Marketing zintegrowany w Polsce
2009-10-22 01:02
Korzystanie z kanałów Marketingu Zintegrowanego © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Marketing bezpośredni zwalnia
Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład współpracy, kiedy to – w ramach badań TGI oraz NetTrack realizowanych od przez MB SMG/KRC – dokonano pomiaru kanałów komunikacyjnych Marketingu Zintegrowanego.Wśród kanałów Marketingu Bezpośredniego badaniem objęto m.in.: ulotki i telefony reklamowe, infolinie i telefoniczne biura obsługi, sms-y reklamowe oraz e-maile reklamowe (np. newslettery). Realizację projektu rozpoczęto w czerwcu 2009. Pierwsze wyniki badania, po zestawieniu ze skutecznością osiąganą przez media tradycyjne – przede wszystkim prasę, wskazują na duże i stale rosnące znaczenie kanałów Marketingu Zintegrowanego w planowaniu strategii mediowej. Przedstawione wskaźniki wyraźnie potwierdzają, że kanały marketingu zintegrowanego powinny być uwzględniane podczas planowania kampanii komunikacji marketingowej na równi z innymi mediami.
Prezentowane wyniki Polskich Badań Marketingu Zintegrowanego pochodzą z badań TGI oraz NetTrack z czerwca 2009. Pytania dotyczące ostatniego miesiąca obejmują zatem deklaracje odnoszące się do miesięcy maj/czerwiec 2009. Analogicznie pytania dotyczące ostatnich 12 miesięcy obejmują okres od około połowy roku 2008 do połowy roku 2009.
fot. mat. prasowe
Korzystanie z kanałów Marketingu Zintegrowanego
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
-
Rosną nakłady na działania BTL
-
Audio marketing w świecie online
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
-
10 trendów w marketingu na 2024 rok
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji