-
Kto używa Tindera?
... 22%). Co trzeci użytkownik posiada także dziecko (30%). Ambitni, nowocześni i przywiązani do marek Użytkownicy Tindera to osoby ambitne i nowoczesne. Lubią uczyć się nowych ... trzymać sprawdzonych marek, ale nie wyróżnia ich przekonanie, że dobra marka gwarantuje dobry produkt. Jednocześnie jednak starają się kupować tańsze produkty. Badanie ...
Tematy: Tinder, media społecznościowe -
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... swoje produkty, nie tracąc przy tym ich unikatowego charakteru. „Jak pokazało badanie Deloitte 63 proc. zakupów towarów luksusowych ma miejsce w sklepach tradycyjnych, ale rola ... azjatyckich, spadku konsumpcji oraz presji ze strony nowych graczy (m.in. marek „contemporary”). „Sektor dóbr luksusowych jest wciąż popularny wśród inwestorów głównie ...
-
Pokolenie 55+ zwiększa zakupy w internecie
... proc. Widać więc wyraźnie, że dynamika wzrostu jest dużo mniejsza – mówi Marek Safiejko, CEO 9bits, firmy technologicznej specjalizującej się w tworzeniu aplikacji mobilnych i rozwiązań ... z nich znaleźli się seniorzy, druga stanowiła grupę kontrolną w wieku 21-55 lat. Badanie pokazało duże różnice w sposobie, w jaki te dwie grupy korzystają z e-usług ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2017
... zł. Prognozowana liczba rejestracji w 2017 roku nowych aut marek premium wyniesie 61 tys. sztuk, a marek luksusowych 176 sztuk. Na drugim miejscu znalazł się segment ... spędza z rodziną, ale nie przed telewizorem Firma doradcza KPMG przeprowadziła unikalne badanie na próbie blisko 100 Polaków, których miesięczne dochody brutto wynoszą minimum 20 ...
-
Jak sektor finansowy przygotowuje się na RODO?
... przepisy mobilizują z kolei do powiększenia budżetu przeznaczonego na cyberbezpieczeństwo. Wprawdzie badanie Linux Polska dowodzi, że o kompletnym sfinalizowaniu prac przygotowawczych do ... ograniczenie celu wykorzystania danych (blisko 28 proc.). Jak zaznacza Marek Najmajer, wyniki badania odzwierciedlają rzeczywiste problemy techniczne i ...
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... wśród pracowników, jak i konsumentów - mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry sp. z o.o. O badaniu YouGov BrandIndex YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki monitorowane w badaniu związane są z komunikacją, wizerunkiem i zakupami. W 2019 r. monitorowano w Polsce 116 ...
-
Szara strefa w Polsce to prawie 11% PKB
... jest to, że są one realizowane w formie gotówkowej. W rezultacie badanie EY koncentruje się na nierejestrowanej wartości dodanej brutto powiązanej z ... wytworzoną w następujących obszarach: ukryta działalność, działalność nieformalna oraz działalność nielegalna - wyjaśnia Marek Rozkrut, Partner, Główny Ekonomista EY. Do jej wyliczenia EY zastosował ...
-
Mieszkania na wynajem: inwestorzy instytucjonalni nie próżnują
... mieszkania na wynajem nie przestraszyły się skutków pandemii – komentuje Marek Wielgo, analityk rynku nieruchomości w GetHome.pl. Marek Wielgo zwraca uwagę, że Resi4Rent nie zaczęła ... najmu – wyjaśnia Paweł Koronkiewicz, właściciel trójmiejskiego biura Estate Polska. Badanie „Studenci na rynku nieruchomości 2020” Centrum AMRON wykazało, że po ...
-
Leasing czy pożyczka? Jak sfinansować zakup samochodu na firmę?
... umowa pożyczki leasingowej? Zrealizowane na potrzeby raportu „Auto w sieci” badanie Santander Consumer Multirent nie pozostawia wątpliwości – leasing jest dziś ... większość właścicieli firm i tak decyduje się na leasing albo pożyczkę – mówi Marek Lewandowski z Santander Consumer Multirent – Potrzeba zewnętrznego finansowania jest duża. Jak ...
-
Zakupy mieszkań przez obcokrajowców wyhamowały przez COVID-19
... A jednak, pandemia COVID-19 przełamała ten trend – mówi ekspert portalu GetHome.pl Marek Wielgo, który dotarł do najnowszych statystyk MSWiA. Jak podaje resort, w 2020 ... zamierzają rezygnować pracujący w naszym kraju obywatele Ukrainy. Wskazuje na to m.in. badanie agencji zatrudnienia Gremi Personal, z którego wynika, że aż 55,5% ukraińskich ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... ? Na jakich kwestiach powinny skupiać się obecnie sieci handlowe? Jak pokazało badanie Bain & Company przeprowadzone na grupie 20 tys. konsumentów w USA, wskaźnik Net Promoter ... rozważyć zwiększenie inwestycji w rozwój marek własnych, by poprawić ogólne postrzeganie ich cen. Już podczas pandemii, klienci dostrzegli zalety marek własnych, gdy z powodu ...
-
Czynsz najmu vs rata "Bezpiecznego Kredytu 2%". Co się bardziej opłaca?
... pierwszego mieszkania są na razie niedostępne. Ponadto, jak pokazało ubiegłoroczne badanie użytkowników portalu GetHome.pl, dla całkiem sporego odsetka najemców kluczowa jest ... lokalizacji, w której zakup własnego lokum jest poza ich zasięgiem finansowym – mówi Marek Wielgo. I dodaje, że „Bezpieczny Kredyt 2%” działa na korzyść najemców. Przyczynił ...
-
Jak bardzo obchodzą nas zmiany klimatu?
... klimatu? Czy konsumenci cenią firmy inwestujące w zrównoważony rozwój? Globalne Badanie Nastrojów Społecznych IRIS (Global Public Confidence Study 2023) ... większym stopniu będą dostrzegać tę ekologiczną nieuczciwość i doceniać realne zaangażowanie firm i marek w powstrzymanie zmian klimatycznych – uważa Czarnecki. Analizując odpowiedzi Polek i Polaków ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
... podstawie wyników badania Grupy BLIX, przy udziale merytorycznym UCE RESEARCH i KANTAR Polska. Kogo wyróżnili konsumenci? Badanie Grupy BLIX objęło ponad 634 tys. opinii na temat przeszło 1,3 tys. marek. Konsumenci wskazywali te, które najczęściej wybierają podczas codziennych zakupów w sklepach stacjonarnych. W segmencie Produktów spożywczych ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki, opinie konsumentów, najpopularniejsze marki, zakupy, handel -
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... ocenianych przez pokolenie Z marek ... marek oraz zrównoważony rozwój. Raport OC&C Retail Proposition Index 2024, będący efektem analizy opinii publicznej ponad 48 tys. konsumentów z 9 krajów, w tym 2,5 tys. z Polski, to jedno z najbardziej kompleksowych badań dotyczących postrzegania 568 detalistów na całym świecie. Na polskim rynku badanie ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... wie czego chce, a jeśli wie, to nie chce za to płacić Badanie RetailX pokazuje na przykład, że pomimo ambitnych postulatów dotyczących surowych ... najlepiej pojmowanym interesie biznesowym. O ile od lat już wiadomo, że odpowiedzialność środowiskowa marek buduje lojalność i zachęca konsumentów do dalszych zakupów, to znacznie mniej zrozumienia ...
-
74% firm w Europie zwiększa budżety na relację z klientem
... rosną. Relacje przekładają się na zysk. Dane nie kłamią Zeszłoroczne badanie przeprowadzone przez firmę doradczą Alvarez & Marsal wykazało, że firmy inwestujące w ... wdrożyliśmy niedawno nową technologię tworzenia i obsługi kart przeznaczoną bezpośrednio dla marek. Umożliwia ona w ramach jednego rozwiązania tworzenie, personalizację, zarządzanie ...
-
Rewolucja AI w handlu: zakupy sterowane przez sztuczną inteligencję
... z kalendarzem świąt i ważnych dla nas okazji, czy akcjami promocyjnymi poszczególnych marek. Mogą proponować najwygodniejsze formy zamawiania i odbioru zakupów. To sprawia, że ... handlu, warunków pracy czy równości i sprawiedliwości społecznej. Nasze ostatnie badanie zachowań konsumenckich pokazuje, że 70% osób kupujących, a w przypadku pokolenia Z ...
-
Firmy europejskie i marketing
... niż na długofalowym budowaniu wartości swoich marek; • W Europie Środkowo-Wschodniej zintegrowane kampanie marketingowe są wykorzystywane w większym stopniu niż w Europie Zachodniej. Komentując wyniki badań, Brian Jacobs – szef Global Media Practice działającej w ramach MB powiedział: „Badanie przeprowadzone przez MB pokazało, że konsumenci ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... słuszności’. Jeśli produkt kupowany jest przez pokolenia konsumentów, a jednocześnie nadal produkowany jest tak samo – to musi być dobry!” – twierdzi Marek Rosłan. Badanie pokazuje, że Polacy są coraz bardziej wyedukowanymi i sceptycznymi uczestnikami rynku. Z dystansem podchodzą do praktyk marketingowych producentów. Blisko połowa Polaków (46 ...
-
Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?
... podczas SuperBowl. Czasami działa efekt śmieszności i familiarności.” Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do reklamy w telewizji”. Badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2015 metodą CAWI na reprezentatywnej próbie n=401 aktywnych internautów oraz metodą skanu generycznych dyskusji ...
-
Internetowe oszustwa płatnicze: komu i jak zagrażają najbardziej?
... zakupowe (53 proc.), a aż 77 proc. konsumentów oczekuje od swoich ulubionych marek personalizowanych usług i rabatów. Klienci muszą wybrać – albo szybko i wygodnie, albo ... Kanady, Malezji, Meksyku, Irlandii i Indii (co najmniej 500 respondentów biznesowych w każdym kraju). W Polsce badanie Adyen Retail Report 2023 przeprowadzono na grupie 500 osób ...
-
Podróbki oznaczają utratę 18 tys. miejsc pracy każdego roku
... (14 427). João Negrão, dyrektor wykonawczy EUIPO, stwierdził: Towary podrobione wiążą się z rzeczywistymi kosztami – dla konsumentów, dla marek i dla naszych gospodarek. To najnowsze badanie pokazuje bardzo realne koszty w odniesieniu do utraconych dochodów i miejsc pracy w UE. Ustalenia dotyczące podrabiania towarów podkreślają cenną pracę ...
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... kolejny wskazują, że konsumenci chcą, by ich przywiązanie do wybranych marek było dostrzegane i premiowane. W tym roku warto skierować swoją uwagę w stronę technologii ... (42 proc.) oraz zwiększoną lojalność klientów (48 proc.). O badaniu Badanie konsumenckie: Badanie przeprowadzone między 15 stycznia 2024 r. a 29 stycznia 2024 r. 38 000 dorosłych ...
-
Jaka jest współczesna młodzież?
... wykonywanym w wolnym czasie, aby odczuć tożsamość i przynależność do grupy rówieśników. Badanie pokazuje, że dla dzisiejszej młodzieży NAJWAŻNIEJSZĄ wartością są przyjaciele – ważniejszą ... Nastąpiła również zmiana w postawie młodych ludzi odnośnie zaangażowania firm / marek w organizację koncertów i wydarzeń muzycznych - tylko 3 proc. uważa obecnie, ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... pole oddziaływania ulotki, katalogi oraz gazetki reklamowe dotarły w ciągu poprzedzających badanie dwunastu miesięcy do 2/3 polskiej populacji osób w wieku 15-75, ... czasowej zapewne byłyby to oczywiście wyższe wartości. Informacje o badaniu Badanie TGI obejmuje około 4000 marek z ponad 320 kategorii na próbie 36 000 respondentów rocznie, a ...
-
Inwestycje w SSE: konieczna zmiana przepisów
... i w jakiej wielkości poniesione nakłady przełożą się na faktyczne oszczędności podatkowe. Badanie potwierdziło, że większość przedsiębiorców strefowych nie wykorzysta przysługującej im ulgi ... w bardzo znaczący sposób zapewnia trwałość już utworzonych” – komentuje Marek Sienkiewicz, Menedżer w Zespole Deloitte ds. SSE. Jedną z głównych zachęt dla ...
-
Administracja publiczna a zarządzanie oprogramowaniem
... Europy Centralnej i Wschodniej. Prorektor ds. rozwoju SGH, prof. dr hab. Marek Bryx podkreśla natomiast, że w interesie Państwa jest podnoszenie poziomu zarządzania w każdym ... informatycznymi. Taki wniosek, zgodnie z innymi konkluzjami raportu, pozwala podsumować badanie stwierdzeniem, że pomimo widocznych problemów istnieje istotny potencjał do ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... kobiety, coraz częściej kupują też odzież przez Internet. Dostęp do wielu zagranicznych marek, które nie są obecne w polskich sklepach, oraz możliwość wymiany lub zwrotu ... czy zegarki, oraz artykuły żywnościowe. Było to odpowiednio 11 i 6 proc. „Badanie wskazuje, że e-handel rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Właściciele sklepów internetowych ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów III kw. 2012
... brokerów – w tych instytucjach można liczyć na ciekawe oferty pracy.” – zauważa Marek Krzywoń, lider zespołu w Antal Insurance. Farmacja Sytuacja specjalistów i menedżerów ... danych pozyskanych w rozmowach z 20 546 pracodawcami w ponad 50 krajach. Badanie przeprowadzono metodą CATI i CAWI. W anonimowym badaniu udział wzięli zarówno główni kierownicy, ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... czternastu dojrzałych rynkach objętych badaniem. Widać w tym duży potencjał rozwoju dla marek obecnych w tych regionach, bądź dla tych, które chcą się tam ... Glass czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2014
... obejmowałby najmniejsze spośród istniejących na rynku podmiotów gospodarczy i to w tak kompleksowy sposób. To jedyne badanie, którego celem jest sprawdzenie nastrojów i sytuacji mikrofirm, które – według danych z Polskiej Agencji Rozwoju ... zł, co także oznacza powrót do pozytywnego trendu po lipcowym spadku w tej kategorii kredytów. Marek ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie z telewizji ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2014
... zmiany, które dotyczą jedynie przetasowania miejsc – ubiegłoroczni zwycięzcy zajęli inne miejsca niż rok temu, jednak wciąż utrzymują pozycję wiodących marek w swojej branży. „Badanie Antal International „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów” już po raz piąty pozwala nam docenić firmy, które najskuteczniej budują ...
-
Do kina czy na film?
... źródło informacji o nowościach filmowych. Większość widzów zauważa też reklamy marek i produktów w kinie, a wysoki potencjał wykazują niestandardowe akcje promocyjne. Wielu widzów ... Świątek, Director, Client Leadership, dom mediowy Mindshare Polska. O badaniu Mindshare Polska Badanie Zachowania w kinie zostało zrealizowane w marcu 2015 roku za pomocą ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?