-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... " Customer Experience jeszcze ważniejszy – dla 84% klientów i konsumentów doświadczenia dostarczane przez firmy są równie ważne jak ich produkty i usługi (to wzrost o 4% w stosunku do badania ... zwiększa się średnia liczba źródeł informacji o klientach wykorzystywanych przez firmy – w 2019 r. było ich 8, w 2020 r. już 10, a prognozy na 2021 r. mówią o ...
-
Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse między MŚP a dużym biznesem
... się z tym stwierdzeniem. Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse między małymi i średnimi firmami, a większymi przedsiębiorstwami - powiedział Kris Billmaier, EVP, Salesforce. - Małe i średnie firmy korzystające z AI widzą realne zyski w swoich operacjach, od poprawy wydajności, aż po silniejsze relacje z klientami. Ci, którzy zbyt długo zwlekają ...
-
Sztuczna inteligencja w księgowości: Rewolucja w dekretowaniu dokumentów
... przez klientów. Pracownicy zyskali możliwość skupienia się na bardziej wartościowych i wymagających zadaniach, a sama Marta może poświęcić więcej czasu na rozwój firmy oraz realizację nowych projektów, takich jak doradztwo podatkowe i obsługa klientów VIP. Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała codzienną działalność biura, stając się nieodzownym ...
-
Transformacja cyfrowa biznesu, czyli szybko i bez strategii
... %) i brak odpowiednich kompetencji w zespole (30%). Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki przedsiębiorstwa analizują dane, projektują usługi, personalizują ofertę czy obsługują klientów. Firmy, które już dziś integrują AI w swoich modelach operacyjnych – od łańcuchów dostaw po sprzedaż – zyskują przewagę, której nie sposób szybko odrobić ...
-
Zarządzanie informacją: istotna strategia
... wkładowi przedsiębiorstwo może przygotować się na zmiany. Zarówno EMC, jak też EIU, stwierdzają, że zaangażowanie zarządu we wszystkich jednostkach biznesowych firmy pozwala zapewnić, że w ocenie powodzenia programu uwzględnione zostaną kluczowe wskaźniki, takie jak zarządzanie kosztami, bezpieczeństwo i wartość biznesowa. Programy, które odnoszą ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence - ”Poniżej, na poparcie mojej teorii, chciałbym wymienić kilka przykładów zastosowania społeczności do prowadzenia firmy.” Obsługa klienta Obsługa klienta to pierwsze, co przychodzi każdemu do głowy. Społeczności to nowa forma komunikacji w Internecie, która właściwie wykorzystana ...
-
Rynek pracy potrzebuje starszych
... dojrzałych pracowników, których umiejętności i wiedza poparta wieloletnim doświadczeniem są dla firmy bardzo cenne. Tym samym, jeśli osoba w starszym wieku postanawia opuścić ... i priorytetom życiowym swoich pracowników oraz dopasowaniu ich do aktualnych potrzeb firmy. Nauka przez całe życie (lifelong learning) musi stać się integralną częścią życia ...
-
Bezpieczeństwo w Internecie 2012
... trzykrotny wzrost względem 2011 r. Cyberprzestępcy interesują się informacjami dotyczącymi kont bankowych takich firm, danymi ich klientów oraz własnością intelektualną. Jednocześnie firmy te są atrakcyjnym celem, gdyż nadal często nie stosują odpowiednich praktyk oraz środków bezpieczeństwa. Liczba ataków sieciowych zwiększyła się w 2012 ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... r. 158 mld USD - mówi Tomasz Kaczyński, Business Development Manager, Capgemini Polska, firmy będącej jednym z globalnych liderów usług i rozwiązań informatycznych dla biznesu. Co więcej ... tzw. prywatnych fabryk 3D. Wśród odbiorców znajdą się również firmy, które dzięki nowoczesnym rozwiązaniom będą mogły zwiększyć efektywność swojego działania np. ...
-
Najlepsi pracodawcy CEE 2013
... w jaki sposób postawione im cele wiążą się z celami firmy. Pokazuje to, że firmy kładą nacisk na zarządzanie efektywnością w organizacji. Węgry oraz ... Debreceni Hőszolgáltató Zrt. (Węgry), AbbVie s. r. o. (Słowacja), Link4 (Polska), Cisco (Rosja), Intel Technology (Polska), Ritz Carlton (Turcja), Telerik (Bułgaria) i AB Lietuvos draudimas (Litwa), ...
-
Branża medyczna u progu fuzji i przejęć
... zdrowotnej. Ankietę przeprowadzono w marcu br. Respondenci to: firmy farmaceutyczne (30 proc.), producenci sprzętu medycznego (22 proc.), usługodawcy – np. firmy prowadzące badania na zlecenie (20 proc.), zakłady opieki zdrowotnej (15 proc.) oraz firmy biotechnologiczne (7 proc.). Badane firmy pochodzą z całego świata, w tym 29 proc. z Europy ...
-
Najlepsi pracodawcy 2015
... MED, Intel Technology Poland oraz Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-System S.A. to najlepsi pracodawcy wśród największych przedsiębiorstw - wynika z dziesiątej już edycji Badania Najlepsi Pracodawcy (BNP) w Polsce. Wśród mniejszych firm na uznanie zasłużyli m.in. Grupa Pracuj S.A. oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych. W bieżącym roku firmy ...
-
Inwestuj w badania i rozwój. Setki milionów zł dotacji na wyciągnięcie ręki
... problem ze znalezieniem takiego konkursu, z którego mogliby skorzystać. Dlatego warto zwrócić się do Centrum Dotacji Unijnych Idea Banku, gdzie najmniejsze firmy mają szanse uzyskać i informacje, i wsparcie przy przygotowywaniu wniosku. Innym sposobem zdobycia informacji jest wizyta w najbliższym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich, gdzie ...
-
6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?
... które działają na globalnych platformach, takich jak Salesforce.com, oferujących swoim użytkownikom dostęp do wielu aplikacji biznesowych i zintegrowanych usług. Ponadto firmy będą również korzystać z mobilnych platform aplikacyjnych, np. obsługiwanych przez program partnerów w zakresie mobilności dla urządzeń Apple - Apple Mobility Partner Program ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... trend. Dalsze zmiany jakie nastąpiły w skali jednego roku to: rosnąca rola personalizacji kontaktów z klientami segmentu B2B i udział marketingu w budowaniu wizerunku firmy, jako odpowiedzialnej społecznie. Sztuczna inteligencja w służbie marketingu Sztuczna inteligencja (AI) nabiera dziś znaczenia w każdej branży i marketing nie jest tu wyjątkiem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2017
... zdalną kontrolę nad inteligentnym domem, co umożliwiło im manipulowanie światłami i usługami wodnymi. Badacze z University of Michigan ujawnili błędy w platformie SmartThings firmy Samsung, która pozwoliła im uruchomić alarmy dymne i otworzyć drzwi. Zespół badawczy Check Point znalazł z kolei luki w urządzeniu telewizyjnym, które umożliwiłyby ...
-
Nowe technologie: 7 najważniejszych trendów 2018
... najbardziej efektywną drogę lotu i modyfikować ją na bieżąco by uniknąć niesprzyjającej pogody, drzew, linii energetycznych i innych pojawiających się przeszkód. Geodeci i firmy opracowujące mapy mogą już wykorzystać drony do tworzenia dokumentacji odległych, trudno dostępnych obszarów terenu. Zakres zastosowań dronów szybko się rozszerza ...
-
10 prognoz na 2018 rok. Co czeka nas w technologii i biznesie?
... cyfrowa gospodarka będzie generowała już co najmniej 50% światowego PKB. Dzięki cyfryzacji i wdrażaniu nowych technologii, możliwe będzie lepsze profilowanie ofert, firmy będą szybciej podejmowały decyzje o wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek, będą też sprawniej komunikowały się z biznesowymi partnerami i klientami wykorzystując ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... źródeł. To bardzo istotna kwestia, biorąc pod uwagę, iż dzisiejszy biznes korzysta jedynie z 10-20% gromadzonych danych — dodaje Jacek Grzyb z firmy teamLeaders, firmy dostarczającej rozwiązania kognitywne. Warto wspomnieć, że ostatnio, na uwadze zyskuje także technika rozumienia języka naturalnego (NLU – Natural Language Understanding), której ...
-
Jak wielkie organizacje marnują przełomowe innowacje?
... organizacji, przenośne odtwarzacze płyt CD i MiniDisców, w ciągu kilku lat doszczętnie wyschły. Profesor Clayton Christensen, światowej sławy guru w dziedzinie zarządzania, właściciel firmy konsultingowej Innosight i autor pojęcia disruptive innovation, który zasłynął książką “Innovator’s Dilemma”, uważa, że istnieje jeden sposób na to, aby nie ...
Tematy: nowe technologie, innowacje -
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... , stosują ci, którzy na tym polu osiągnęli sukces. Z jednej strony mamy firmy, które w obsłudze masowego ruchu klientów z powodzeniem wdrażają produkty i usługi oparte na ... na własne rozwiązania – Wirtualny Asystent od InteliWISE jest w 100% własnością firmy i jest kontrolowany przez przedsiębiorstwo oraz komunikuje się z interfejsem głosowym Google ...
-
Nowe technologie. 6 trendów na 2020 rok
... rzeczywiście istnieją jakieś aplikacje, które mogą nie funkcjonować w przedsiębiorstwie przez tak długi okres? Rocznie z powodu zakłóceń w działaniu aplikacji w skali globalnej firmy tracą 20,1 mln USD (jeśli oszacujemy utracone przychody i spadek produktywności). Utrata danych w najważniejszych aplikacjach wiąże się z kosztami na poziomie średnio ...
-
Promowanie work-life balance zmniejsza problemy z rekrutacją?
... zajmowało ostatnie miejsce, podczas gdy każdy gonił za materialistycznymi marzeniami. Oficjalne statystyki nie mówią wiele o kulturze pracy. Kiedy pierwsze międzynarodowe firmy rozpoczynały działalność w Polsce, przynosiły nie tylko pieniądze i know-how, ale także inną kulturę pracy. Obejmowała przełomowe zjawisko zwane równowagą między pracą ...
-
EY: sztuczna inteligencja oznacza wyzwania etyczne i legislacyjne
... do wyzwań etycznych stawianych przez AI. Podczas gdy decydenci wyraźnie identyfikują kilka najważniejszych do uregulowania obszarów i nadają im największą wagę, firmy nie polaryzują tak wyraźnie wyzwań. Zdaniem Justyny Wilczyńskiej-Baraniak, Lidera Zespołu Własności Intelektualnej, Technologii i Danych Osobowych w Kancelarii EY Law wynika to ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... automatyzacji i większe tempo cyfrowej transformacji. Należy się także spodziewać wzrostu roli sztucznej inteligencji, zarówno w obsłudze klienta, jak i obsłudze procesów wewnątrz firmy. Przyszły rok będzie także rokiem, w którym trend "total experience" (TX) najbardziej zyska w podejściu do obsługi klienta. Prognozy dotyczące informatyki, które ...
-
Rośnie ilość ataków ransomware i wysokość okupów
... rocznie, a wojna cybernetyczna wkracza w "piątą generację" - przyznaje Gil Shwed, dyrektor generalny firmy Check Point Software Technologies. Wynika to z dostępności narzędzi sztucznej inteligencji (AI ... była na 2,8 - 5,8 mln zł – wynika z danych firmy Sophos. Okazuje się zatem, że szkody poniesione przez firmy są znacznie wyższe od żądanego okupu. ...
-
Sztuczna inteligencja nie dla polskich firm? Tylko 6% deklaruje gotowość na AI
... w organizacjach zatrudniających 500 lub więcej pracowników. Oceniono ich gotowość do AI w sześciu kluczowych filarach: strategii, infrastrukturze, danych, talentach, zarządzaniu i kulturze. Firmy zostały zbadane pod kątem 49 różnych wskaźników w ramach wymienionych powyżej filarów, aby określić wynik gotowości dla każdego z nich, a także ogólny ...
-
5 kroków do efektywnego wdrożenia AI w produkcji przemysłowej
... odpowiedzią na coraz częstsze i bardziej wyrafinowane cyberataki, na które narażone są także firmy produkcyjne. Tego typu zagrożenia mogą doprowadzić do przestojów, generując nie ... pracowników, aby mieli przeświadczenie, że AI to najlepszy asystent człowieka. Firmy, które poradzą sobie z połączeniem tych dwóch zasobów, czyli ludzi wspieranych przez ...
-
Przemysłowy metaverse i sztuczna inteligencja, czyli TOP trendy w technologiach
... wzrostu Odkąd sztuczna inteligencja zaczęła zyskiwać na popularności, wiele przedsiębiorstw zaczęło zastanawiać się, jakie korzyści mogą z niej czerpać dla siebie. Firmy mogą wykorzystać tę technologię do obniżania kosztów, przyspieszania procesów, zmniejszania złożoności, wzrostu zaangażowania klientów czy rozwijania innowacji i budowania zaufania ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa nie dbają o cyberbezpieczeństwo
... , które stają się coraz trudniejsze do zidentyfikowania. W takich realiach firmy muszą dołożyć jeszcze większych starań, aby chronić swoje cyberbezpieczeństwo. O ile jednak ... znajdujących się na nich danych. Ten sam raport wskazuje, że mniejsze firmy mają problem z odpowiednim rozwojem systemów zabezpieczeń i dostosowaniem ich do nieustannie ...
-
Co dzieje się na rynku motoryzacyjnym i transportowym? Branża odkrywa karty
... . Z kolei rynek ciężkiego transportu drogowego będzie musiał nadal mierzyć się z problemem niskich stawek przewozowych, w pewnym stopniu generowanych poprzez nadużywanie przez firmy ukraińskie preferencyjnych warunków na transport towarów związanych z wojną, które rozciągane są też na zwykłe przewozy, co mocno uderza w przewoźników działających ...
-
Zrównoważony rozwój i AI Act, czyli o wyzwaniach sektora finansowego
... możliwości konkurencyjne. PSD3 nakłada obowiązek oferowania metod uwierzytelniania płatności dostępnych dla wszystkich użytkowników, w tym tych, którzy nie korzystają ze smartfonów. Firmy muszą ocenić wpływ tych regulacji na swoje strategie płatności mobilnych i odpowiednio dostosować podejście. Dostosowanie do dyrektywy PSD3 to przede wszystkim ...
-
Wojna na chipy, czyli efekty odwrotne od zamierzonych
... , w szczególności zakazując amerykańskim firmom Nvidia i AMD sprzedaży chipów przeznaczonych specjalnie na rynek chiński. Już za rządów administracji prezydenta Bidena amerykańskie firmy napotykały ograniczenia w sprzedaży swoich najlepszych chipów do Chin. Niemniej jednak Chinom w ocenie Allianz Trade udało się dokonać zdecydowanego skoku naprzód ...
-
AI w polskich firmach - entuzjazm kontra rzeczywistość wdrożeń
... na AI – między hype’em a wdrożeniem, czyli co naprawdę robią polskie firmy” pokazuje, jak polskie przedsiębiorstwa naprawdę podchodzą do sztucznej inteligencji. Czy ... i decyzje biznesowe. Raport OVHcloud i PMR by Hume’s pokazuje, że polskie firmy nie ignorują AI, lecz podchodzą do niej z rozwagą, szukając równowagi między innowacją a bezpieczeństwem. ...
-
Rekrutacja, która wzmacnia brand pracodawcy - Aplikuj.pl REKLAMA
... tylko większy zasięg, ale też profesjonalny kontekst – budując zaufanie, rozpoznawalność i pozytywne skojarzenia z marką. Profil Pracodawcy 360 To nowoczesna, rozbudowana wizytówka firmy na stronie , która pomaga budować markę pracodawcy i przyciągać dopasowanych kandydatów. To przestrzeń, w której organizacja może pokazać nie tylko, kogo szuka ...
Tematy:


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem