-
Jakie zarobki w IT na kontrakcie?
... kolei konsekwencja postępującego rozwoju technologicznego, dynamicznych zmian w branży oraz rosnącej potrzeby digitalizacji. Zdolność uczenia się i otwartość na poznawanie nowych technologii ... . Obserwacja rynku dowodzi jednak, że wielu kontraktorów pracuje u tego samego klienta przez kilka lat i staje się integralną częścią zespołu, utożsamiając się ...
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... Experience i personalizacja Customer Experience jest to nic innego jak doświadczenie klienta w styczności z marką. A składają się na nie takie elementy jak obsługa ... środowiska Niemal każdego dnia słyszymy nowe ostrzeżenia dotyczące nagłej potrzeby zmiany naszych działań związanych ze środowiskiem i zanieczyszczeniami. Coraz więcej marek buduje ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... , którymi powinna podążać idealna komunikacja z klientem. Na jego potrzeby grupa tysiąca polskich respondentów odpowiadała na pytania o doświadczenia z dialogów z firmami ... impuls do nawiązania kontaktu wychodzi od klientów, aż 64% badanych za najskuteczniejszy w obsłudze klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne duży ...
-
Jakie domy wybierają Polacy?
... klienta muszą czekać znacznie dłużej z uwagi na ograniczoną grupę potencjalnych nabywców. Rynek pierwotny Jak wiadomo, domy jednorodzinne to tradycyjnie od lat w Polsce domena inwestorów indywidualnych, budujących na własne potrzeby ... wolnostojących, budowanych na zamówienie na działce klienta. Ceny takich domów, co ciekawe często z wykończeniem ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... m.in. w ramach funkcji Assisted Service, mając dostęp do ekranu klienta w e-sklepie. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania, czas potrzebny do konfiguracji umowy grupowej został ... czasu i sposobu kontaktu z nimi firmy powinny udowadniać, że rozumieją ich potrzeby. Wszystkie interakcje – np. w fizycznym sklepie, na platformie online, za pośrednictwem ...
-
Nierzetelny jak polski handlowiec?
... klienta, z którym się spotyka, pracuje na jednej wersji oferty, a poza tym nie sprawdza, czy konsument na pewno kupuje to, co chce. Sprzedawcy niestety często pracują schematycznie – nie robią researchu przed spotkaniem z kolejnym klientem, więc nie wiedzą, jakie są jego dokładne potrzeby ... powiększenie wiedzy o potrzebach klienta (56%), dbałość o ...
-
Automatyzacja pracy. Nie redukcja, tylko wzrost zatrudnienia?
... optymalizują procesy oraz podwyższają swoją efektywność, by szybciej reagować na potrzeby konsumentów i być bardziej konkurencyjnym na rynku. W cyfryzacji nie chodzi zatem ... w IT, gdzie 11% przedsiębiorstw deklaruje wzrost, a 1% spadek zatrudnienia, w obsłudze klienta (9% vs. 4%), HR (3% vs. 0%), finansach i księgowości (4% vs. 3%). W administracji ...
-
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
... Warto poprosić dostawcę o listę takich funkcjonalności – jej dostępność jest często oznaką dojrzałego i systematycznego podejścia do potrzeb klienta i rozwoju (tzw. roadmap’y). Krok 3: Wybór Chatbota i dostawcy Wybór Chatbota zależny jest od potrzeb firmy ... – do czego Chatbot jest potrzebny, jakie problemy rozwiąże i jak przełoży się na potrzeby ...
-
4 powody, dla których dostawcy usług w chmurze są niezastąpieni
... wysyłanie danych z kilku scentralizowanych węzłów dystrybucyjnych na wielką skalę, nie byłoby potrzeby tworzenia takich sieci. Model oparty na sieciach CDN zdobył jednak sporą ... odbywa się na brzegu sieci, to jest albo w centrum przetwarzania danych klienta, albo w lokalizacji należącej do regionalnego partnera. Takie podejście rzeczywiście ...
-
RODO a telesprzedaż. Czy wylaliśmy dziecko z kąpielą?
... usług. Mając wiedzę na temat klienta, jego preferencji, wcześniejszych zakupów, potrzeb i wielu innych oraz posiadając do klienta kontakt chciały to wykorzystywać do ... stanowi spam. Swoje adresy mailowe zostawiamy wszędzie. Czy to na potrzeby skorzystania z jakiejś usługi internetowej, czy to dokonując zakupów, rejestrując się na forach ...
-
3 mln zł i decyzja kredytowa w 20 min. Nowa oferta dla firm w Alior Banku
... sprawą takiego właśnie rozwiązania, kredytobiorca ma możliwość przeznaczenia środków na dowolne potrzeby, jakie wiążą się z prowadzonym przez niego biznesem. Mowa tu np. ... również przeprocesowany na tablecie bankiera w siedzibie firmy klienta – Marek Sołtysiak dyrektor Departamentu Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku. Z pakietu „Finansowy ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... dla konsumentów offline. Zakupy online są tylko sposobem zaspokojenia tej samej potrzeby przy użyciu nowych technologii. Tak samo działalność online powinna być dla ... raz skorzystała z usług związanych z logistyką. Może to wskazywać, że handel wielokanałowy oznacza dla klienta głównie wygodę i łatwiejszy dostęp do szerszej gamy produktów. Tym samym ...
-
Nie produkty, tylko doświadczenia. Nie ma sukcesu bez User Experience?
... poznanie i zrozumienie wymagań klientów i zaoferowanie im produktów, które idealnie trafiają w ich potrzeby. Warto przy tym podkreślić, że Google, Amazon czy Microsoft nie ... , wiele wskazuje na to, że była to pierwsza i ostatnia styczność klienta z firmą. Znajduje to odzwierciedlenie w wynikach ankiety zrealizowanej przez Design Resources, która ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... kluczowych doświadczeń klientów hoteli i restauracji na całym świecie. Na potrzeby Trendbooka pod lupę wzięto cztery spośród najbardziej zaznaczających się w branży HoReCa ... nastroju. Dzisiaj każdy najmniejszy szczegół może być zdeterminowany przez wybór klienta. 2) Zanurzenie w marce To zupełnie naturalny trend customer experience w hotelarstwie. ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2020
... ma pewność, że posiada zasoby kompetencyjne konieczne do realizacji celów biznesowych. W większości firm potrzeby kompetencyjne spełnione są tylko częściowo. Największa luka dotyczy zdaniem pracodawców obszaru sprzedaży detalicznej, obsługi klienta, edukacji oraz obszarów produkcyjnych. Kompetencje, których firmy poszukują najczęściej, są tożsame ...
-
Banki z Europy Środkowej wyprzedziły zachód, ale już muszą go gonić
... swoją działalność? Nowe technologie mogą pomóc bankom usprawnić obsługę klienta, wdrażać strategie wielokanałowe i zwiększyć bezpieczeństwo. Obecnie najbardziej ... aplikacje bankowości korporacyjnej z innymi instytucjami finansowymi, początkowo na potrzeby lepszej oceny ryzyka, podejmowania decyzji kredytowych oraz wspólnego udzielania kredytów ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... – zapewnienie przepływu informacji od działów rynkowych firmy (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) do działów odpowiadających za produkcję i zakupy w celu zapewnienia optymalnego ... swoją kulturę działania – uwzględniają szacunek wobec każdego człowieka i lepiej rozumieją potrzeby klientów. Firmy, które podążają tą drogą, stają się coraz bardziej ...
-
Sprzedaż detaliczna vs. nowe zachowania konsumentów. Jakie wyzwania?
... klientów”, co trzeci z przebadanych detalistów wskazał, że przygotowanie sklepów do bezpiecznej obsługi klienta jest przeciętne, a 13 proc. oceniło je jako "złe". Optymizmem ... (42 proc.). Dla 24 proc. respondentów bardzo ważne było natomiast zaangażowanie klienta i marketing (24 proc.). Pozostali wskazali także promocję i politykę cenową (18 proc.), ...
-
Co utrudnia transformację cyfrową?
... rozwiązania na rzecz wyższego poziomu inteligencji. Musimy być w stanie przewidywać potrzeby i odpowiadać na zmieniające się wymagania. Jak wynika z naszych danych, jeżeli ... , że transformacja cyfrowa może pomóc ich organizacjom w zmianie oblicza obsługi klienta. Blisko połowa ankietowanych przyznaje, że może ona przekształcić operacje biznesowe (48 ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... -2%. Obecnie oszczędzamy też na tym, co nie należy do artykułów pierwszej potrzeby oraz preferujemy tańszą żywność. Warto także zwrócić uwagę na nietypowy spadek ... konkretnych produktów FMCG. - Ta wiedza stanowić może potężne narzędzie w walce o klienta, umożliwiając np. budowanie kampanii cross-sellingowych dla produktów kupowanych wspólnie. ...
-
Ile kliknięć potrzebujesz, żeby założyć konto przez internet?
... mogą oznaczać dla banków? Kto zakłada konto przez internet? Na potrzeby swojej analizy rankomat.pl założył, że konto przez internet zakłada ... zamierza wnioskować o dodatkowe usługi, jak debet czy konto oszczędnościowe. Przyjęta metoda weryfikacji tożsamości klienta to odwiedziny kuriera, a w szczególnych przypadkach wizyta w oddziale banku. Ile ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... elementy procesu, poza tymi, które z przyczyn prawnych wymagają obecności klienta w biurze, możemy poprowadzić zdalnie, jeżeli klient wyrazi taką potrzebę. ... 110B, która cieszy się zainteresowaniem osób poszukujących mieszkania na własne potrzeby jak również Hygge House- bardzo kameralną inwestycję w sąsiedztwie Lasu Łagiewnickiego przy Rybackiej ...
-
Odporność i optymizm - sektor MŚP nie poddał się COVID-19
... do zmienności rynku? Badanie, które Salesforce przeprowadził na potrzeby najnowszego raportu, miało dwie części. Pierwsza z nich zrealizowana została w marcu ... wnioski z Raportu Trendów Małych i Średnich Przedsiębiorstw: Sektor MŚP zorientowany na klienta Małe i średnie przedsiębiorstwa, które znajdują się obecnie w fazie wzrostu (mające 1 lub ...
-
Jak wybrać hosting? 9 nieoczywistych kwestii, na które warto zwrócić uwagę
... pod swoje potrzeby, a powyżej wymienione nie są wszystkimi. Poza parametrami technicznymi dobry hosting to również kompleksowe wsparcie (tzw. Helpdesk). Obsługa klienta ... małych czy dużych dostawców hostingu — tak pod kątem parametrów technicznych, jak i obsługi klienta. Oczywiście uważaj tu na tzw. firmy-krzaki. Zrezygnuj z usług firmy hostingowej, ...
-
Jaki będzie rok 2021 na rynku mieszkań? Co przyniesie deweloperom?
... pewne ograniczenia w kontaktach międzyludzkich i nie ma to już większego wpływu na sprawność obsługi klienta. Spotkania odbywają się zarówno online, jak i w biurze. Klienci bez oporów pojawiają się u notariusza ... mierzy się z pandemią. Taka sytuacja wymaga od nas elastyczności i uważności na zmieniające się potrzeby naszych klientów, tak abyśmy ...
-
Transformacja cyfrowa: nie ma odwrotu, ale brakuje pieniędzy
... niej przede wszystkim szans na zwiększenie efektywności (77%), traktują ją jako odpowiedź na potrzeby klientów (61%) i sposób na redukcję kosztów (60%). Dla 53% transformacja cyfrowa ... dynamiczną przemianę przechodzą działy księgowości, sprzedaży i obsługi klienta - obszary charakteryzujące się najniższym poziomem automatyzacji, z drugiej – ...
-
Pracownicy potrzebni od zaraz. Największy od 15 lat niedobór talentów
... pracowników, by zaspokoić swoje potrzeby – mówi Iwona Janas, dyrektor generalna ManpowerGroup w Polsce. W porównaniu z poprzednią edycją badania, która była przeprowadzona w ostatnim kwartale 2019 roku, czyli tuż przed wybuchem pandemii Covid-19, największa zmiana dotyczy pracowników IT oraz bezpośredniej obsługi klienta, którzy wówczas znajdowali ...
-
Jak sprzedawać rękodzieło?
... wkładają w to całe serce – jednak trzeba nauczyć się przyjmować perspektywę klienta. Często jest tak, że w Akademii Rękodzielnika dany uczestnik przychodzi z konkretną techniką ... warunkiem, że elastycznie dostosujemy się do okoliczności i będziemy odpowiadać na potrzeby klientów. Za sprawą mediów społecznościowych i platform sprzedażowych rozwijanie ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... Konsumenci cenią sobie zdrowie i well-being. Marki muszą zrozumieć i odzwierciedlać potrzeby klientów – w czasie pandemii kluczowe jest dla konsumentów poczucie bezpieczeństwa ... swobodzie przemieszczania się. Ważne jest dopasowywanie kanałów sprzedaży do konkretnego klienta tak, aby zwiększać interakcje i budować długotrwałe relacje. Może się to ...
-
Wysokokwotowe kredyty gotówkowe i ratalne - hossa trwa
... oraz karty kredytowe są procesowane bardzo szybko od złożenia wniosku przez klienta lub oferty przez bank (zazwyczaj złożenie wniosku i udzielenie kredytu czy ... ograniczenie zgodnie z Rekomendacją KNF okresu kredytowania do 25 lat na potrzeby szacowania zdolności kredytowej - puentuje prof. Rogowski. Miesięczny odczyt Indeksu Jakości portfela ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... . 3 sekundy na kontakt z klientem Trzy sekundy – tyle wynosi średni czas kontaktu wzrokowego klienta z materiałem reklamowym w sklepie. To bardzo mało, biorąc pod uwagę, że ... rynek detaliczny zmienia się, a małe, lokalne sklepy muszą odpowiadać na rosnące potrzeby konsumentów. Doceniają oni dobrą jakość, miłą obsługę oraz indywidualny i sąsiedzki ...
-
Q-commerce: nadchodzi darmowa dostawa do 2.00 w nocy
... sklepów lokalnych przeznaczonych do szybkich, spontanicznych zakupów, zaspokajających bieżące potrzeby. Choć i tu konkurencja jest utrudniona ze względu wąski zakres produktów. Rozwojowi tej formy sprzedaży, gwarantującej błyskawiczne dostawy do klienta sprzyja obserwowany, mocny trendconvenience, związany z oczekiwaniem wygodnego i łatwego dostępu ...
-
Praca zdalna, hybrydowa czy stacjonarna? Oto plany pracodawców
... na utrzymanie ciągłości biznesu. Jest też wyraźną odpowiedzią na potrzeby zatrudnionych osób. W 2021 roku pracownicy sygnalizowali, że oczekują od pracodawców elastyczności ... pracę wyłącznie w siedzibie organizacji. W przypadku stanowisk związanych ze sprzedażą i obsługą klienta odsetek ten jest nieco mniejszy i wynosi 45%. Codziennego pojawiania ...
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... spersonalizowana oferta czy preselekcja oferowanych produktów w oparciu o konkretne potrzeby konsumenta. Te trendy i zachowania są bardziej lub mniej widoczne w konkretnych grupach ... dostaw po pomoc sprzedawcom w przeobrażeniu doświadczeń zakupowych zorientowanych na klienta – cyfryzacja już dziś zmienia oblicze branży spożywczej. Urządzenia ...
-
10 kroków do udanej transformacji cyfrowej w stronę chmury
... podstawą silnego, elastycznego planu rozwoju oprogramowania, który wspiera potrzeby i oczekiwania biznesowe. Organizacje muszą jednak przejść tu od tradycyjnego do bardziej nowoczesnego podejścia. Zapewni to efektywny i wydajny program, który z kolei wpłynie na bezproblemową obsługę klienta i pozwoli lepiej zarządzać ryzykiem. Na rynku istnieją ...