorską giełdę – na drodze alokacji poprzez duże banki. Oczywiście nie chodzi tu tylko o dopasowanie metody emisji do specyfiki firmy ... . Przedstawiciele Google podkreślają, że wejście na giełdę nie zmieni charakteru firmy, która – jak przystało na Krzemową Dolinę – posiada własną kulturę ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... , gdzie zachodzą całkowicie odrębne procesy marketingowe. Rozpatrywanie procesów zachodzących w internecie w oderwaniu od firmy, marki czy działań marketingowych offline nie ma sensu. Dlatego np. decyzja o budowie strony internetowej i rozpoczęcie działań związanych z jej zaprojektowaniem powinny być poprzedzone m.in. badaniami grupy docelowej ...
-
Blogi w służbie PR
... partnerskie - zarówno prywatne jak i kolektywne - które mają typowo marketingowe cele np. lansowanie firmy i jej produktów. Wreszcie mamy blogi korporacyjne, a wśród nich kilka rodzajów. Fredrick Wacka - szwedzki doradca ds komunikacji internetowej - wymienia ich sześć. Mówi o blogach zewnętrznych i wewnętrznych, a wśród tych pierwszych wymienia ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości rejestracji firmy on-line, ponieważ nie ma nawet możliwości pobierania formularzy do wypełnienia ze strony internetowej, podczas gdy już w 7 krajach UE rejestrację firmy można przeprowadzić on-line bez konieczności wypełniania jakichkolwiek dodatkowych procedur papierowych ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... programy to programy, które są wprawdzie rozwijane i dystrybuowane przez legalne firmy, posiadają jednak funkcje, które mogą zostać wykorzystane przez szkodliwych ... Stanów Zjednoczonych), których celem było położenie kresu nielegalnej i natarczywej reklamie internetowej. Mimo przyjęcia ustaw zawierających wyraźne nakazy odnoszące się do twórców ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna: ważna dobra autoprezentacja
... godzin (jeden - dwa dni). Przed spotkaniem. W ramach przygotowania do spotkania koniecznie trzeba zebrać informacje dotyczące firmy, do której idziemy na rozmowę. Niezbędne jest odwiedzenie strony internetowej firmy i zapoznanie się z podstawowymi informacjami, takimi jak: przedmiot działalności (oferowane produkty i usługi), historia działalności ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... je odnieść do projektów. I tak: 1) w zależności od miejsca względem firmy wyróżniamy interesariuszy wewnętrznych czyli pracowników, zarząd, organizacje związkowe i inne funkcjonujące w ramach ... i A. Kozarkiewicz (Wydawnictwo C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia. ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... , podczas wprowadzania adresu strony WWW znanej marki w okno przeglądarki internetowej (np. imfor.pl zamiast infor.pl). Domeny zawierające ewentualne pomyłki ... celu powinna zarejestrować pakiet domen z użyciem różnych nazw związanych z działalnością firmy (nazwą firmy, nazwami produktów, usług) oraz z różnymi rozszerzeniami (polskim .pl, europejskim ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... Gala. O sukcesie kampanii i serwisu może świadczyć fakt, że średni czas odwiedzin strony internetowej wynosił 25 minut. Założono ponad 10 tys. profili, serwis miał 270 tys. ... ponad 300 szkół i kuratoriów oświaty. Za kilkadziesiąt tysięcy czy za miliony? Firmy bardzo niechętnie mówią o swoich budżetach przeznaczonych na reklamę i promocję. Zdaniem ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... jakimi stoją firmy z sektora przetwórstwa mięsnego. Otoczenie biznesowe potrafi się zmienić diametralnie w ciągu jednego dnia, a rynki są mało stabilne, podobnie zachowania konsumentów. Poruszanie się w takiej masie informacji bez narzędzi analitycznych przypominałoby szukanie informacji w wirtualnej rzeczywistości bez internetowej przeglądarki ...
-
Druga rozmowa kwalifikacyjna: wskazówki
... intelektualne Na podstawie uzyskanych za pierwszym razem informacji utwórz bazę wokół branży, firmy i twojej potencjalnej roli. Poznaj firmę poprzez przeglądanie prasy branżowej, nowinek, artykułów na temat ostatnich wydarzeń, strony internetowej firmy i rocznego raportu, uwzględniając jej misję, cele, filozofię i styl zarządzania. Naucz się ...
-
Nowelizacja ustawy o komornikach do kosza
... i branż gospodarki pokazują jednoznacznie, że najmniejsze, zatrudniające do 49 osób firmy, najgorzej radzą sobie z zatorami płatniczymi. O ile w przypadku dużych przedsiębiorstw, ... nawiedził nasz kraj z początkiem 2000 r., po pęknięciu tzw. „bańki internetowej” na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym okresie głównym problemem ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... realizacji zamówienia. To wzbudza poczucie pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek na stronie internetowej. Rodzaj sklepu a logistyka „Logistyka to proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... celowniku Firmy wykorzystują też coraz chętniej społecznościowe media w druga stronę, czyli w procesie rekrutacji lub w kontrolowaniu własnych pracowników. Społeczności okazują się być bowiem całkiem pokaźnym źródłem informacji na temat osób, które aplikują do pracy w danej firmie, lub są już w niej zatrudnione. Badanie internetowej ...
-
Fuzje i przejęcia a pracownicy energetyki
... często na dużych grupach pracowników, jest komunikowanie z odwołaniem do wartości wspólnych dla załogi, właściciela i klienta firmy. Pozwala ono na sprawne wdrożenie informacji o kierunku, w którym ma rozwijać się firma i jednocześnie wskazuje na ... wszystkim, czyli fuzje i przejęcia w energetyce” jest udostępniony bezpłatnie na stronie internetowej ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... który z odbiorców kampanii wykonał jaką czynność (jak długo był na stronie internetowej, jaką sekwencję czynności wykonał czy choćby jaki był wskaźnik odrzuceń). ... wiadomości, ponieważ lepiej jest, gdy klient zapoznaje się z ofertą z powodu zainteresowania produktami firmy, a nie dlatego, że jest do tego po prostu zmuszony" – tłumaczy Tomasz Pakulski ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... SEO, która zdobywa coraz większą popularność. Pozycjonowanie to obowiązek każdego właściciela strony internetowej. Utrzymanie wysokiej pozycji w Google, Bing i Yahoo dla kluczowych fraz, często decyduje o dobrych wynikach finansowych firmy, zwłaszcza gdy prowadzi ona działalność e-commerce. Według statystyk, użytkownicy najczęściej wybierają kilka ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim pomocy profesjonalnego, indywidualnego doradcy. O ile firmy te mogą wykorzystywać Internet do bankowości transakcyjnej, to gdy ... wiedzę o produktach finansowych głównie z Internetu, a 27 proc. bezpośrednio ze strony internetowej banku. W sieci informacji na temat produktów bankowych szuka 39 proc. ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... użytkowników produktów firmy Kaspersky Lab w 213 krajach uczestniczy w globalnej wymianie informacji dotyczących szkodliwej aktywności. Zagrożenia online Statystyki w tej sekcji są dostarczana przez moduły ochrony WWW, które chronią użytkowników, jak tylko szkodliwy kod zostanie załadowany z zainfekowanej strony internetowej. Szkodliwa zawartość ...
-
Znane marki a SEO
... na frazy związane z profilem działalności firmy, ale także musi być jasna i czytelna. Musi reprezentować wysoki poziom pod względem estetycznym i językowym. Często jakość strony decyduje o wyborze konsumenta. Specjaliści od sprzedaży samochodów często przyznają, że wraz ze zmianą strony internetowej na lepszą (czytelniejszą, funkcjonalną ...
-
Bat na parabanki
... bez specjalnego zezwolenia. Lista ostrzeżeń publicznych znajduje się na stronie internetowej KNF i jest systematycznie aktualizowana. Obecnie liczy 38 firm, co oznacza, ... stała się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego sprawdzania ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... . mkw. podpisana przez sieć Castorama w Panattoni Park Stryków. Wśród najemców najaktywniejsi byli operatorzy logistyczni i firmy dystrybucyjne (37%). Rośnie popyt ze strony sektora sprzedaży internetowej (e-commerce). Czynsze utrzymały się na dotychczasowym poziomie. Najwyższe odnotowuje się w strefie miejskiej Warszawy (4,5–5,8 EUR/mkw./miesiąc ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2013
... porównaniu do zeszłego kwartału, jak i rok do roku przybyło ofert (odpowiednio o 9% i 1%). Firmy nadal najczęściej szukały handlowców (ponad 41 tys. opublikowanych ofert) oraz ... jak i działach obsługi klienta. Powodem jest bez wątpienia rozwój bankowości internetowej, ale przede wszystkim obniżenie stóp procentowych, skutkiem czego jest spadek ...
-
Usługi bankowe science fiction
... w niedawnym badaniu stwierdził, że technologiczna rewolucja w nowych metodach płatności sprawia, że firmy takie jak Facebook i Google mają do wykonania tylko niewielki krok polegający ... bowiem Gartner Research twierdzi, że do 2015 roku aż 50 proc. internetowej sprzedaży odbywać się będzie za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Fantastyka ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2014
... prospektu emisyjnego. Prawo zawiera wiele norm, które zmuszają firmy do komunikacji z inwestorami poprzez np. przekazywanie do publicznej wiadomości informacji poufnych oraz raportów bieżących i okresowych, obowiązek zamieszczenia materiałów na stronie internetowej organizacji. Po publikacji wyników kwartalnych wiele firm organizuje konferencje ...
-
Kaspersky Lab wykrywa "The Mask"
... (iOS). W ramach operacji "The Mask" przeprowadzano również ukierunkowany atak na produkty firmy Kaspersky Lab. Pod względem wektorów ataku wykorzystano przynajmniej jeden ... ; zamiast tego, atakujący umieszczają exploity w specjalnych folderach na stronie internetowej, do których bezpośrednie odnośniki znajdują się tylko w szkodliwych wiadomościach ...
-
ESET: zagrożenia internetowe V 2014
... obok informacji o konieczności zapłaty okupu okno z obrazem z kamery internetowej użytkownika. Takie działanie ma na celu przekonanie atakowanego, że popełnił on wykroczenie, którego konsekwencją jest obserwacja przez stosowne służby – mówi Kamil Sadkowski, analityk zagrożeń z firmy ESET. Celem ataków ransomware’u do niedawna były tylko ...
-
E-kantory: na co zwrócić uwagę?
... „sprawdzam” Oferta e-kantorów i platform wymiany nieustannie się zmienia a rynek internetowej wymiany walut rozrasta się w błyskawicznym tempie. Jeśli chcesz oszczędzać na ... wyglądała tak, że negocjować mogły tylko duże firmy. Opisy ofert pomijają taką opcję, więc proaktywna postawa firmy i prośba o negocjacje może spotkać się z odmową ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... sobie radzą we wdrażaniu technologii digicalnych. Cyfryzacji niechętnie poddają się firmy budowlane, te zarabiające na przemyśle ciężkim oraz sektor paliwowy. Branżę ... jest niezwykle dynamiczny. Wielu przedsiębiorców buduje potęgę organizacyjną firm na sprzedaży internetowej i zarabia na tym. Ale znakomita większość z nich to początkujący. Sprzedaż ...
-
Upadłości firm IX 2014
... , które nie są gwałtowne i można je uwzględnić, np. rosnąca konkurencja sprzedaży internetowej czy koncentracja rynku. Od powyższego ogólnego opisu są oczywiście ... . Nie są to przy tym jedynie firmy budownictwa ogólnego czy mieszkaniowego, ale także… ponownie firmy wyspecjalizowane w budowie dróg i towarzyszącej infrastruktury wodociągowej i ...