eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Adobe Acrobat 8

Adobe Acrobat 8

2006-09-20 00:10

Firma Adobe wprowadza na rynek oprogramowanie Adobe Acrobat 8, zawierające nowe narzędzia, które umożliwiają bezpieczną współpracę i wymianę informacji pracownikom używającym różnych systemów operacyjnych, aplikacji i zapór. Dzięki temu pracownicy mogą bezpiecznie tworzyć bogate w treści dokumenty i formularze w formacie PDF.

Przeczytaj także: Lepsze zabezpieczenia dokumentów PDF

Nowy uproszczony interfejs pozwala zarówno doświadczonym, jak i początkującym, na szybkie zapoznanie się z funkcjami programu Acrobat, zaś najczęściej wykonywane czynności, takie jak łączenie, podpisywanie i zabezpieczanie plików PDF, korzystanie z formularzy PDF, wspólne tworzenie i przeglądanie dokumentów lub organizowanie konferencji internetowych w czasie rzeczywistym, można wykonać za pomocą jednego kliknięcia.

W serii Acrobat 8 po raz pierwszy wszystkie produkty, w tym Acrobat Reader 8, w prosty sposób połączono z oprogramowaniem Adobe® Acrobat® Connect™. Tworzące ją dwa produkty — Adobe Acrobat Connect i Adobe Acrobat Connect Professional — mają na celu usprawnienie współpracy i organizację konferencji internetowych, oferując indywidualną przestrzeń spotkań dostępną w trybie ciągłym.

Umożliwiają one pracownikom zajmującym się przetwarzaniem informacji natychmiastową komunikację w trybie online za pomocą zwykłej przeglądarki internetowej i oprogramowania Flash® Player, a połączone z oprogramowaniem Adobe Acrobat 8 przyspieszają przepływ informacji w przedsiębiorstwie pozwalając użytkownikom na współpracę w czasie rzeczywistym.

Acrobat Connect oferuje użytkownikom szereg funkcji obsługujących konferencje internetowe. Umożliwia na przykład wybór prostego i łatwego do zapamiętania adresu WWW, który jest przypisywany do indywidualnej przestrzeni spotkań w trybie online. Z przestrzeni tej, za niewielką miesięczną opłatą, może korzystać bez ograniczeń 15 osób. Jest ona łatwo dostępna, dzięki czemu pracownicy mogą w razie potrzeby organizować spontaniczne, nieplanowane konferencje. Specjalny adres URL pełni podobną funkcję jak numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.

Udostępniana w hostingu usługa Acrobat Connect zawiera wszystkie opcje współpracy, takie jak współużytkowanie ekranu, tablica do pisania, czat oraz audio- i wideokonferencje, a użytkownikom przeglądarek internetowych z oprogramowaniem Flash umożliwia udział w konferencjach internetowych bez konieczności pobierania specjalnego oprogramowania.

 

1 2 3

następna

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: