-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... komercyjnej obserwujemy tendencję odwrotną. Swoich odbiorców jako pierwsza zaczęła tracić prasa. W tej chwili spadek widowni komercyjnej dotyczy także telewizji, której ... , w trybie online czy offline” – powiedziała Anna Bartoszewska, General Manager Zenith. Z prognoz wynika, że wideo online i media społecznościowe pozostaną najszybciej rozwijającymi ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... 2,5 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,3% do 6,7%. Prasa utrzymała swoją dotychczasową pozycję. W mediamiksie pojawiło się również kino, z udziałem ... wydatki na reklamę zewnętrzną, która ucierpiała dotkliwie w wyniku obostrzeń pandemicznych. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 1 063 mln zł i osiągnęła dynamikę ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... z 3,5% do 4,7%. Telewizja straciła 2,9 p.p. udziałów, zaś udział radia zmalał z 7,0% do 6,8%. Prasa utrzymała swoją dotychczasową pozycję. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief ... wydatki na reklamę zewnętrzną, która nadal odbudowuje się po pandemii. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na ...
-
Parki handlowe nadal na topie w II kw. 2024
... Estate Poland. Social selling – nowy angażujący trend w sprzedaży online Udział e-handlu w sprzedaży detalicznej w maju wyniósł 8,6%. W I połowie roku poziom e-commerce w poszczególnych miesiącach nie spadł poniżej 8%. Najpopularniejsze kategorie zakupowe online to niezmiennie prasa, książki, tekstylia, odzież i obuwie. Eksperci BNP Paribas Real ...
-
Wysokie koszty życia i dezinformacja, czyli codzienność młodych Europejczyków
... w wieku 25-30 lat. Ta grupa wiekowa częściej korzysta również z platform informacyjnych online i radia niż osoby w wieku 16-18 lat. Młodsze osoby (16-18 lat) częściej ... młodych ludzi w Portugalii (53%), Włoszech (52%), Słowenii (45%) i Francji (43%). Prasa internetowa i/lub platformy informacyjne oraz radio są źródłami informacji dla 26% młodszych ...
-
Nagrody "Teraz Internet" przyznane
... Serwis nowy (istniejący krócej niż rok) - Cersanit za Wortale informacyjne, (gazety, prasa, wiadomości...) - AdPress za E-sklepy, hurtownie, aukcje, sprzedaż biletów - Optyk Visus za ... produktowy - Oknoplast-Kraków za Portal edukacyjny, szkolny, rynek pracy - Point Online za Turystyka, prezentacja miast - Galindia za Strony prywatne - Natalia ...
Tematy: teraz internet, komputer expo 2003 -
Rośnie wykorzystanie Internetu
... OmnicomMediaGroup specjalizujący się w tworzeniu i realizacji niestandardowej komunikacji marketingowej online – postanowił zbadać: w jakich obszarach Internet zastępuje ... z przyzwyczajenia widzów do schematu oglądalności: wiadomości, sport i pogoda. Prasa uzyskuje w tym wymiarze popularność jedynie 6,3%. W przypadku poszukiwania wiadomości nt. ...
-
ISO 9001 a konkurencyjność firmy
... które w ciągu ostatnich 15 lat wdrożyły ISO 9001. Portal badań internetowych PB Online przebadał firmy z wielu branż, o różnej wielkości zatrudnienia i przychodach. Mimo takiego ... to rekomendacje znajomych czy partnerów biznesowych, a w dalszej kolejności Internet i prasa specjalistyczna. Okazuje się również, że rekomendacje i przystępność cenowa to ...
-
Polski rynek pracy w IT w 2011 roku
... nie zaś te, które automatycznie będą polegać wyłącznie na gotowych testach online sprawdzających standardowo umiejętności pisania prostego kodu. Czy tak jak centra back-up/SSC zaczną ... sytuację na polskim rynku pracowników IT, jak w ostatnich miesiącach opisywała to prasa. Wprawdzie niemiecki sektor IT jest ogromny, niemniej polscy specjaliści, którzy ...
-
Firmowa strona internetowa
... produktu. Potencjalny klient najczęściej po zobaczeniu reklamy w mediach klasycznych (telewizja lub prasa) zagląda do Internetu w celu znalezienia dodatkowych informacji. Jakość podania ... aby strona internetowa umożliwiała kontakt potencjalnego klienta z firmą (specjalny formularz, chat online lub tylko adres email). Optymalizacja strony pod kątem ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... w Polsce (CAGR) prognozowany do roku 2016 wyniesie 17%, kiedy to rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej ... malejący efekt nowości i związane z tym premie cenowe” – podkreśla Paweł Wesołowski. Prasa w Polsce i na świecie Wartość globalnego rynku prasy (wydatki konsumentów oraz reklama) w 2011 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... i banków, czyli wszędzie tam, gdzie można było prowadzić sprzedaż online. Media społecznościowe pokazały reklamodawcom, że to jest ciekawe otoczenie do prowadzenia ... w internecie będzie rósł w tempie dwucyfrowym, podczas gdy największe spadki notować będą telewizja i prasa. - Moim zdaniem w przyszłym roku internet "wybuchnie". To jest kolejny etap ...
-
Oferta pre-paid od Virgin Mobile: CHCĘ WSZYSTKO
... Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu, Virgin Mobile Polska. Wraz z wprowadzeniem nowych taryf, operator przygotował rozbudowane działania online, kampanię reklamową offline (obejmującą takie nośniki jak outdoor, prasa, TV, Radio) oraz niestandardowe działania skierowane do młodych. Od września w wybranych szkołach średnich, akademikach i na ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... z lokowania produktu), Internet (wzrost o 6,4%), radio (wzrost o 7,2%). W przypadku reklamy online najbardziej dynamicznie rosła reklama wideo emitowana in-stream (więcej ... telekomunikacja (mniej o prawie 5 mln złotych, dynamika -24,5%). Magazyny kolorowe, podobnie jak prasa codzienna, przestają być medium masowym, a stają się medium niszowym ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... klienta, który wykorzystuje zjawisko zakupów wielokanałowych i płynnie przechodzi między światem online i offline. Sklepy jak detektywi Kluczem do sukcesu okazuje się być analiza ... sieci, było określenie, jak reklamy emitowane w mediach tradycyjnych, jak np. telewizja, prasa czy radio, przekładają się na zakupy w sklepie internetowym. Okazuje się, ...
-
10 polskich hoteli z ciekawą historią
... polskiej kulturze z artystami z Filharmonii Narodowej. Czytaj także: - Rezerwacja hotelu online: na co uważać? - 10 najdziwniejszych faktów o łóżkach hotelowych Ten ... Warszawy. W 1886 pałac został przemianowany na hotel, za sprawą spadkobiercy książąt. Prasa opisywała wówczas miejsce, jako najlepszy hotel europejski. Sama nazwa - marka „Grand Hotel” - ...
-
Piractwo komputerowe kosztuje nas krocie. Ile tracimy?
... łatwość obsługi i nawigacji. Cecha ta dotyczy zwłaszcza rynku wideo, muzyki, transmisji online oraz artykułów prasowych. Duży odsetek respondentów ceni sobie również wysoką jakość ... : treści wideo, transmisje na żywo, książki, audiobooki, treści muzyczne, prasa. Oprócz tego przeprowadzono wywiady indywidualne z ekspertami z branży służące pogłębieniu ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... telewizorów, prasy codziennej czy tygodników i w mniejszym stopniu przechodzą do świata online i mobile – twierdzi Błażej Dawid, badacz rynku w PMR Consulting & Research – ... . Efekt potakiwaczy Dla 14% Polakó w źródłem wiedzy o bieżących wydarzeniach jest prasa opiniotwórcza, a 5% sięga w tym celu po czasopisma poradnikowe. – Tak jak w przypadku ...
-
Globalny ruch IP 2016 - 2021
... wideo w sieciach społecznościowych. Transmisja wideo zmienia współczesne wzorce rozrywki dostępnej online, ale warto też zwrócić uwagę na popularyzację VR (Virtual Reality) i AR ... opracowujące standardy sieciowe, naukowcy, firmy telekomunikacyjne, specjaliści ds. technologii, prasa branżowa i analitycy wykorzystują wyniki badań prezentowane w ...
-
Kupno działki trudniejsze niż zakup mieszkania
... Szukając ofert warto zatem nie ograniczać się tylko do tego źródła. Pomocna będzie prasa lokalna, a nawet rozmowa z mieszkańcami okolic, w których chcemy kupić nieruchomość. Co więcej, ... , ale od grudnia 2014 roku wszystkie księgi wieczyste są dostępne online. Kupno działki jest trudniejsze niż mieszkania w dużym mieście. – Przede wszystkim rynek jest ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... wynosi 4 200. W pewnym momencie dziennie ginęły średnio 33 osoby. Kiedy prasa i portale opozycyjne, zwłaszcza internetowa agencja informacyjna Rappler, poczęły opisywać zabójstwa Duterte ... do otrzymywania i przekazywania informacji powinniśmy wymagać wiedzy, czy dane konto online jest rzeczywiste, czy jest botem. Czy przekazana treść jest źródłowa, ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... zł (+15,4%). Reklamodawcy z tej branży kładą coraz większy nacisk na sprzedaż online oraz na reklamę w internecie. W bieżącym roku część budżetów telewizyjnych i ... kwartałach 2019 r. o 19,7 mln zł niższe niż rok wcześniej (dynamika -8,9%). Prasa drukowana kontynuuje wieloletni trend spadkowy. Sektorem, który stracił najwięcej okazały się produkty ...
-
PPK na ostatniej i najdłuższej prostej
... PPK. Etap II i III to wdrożenia realizowane głównie w trybie online. Przyczyną oczywiście była pandemia. Zgoła odmiennie od etapu I, gdzie w ... Wiele wątpliwości, niuanse techniczne itp. zostały przepracowane w I transzy. W kolejnych pomogły kampanie, prasa, gotowość systemów kadrowo-płacowych. Pozostała podobnie jak w I etapie niepewność, sytuacja z ...
-
Branża handlowa ma 8,4 mld zł zaległości
... wskazania wyższe niż średnia zaobserwowano również w grupach: „pozostałe” (o 12,5 proc.), „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (o 7,9 proc.), „farmaceutyki, kosmetyki, sprzęt ... sytuacja się zmieniła. Przed pandemią problemy z rozliczeniami handlu online w najlepszym przypadku rosły co najmniej dwa razy szybciej niż w ...
1 2