-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... wsparcie, na przykład do generowania treści czy budowania struktury tekstów. Specjaliści ds. marketingu korzystają z AI już regularnie na co dzień. Generowanie postów, scenariuszy wideo, tworzenie tytułów. To już dzisiaj absolutne podstawy. Trend globalny i mutacje lokalne: fiskus myśli o freelancerach Wraz z powiększaniem się rynku ...
-
Kredyt Bank oferuje IKZE
... , dyrektor zarządzający w Departamencie Marketingu Kredyt Banku. Oprócz standardowych korzyści związanych z systematycznym i długookresowym oszczędzaniem (efekt procentu składanego, uśrednianie ceny zakupu) niewątpliwą zaletą IKZE jest możliwość odliczenia środków wpłaconych na to konto w danym roku kalendarzowym od podstawy opodatkowania w rocznym ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... wykorzystać takie informacje do określonych działań marketingowych produktów własnych lub marketingu produktów innych kontrahentów, z terminem 1 stycznia 2012 roku, będzie ... z tytułu popełnienia przestępstwa kwalifikować się pod egzekucję karną. Brak podstawy prawnej do przetwarzania danych, niewłaściwe zabezpieczenie zasobów, niezarejestrowanie ...
-
Informatyk nie wrzuci w koszty studiów z zarządzania
... wiedzy w zakresie prowadzenia firmy. Wybrany kierunek studiów uczy bowiem marketingu, prawa gospodarczego, ekonomii, finansów, rachunkowości, zarządzania jakością oraz ... wszystkie wydatki ponoszone przez podatnika w związku z prowadzoną działalnością, podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania. Aby określony wydatek można było uznać za koszt ...
-
Potrzebujemy imigrantów. Jak zatrzymać pracowników z Ukrainy?
... fizycznej, dzięki czemu sam może skupić się na rozwoju firmy, marketingu i sprzedaży. W literaturze mówi się o „awansie zawodowym” natywnych pracowników na skutek ... To da im i ich polskim pracodawcom bodźce do tworzenia długoterminowych relacji, tworząc podstawy do długookresowego wzrostu produktywności pracy i płac imigrantów. Chodzi o to, aby ...
-
Jeden portal w siedmiu krajach
... na bazie portalu zostaną udostępnione usługi dla klientów Medicover tworząc podstawy Extranetu. Wdrożone rozwiązanie zrealizowano w technologii .Net. System, który ... stawiennictwa w oddziale firmy. Wśród funkcji portalu szczególnym uznaniem działu marketingu Medicover cieszy się programowanie czasu emisji komunikatów, które pozwala przygotowywać ...
-
Kryzys online
... umożliwia podejmowanie właściwych decyzji z szybkością światła. Dlatego w pierwszej kolejności przygotuj podstawy do szybkiego działania. Gorąco polecam wykonanie dwóch ruchów: Przygotuj plan komunikacji ... szef PR, ale pamiętam sytuacje, gdy z powodzeniem pełnili tę funkcję szefowie marketingu lub dyrektorzy finansowi. Szef firmy NIE musi od razu ...
Tematy: -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... przedsiębiorstw nakierowanych jest wyłącznie na jedną z tych grup. W ramach marketingu mówi się o reklamie i dystrybucji skierowanej albo do konsumenta indywidualnego ... – zachęcenie dzieci do nauki języka obcego. 2. Uczniowie, którzy chcą opanować podstawy języka – ich główną motywacją jest poszerzenie lub uzupełnienie wiadomości nabywanych ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... trybunału arbitrażowego w sporze o PZU z Eureko. Odwołanie to może mieć tylko podstawy proceduralne. Jest na to szansa, bo w umowie prywatyzacyjnej zapisano, że spory ... w najbliższych 2 latach Grupa wyda jeszcze 130 mln zł. Komentarz do wydarzeń gospodarczych TRYUMF MARKETINGU POLITYCZNEGO, HOŁD DLA KRÓLA, KTÓRY JUŻ OD NAS ODSZEDŁ I O ZMIANACH W ...
-
Skuteczny marketing szeptany
... nich komunikatów. Plotka warta miliony Źródłem sukcesu plotki i szerzej rozumianego marketingu szeptanego jest wysoki poziom zaufania do tego rodzaju przekazów. Przeprowadzone w ... dokładne zdiagnozowanie sytuacji. Gdzie tkwi błąd, czy plotka ma racjonalne podstawy, czy zawiniła firma, któryś z jej pracowników, czy wynika np. z niezgodnego z ...
-
Debiut Dr Kendy S.A. na NewConnect
... rynkowej Spółki. Dodatkowe pieniądze z kolejnej emisji pozwolą firmie stworzyć podstawy finansowe dla realizacji strategii rozwoju, opierającej się na systematycznej ... wykorzystuje pełny outsourcing produkcji i konfekcjonowania słodyczy, koncentrując się na marketingu i dystrybucji gotowego wyrobu przez podstawowy kanał - sprzedaż sieciową. O ...
-
Polscy eksporterzy przed widmem ryzyka
... finansowe i koniunkturalne).– wyjaśnia Karine Berger, Kierownik Działu Zarządzania Rynkami i Marketingu Strategicznego oraz Główny Analityk Gospodarczy w Euler Hermes. Według Euler ... weryfikacji wielu gospodarek, ich „stress testów” – efektów wieloletnich zabiegów o ich podstawy, lub ich brak (i w efekcie np. uzależnienie od transferu zagranicznych ...
-
Olimpiada 2012 da rekordowe wydatki konsumpcyjne
... , jakie dla gospodarki może przynieść ze sobą olimpijski duch. Związki organizacji Visa z Igrzyskami Olimpijskimi trwają już 25 lat; mamy dobre podstawy do tego, by Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 uczynić wspólnie najlepszymi w historii” - podsumował Colin Grannell, szef działu marketingu i partnerstwa organizacji Visa Europe.
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... Social Media Marketing Media społecznościowe są obecnie coraz częściej wykorzystywane w marketingu i służą głównie do komunikacji z klientami. Oprócz tego wykorzystuje się je do ... e-konsumentów ze sklepem internetowym.Przedstawione pomysły i sugestie stanowią podstawy i pewnego rodzaju wycinek nieograniczonych możliwości skutecznego wykorzystania ...
-
Odpowiedzialność prawna za dane osobowe w firmie
... danych w zbiorze: bez spełnienia przesłanki legalności przetwarzania tych danych, w celu marketingu bezpośredniego swoich towarów i usług, mimo sprzeciwu osoby, w celu przekazywania ... jej w znaczeniu zwrotu: »co najmniej dwa«, a więc w celu ograniczenia podstawy odpowiedzialności”. Art. 52. – naruszenie obowiązku zabezpieczenia danych Ustawodawca ...
-
Polacy piją jasne piwo
... do której na pewno przyczyni się pogoda – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber. Według badań Homo Homini wynika, że piwa pszeniczne są w ... Polaków. - Polacy coraz bardziej świadomie wybierają piwa, a ich wiedza często wykracza poza podstawy – mówi Marek Puta, właściciel łódzkiej Piwoteki Narodowej, w której można dostać piwa z ...
-
Jak Google widzi banki?
... w zestawieniu Eurobank zawdzięcza wysoką pozycję prawdopodobnie bardzo efektywnej pracy działu marketingu. PR-owcom z Eurobanku udało się dotrzeć bardzo szeroko z informacją o udostępnieniu ... , że BPH opublikował kolejny już raport społecznej odpowiedzialności biznesu, której podstawy w banku tworzą zasady fair play. Może dzięki stosowaniu tych ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... miasta pytać pierwszego nieznajomego, jaka jest najlepsza restauracja w mieście. Jakie mamy podstawy, żeby zaufać jego opinii? Jeśli jednak widzimy, że w mijanej przez nas ... marketing i nie warto wierzyć w takie posty. Spece od tego typu marketingu tworzą często sztuczne dyskusje, utrudniając nam rozpoznanie takich podstawianych komentarzy. Zwracajmy ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... z konsumentem w cyfrowym świecie i tym samym także zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu internetowego – podkreśla Aneta Gierak, konsultant Antal Sales & Marketing. Wart ... sytuacja nie jest zła. Ponad 40% pracodawców planujących rekrutacje daje podstawy sądzić, że firmy te pozytywnie postrzegają swoje perspektywy rozwoju. Jak wskazują ...
-
Zrozumieć polski system emerytalny
... zapłacimy podatek dochodowy po zakończeniu inwestycji, ale wpłaty dokonywane na ten rachunek można odliczyć od podstawy opodatkowania. Wadą obu kont jest jedno ograniczenie - limity rocznych wpłat, których wysokość zmienia się z każdym ... obciążeniu domowego budżetu - możemy zgromadzić na starość. Agnieszka Książek, Dyrektor Departamentu Marketingu ...
-
Kupno mieszkania: czy płacąc z góry, otrzymamy rabat?
... jest wtedy jedynym argumentem w negocjacjach. Magdalena Rurarz, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Victoria Dom S.A. Zgodnie z ustawą deweloperską nasze inwestycję mieszkaniowe ... góry, ponieważ tych pieniędzy i tak nie otrzymuje. Tym samym niestety nie mamy podstawy do przyznawania z tego tytułu upustów. Inaczej jest w przypadku sprzedaży domów ...
-
Profilowanie w e-commerce a ochrona danych osobowych
... o ochronie danych osobowych (dalej: Ustawy), takie jak: wykazanie podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych, poinformowanie osoby o zasadach i konsekwencjach profilowania ... dokonywać oceny danej osoby bez konieczności pozyskania jej zgody, z racji prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. - Należy jednak pamiętać, ...
-
Podatek VAT: jak szeroko rozumieć usługi na nieruchomości?
... swoim udziałowcem z Norwegii, zgodnie z którym zobowiązała się do zarządzania, administracji, marketingu dla wskazanych inwestycji/projektów w Polsce realizowanych przez spółkę norweską ... zwrot wydatków za poniesione koszty stanowi część zapłaty (element podstawy opodatkowania) z tytułu sprzedaży świadczonej przez Wnioskodawcę usługi i będzie podlegać ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2017
... gospodarki. Ostatnie informacje jeszcze pogorszyły dotychczasową sytuację. Sa podstawy do podejrzenia, że 400 mln euro kredytu udzielonego Volkswagenowi ... kierunku wakacyjnego wyjazdu wybrała właśnie Bułgarię mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. W porównaniu do 2016 roku nastąpił ogromny wzrost interwencji ...
-
RODO - tylko pół roku na wdrożenie
... Firmy, które stosują się do obecnych regulacji mają już zatem podstawy do wdrożenia zasad Rozporządzenia. Należy jednak zwrócić uwagę, że przedsiębiorcy ... korekty bądź całkowitego usunięcia (tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), niestosowania marketingu bezpośredniego, czy też automatycznego podejmowania decyzji i profilowania lub przenoszenia danych. ...
-
Chemia 4.0 a gospodarka o obiegu zamkniętym
... , która z roku na roku staje się coraz atrakcyjniejsza i pozwala na zmniejszenie podstawy opodatkowania nawet o 200 proc. kosztów związanych z badaniami i rozwojem. Komentarz branżowy ... wyjście poza ramy laboratoriów. Nasi naukowcy współpracują ścisłe z działami marketingu, sprzedaży czy produkcji. Regularnie odwiedzają też klientów, aby przetestować ...
-
Firmowy bufet dla pracowników bez podatku dochodowego
... hotele w różnych miastach oraz świadczy usługi zarządczo-doradcze z zakresu sprzedaży, marketingu, informatyki, prawa, księgowości itp. dla spółek z grupy – na terenie całego ... w jego interesie i oznacza realne przysporzenie mu korzyści, problem ustalenia podstawy opodatkowania w zasadzie ulega rozwiązaniu. Dotyczy to między innymi zorganizowania ...
-
Niewłaściwe zarządzanie danymi w chmurze? 20 mln USD rocznie i utrata zaufania
... – powiedział Ratmir Timashev, współzałożyciel firmy Veeam i wiceprezes działu sprzedaży i marketingu. Przedsiębiorstwa stawiają na wykorzystanie możliwości takich technologii jak chmura lub ... zapasowych i ich nieprzerwaną dostępność. Gdy firma uzyska takie podstawy, może pewnie wdrożyć nowe inicjatywy cyfrowe, wykorzystać wartość biznesową i uzyskać ...
-
Umowa franczyzy z dodatkowym podatkiem u źródła
... 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o PDOP). Jak wskazano w literaturze, franczyza to system marketingu dóbr, usług i technologii, oparty na ścisłej i ciągłej współpracy między prawnie ... implementującą środki traktatowego prawa podatkowego mające na celu zapobieganie erozji podstawy opodatkowania i przenoszeniu zysku, podpisaną przez Polskę oraz przez Izrael dnia ...
-
Czy spam może być uznany za naruszenie dóbr osobistych?
... się żyć. Co więcej, wielu użytkowników Internetu przywykło, a nawet uznaje ten rodzaj marketingu za akceptowalny. Okazuje się jednak, że nie jest to pogląd w pełni ... jednak podkreślić, że niejednokrotnie przez własną nieuwagę sami możemy dostarczyć takie podstawy nadawcom spamu. Nie sposób bowiem zaprzeczyć, że przeciętny użytkownik Internetu rzadko ...
-
Wyższe stopy procentowe ostudzą rynek mieszkaniowy? Jak sądzą deweloperzy?
... na obecną sytuację i podwyżkę stóp procentowych. Cezary Grabowski, dyrektor marketingu i sprzedaży Bouygues Immobilier Polska Podwyżka stóp procentowych przy rosnącej inflacji, a ... cen wielokrotnie przekraczające potencjalny zysk z lokat. Popyt na mieszkania ma stabilne podstawy i pozostanie silny, zaś podaż rośnie wolno, m.in. przez długi czas ...
-
Rynek nieruchomości - najważniejsze zmiany prawno-podatkowe
... , dyrektor sprzedaży i marketingu w Aurec Home. Amortyzacja podatkowa Amortyzacja podatkowa to proces rozłożenia kosztów nabycia lub produkcji środków trwałych na ustalonych zasadach w celu określenia rocznych odpisów podatkowych. Jest to mechanizm, który umożliwia przedsiębiorstwom zmniejszenie opodatkowanej podstawy dochodu poprzez uwzględnienie ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... Polsce, cieszące się świetną reputacją wśród specjalistów public relations i marketingu. Wyniki raportu stają się często kluczowym, corocznym świadectwem efektywności działań ... wynik na wynik marek z branż: odzież, obuwie, kosmetyki czy FMCG. Podstawy metodologii Przyjęta w badaniu metodologia opiera się na korzystaniu z porównywalnych ...
-
Własny biznes w rękach kobiet?
... przedsiębiorczości jest bardziej komplementarny – mówi Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu EFL. Przedsiębiorcze Polki korzystają z okazji lub spełniają marzenia Z raportu Polskiego ... z braku dostępu do praktycznej edukacji w szkołach czy na uczelniach. Tzw. podstawy przedsiębiorczości koncentrują się głównie na teorii, zaniedbując ...
-
Dlaczego moja firma jest niewidoczna dla Google?
... stereotypy jakie narastają w skutek dynamicznego rozwoju technologii, sztucznej inteligencji, marketingu cyfrowego. Jednym z nich jest przekonanie, że pozycjonowanie lokalnego biznesu w Google ... reputacji. Reklama za 1 grosz? Lokalna pizzeria, bilard, fryzjer Gdy już zadbaliśmy o podstawy i nasz biznes wygląda świetnie w lokalnym Google’u, to możemy ...