-
Domeny .eu w październiku
W Polsce dobiega końca etap prerejestracji domen internetowych Unii Europejskiej - .EU. Według przedstawicieli firm internetowych zainteresowanie ze strony rodzimych przedsiębiorstw i instytucji jest duże. Upatrują one w tym poważną szansę marketingową na zaistnienie na rynku Wspólnoty. Od lipca br. trwa okres prerejestracji, czyli składania ...
-
Mind Mapping w biznesie
... Manager ConceptDraw Mindmap MindMapper Professional v.4.0 VisiMap Professional 4.0 Anna Benicewicz-Miazga jest autorką książki „e-Business w Internecie i multimediach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Avon inwestuje w Polsce
... oraz Avon Operations Polska (działającej od 1997 roku), fabryki produkującej kosmetyki do ponad 50 krajów świata. W Polsce mieści się także marketing obsługujący 19 rynków Europy Środkowo- Wschodniej. Działalność nowej spółki będzie obejmowała głównie obsługę wielotransakcyjnych procesów finansowych prowadzonych przez lokalne działy ...
-
Jakie webmaster robi błędy
Konstruując stronę internetową przedsiębiorstwa, należy pamiętać o tym, aby spełniała jej główne przesłania marketingowe. Ma między innymi zachęcać użytkowników do jej odwiedzania, stanowić wizytówkę firmy i wspierać sprzedaż. Wszystko wydaje się proste ale... Jakie zatem błędy najczęściej występują w konstrukcji strony? Długie ładowanie strony ...
-
Serial w komórce
... projekcie Head and Body, Motorola wzbogaciła ofertę rozrywkową dla użytkowników telefonów komórkowych" - mówi Leslie Dance, Corporate Vice President of Globar Marketing and Communications w Motoroli. Produkcją serialu zajęli się Jeff Labbe i Mark Folino z firmy @radical.media, a ścieżkę dźwiękową skomponował Paul Westerberg z grupy ...
-
Toshiba w Polsce
Toshiba otwiera pierwsze w Europie Środkowej przedstawicielstwo mające siedzibę w Warszawie. Decyzję tę podjęto w ramach realizacji strategii marketingu i sprzedaży Toshiba, a jej celem jest lepsza współpraca z kanałem sprzedaży, lepsza wiedza o lokalnych rynkach, poprawa jakości obsługi klienta i zwiększenie wiedzy o produktach Toshiba. Celem ...
Tematy: Toshiba, producenci notebooków -
Reklama w podcastach
... Volvo, GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie ...
-
Tydzień 46/2005 (14-20.11.2005)
... mam wrażenie, że niedawno jeszcze wiodące pojęcie SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE zostało obecnie zastąpione MASAMI LUDZKIMI, a podstawowym narzędziem w sterowaniu nimi stał się MARKETING POLITYCZNY. I tę zmianę uważam za niekorzystną, bo jako obywatele staliśmy się teraz pionkami w walce o władzę, którymi manipulują różnej rangi zwycięzcy ...
-
Intel szybki jak BMW
Intel Corporation oraz BMW Group ogłosiły rozpoczęcie współpracy, która obejmie wsparcie technologiczne, marketingowe oraz sponsoring zespołu Formuły 1 - BMW Sauber F1 Team. Transakcja jest największym sportowym kontraktem sponsorskim w historii Intela i może wskazywać, że firma odchodzi od tradycyjnego budowania wizerunku marki poprzez kampanie ...
-
Studia podyplomowe dofinansowane z Unii
... własnych doświadczeń oraz przeprowadzonych badań pilotażowych cieszą się największym zainteresowaniem przedsiębiorców (min: program MBA, rachunkowość, finanse, zarządzanie, marketing, informatyka, prawo i problematyka podatkowa). 152 kierunki studiów pogrupowano w 9 obszarów tematycznych, dzięki czemu osiągnięta została jednolitość oferty: Projekt ...
-
AMD wprowadza nową markę
Koncern AMD zaprezentował nową markę AMD Live!, która jest marketingową odpowiedzią firmy na technologię Intel ViiV. Nowym logotypem zostaną sygnowane multimedialne komputery i laptopy, wyposażone m.in. w dwurdzeniowe procesory AMD 64 X2 oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition. Nacisk w urządzeniach z logo AMD Live! będzie położony ...
-
Reklama z probówki
Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... Włoszczyński specjalizuje się w projektowaniu logo i logotypów firmowych. Aby zobaczyć przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing Strategies
-
Młodzież w świecie reklamy
Denerwujące, ale lubiane - tak o reklamach wypowiadają się młodzi konsumenci w sondażu przeprowadzonym przez CBOS na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć blisko jedna trzecia nastolatków nigdy nie sprawdza przekazów marketingowych, to aż 70 proc. młodzieży deklaruje, że wie, które informacje w reklamie są nieprawdziwe. Reklamy ...
-
Wygoda kusi klienta
... . Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Reklama na dużym ekranie
... widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Raport szkolenia w Polsce
... związanym z podstawową działalnością firmy. Warto jednak również zauważyć, że ponad 40% firm odczuwa potrzebę dokształcenia pracowników w dziedzinach takich jak marketing, promocja, reklama, PR, techniki sprzedażowe a także w dziedzinie umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu biznesu. Korzystanie z funduszy unijnych W 2005 roku z funduszy ...
-
Wakacje w powietrzu
Urząd Lotnictwa Cywilnego zatwierdził 50 rozkładów lotów zgłoszonych przez obcych przewoźników lotniczych na wykonywanie w nadchodzącym sezonie letnim regularnych przewozów lotniczych na trasach do oraz z Polski. Faktycznie przewozy regularne wykonywać będzie 34 obcych przewoźników, natomiast pozostałych 16 przewoźników będzie operować jako tzw. ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands na podstawie danych dotyczących ponad 30 tys. marek. Nowy ranking jest o tyle wyjątkowy, że jako pierwszy łączy w sobie dane z badań ...
-
Działalność gospodarcza po pięćdziesiątce
W Radomiu w ramach Krajowego Programu PHARE "Życie zaczyna się po pięćdziesiątce" rozpoczęły się szkolenia dla osób po pięćdziesiątym roku życia, które mają na celu przygotowanie do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Uczestnicy programu biorą udział w szkoleniach z zakresu marketingu, badań rynku oraz form prawnych prowadzenia działalności ...
-
Samsung: sprzedamy 1,2 mln komórek w Polsce
Samsung Electronics Polska ogłosił w grudniu ubiegłego roku, że planuje sprzedać w Polsce milion komórek w 2006 roku. Ta prognoza uległa zmianie. Zgodnie z deklaracją Wojciecha Wasilewskiego - dyrektora ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - Samsung sprzeda do końca br. 1,2 miliona telefonów komórkowych. Bardziej optymistyczna prognoza ...
-
Tanio tylko w reklamie
Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...
-
Jak ludzie szukają w wyszukiwarkach?
... 2002. 41 proc. konsumentów zmieniło wyszukiwarkę lub terminy wyszukwania, kiedy nie mogli znaleźć tego czego szukali, na pierwszej stronie. Skuteczny marketing Robert Murray, prezes iProspect, stwierdził, że badanie pokazuje "rosnące znaczenie bycia znalezionym w pierwszych głównych wynikach wyszukiwania". Dodał, że razem z polepszeniem ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... Styś jest doktorantką w Katedrze Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. kontakt: monika.stys@o2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wakacje z dziećmi
"Z dzieciakami pod palmami" to najnowsza akcja portalu Wakacje.pl, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby - 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z ...
-
Wojny internetowe
... wyszukiwaniu, spadły w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki na marketing i obsługę. Klasa B-
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Prawa najmłodszych
... kampanię edukacyjno-informacyjną "Moje konsumenckie ABC", która ma pomóc dzieciom i młodzieży poznać prawa konsumenckie, a także pokazać, na czym polega rynek, marketing i reklama. W jej ramach prowadzony jest szereg działań edukacyjnych zwiększających znajomość praw przysługujących najmłodszym. W programie uczestniczy 900 przedszkoli, 800 szkół ...
-
Coraz lepsi szukają pracy
... . Najliczniejsza grupa to osoby po trzydziestce, które stanowią ponad 65% wszystkich aplikujących. One też mogą pochwalić się największym doświadczeniem zawodowym. Marketing górą W badanym okresie największą popularnością cieszyło się stanowisko specjalisty ds. marketingu - w ciągu 5 tygodni na tę ofertę spłynęło 139 aplikacji. Najmniej ...
-
Firmy chcą zatrzymać odchodzących na emeryturę
... zaawansowanym wieku. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownik może zaopiekować się np. chorą matką i nadal utrzymać pracę. Kolejnym novum wprowadzonym w firmie Grossman Marketing's jest elastyczność pracy. Jednemu z pracowników pozwala się na co środowe, wcześniejsze wyjścia z pracy na grę w golfa. Dzięki temu firma wcale ...
-
Dotacje unijne - co dalej?
... przedsiębiorczości, wspólnych przedsięwzięć przemysłowo-naukowych, systemy informacji o innowacjach, • kreowanie i promocja produktów regionalnych i rozpoznawalnych marek, marketing regionalny, rozwój systemowych instrumentów finansowania przedsiębiorstw, • wspieranie działalności eksportowej przedsiębiorstw, • wspieranie systemu obsługi inwestora ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... nigdy nie oszczędzają na kliencie, podczas gdy dla wielkich korporacji, zwłaszcza tych notowanych na giełdzie, typowe jest cięcie wydatków na marketing i sprzedaż. Niewielka firma PR przygotowywała kilka projektów dla ogromnej korporacji. W tym samym czasie doszło do dwóch niezależnych incydentów: 1. w piątek wczesnym ...
-
Cyfrowy odtwarzacz od Microsoftu
... fonograficzne spodziewają się otrzymać prototypy do testowania w nadchodzących tygodniach. Te same źródła poinformowały, że Microsoft będzie wydawał znaczące sumy na marketing, przed wprowadzeniem urządzenia na rynek. "Zaproponowali model oferty podobny do iTunes. Teraz są zainteresowani przejęciem kontroli nad całą technologią, od ...