-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... . Niektórzy eksperci uważają, że jedynym sposobem na rozwiązanie problemu jest stworzenie niezależnego audytora, który będzie monitorował oszukańcze kliknięcia. Search Engine Marketing Professionals Organization (SEMPO) łączy siły z Fair Isaacs, niezależną firmą, która śledzi oszustwa dokonywane przy użyciu kart kredytowych, żeby zbadać rzeczywiste ...
-
Microsoft Zune chce pokonać iPoda
... zaangażowanie wskazuje na to, że gry mogą być częścią odtwarzacza medialnego. Analitycy uważają także, że Microsoft będzie prowadził bardzo agresywny marketing produktu, tak jak to miało miejsce z Xbox.
-
Strategia błękitnego oceanu
... przemyślana. Każda niesie ryzyko. Patrząc jednak na firmy, które z nich skorzystały i odniosły sukces, warto spróbować. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
-
Philips wycofuje się z produkcji monitów LCD
... Philips. Royal Philips zamierza outsoursować tylko i wyłącznie produkcję monitorów komputerowych, poprzez wycofanie się ze współpracy z LG.Philips LCD i TSMC. Jednocześnie marketing oraz sprzedaż monitorów komputerowych marki Philips pozostają nadal w gestii Philips oraz będą rozwijane. Równocześnie Philips prowadzi rozmowy na temat sprzedaży ...
-
Nowa nazwa i asortyment Społem
"Społem Znajomy Sklep" - pod taką nazwą będą funkcjonowały skonsolidowane sklepy Społem. Odpowiedzialna za ten projekt Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), oprócz identyfikacji wizualnej i strategii marketingowej nowej sieci, opracowała również optymalny dla tego formatu sklepów asortyment, obejmujący około 3,5 tysiąca produktów. Kompleksowe ...
-
Tydzień 36/2006 (04-10.09.2006)
... będzie uruchomiony podmorski gazociąg Langeled z pól norweskiego koncernu Norsk Hydro. Jednym z odbiorców surowca z nowego gazociągu będzie brytyjska spółka Gazpromu - Gazprom Marketing and Trading (roczny kontrakt 0,5 mld m³). W 2007 zakupy wzrosną do 1 mld m³. Komentarz do wydarzeń gospodarczych O GOSPODARCZEJ SYTUACJI W EUROPIE PO II KWARTALE ...
-
Adobe Acrobat 8
... wymiany informacji i wspólnego tworzenia dokumentów specjalistom z bardzo wielu dziedzin, takich jak architektura, inżynieria i budownictwo, finanse, informatyka, prawo, marketing, produkcja przemysłowa i branża wydawnicza. Rodzinę produktów Acrobat tworzą: Acrobat 8 Professional, Acrobat 8 Standard, Acrobat 8 Elements, Acrobat 3D 8, Acrobat ...
-
Ziemniaki z Cypru XI.2005-VI.2006
... ) i prawie 1000 ton w sezonie wiosennym, (odpowiednio 1,6% eksportu ziemniaka). Głównym graczem na rynku cypryjskiego ziemniaka jest organizacja Cyprus Potato Marketing Board prowadząca w imieniu szeregu producentów działalność promocyjną i eksportową. Koordynując znaczną część podaży eksportowej cypryjskiego ziemniaka CPMB dba przy okazji ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... kulturowym, który jest ciągle rozwijającym się modelem dochodowym. Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach międzynarodowych. Wydatki te przeznaczone będą głównie na tworzenie stron ...
-
Kim są polscy użytkownicy web 2.0?
Yoof, nowa agencja marketingu młodzieżowego, zleciła firmie Gemius zbadanie użytkowników korzystających z serwisów web 2.0. Z badania wynika, że użytkownicy serwisów web 2.0 to w niemal równym stopniu kobiety i mężczyźni (odpowiednio 51 proc. i 49 proc.), 58 proc. badanych to osoby w wieku 15-19 lat, 42 proc. ma 20-25 lat. Ponad połowa badanych to ...
-
2 mld USD na reklamę internetową
... wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku. Liderem wśród stron ...
-
Jaki jest menedżer idealny?
... jednak o studia kształcące przyszłych prezesów, wymieniają kierunki ekonomiczne, handlowe oraz prawno. Na stanowisku wiceprezesa chętnie widzieliby natomiast także absolwenta kierunku marketing i zarządzanie. „Dobry manager powinien znać profil działalności firmy, którą zarządza. Ważniejsza jest jednak chęć stałego doskonalenia. Powinna to być ...
-
Popularność serwisów wideo
Niemal połowa internautów w wieku od 15 do 25 lat ogląda klipy video na stronach internetowych, co czwarty internauta należy przynajmniej do jednej społeczności internetowej, a co ósmy prowadzi własny blog - to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu ...
-
Google: polski poradnik o AdWords
Firma Google uruchomiła polską wersję programu Google Advertising Professionals (GAP). Program ten jest zestawem narzędzi pomagających webmasterom, agencjom i specjalistom ds. marketingu w wyszukiwarkach rozwijać działalność i skuteczniej zarządzać wieloma kontami AdWords. W programie GAP istnieją dwa poziomy kwalifikacji użytkowników w zależności ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... (39%), umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi (39%). „Dzień pracy ulega zasadniczym zmianom w miarę zwiększania się wydajności pracowników” - mówi Iwona Chmielek, Marketing & Communication Specialist. „Nowe technologie umożliwiają pracę w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dla niektórych oznacza to dodatkowe godziny pracy w domu, a dla ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... handlowych w działaniach SEO (search engine optimization): . Maciej Gałecki, założyciel i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rosyjskie kłopoty Google
... jak te, którymi dysponuje Google. Dlatego też pojawiają się przypuszczenia o możliwym nabyciu przez giganta jednej z czołowych lokalnych wyszukiwarek internetowych - podaje Marketing Vox. - Google zapowiadał, że namiesza na naszym rynku. Ale nie są aż tak wielcy. Niewiele jeszcze osiągnęli - komentuje Irina Gofman ...
-
Dlaczego warto pisać bloga
... zło. Przekonał się o tym Kevin Hillstrom, który rok swojego życia spędził na pisaniu książki poświęconej tematyce marketingu baz danych (database marketing). Jej pojawieniu się na rynku towarzyszyły ogromne emocje autora, które z czasem przekształciły się we frustrację spowodowaną niewielkim zainteresowania czytelników. Po ...
-
Intel zapowiada obniżkę cen
Koncern Intel zamierza rozpocząć w drugim kwartale przyszłego roku nową kampanię marketingową, opierającą się na znacznych obniżkach cen procesorów dwu oraz czterordzeniowych. Promocja obejmie również nowe układy, które pojawią się na rynku w nowej, zmienionej cenie. Jak podają źródła zbliżone do producenta, nadchodzący w styczniu chip Intel Core ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
W grudniu 2006 roku na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Centrum Badań Marketingowych INDICATOR Sp. z o.o. przeprowadziło badanie ankietowe, którego głównym celem było poznanie opinii o funkcjonowaniu rynku usług telekomunikacyjnych oraz zebranie informacji o preferencjach konsumentów w zakresie usług w sieci stacjonarnej, ruchomej, ...
-
MULTIMO: DSL od GTS Energis
... a naszą. Mimo to jestem przekonany, że w najbliższym czasie uda się nam pozyskać znaczną liczbę klientów” - powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketing, GTS Energis Usługa MULTIMO będzie oferowana w następujących cenach: 512/128 kb/s od 34 zł netto (Neostrada tp 40,58 zł netto ...
Tematy: MULTIMO, DSL, GTS Energis, neostrada, dostęp do internetu, Energis, ADSL, łącze szerokopasmowe -
Narzędzia PR w Internecie
Public Relations to sztuka przekazywania informacji społeczeństwu przy użyciu mediów w imieniu zainteresowanego klienta, według innej definicji to ogół działań mających za zadanie wytworzenie pozytywnego wizerunku społecznego danej instytucji - czy to firmy, czy stowarzyszenia, fundacji czy dowolnej innej organizacji. Celem stosowania PR jest ...
-
Najczęściej wyszukiwane słowa 2006
Marketingowcy zawsze starali się dowiedzieć, o czym rzeczywiście myślą konsumenci. Jest to właściwie niemożliwe. Najnowszy raport firmy Hitwise - "Top US Search Lists of 2006" - pozwala jednak na "podejrzenie" tego, co zaprząta czas i myśli internautów. A dokładniej co zaprzątało ich myśli w 2006 roku na tyle, żeby zadali sobie trud wyszukania ...
-
Sponsoring jako element komunikacji marki
... zaprezentowania się w roli aktywnych i świadomych uczestników życia społecznego, którzy biorą za jakość tego życia odpowiedzialność. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Handel detaliczny w UE
... szczegółowe dane o: Transgranicznej sprzedaży detalicznej w UE (kanały dystrybucji itp.). Postawie i oczekiwaniach sprzedawców (przygotowanie do sprzedaży zagranicznej, marketing). Przeszkodach w sprzedaży zagranicę (praktyczne bariery, różnice w przepisach dotyczących sprzedaży konsumenckiej w UE, koszty spełnienia wymogów przepisów o ochronie ...
-
Marki rosną nam wszerz
... również i na tym rynku. Magdalena Kuśmierz, Junior Research&Strategy Manager, PND Futura. magdalena.kusmierz@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
SEPA: większa konkurencja między bankami?
... stracą część przychodów generowanych przez rynek płatniczy. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmy CapGemini, ABN Amro i The European Financial Management & Marketing Association (Efma). Badanie, w którym wzięło udział wiele banków europejskich, w tym z Austrii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Holandii pokazało, że w perspektywie do ...
-
Ryzyko kursowe w firmie: rachunkowość zabezpieczeń
... firmą. Ponadto przedsiębiorstwo jest bezpieczniejsze z punktu widzenia potencjalnych inwestorów. Wprowadzenie zasad tego rodzaju rachunkowości w przedsiębiorstwie to dobry sposób na marketing i poprawę swojej pozycji na rynku. Podstawą dobrej funkcjonalności rachunkowości zabezpieczeń w firmie jest jej skierowanie do poszczególnych grup odbiorców ...
-
Co Polacy sądzą o EURO 2012?
W dzień po ogłoszeniu Polski i Ukrainy gospodarzami Euro2012 firma telemarketingowa ContactPoint przeprowadziła badanie dotyczące organizacji tego wydarzenia. W badaniu wzięło udział 500 respondentów w wieku od 18 do 65 lat, mieszkających w miastach, w których planowane są rozgrywki piłkarskie: w Chorzowie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Przerwa reklamowa w komórce
Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... oraz przyczyniać się do większego zaangażowania innych, co pomaga pozyskiwać nowych klientów, uzyskiwać ich poparcie dla ważnych spraw i problemów, szerzyć marketing szeptany oraz wzmacniać lojalność wobec marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie na opinie i decyzje innych. Aby poznać zjawisko New Wave of ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... kierować wdrażając system. Autor: Tomasz Piec, dyrektor handlowy, SigmaKalon Deco Polska. tomasz.piec@sigmakalon.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marki wiernych wyznawców
... : Grzegorz Kosson, Senior Account Planner, warszawski oddział agencji reklamowej Just. grzegorz.kosson@just.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce