Rynek mediów i reklamy VII 2006
2006-07-27 00:03
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Rynek mediów i reklamy I 2006
fot. mat. prasowe
63% badanych oceniło, że obecnie firmy nastawione są na rozwój. Respondenci mówili o spadającej na rynku konkurencji (o 8% w porównaniu z poprzednią falą) oraz o tym, że firmy coraz chętniej nastawione są na redukcję kosztów (o 14% w porównaniu z poprzednią falą). Jednocześnie respondenci uważają, że w ciągu najbliższych 3 miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie.
fot. mat. prasowe
Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy, towarzyszyły pytania omnibusowe, które dotyczyły oceny festiwali międzynarodowych oraz konkursów branżowych w Polsce. Respondenci oceniali między innymi, czy nagrody uzyskiwane w międzynarodowych festiwalach oraz konkursach branżowych są efektywnym narzędziem w pozyskiwaniu budżetów reklamowych. Szczegóły badania znajdują się na załączonych wykresach.
fot. mat. prasowe
BriefIndex obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar