Rynek mediów i reklamy I 2006
2006-02-02 00:39
Wskaźnik BriefIndex - styczeń 2006 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Rynek mediów i reklamy X 2005
fot. mat. prasowe
Wskaźnik BriefIndex - styczeń 2006
Strategia firm na najbliższe miesiące jest również optymistyczna, większość firm nastawiona jest na rozwój – wynika tak z odpowiedzi 57% badanych. Respondenci uważają, że klimat do wchodzenia nowych firm na rynek mediów i reklamy jest dobry, a co za tym idzie inwestycje w porównaniu do I kwartału 2005 roku są mniej ryzykowne.
fot. mat. prasowe
Opinie na temat marketingu sportowego.
BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest magazyn "Brief". Badania na zlecenie Magazynu prowadzi instytut badawczy SMG/KRC.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar