eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kim są polscy użytkownicy web 2.0?

Kim są polscy użytkownicy web 2.0?

2006-10-26 00:35

Yoof, nowa agencja marketingu młodzieżowego, zleciła firmie Gemius zbadanie użytkowników korzystających z serwisów web 2.0.

Przeczytaj także: Web 2.0 w firmach: zalety i wady

Z badania wynika, że użytkownicy serwisów web 2.0 to w niemal równym stopniu kobiety i mężczyźni (odpowiednio 51 proc. i 49 proc.), 58 proc. badanych to osoby w wieku 15-19 lat, 42 proc. ma 20-25 lat.

Ponad połowa badanych to uczniowie (51 proc.), studenci stanowią 27 proc. respondentów. 30 proc. mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.

Badanie jakościowe przeprowadzono w sierpniu, w dwóch grupach wiekowych - od 15 do 18 lat oraz od 19 do 23 lat. Osoby, które wzięły udział w badaniu fokusowym, oceniały zawartość i funkcjonalność stron internetowych opartych na idei web 2.0 - serwisów społecznościowych (np. grono.net, e-puls.pl), blogów oraz stron umożliwiających dzielenie się treścią (np. youtube.com, smog.pl).

W drugiej odsłonie zrealizowano badanie ilościowe. Na podstawie analizy ponad 3,5 tys. wypełnionych ankiet dokonano kompleksowej charakterystyki zjawiska web 2.0.

Do pobrania: .

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: