-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... znajduje się 2BIS.pl, a piątym OleOle.pl. Sklepy internetowe Imperium.net i Centrum Druku w ogóle nie znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia. W przypadku kategorii "RTV" ... branży stanowią kobiety a te jak nikt inny są wyczulone na jakość obsługi. Inwestycja w jakość obsługi jednak się opłaca bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się ...
-
Jak wybrać dobry lokal biurowy?
... zapewni nam lokal z dużą witryną w centrum miasta przy głównym ciągu ... centrum, na przykład na dużym osiedlu mieszkaniowym. W przypadku biur, które z zasady nie są wykorzystywane do osobistej obsługi klienta (tzw. back office), ekspozycja lokalu traci na znaczeniu. W tym wypadku, z uwagi na niższe koszty najmu, biuro warto ulokować poza centrum ...
-
Debiut XSystem SA na NewConnect
... Informacyjnym zakłada: ekspansję na rynek korporacyjny dzięki Centrum Usług Analitycznych; rozszerzenie zakresu oferowanych w segmencie B2B usług i osiągnięcie przez to synergii ze sprzedażą w dziedzinie obsługi małych i średnich przedsiębiorstw; ekspansję na rynku obsługi klienta indywidualnego B2C poprzez narzędzia e-commerce (sklepy internetowe ...
-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... udanym urlopem, zamiast martwić utratą bagażu, czy upadkiem biura podróży. W Centrum Rezerwacji Tanie Loty opracowano kompleksowy raport dla turystów, omawiający: najważniejsze zasady planowania ... , kształtującym ceny w hotelach i innych ośrodkach noclegowych jest standard obsługi, wyposażenia i wyżywienia. W przypadku hoteli określają go gwiazdki - ...
-
Poszukiwani wyspecjalizowani pracownicy IT
... wykonujące usługi IT dla zewnętrznych klientów – m.in. w zakresie programowania czy obsługi technicznej. To istotna część polskiego rynku outsourcingowego, już w grudniu 2012 ... okresu pilotażowego, przed kilkoma miesiącami centrum ogłosiło rekrutację nowych specjalistów do swojego centrum. Nowi pracownicy mają realizować szereg projektów z takich ...
-
Trendy IT 2014 wg Cisco
... . Już teraz obserwujemy nowe wdrożenia i projekty sieciowe, które IPv6 stawiają w centrum uwagi: Mobilne sieci IPv6. Użytkownicy sieci T-Mobile i Metro PCS w ... , i często robią to poprzez korzystanie z oddzielnych wirtualnych sieci LAN (vLAN) w celu obsługi poszczególnych rodzajów ruchu, tworząc sztuczne, trudne do przekroczenia granice. W sieciach ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... kwestie codziennego funkcjonowania centrum wyprzedażowego, takie jak ochrona, sprzątanie, logistyka obiektu czy szeroko pojęta dbałość o aranżację i stan techniczny. Standard takich usług nie odbiega od tego, jaki znajdziemy w centrach handlowych w myśl zasady, że klient nie powinien czuć różnicy w jakości obsługi i otoczenia w galerii handlowej ...
-
Polski rynek biurowy. Czym przyciągają biura nad Wisłą?
... deweloperzy starają się zaspokoić ogromny apetyt na biura zgłaszany głównie przez centra obsługi biznesu. Dla Warszawy, Wrocławia i Katowic ten rok ma szansę być rekordowym ... w Polsce. Chodzą też głosy, że Warszawa mogłaby pretendować do roli finansowego centrum Europy. Polska od dawna jest chętnie wybieranym krajem przez inwestorów zagranicznych, ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... przewagę konkurencyjną należy budować poprzez postawienie klienta i jego potrzeb w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon ... ostatni wymagają nie tylko szybkiego dostępu do informacji, ale również obsługi w każdym miejscu i o każdej porze, a dodatkowo jeszcze - na tym właśnie urządzeniu, ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... im w tym technologia. - Rozwiązania cyfrowe powinny nie tylko znajdować się w ofercie centrum usług, ale też ułatwiać wykonywanie swoich zadań jego pracownikom. Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... i południowej Polski (81%). Najmniej usatysfakcjonowani okazują się respondenci z centrum kraju (76%). Badanie dowodzi również, że największą satysfakcję z pracy deklarują osoby ... do 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są ...
-
Katowice. Zagłębie nowoczesnych usług biznesowych
... się dziś w bardzo dynamicznym tempie. Miasto to jest liczącym się centrum akademickim, kulturalnym i gospodarczym. Gwarantuje coraz wyższą jakość życia i charakteryzuje ... działalności gospodarczej. Każdy inwestor ma zapewnioną opiekę pracownika Wydziału Obsługi Inwestorów, który zapewnia wsparcie od samego początku procesu inwestycyjnego do ...
-
Jakie plany mają deweloperzy mieszkaniowi na najbliższe 2 lata?
... dwa lata, a nawet odrobinę dłużej, będziemy skupieni na czterech nowych inwestycjach w centrum Poznania. Nasza strategia nie zmienia się względem tego, co realizowaliśmy w ... , w której będzie można wybudować 23 mieszkania. Piotr Ludwiński, dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów w Archicom Strategia Grupy Archicom na kolejne lata pozostaje ...
-
Jak zmienić transport publiczny i podnieść komfort życia w Warszawie?
... ich koszt jest zbliżony do budowy jednej stacji metra, w dodatku wymagają do obsługi tylko 3 osób. Dodatkowe plusy dla zdrowia Światowa Organizacja Zdrowia ... mniejszej przestrzeni. Dlatego tranzyt międzydzielnicowy w relacji wschód-zachód należałoby przekierować z centrum Warszawy na obwodnicę śródmiejską, zamykając dla aut Most Poniatowskiego. Jak ...
-
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce. 17-23 listopada 2025 r.
... Jana Matejki w Krakowie: konferencja “Pro Arte – sztuka przedsiębiorcza” Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie: • warsztaty „Bez błędów i stresu – sprawna ... kakao – czy czekolada będzie luksusem” Urząd Miasta Krakowa, Punkt Obsługi Przedsiębiorców: warsztaty „Pierwsza Firma. Krok po Kroku” Urząd Statystyczny w Krakowie: • warsztat ...
-
Gazoport Świnoujście
... w trakcie transportu gazu; symulator technologiczny LNG, wykorzystywany do przygotowania pracowników obsługi części lądowej terminalu gazowego. Szkoleniem w ECSLNG objęci zostaną nie tylko ... , które odnawiane są co kilka lat. Uprawnienia zdobyte podczas nauki w Centrum otworzą przed jego absolwentami drzwi do międzynarodowej kariery w tej branży. ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... , że szybko i skutecznie wdraża w działaniach innowacje i nowe technologie (określa się mianem „heavy tech-adopter”). W działach sprzedaży i obsługi klientów podobnego zdania jest 29 i 22% managerów. 6) Klient w centrum uwagi – zarządzanie wrażeniem, doświadczeniami i opiniami Małe firmy dokładają starań, by mieć zadowolonych, lojalnych klientów ...
-
Jak wybrać lokalizację biura?
... lokują w Polsce wybrane działania wspierające przedsiębiorstwa – zwłaszcza IT czy centra obsługi klienta. To z kolei przyczynia się do rozwoju rynków biurowych w ... wylądowaniu znów dostać się z lotniska do centrum miasta, podczas gdy pociągiem jedziemy dłużej ale praktycznie dostajemy się bezpośrednio z centrum do centrum miasta. Wraz z otrzymaniem ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... niesłychanie sprawną logistykę. Jak Zalando radzi sobie z kwestią obsługi zamówień, szczególnie wobec prawa do zwrotu towaru w ciągu 100 dni (co jest dodatkowym czynnikiem komplikującym logistykę)? Zalando ma swoją główną siedzibę w Berlinie, a nasze największe centrum logistyczne znajduje się w Erfurcie. Jego powierzchnia magazynowa wynosi ...
-
Centra handlowe a gastronomia, czyli jak jemy w galerii
... dostępność lokali gastronomicznych na terenie centrum handlowego to kwestia wyjątkowo, bardzo lub dość istotna. Połowa badanych bywa z wizytą w centrum raz lub kilka razy w ... (66 proc. ankietowanych), stosunek jakości do ceny (62 proc.) oraz szybkość obsługi (54 proc.). Kilka wskazówek na deser W przeprowadzonej ankiecie eksperci CBRE zapytali również ...
-
(Nie)lojalność polskich klientów
... dokonują zmian z powodów finansowych, ale jasne jest, że to kwestie z poziomem obsługi wyzwalają chęć zmiany.” Banki na szczycie Indeksu Migracji Klientów Banki tradycyjnie cierpią ... Jedna osoba prowadząca sprawę przez cały proces Pracownicy centrum telefonicznego znający historie świadczonych usług Informowanie o problemach z usługami Pięć czołowych ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... chodzi o bezawaryjność oraz bezpieczeństwo, jak i odpowiedni poziom obsługi klienta. Tylko największe firmy mogą zagwarantować profesjonalną infrastrukturę techniczną oraz wykwalifikowany personel. Ponadto warto zwrócić uwagę, czy hostingodawca posiada własne Data Center, czyli centrum, w którym utrzymywane jest całe zaplecze technologiczne (łącza ...
-
Technopark Pomerania w Szczecinie
... oraz taras restauracji pomiędzy dwoma budynkami. Trzeci budynek zostanie przeznaczony na centrum informatyczne, z największą w regionie serwerownią. Która umożliwi świadczenie nowych, zaawansowanych usług przez firmy IT. Centrum danych przeznaczone będzie dla obsługi firm własnych Technoparku i zrzeszonych w Klastrze ICT, a także jako oferta usług ...
-
Sektor BPO w Katowicach w Metropolii Silesia
... procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO). - Katowice i Metropolia Silesia to jeden z niekwestionowanych liderów obsługi procesów IT na polskiej mapie nowoczesnych usług dla biznesu – tłumaczy Marcin Nowak, Dyrektor Zarządzający Centrum Infrastructure Services Capgemini, Head of Regional ABSL Chapter. – Jak wynika z analiz ABSL, już ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2019 r.
... najczęściej zmieniały osoby w wieku od 18 do 29 lat (50%), mieszkańcy centrum i południa kraju (po 25%), ankietowani z wykształceniem średnim (54%), mężczyźni (63 ... Aktywne poszukiwanie pracy częściej notujemy wśród kasjerów, sprzedawców, pracowników obsługi klienta (27%), inżynierów (20%) oraz kadry zarządzającej najwyższego szczebla (18%), a także ...
-
Nowych mieszkań szukamy coraz bardziej świadomie
... opinie klientów na każdym etapie: poszukiwania klienta, sprzedaży, czy na etapie obsługi posprzedażowej. Patrząc przez pryzmat 20 lat doświadczenia w branży, cenimy sobie ... dwa trendy. Z jednej strony istnieje duże zainteresowanie inwestycjami położonymi w centrum miasta, z drugiej zaś stale rosnąca popularność gmin podmiejskich. Istotne znaczenie ...
-
Jak e-commerce wpływa na rynek magazynowy w regionie CEE?
... swoje magazyny i centra obsługi zamówień na terenie Europy. Z powodu związanych z brexitem ograniczeń dostaw i ryzyka celnego, szereg firm zdecydowało się na relokację z Wielkiej Brytanii do Europy kontynentalnej – głównie do regionu Europy Środkowo-Wschodniej, którego mocnymi stronami są: strategiczne położenie w centrum kontynentu, modernizacje ...
-
Biedronka i Action z największym awansem. Są wyniki najnowszego rankingu sieci detalicznych
... aspektów – dodaje Grzegorz Przytuła. Artykuły spożywcze i pierwszej potrzeby Lidl utrzymał swoją pozycję lidera, mimo oceny gorszej o 0,4 p.p. Polscy konsumenci docenili jakość obsługi klienta, bliskość sklepu oraz doświadczenie omnichannel. Obniżyli Lidlowi ocenę za zrównoważony rozwój oraz wygodę i przyjemność z zakupów offline. Druga na podium ...
-
Czym jest CRM?
... i wyjaśniania wątpliwości wielu osobom w tym samym czasie. Innym ważnym aspektem obsługi klienta jest badanie stopnia jego satysfakcji dzięki wszelkiego rodzaju ankietom robionym ... , dzięki możliwości lepszej organizacji pracy na podstawie analizy kontaktów z centrum. CRM daje również możliwość automatyzacji pracy handlowców. W tym obszarze duże ...
Tematy: -
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... o kierunku na stadion”. (Kijów, Ukraina) „Na stadion pojechałem samochodem, wybrałem trasę z centrum miasta. Przez całą drogę nie zauważyłem żadnych drogowskazów na stadion. ... podobny przebieg do standardowych wizyt testowych przeprowadzanych w sklepach czy punktach obsługi. Zadaniem klienta testowego było udanie się do wskazanej placówki, ocena jej ...
-
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... CacheFlow), F5 Networks, F-Secure, Adaptec, stworzyła zaplecze edukacyjne i kanał sprzedaży oraz zbudowała organizację wewnętrzną do obsługi nowych rynków. Powołane zostało również centrum logistyczne w USA. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Veracomp będzie kontynuował realizację sprawdzonej już strategii działania. Oprócz standardowych ...
Tematy: veracomp -
Dobre wyniki ComputerLandu
... tego typu rozwiązań. Dołączenie do Grupy ComputerLand firmy Zeto Rodan Sp. z o. o dostawcy oprogramowania do obsługi rynku papierów wartościowych dla domów maklerskich i banków powierniczych pozwoliło na stworzenie centrum kompetencyjnego rynku kapitałowego, które łączy doświadczenie spółek PB Polsoft, Aram i właśnie Zeto Rodan. Ostatnim nabytkiem ...
-
Centra kontaktowe - sposób na rozpoczęcie kariery
... zmuszony jest do działania w niesprzyjających warunkach i pod presją czasu. Praca w centrum kontaktowym może być dobrą metoda na rozpoczęcie kariery zawodowej. Umożliwia młodym ... na jakość działania oraz na jego efekty. Liczy się również umiejętność obsługi komputera – w trakcie rekrutacji często sprawdzana jest znajomość podstawowych aplikacji ...
-
Fabryka Dell w Łodzi
... Dell. W ramach rozwoju działalności na rynkach europejskich w ostatnich trzech latach firma Dell otworzyła centra obsługi klienta w Niemczech, Maroku, Szkocji i na Słowacji, rozbudowała irlandzki zakład o centrum badawczo-rozwojowe, a także uruchomiła zaawansowane centra pomocy technicznej i logistycznej dla przedsiębiorstw. Dell zatrudnia obecnie ...
-
Polska jako atrakcyjny rynek outsourcingu?
... , który w roku 2006 otworzył w Krakowie centrum zatrudniające wówczas w dziale finansowym 450 osób. Obecnie firma ta zatrudnia już 1200 pracowników w działach finansowym, HR, obsługi klienta oraz umów i zakupów, przy czym w roku 2010 koncern zamierza zwiększyć zatrudnienie w krakowskim centrum. „Oczywiście musimy przestrzegać zasad oszczędności ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem