-
Prasa czy Internet?
Prasa i stacje telewizyjne, aby nie stracić czytelników powinny zabiegać o względy czytelników w wieku 35-44 lata, którzy coraz chętniej wolą korzystać z newsów umieszczonych online - wynika z badania przeprowadzonego przez JupiterResearch. Jak wynika z badania 24% osób w wieku 35-44 lata czytuje newsy online, podczas gdy w tym samym czasie ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet - poza nieco już sloganowym określeniem o demokratycznym medium - ma jeszcze jedną, istotną z punktu widzenia marketerów i handlowców cechę. Otóż każdy, choćby z niewielkim budżetem, może prowadzić skuteczne działania komunikacji online ... jako siedzibę online. Natomiast ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... polskiego rynku reklamy - szczególnie w tradycyjnych kanałach takich jak telewizja, czy prasa - w najmniejszym stopniu dotknął sektor reklamy internetowej. I choć dynamika ... jest efektem wzrostu liczby użytkowników oraz wysokiej mierzalności kampanii reklamowych online - przyszłość reklamy online zapowiada się dobrze. Ponadto warto zwrócić uwagę na ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... badania: 67% ankietowanych firm reklamuje się online (2008 – 66%). Co istotne, jest to drugi ... online w II połowie 2009 roku – najlepszy wynik ze wszystkich mediów. 50% ankietowanych nie zmieni wydatków na online a tylko 7% zmniejszy – mimo, że ogółem 39% zamierza zmniejszyć globalnie wydatki na reklamę, w przypadku tradycyjnych mediów jak prasa ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... do 5,2%. Telewizja straciła 2,7 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,0% do 6,9%. Prasa codzienna utrzymała swoją dotychczasową pozycję, magazyny straciły z 1,7 do 1,5%. ... osiągnęła wreszcie po trzech kwartałach wartość wyższą niż przed pandemią. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...
-
Kiedy i jaki podatek od wygranej w loterii, konkursie i pokera online?
... o PIT wartość wygranych w konkursach i grach organizowanych i ogłaszanych przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i ... podkreślić, że na terytorium Polski legalna jest gra w pokera online organizowanego na terytorium Polski. Zatem do dochodów uzyskanych z takiej gry ...
Tematy: nagroda w konkursie, podatek od nagrody, podatek od wygranej, podatek od nagród, podatek od gier, wygrane w konkursach a podatki, sprzedaż premiowa, konkursy, gry hazardowe, gry online, gry losowe, poker, poker online, zakłady hazardowe, zwolnienia z PIT, zwolnienia podatkowe, źródła przychodów podatkowych, rozliczenie nagrody, PIT-8AR -
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... rozwoju polskiego e-commerce pozwoliło Polsce wyprzedzić pod względem odsetka osób kupujących online takie kraje jak Włochy czy Hiszpania. Dynamika wzrostu Internautów - inaczej na świecie ... słuchalności - zyskały małe i średnie stacje. Nieznaczny wzrost zanotowała prasa codzienna (duże zmiany struktury czytelnictwa), czytanie książek, tygodników i ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... Jedynym kanałem komunikacji, który nie mógł pochwalić się wzrostem nakładów reklamowych, była prasa. Zwiększenie inwestycji reklamowych dotyczyło 15 z 16 analizowanych sektorów. Z tego ... digital non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowano na poziomie 4,3%. ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... wyjątkowo wysokich obrotów i bardzo dużej liczby przeprowadzonych online transakcji. Czy i w tym roku Q4 pozwoli zarobić e-biznesom? Dane przedstawione przez ... przez Internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,2% przed miesiącem do 25,6%), „ ...
-
Urządzanie i dekoracja wnętrz: skąd czerpiemy inspiracje?
... urządzania domów. Analiza pokazała, że w dobie Internetu nadal największym zainteresowaniem cieszy się prasa drukowana, a wśród niej "Cztery Kąty", "Weranda" oraz "ELLE Decoration". W urządzaniu wnętrz nie ... Suchodolska, Dyrektor ds. Stylu Westwing Polska. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone zostało metodą ankiety online na grupie 1036 osób w ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... nich w dużej mierze zależą końcowe wyniki operatorów logistycznych obsługujących zamówienia, zarówno online, jak i offline. Pewne prognozy już jednak są, choć płynie z ... roku udział zakupów internetowych w całkowitej sprzedaży detalicznej w kategorii prasa, książki skoczył z 26% w październiku do 31,5% w listopadzie, następnie zmalał do 27,5% ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... zanotowały już spadki o odpowiednio o 3,1% oraz 3,5%, natomiast prasa oraz magazyny o 11,8% oraz 8,4%. Najsilniejszy trend spadkowy – 13,5% na minusie – obserwować było można w przypadku kin. Było to skutkiem decyzji organów państwa o zawieszeniu działalności sal kinowych. Reklama online na rynku polskim w pierwszym kwartale 2020 charakteryzowała ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... Podobnie jak w poprzednich latach, królowały wydatki w II i IV kwartale roku. Reklama online przewyższa pod kątem udziałów pozostałe kanały tradycyjne, jednak w ciągu roku zaobserwowano ... czterech kwartałów Q4’13-Q3’14 oraz Q4’14-Q3’15 zarówno TV, online jak i prasa (magazyny i dzienniki) odnotowały spadki ciągu ostatnich 12 miesięcy. Spadki osiągnęły ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... wielkości udziałów i przychodów nadal dominują media tradycyjne: telewizja, radio i prasa. Raczej prędzej niż później ta sytuacja jednak się odwróci, bo reklama ... Money.pl (Grupa Wirtualna Polska). Ta lista pokazuje tylko niewielki fragment rzeczywistości mediów online w Polsce. Dużo pełniejszy obraz wyłania się, jeśli zestawi się ją z innymi danymi ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... prasa nadal są mocno pod kreską. Dynamiczna Polska online ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... widać duży potencjał, choć aktualnie nie stanowią dużego udziału w wydatkach. Ugruntowaną pozycję w budżetach online’owych mają działania w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, których głównym beneficjentem jest Google. Prasa kolejny rok z rzędu odnotuje 2-cyfrowy spadek przychodów z reklamy. W porównaniu z ubiegłym rokiem reklamodawcy wydadzą ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
... sytuacji finansowej jest 23 proc. sprzedawców online, a w bardzo dobrej jedynie 1,5 proc. ... online więcej niż wcześniej. Wydatki najbardziej wzrosły w kategorii żywność – ze średnio 213 do 405 zł miesięcznie. W niektórych kategoriach e-commerce generuje już co 5-tą złotówkę ze sprzedaży, w szczególności, gdy chodzi o: odzież, meble, RTV, AGD, prasa ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Majecka, Managing Director Performics, digitalowego działu ZenithOptimedia Group. Prasa wciąż odnotowuje spadek wpływów z reklamy. Skorygowaliśmy prognozy wydatków na reklamę ... media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online. W mniejszym tempie rośnie ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... te media odnotują wzrost wydatków reklamowych odpowiednio o 1,7% i 3,7%. W najtrudniejszej sytuacji znajduje się prasa. Negatywny trend na rynku prasowym dotyczyć będzie w większym ... , że w najbliższych latach wzrosną wydatki konsumentów na dostęp do płatnych treści online oraz dystrybucja treści do urządzeń mobilnych (także jako usługi dodatkowej ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... sprzedaży detalicznej. W kategorii „meble, RTV, AGD” jest to 16,4%, a w branży „prasa, książki, pozostała sprzedaż̇ w wyspecjalizowanych sklepach” - aż 22%. Początki e-commerce ... a do tego daje możliwość skorzystania z płatności odroczonych i darmowych zwrotów. Zakupy online są też według Polaków bardziej ekologiczne niż stacjonarne, szczególnie w ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... reklamowych, udział radia w torcie reklamowym zmalał o 0,3 p.p. Spadki zaliczyła również prasa: w przypadku magazynów z 1,5% do 1,2%, zaś dzienników z 0,9% do 0,7%. ... wideo, obejmująca od poprzedniej edycji Raportu prócz telewizji także wideo online, wzrosła o 11,2%. Przychody reklamowe w internecie zwiększyły się natomiast o 8,1%. Po zmianie ...
-
Poszukiwanie pracy: Internet najlepszy?
... , z deklarowanymi sposobami jej szukania, można zauważyć, że mimo, iż Internet i prasa określane są jako bardziej skuteczne sposoby, w istocie wciąż polecenie znajomych ... zmienić pracodawcę czy nagle stanęli przed problemem rosnącego obecnie bezrobocia, portale online posiadające w swojej bazie tysiące ogłoszeń mogą liczyć na duże zainteresowanie z ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... porównaniu z rokiem 2010, wydatki najbardziej wzrosły w radiu i w Internecie. Wydatki na promocję online wzrosły w porównaniu z poprzednim rokiem o 14% i sięgnęły poziomu 1,23 mld złotych ... roku w porównaniu z rokiem poprzednim, podwoiła swoje wydatki w radio. Prasa Największa część wydatków w gazetach w 2011 roku pochodziła od reklamodawców z ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... względu na dynamiczny rozwój telewizji internetowej, także przychody z reklam telewizyjnych online wzrosną. Przewiduje się, że stopa wzrostu przychodów z tego rodzaju reklam ... Kałkucki, dyrektor w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Prasa w Polsce i na świecie Wartość globalnego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... docierającym do silnie sprofilowanych grup celowych. Prasa nadal traci w 2014 roku Od kilku lat w najtrudniejszej sytuacji jest prasa. Jak uważają przedstawiciele Equinox Polska, ta ... Equinox Polska spodziewają się, że branżą alokującą najwięcej środków w reklamę online będzie handel z udziałem na poziomie prawie 11% (wicelider wydatków w mediach ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... , jednak w ciągu najbliższych 5 lat odsetek użytkowników tych urządzeń przekroczy 10%. Prasa w Polsce i na świecie Wartość globalnego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama) w ... przychodów w tradycyjnym kanale sprzedaży” – mówi Michał Koniec. Przychody z gier online będą rosły w tempie 7,4% rocznie osiągając poziom 30,6 bln USD w 2018 r., ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu wynika że, budżety internetowe wzrosły ... i obecnie udział obu tych mediów jest zbliżony, z przewagą reklamy online. Łącznie udział w rynku reklamy mediów telewizyjnych i digitalowych przekracza 85%. Udział ...
-
E-commerce powoli hamuje
... W maju udział ten był notowany jeszcze na poziomie 8,9 proc. Spadek w lipcu dotyczył grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0% przed miesiącem do 21,5%) oraz ... i coraz szybciej dostarczane, dlatego w mojej ocenie konsumenci nie zrezygnują z kupowania online. O ile po chleb częściej udamy się do piekarni na ...
-
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
... Te ostatnie podwoiły swój udział z 3 do 6 proc. Spadek nie dotyczy tylko subskrypcji online. O 8 p. proc., w stosunku do zeszłego roku, wzrosła też liczba Polaków, którzy deklarują, że ... drugim miejscu ex aequo są takie usługi, jak: catering dostarczany do domu, prasa tradycyjna oraz wstęp do klubu fitness - wszystkie z udziałem po 6 proc. Wahania ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... wymagających przekliknięcia, przez reklamy poprzedzające klipy wideo, aż po kupony i subskrypcje online. Prognozuje się, że wydatki na reklamy w grach wideo będą rosły w ... telewizji jest przykładem na postępującą cyfryzację mediów również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... radio skupiające 19% udziału vs 24% rok wcześniej. Na podium znalazła się prasa codzienna, aczkolwiek w tym przypadku udział skurczył się dwukrotnie z 10 do 5% w ... siebie nowego. Dobrym prognostykiem dla reklamy online jest rosnąca popularność zakupów spożywczych przez Internet. Oprócz „starych” hipermarketów online typu: frisco.pl, a.pl zakupy można ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... że wracają do nas w kilka dni po wydarzeniu. Czytaj także: - Skuteczna reklama online czyli jaka? - Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować? Adrian ... online (social media, blogi, portale branżowe), ale także prowadzi życie offline (prasa, tv, radio, bilbordy). Model marketingu 360 pokazuje, że komplet działań online i ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... podmiotu został Rafał Szychowski. – Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte biznesową grupę ... biznes. Internet pozwala na „złapanie” przedsiębiorców w ich codziennej pracy, AMBIENT i PRASA umożliwi subtelną komunikację tam, gdzie biznes spędza swój wolny czas, realizuje ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... rok do roku. Drugim kanałem, który zajął najwyższe wydatki, był Internet. Reklama online kosztowała w badanym okresie ponad 13 milionów złotych i stanowiła 10% wszystkich ... czterech kwartałów Q1’14-Q4’14 oraz Q1’15Q4’15 zarówno TV, online jak i prasa (magazyny i dzienniki) odnotowały spadki ciągu ostatnich 12 miesięcy. Spadki osiągnęły poziomy -1 ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... się o tym, że może mieć nawet pół miliona polskich użytkowników 1. Blu-ray i prasa papierowa do lamusa Jak wynika z prognoz PwC na lata 2016-2020 ... ponadto uniemożliwia dokonywania najbardziej korzystnych zakupów. Z obliczeń wynika bowiem, że klienci kupujący online, mając swobodny dostęp do produktów i usług oferowanych przez branżę e-commerce na ...