-
Oszustwo na Ray Ban
... dużym ryzykiem. Web 2.0: Facebook linki. Funkcja oznakowania (otagowania) znajomych na zdjęciach dostępna jest już od dłuższego czasu. Facebook obecnie umożliwia też ... przyciągać osoby oznakowane (otagowane) do odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli ...
-
Czy sztuczna inteligencja stanie się emocjonalna?
... markom na zintegrowanie przekazu do zainteresowania konkretnego konsumenta. Dzięki temu reklama empatyczna będzie mogła samoistnie się wyłączać, gdy dostrzeże znudzenie widza ... do rzeczywistych odczuć uczestników. Zwiększyłoby to także wartość pozyskanego materiału empirycznego. Facebook pracuje już z botem, który uczy się rozpoznawać ludzkie emocje, ...
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... wykorzystywać możliwości mediów społecznościowych. Funkcje takich serwisów, jak Fotka.pl czy Facebook.com lub Flickr.com są przeogromne i dają wielkie możliwości dla ... , że rzecznictwo marki pozyskuje nowych i lojalnych klientów pięć razy lepiej niż reklama. Dodatkowo wykazało, że średnio 1/3 użytkowników danej marki została pozyskana poprzez ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... Facebooka, w odniesieniu do coraz bardziej rozluźnionych zasad prywatności na swoim portalu. Facebook przywitał rok 2010 z blisko dwumilionową rzeszą użytkowników w samej Polsce, szacowanym ... komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software, znanej firmy zajmującej się bezpieczeństwem sieciowym. Reklama to nie SPAM Jak podają firmy e-mail marketingowe, ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... wydając przy tym moc pieniędzy i/lub ściśle trzymając się raz wytyczonej drogi. Facebook nie załatwił za nich sprawy - popularność marek w tym serwisie odzwierciedla raczej ich ... „fanów”. W przypadku Jacka Gadzinowskiego każdy fan może powiedzieć, czy dana reklama mu się podoba czy nie. W przypadku działań w społecznościach już tak nie jest. ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... , że najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. Największą dynamikę wykazała reklama w stacjach krajowych, rosnąc aż o 31% w stosunku do I połowy 2010 roku. ... . Najwyższy wzrost popularności w stosunku do roku ubiegłego odnotował facebook.com. Outdoor Zarówno liczba jak i wartość inwestycji w outdoor w pierwszym ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... nieruchomości (17 proc.). Zaskakująco nisko ocenione zostały targi nieruchomości (4,3 proc.), reklama outdoorowa (4,4 proc.) i mailing (2,2 proc.). Działania marketingowe w radiu są przez ... udziela się aktywnie w mediach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook, Goldenline czy LinkedIn – wynika z ankiety. Podsumowanie W profesjonalne analizy ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... Taki formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci, gdzie promuje się ... i praktycznie gwarantują uznanie maila za spam. Temat – to esencja naszej wiadomości, swoista reklama reklamy. Musi być na tyle intrygujący, by zachęcić do odczytania maila, ...
-
Spam w VI 2012 r.
... na pierwsze miejsce w rankingu organizacji najczęściej atakowanych przez phisherów (25,2%). Facebook nadal pozostaje głównym celem takich ataków. W maju liczba ataków na sklepy ... w okresie wakacyjnym następuje zwykle spadek aktywności konsumenckiej, w wyniku czego reklama towarów staje się nieopłacalna. W tej sytuacji każdy bezrobotny użytkownik ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... własnych platformach (blogi, content marketing, edukacja) jak i zewnętrznych (social media jak Facebook, NK, Twitter, Goldenline czy LinkedIn). I wreszcie po piąte – gdy ważna ... że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. ...
-
Spam II 2014
... w różnych językach, chociaż metoda i wygląd wysyłek były podobne. Masowe wysyłki w języku angielskim, szwedzkim i innych oferowały głównie kartridże do drukarek atramentowych. Reklama zawierała zwykle listę modeli drukarek oraz ceny kartridży. W niektórych e-mailach spamerzy próbowali przyciągnąć uwagę odbiorców za pomocą kuponów zniżkowych oraz ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... proces budowania publiczności, ponieważ będziesz w stanie dokładnie określić, komu dana reklama (lub promowany wpis) ma się wyświetlać. Większość najpopularniejszych portali oferuje aktualnie opcje płatnej reklamy. Na początku zachęcamy jednak do wykorzystania Facebook Ads. To niesamowicie przydatne narzędzie, zwłaszcza, jeśli masz zamiar dotrzeć ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... spoty firmowane przez ING (2,7 mln zł) oraz Getin Holding (2,5 mln zł). Reklama prasowa kosztowała finansistów około 11 mln zł. W promocję na stronach dzienników ... 42 tysiące razy. Najpopularniejszym miejscem internetowej dyskusji o instytucjach finansowych jest Facebook, przed Twitterem i serwisem forum-kredytowe.pl. W pierwszej piątce serwisów o ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. ... pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz Twitter,a także wiele forów kobiecych, takich jak: zdrowie-kobiety.com ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... użytkownicy forów społecznościowych. „Beee #wakacje, a ten #Lidl już psuje wakacje dzieciom. Reklama w #TV „Czas na super fajny powrót do szkoły: i promocja gadżetów.” – ... 2015 najpopularniejszymi mediami, które zamieszczały informacje na temat sieci handlowych były Facebook i Twitter, następna w kolejności była strona komentarze.onet.pl. Tygodniem ...
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
... przez jakiś czas zapomniano o tej drodze komunikacji. Dlaczego? Ponieważ czy to facebook, czy sklep online – praktycznie każda rejestracja wymaga podania adresu poczty elektronicznej. Z ... tekstu albo z bardzo krótkim hasłem co odbierane jest jako typowa reklama, a nie interesująca forma przekazu. W rezultacie odbiorcy nie klikają w wiadomość i szybko ...
-
Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie
... złym marketingiem firmy (polityka cenowa, promocyjna, nieetyczna reklama, kampania obrażająca czyjeś uczucia), kryzys informacyjny (plotki, pogłoski, informacje ... za zaistniałą sytuację. W akcję włączono wszystkie kanały, jakimi marka dysponuje: Facebook, Twitter, YouTube, blog etc. Przedstawiciele Domino’s Pizza odpowiadali na każdy komentarz ...
-
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
... rozporządzenia oraz jej wpływu na model programmatic. 2) Wideo Zainteresowanie treścią wideo rośnie z roku na rok. Zwłaszcza platformy takie jak YouTube i Facebook, które zawierają treści generowane przez użytkowników, są skuteczne w przypadku filmów wideo, które stają się niezastąpione w cyfrowych kampaniach marketingowych i reklamowych ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... W 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku ... ,3 mln zł (+21,7%). Jeśli chodzi o wydawców, to najwyższą dynamikę wzrostu generuje Facebook. Już od kilku lat jest to lider pod względem pozyskiwania ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... agencji specjalizującej się w reklamach w grach mobilnych. Które kanały angażują pokolenie Z Wprawdzie Facebook czy Instagram to ciągle czołówka najbardziej popularnych mediów społecznościowych w Polsce ... skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z ...
-
Ponad 160 mln zł kary za promocję "Tarcza Biedronki antyinflacyjna"
... . Reklama nie może być zatem fałszywym wabikiem na konsumentów. Tymczasem klienci Biedronki nie mieli możliwości realnego skorzystania z promocji na warunkach przedstawionych w przekazach reklamowych przez przedsiębiorcę. Swój negatywny odbiór akcji konsumenci wyrażali w mediach społecznościowych, m.in. na profilu spółki na portalu Facebook. Ich ...