-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... swój profil w portalu społecznościowym lub wystawia formularze kontaktowe na stronie internetowej, jednak nie reaguje dość szybko na posty i zapytania, związane z ... realizuje wspólne cele i dane z działami obsługi klienta. Na tym polu firmy nie osiągnęły jednak jeszcze wysokiego poziomu. O ile ponad połowa zespołów marketingowych współpracuje ...
-
Ranking chwilówek i pożyczek pozabankowych
... danego pośrednika czy firmy pożyczkowej miał zastrzeżenia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) – na przykład czy pożyczkodawca stosował w umowach niedozwolone zapisy czy też naruszał prawa konsumentów. Najlepiej w tym celu skorzystać z wyszukiwarki na stronie internetowej UOKiK, gdzie wystarczy wpisać nazwę firmy i sprawdzić w ten sposób ...
-
Luka płacowa: jak z nią walczą kraje europejskie?
... luki płacowej. W przeciwnym razie przedsiębiorstwo będzie musiało zapłacić karę finansową w wysokości 1% kosztu wszystkich wynagrodzeń firmy oraz będzie musiało poinformować o różnicach w zarobkach na swojej stronie internetowej (Wąsowski, 2018). Islandia Według Islandzkiego Urzędu Statystycznego w 2018 roku luka płacowa obliczona na podstawie ...
-
Jawność wynagrodzeń - jak robią to inni?
... Internetowej listy wynagrodzeń wszystkich swoich pracowników. Oznacza to, że do imienia pracownika przypisana jest konkretna kwota wynagrodzenia. Listę może zobaczyć każdy odwiedzający stronę. W tym miejscu warto dodać, że nie wszystkie firmy ... odpowiednia dla firmy czy też nie, zależy głównie od kultury organizacyjnej firmy, sposobu w jaki firma ...
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... banał, który w kontekście internetowej rekrutacji bywa boleśnie znaczący. Szczególnie, jeśli mowa o słowach kluczowych. Rekrutacja bez wychodzenia z domu Wykorzystanie mediów społecznościowych i serwisów z ogłoszeniami o pracę jest tym istotniejsze, że oferują one także wygodne kanały komunikacji online z wybranymi kandydatami. Firmy coraz częściej ...
-
Ile zarabia astrolog świadczący usługi dla biznesu? Czym się zajmuje?
... - współpraca zawodowa i rozwój. Na takich samych zasadach ustala się datę rozpoczęcia działalności firmy. Wszystkie liczby z danej daty sumuje się, a otrzymaną liczbę ... na tym stanowisku ponosi jedynie koszty związane z prowadzeniem strony internetowej bądź publikowaniem ogłoszeń (jeżeli astrolog korzysta z płatnych serwisów internetowych) oraz ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... dostarczać dodatkowe informacje, gdy będą dostępne i umieszczać je na naszej stronie internetowej”. Należy uzgodnić, w jaki sposób sformułujecie swoją odpowiedź o najbardziej przejrzystym ... temat, więc może następnie utrudnić oczyszczenie reputacji firmy w internecie. Może też zintensyfikować falę negatywnych komentarzy, szczególnie bez odpowiedniego ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... one tylko za 11,3 proc. przychodów ze sprzedaży dóbr luksusowych. Z kolei pod tym względem przodują firmy z Francji (28,1 proc. udziału). Koncentracja na e-commerce Rozwój sprzedaży internetowej w branży dóbr luksusowych przekroczył punkt krytyczny i stał się istotną częścią strategii dystrybucji wielokanałowej dla globalnych graczy ...
-
10 sposobów na rekrutację pracowników lokalnych
... wizerunek firmy w sieci. Czy możemy zrobić coś, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z rezultatu wyszukiwania? Ekspert podpowiada: Zdecydowanie. Istnieje szereg narzędzi, które można wykorzystać w takiej sytuacji, od działań SEO przez media relations. Sposób #5: Optymalizacja zakładki kariera Jednym z kluczowych elementów strony internetowej, wspierającym ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... rynku reklamy i mediów”, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, wynika, że w 2022 r. przychody w reklamie internetowej, radiowej, outdoorze i kinie rosły, a w prasie oraz telewizji malały ... także małych agencji reklamowych i marketingowych – informuje Emanuel Nowak, ekspert firmy faktoringowej NFG. Blisko 1/3 zadłużenia branży reklamowej należy ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... strategii marketingowej w tym sektorze. Świadomość źródeł pochodzenia ruchu na stronie internetowej jest kluczowa dla zaplanowania i egzekucji strategii marketingowej. W końcu ... Co-founder Valueships, główny partner raportu. Liderzy SaaS - jakie strategie zapewniają im sukces? Firmy polskiego sektora SaaS, które zdobyły czołowe miejsca w rankingu, ...
-
Ranking kont firmowych - w jakim banku założysz najlepsze konto firmowe w 2025 r.
... Firmy w PLN albo formularza zgłoszenia w systemie bankowości internetowej w Moim ING, • posiadać na rachunku Konto Direct dla Firmy ...
-
W stronę jakości informacji
... klienci mają do dyspozycji cały wachlarz usług internetowych: od badań komunikacji internetowej w danym segmencie, przez kreację, po codzienną aktualizację serwisów" - reasumuje prezes Teluk.net. Wśród klientów firmy są instytuty naukowe, firmy doradztwa personalnego, agencje tłumaczeń, wortale internetowe, spółki branży energetycznej, maszynowej ...
Tematy: teluk.net, firmowe strony www -
Monitorowanie jakiego nie było
... adresy sieci z których zaglądają do nas internauci można wychwytywać miejsca (instytucje, firmy) których pracownicy są zainteresowani treścią naszego serwisu. Jeśli są ... się np. specjalnymi znacznikami zapisywanymi w plikach tymczasowych przeglądarki internetowej tzw. cookies. To narzędzie pozwala już na identyfikację miejsca (przeglądarki) ...
Tematy: -
Google wchodzi na giełdę
... internetowej, a nie – jak robią to inne firmy wchodzące na nowojorską giełdę – na drodze alokacji poprzez duże banki. Oczywiście nie chodzi tu tylko o dopasowanie metody emisji do specyfiki firmy ... . Przedstawiciele Google podkreślają, że wejście na giełdę nie zmieni charakteru firmy, która – jak przystało na Krzemową Dolinę – posiada własną kulturę ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... , gdzie zachodzą całkowicie odrębne procesy marketingowe. Rozpatrywanie procesów zachodzących w internecie w oderwaniu od firmy, marki czy działań marketingowych offline nie ma sensu. Dlatego np. decyzja o budowie strony internetowej i rozpoczęcie działań związanych z jej zaprojektowaniem powinny być poprzedzone m.in. badaniami grupy docelowej ...
-
Blogi w służbie PR
... partnerskie - zarówno prywatne jak i kolektywne - które mają typowo marketingowe cele np. lansowanie firmy i jej produktów. Wreszcie mamy blogi korporacyjne, a wśród nich kilka rodzajów. Fredrick Wacka - szwedzki doradca ds komunikacji internetowej - wymienia ich sześć. Mówi o blogach zewnętrznych i wewnętrznych, a wśród tych pierwszych wymienia ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości rejestracji firmy on-line, ponieważ nie ma nawet możliwości pobierania formularzy do wypełnienia ze strony internetowej, podczas gdy już w 7 krajach UE rejestrację firmy można przeprowadzić on-line bez konieczności wypełniania jakichkolwiek dodatkowych procedur papierowych ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... programy to programy, które są wprawdzie rozwijane i dystrybuowane przez legalne firmy, posiadają jednak funkcje, które mogą zostać wykorzystane przez szkodliwych ... Stanów Zjednoczonych), których celem było położenie kresu nielegalnej i natarczywej reklamie internetowej. Mimo przyjęcia ustaw zawierających wyraźne nakazy odnoszące się do twórców ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna: ważna dobra autoprezentacja
... godzin (jeden - dwa dni). Przed spotkaniem. W ramach przygotowania do spotkania koniecznie trzeba zebrać informacje dotyczące firmy, do której idziemy na rozmowę. Niezbędne jest odwiedzenie strony internetowej firmy i zapoznanie się z podstawowymi informacjami, takimi jak: przedmiot działalności (oferowane produkty i usługi), historia działalności ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... je odnieść do projektów. I tak: 1) w zależności od miejsca względem firmy wyróżniamy interesariuszy wewnętrznych czyli pracowników, zarząd, organizacje związkowe i inne funkcjonujące w ramach ... i A. Kozarkiewicz (Wydawnictwo C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia. ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... , podczas wprowadzania adresu strony WWW znanej marki w okno przeglądarki internetowej (np. imfor.pl zamiast infor.pl). Domeny zawierające ewentualne pomyłki ... celu powinna zarejestrować pakiet domen z użyciem różnych nazw związanych z działalnością firmy (nazwą firmy, nazwami produktów, usług) oraz z różnymi rozszerzeniami (polskim .pl, europejskim ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... Gala. O sukcesie kampanii i serwisu może świadczyć fakt, że średni czas odwiedzin strony internetowej wynosił 25 minut. Założono ponad 10 tys. profili, serwis miał 270 tys. ... ponad 300 szkół i kuratoriów oświaty. Za kilkadziesiąt tysięcy czy za miliony? Firmy bardzo niechętnie mówią o swoich budżetach przeznaczonych na reklamę i promocję. Zdaniem ...
-
Branża mięsna i rozwiązania IT
... jakimi stoją firmy z sektora przetwórstwa mięsnego. Otoczenie biznesowe potrafi się zmienić diametralnie w ciągu jednego dnia, a rynki są mało stabilne, podobnie zachowania konsumentów. Poruszanie się w takiej masie informacji bez narzędzi analitycznych przypominałoby szukanie informacji w wirtualnej rzeczywistości bez internetowej przeglądarki ...
-
Druga rozmowa kwalifikacyjna: wskazówki
... intelektualne Na podstawie uzyskanych za pierwszym razem informacji utwórz bazę wokół branży, firmy i twojej potencjalnej roli. Poznaj firmę poprzez przeglądanie prasy branżowej, nowinek, artykułów na temat ostatnich wydarzeń, strony internetowej firmy i rocznego raportu, uwzględniając jej misję, cele, filozofię i styl zarządzania. Naucz się ...
-
Nowelizacja ustawy o komornikach do kosza
... i branż gospodarki pokazują jednoznacznie, że najmniejsze, zatrudniające do 49 osób firmy, najgorzej radzą sobie z zatorami płatniczymi. O ile w przypadku dużych przedsiębiorstw, ... nawiedził nasz kraj z początkiem 2000 r., po pęknięciu tzw. „bańki internetowej” na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym okresie głównym problemem ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... realizacji zamówienia. To wzbudza poczucie pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek na stronie internetowej. Rodzaj sklepu a logistyka „Logistyka to proces planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... celowniku Firmy wykorzystują też coraz chętniej społecznościowe media w druga stronę, czyli w procesie rekrutacji lub w kontrolowaniu własnych pracowników. Społeczności okazują się być bowiem całkiem pokaźnym źródłem informacji na temat osób, które aplikują do pracy w danej firmie, lub są już w niej zatrudnione. Badanie internetowej ...
-
Fuzje i przejęcia a pracownicy energetyki
... często na dużych grupach pracowników, jest komunikowanie z odwołaniem do wartości wspólnych dla załogi, właściciela i klienta firmy. Pozwala ono na sprawne wdrożenie informacji o kierunku, w którym ma rozwijać się firma i jednocześnie wskazuje na ... wszystkim, czyli fuzje i przejęcia w energetyce” jest udostępniony bezpłatnie na stronie internetowej ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... który z odbiorców kampanii wykonał jaką czynność (jak długo był na stronie internetowej, jaką sekwencję czynności wykonał czy choćby jaki był wskaźnik odrzuceń). ... wiadomości, ponieważ lepiej jest, gdy klient zapoznaje się z ofertą z powodu zainteresowania produktami firmy, a nie dlatego, że jest do tego po prostu zmuszony" – tłumaczy Tomasz Pakulski ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... SEO, która zdobywa coraz większą popularność. Pozycjonowanie to obowiązek każdego właściciela strony internetowej. Utrzymanie wysokiej pozycji w Google, Bing i Yahoo dla kluczowych fraz, często decyduje o dobrych wynikach finansowych firmy, zwłaszcza gdy prowadzi ona działalność e-commerce. Według statystyk, użytkownicy najczęściej wybierają kilka ...
-
Produkty finansowe a sektor MSP
... przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim pomocy profesjonalnego, indywidualnego doradcy. O ile firmy te mogą wykorzystywać Internet do bankowości transakcyjnej, to gdy ... wiedzę o produktach finansowych głównie z Internetu, a 27 proc. bezpośrednio ze strony internetowej banku. W sieci informacji na temat produktów bankowych szuka 39 proc. ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... użytkowników produktów firmy Kaspersky Lab w 213 krajach uczestniczy w globalnej wymianie informacji dotyczących szkodliwej aktywności. Zagrożenia online Statystyki w tej sekcji są dostarczana przez moduły ochrony WWW, które chronią użytkowników, jak tylko szkodliwy kod zostanie załadowany z zainfekowanej strony internetowej. Szkodliwa zawartość ...
-
Znane marki a SEO
... na frazy związane z profilem działalności firmy, ale także musi być jasna i czytelna. Musi reprezentować wysoki poziom pod względem estetycznym i językowym. Często jakość strony decyduje o wyborze konsumenta. Specjaliści od sprzedaży samochodów często przyznają, że wraz ze zmianą strony internetowej na lepszą (czytelniejszą, funkcjonalną ...
-
Bat na parabanki
... bez specjalnego zezwolenia. Lista ostrzeżeń publicznych znajduje się na stronie internetowej KNF i jest systematycznie aktualizowana. Obecnie liczy 38 firm, co oznacza, ... stała się już na tyle patologiczna, że banki same zaczęły tworzyć firmy pożyczkowe, którym mogą udzielać kredytów konsumpcyjnych bez konieczności tak skrupulatnego sprawdzania ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem