-
Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów
... frachtu lotniczego na świecie. Natomiast w zeszłym roku przewoźnicy z trzech regionalnych rynków; Azji i Pacyfiku, Ameryki Płn. oraz Europy odpowiadali łącznie za 81,5% pracy ... będzie oznaczać wydatek sięgający 2,3 mld euro rocznie, z czego 2 mld zapłacą prywatne firmy i sektor handlowy, a na końcu również konsumenci. Kwota ta zakłada jednocześnie, ...
-
Czy gospodarka obiegu zamkniętego ma jeszcze przyszłość?
... konsumentów, którzy coraz rzadziej decydują się na prośrodowiskowe produkty. Firmy, które jeszcze niedawno chwaliły się strategią opartą na gospodarce ... podlega ponownemu przetworzeniu, a reszta trafia na wysypiska lub jest eksportowana do krajów Azji Południowo-Wschodniej. Zmieniają się także postawy konsumentów. W obliczu inflacji i rosnących ...
-
Savoir-vivre podczas wideokonferencji w różnych krajach
... Dodatkowo, w celu zachowania profesjonalizmu, częściej stosuje się wirtualne tła z logo firmy. Ameryka Łacińska Spotkania w Ameryce Łacińskiej często rozpoczynają się od ... osoby, co stanowi 27% mniej niż globalna średnia. Największe grupy można spotkać w Azji Centralnej, gdzie w Kazachstanie grupowe rozmowy obejmują zazwyczaj ponad 4 osoby. W Polsce ...
-
Czy amerykańskie cła powstrzymają polskie rekrutacje? Bez paniki
... planów inwestycyjnych. W szczególnie trudnej sytuacji mogą znaleźć się też firmy z branży motoryzacyjnej, których komponenty są częścią większych łańcuchów dostaw ... globalnych łańcuchach dostaw, z których Polska mogłaby częściowo skorzystać. Przenoszenie produkcji z Azji do Europy w celu ominięcia barier handlowych mogłoby zwiększyć zainteresowanie ...
-
Ceny ubezpieczeń na świecie: I kw. 2025 r. z kontynuacją spadków
... Pacyfiku, w Wielkiej Brytanii spadek wyniósł 6%, w IMEA i LAC – 4%, Kanadzie – 3%, a Europie i Azji – 1%. Globalny rynek ubezpieczeń majątkowych doświadcza ... . Czasami klienci o bardzo dużej szkodowości mogą liczyć na dobrą ofertę z konkurencyjnej firmy ubezpieczeniowej, która w zasadzie nie zwraca uwagi na szkodowość klienta, co oczywiście stawia ...