2007-02-11 01:14
Przeczytaj także: Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
W ubiegłym roku inwestorzy oszaleli na punkcie nośnego sformułowania „WEB 2.0”, zwiastującego nową generację Internetu. Ilość różnorodnych definicji nazwy Web 2.0 powoduje, że tak naprawdę nikt nie wie, czym jest Web 2.0. Ale inwestorom to nie przeszkadza: serwis społecznościowy MySpace.com został kupiony przez koncern medialny News Corp. Ruperta Murdocha za 580 mln USD. Google za serwis (również społecznościowy) YouTube zapłaciło jeszcze więcej. Ciekawostką jest to, że serwisy te nie przynoszą dużych dochodów z reklam, nie zarabiają też na użytkownikach. Mają inną zaletę – w zasadzie tylko o wartości marketingowej – gromadzą w jednym miejscu miliony potencjalnych konsumentów.oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Dlaczego LinkedIn zarabia?
Media społecznościowe w Polsce
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
Media społecznościowe nową formą komunikacji
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
Portale społecznościowe źródłem informacji?
Kradzież danych na Facebook
Serwisy Web 2.0 a bezpieczeństwo firmy
Internauci a serwisy społecznościowe
Wykup mieszkań zakładowych z dofinansowaniem dla gmin do 95%?
Wynagrodzenia pracowników szeregowych w 2021 roku
Ceny ofertowe mieszkań w lipcu 2022 są stabilne
25 mld zł nadpłaty kredytów hipotecznych w I poł. 2022 roku
Ceny mieszkań hamują, ale szanse na spadki mało realne
Czy osłabienie dolara jest tylko chwilowe?
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji