Internauci a serwisy społecznościowe
2008-07-07 10:49

Świadomość istnienia, korzystanie z serwisów społecznościowych i korzystanie z Internetu w podgrupac © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Serwisy społecznościowe: Grono.net liderem
fot. mat. prasowe
Świadomość istnienia, korzystanie z serwisów społecznościowych i korzystanie z Internetu w podgrupac
Świadomość istnienia, korzystanie z serwisów społecznościowych i korzystanie z Internetu w podgrupach
Gdy te dane porównamy z liczbą użytkowników Internetu w Polsce (wg szacunków ok. 13 milionów), ten odsetek jest zdecydowanie wyższy – z serwisów społecznościowych korzysta ponad ¾ internautów.
fot. mat. prasowe
Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie wśród Internautów
Serwisy społecznościowe: znajomość i korzystanie wśród Internautów
Mniejszym powodzeniem cieszą się internetowe społeczności profesjonalistów. Najpopularniejszy rodzimy serwis tego typu - GoldenLine.pl zna 6% respondentów, a korzysta z niego jedynie 2%. Należy jednak pamiętać, że serwisy te skierowane są do stosunkowo wąskiej grupy odbiorców – przede wszystkim menedżerów i specjalistów.
Użytkownicy prowadzą życie w sieci głównie dla utrzymania dotychczasowych znajomości (57% osób) oraz z ciekawości (52%). Co czwarty respondent przyznaje, że serwisy społecznościowe pomagają mu zabić wolny czas. Tyle samo użytkowników szuka tam nowych znajomości, a 18% korzysta z takich serwisów by dyskutować na interesujące tematy.
fot. mat. prasowe
Cel odwiedzania serwisów społecznościowych
Cel odwiedzania serwisów społecznościowych

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
-
Serwis społecznościowy cokupić.pl
-
Muzango.pl - serwis społecznościowy dla muzyków
-
Facebook obniża wydajność pracowników
-
Społeczności internetowe przyszłością sieci
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
-
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
-
Media społecznościowe w Polsce
-
Polscy internauci a firmy w social media