-
Jak inflacja topi oszczędności i zmienia nawyki Polaków?
... konsumentów? Czy oszczędności Polaków rzeczywiście topnieją? Rosnące ceny odbijają się na portfelach Polaków, ... finansowej części Polaków to przede wszystkim efekt wzrostu cen artykułów codziennego użytku. Aż 66 proc. badanych wskazuje, ... Rozwiązanie działa np. w popularnych sieciach spożywczych, kosmetycznych czy na platformach handlowych. Osobom ...
-
W Boże Narodzenie 2020 na prezenty świąteczne wydamy mniej?
... spożywczych odpowiedziało tak 67% ankietowanych. Przy tym bardziej oszczędne wydają się kobiety: o 5% więcej pań niż panów w trakcie zakupów kieruje się właśnie atrakcyjnymi cenami. Równie istotna jak cena, z wynikiem 65%, jest także wygoda, przejawiająca się przede wszystkim w dostępności wszystkich artykułów ... handlowej. Obok atrakcyjnej ceny (69% ...
-
Tydzień 38/2006 (18-24.09.2006)
... U nas akcyza ta może sięgać nawet 65% ceny zakupowej (za auta 7 i 8-letnie). Jeśli trybunał ... przed wejściem do Unii zapasy produktów rolnych i spożywczych. Komisja Europejska zażądała od Polski 139 mln euro ( ... , w tym prezesa. W pierwszych 6 miesiącach 2006 r. eksport artykułów rolno-spożywczych wyniósł ogółem ponad 3,9 mld euro (to wzrost o 24% ...
-
Producenci napojów a kryzys
... względem wartości, jak i wolumenu, jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. W okresie kwiecień 2008 r. - marzec 2009 r. w Polsce ... bo o 10,7 proc. Świadczy to o wzroście średniej ceny na tym rynku. Jak podaje Nielsen, ... produktów relatywnie bardziej dochodowych od innych artykułów mleczarskich. Główną grupą konsumentów, do których jest ...
-
Silna pozycja branży mięsnej
... uchwalona po paroletnim oczekiwaniu uchwała o funduszach promocji artykułów rolno-spożywczych, jak i wiele innych regulacji na szczeblu ... Stańczyka, ogólnoeuropejska tendencja do promowania regionalnych przetworów spożywczych umacnia się. Jednak w tej sprawie mamy ... jest mała zyskowność. Producenci boją się podwyższyć ceny. Nic nie wskazuje na to, żeby ...
-
Eksport polskiej żywności spadł w 2009r.
... spożywczych. Pierwsze półrocze 2010 r. może przynieść dalszy spadek eksportu. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej szacuje, że jego wartość eksportu żywności mogła się skurczyć o niemal 9 proc. i wyniosła ok. 10,4 mld euro. Powodem spadku są też niższe ceny ...
-
Prezent dla klienta a rozliczenie PIT i VAT
... ? Odpowiedź eksperta: Nieodpłatne wydanie artykułów żywnościowych dokonane było w ramach prowadzonego ... cena nabycia towaru (bez podatku), a gdy nie ma ceny nabycia - jednostkowy koszt wytworzenia określone w momencie przekazywania ... prowadzonej działalności. Natomiast księgowanie innych zakupów spożywczych lub gadżetów o małej wartości ( ...
-
Bagaż rejestrowany: tych przedmiotów nie zabierzesz
... tradycyjni na ogół umożliwiają przewóz bagażu w ramach ceny biletu, różnicując tylko rozmiar i ilość dopuszczalnego bagażu od ... tego właśnie względu zakazane jest przewożenie artykułów łatwopalnych, wybuchowych, toksycznych, niebezpiecznych ... normom przewozu transgranicznego towarów żywnościowych i spożywczych (bezpieczeństwo sanitarne), dzieł sztuki i ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... pewnym momencie utraci swoją tendencję zwyżkową, ponieważ zakup artykułów z tej kategorii ma raczej charakter okazjonalny i bardziej ... aż 59% internautów ocenia dostępność produktów spożywczych w e-sklepach źle lub bardzo źle. Kolejne wyzwania, z ... cen spowodowanego m.in. rosnącymi kosztami dystrybucji, ceny nie powinny dynamicznie rosnąć ze względu ...
-
5 faktów z rynku handlowego w I połowie 2021 roku
... 3,7 mld PLN. Polscy konsumenci od zawsze zwracają bardzo dużą uwagę na ceny kupowanych produktów. Obecna sytuacja ekonomiczna powoduje, że trend ten jeszcze ... kanał do swojej działalności jest szybka dostawa zamówionych on-line artykułów codziennych (głównie spożywczych, ale także chemii gospodarczej i kosmetyków) w czasie nieprzekraczającym 15 min ...
-
Centra handlowe wybierane dla promocji i wyprzedaży
... 49%). Na kolejnych miejscach znajdziemy różnorodną ofertę handlową (46%) oraz przystępne ceny (44%). Te czynniki, które przez wiele lat były kluczowe ... powodem wizyty w centrum handlowym są obecnie zaplanowane zakupy artykułów niespożywczych (44%) oraz spożywczych (37%). Wśród motywacji kolejnych miejscach znajdziemy znów promocje i wyprzedaże (35 ...