-
Kadra zarządzająca obawia się zmiany pracy
... szuka się menedżerów, którzy zwiększą konkurencyjność firm i przyśpieszą ich rozwój. Jak wynika z badania Pracuj.pl - „Kandydat 2012”, osoby piastujące najwyższe stanowiska zarządcze (prezesi i ... rekrutacji niż w przypadku innych stanowisk. - Proces rekrutacyjny po stronie agencji rekrutacyjnej zamyka się mniej więcej w okresie 4-6 tygodni, ale ...
-
Mobilne aplikacje bankowe 2015
... rozwiązania na rodzimym rynku. Poniższy tekst opisuje szczegóły powstania międzynarodowego badania, które podsumowuje raport Global Banking Apps 2015 zrealizowany przez organizację ... przez organizację UXalliance. Jest to globalnie działająca organizacja zrzeszająca 26 agencji z branży User Experience. Każda agencja wywodzi się z innego kraju. ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach online odgrywać będą również dane o użytkownikach - już przeszło 2/3 agencji i domów mediowych przyznaje, że wpływają one pozytywnie na skuteczność reklamy. Bieżąca edycja badania Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego - jest już szóstą w historii ...
-
Praca w Niemczech. Na co zwrócić uwagę?
... powinna posiadać certyfikat, który otrzymuje po wpisaniu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia. Powinniśmy sprawdzić, czy dana agencja jest wpisana na stronie www ... zbyt szybko i kierować się jedynie obietnicą wysokiej pensji. Jak wynika z badania Eurobarometru, 53 proc. Polaków uznaje treści publikowane na portalach społecznościowych za ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2019
... w tym zakresie – mówi prof. Krzysztof Kozłowski. Polska przystąpiła do Europejskiej Agencji Kosmicznej w 2012 roku. Wcześniej rodzimy przemysł kosmiczny praktycznie nie istniał. ... Nasze uczelnie techniczne kształcą inżynierów, którzy będą tego typu zadania wykonywać. Zrobimy badania rynkowe i spróbujemy oszacować, jakie byłoby zapotrzebowanie i w ...
-
Wygoda kusi klienta
... i użyciu, a więc pozwalające zaoszczędzić ten coraz rzadszy zasób. Według agencji badawczych zajmujących się prognozowaniem popytu konsumenckiego oraz trendów społecznych (m.in. Datamonitor ... . Polaków je regularnie wszystkie trzy posiłki, właściwe dla danej pory dnia (wg badania Snack Panel, TNS OBOP). Główne posiłki zastępowane są przez różnego ...
-
Telepraca mało popularna
... to projekt społeczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa. W ramach projektu, na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zostały przeprowadzone badania dotyczące telepracy w polskich przedsiębiorstwach. Dzięki szybkiemu rozwojowi usług i możliwości telekomunikacyjnych rośnie popularność telepracy. Szacuje ...
-
PARP będzie wspierać programy operacyjne
... – Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, PO Kapitał Ludzki, PO Rozwój Polski Wschodniej. Działania Agencji rozszerzono przede wszystkich o zadania dotyczące: działalności innowacyjnej, wspierania rozwoju potencjału adaptacyjnego przedsiębiorców, badania roli mikro, małych i średnich firm oraz analizy barier ich rozwoju. Projekt nowelizacji ...
-
Gatunki muzyczne a preferencje Polaków
... tym segmencie swoich aktywności i zainteresowań – dodaje Stanisław Trzciński, współwłaściciel agencji marketingu muzycznego STX JAMBOREE. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez TNS OBOP, na zlecenie agencji STX JAMBOREE. Dane pochodzą z badania face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 1005 Polaków ...
-
Franczyza bankowa: PKO BP prekursorem
... bank PKO BP. Główną funkcjonalnością agencji tego banku była (i jest) działalność transakcyjna. W szczytowym okresie funkcjonowało blisko 5 tysięcy agencji PKO BP. Dzisiaj ich liczba ... produkty dla klientów biznesowych. Dwa modele franczyzy bankowej Jak wynika z badania PROFIT system znakomita większość banków wybrała model (od początku lub ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... regulaminu, inne po paru dniach są zakopywane przez aktywne działania reszty użytkowników internetowej społeczności. Jak podaje Grupa Adweb najnowsze badania agencji Universal McCann, dotyczące komunikowania się w sieci, naświetlają kolejne argumenty przeciw skuteczności takiego marketingu. Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o produkcie ...
-
Branża PR: nastroje w II kw. 2009
... agencji PR-owskich aktualna sytuacja w firmie jest oceniania jako dobra, a blisko 70 proc. przewiduje poprawę sytuacji na rynku PR-owskim w ogóle w ciągu najbliższego roku - wynika z pierwszego na rynku badania ... wśród firm zajmujących się public relations. W badaniu uczestniczyło 25 agencji PR-owskich z terenu Polski, które są członkami Związku Firm ...
-
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
... ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi mailowej" autorstwa agencji Ideacto, przygotowanego na zlecenie marki 7point. Z badania przeprowadzonego w ramach raportu Ideacto wynika, że prawie 45% respondentów wysyła w miesiącu od jednej do pięciu wiadomości elektronicznych. 14 ...
-
Praca w Niemczech i Austrii: ważne kwalifikacje
... i pracownicy fizyczni - podaje wspólne opracowanie serwisu rekrutacyjnego Szybkopraca.pl i Agencji Zatrudnienia Trenkwalder. Już od 1 maja 2011 roku pracownicy z tzw. nowych krajów ... duże zainteresowanie pracownikami z nowych krajów Unii. Co więcej, wyniki badania pokazują, że ponad 40% badanych przedsiębiorstw już zatrudnia pracowników z tych ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie jest częścią większego projektu obu firm związanego z analizą postaw polskich użytkowników serwisów ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w II poł. 2011 roku
... swoje notowania na rynku pracy? Antal International opublikował właśnie wyniki badania wynagrodzeń specjalistów i menedżerów opracowanego na podstawie procesów rekrutacyjnych zrealizowanych ... Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Specjaliści i menedżerowie IT – pupile rynku pracy ...
-
Internauci a opinie o produktach
... przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla większości internautów media społecznościowe to m.in. platforma rekomendacji przyjaciołom produktów i usług, z których sami korzystają. Większość (64 proc.) uczestników badania przyznaje, że często poleca je znajomym ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... przeznaczanych na Search Engine Marketing przez klientów agencyjnych. Odnosząc to do wyników badania IAB AdEx, które stwierdza, że udział wydatków na SEM stanowi ... reklamach tekstowych - grafika oraz flash, z których korzystanie deklaruje odpowiednio 95% i 85% agencji. Wymienione formy reklamy utrzymują się u szczytu popularności już od 2 lat. O ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... Wachowska, manager działu marketingu i PR. Jakie korzyści mają z takiego badania pracownicy? Przede wszystkim możliwość wskazania, co utrudnia im pracę. Oceniane obszary to między innymi: przebieg rekrutacji, poziom obsługi przez pracowników agencji, warunki i organizacja pracy w zakładzie pracodawcy - użytkownika, współpraca z pracownikami stałymi ...
-
Nowoczesna Gospodarka zwiększa zatrudnienie
... 5-10 proc. Analiza powstała w oparciu o metodykę opracowaną przez ekspertów ADP i agencji ratingowej Moody’s w USA. Raport pt. „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce. Podsumowanie ... wyższy (8,43 proc.) niż w małych i średnich firmach (4,88 proc.). – Wyniki badania ADP Polska dotyczące wzrostu zatrudnienia w branży usługowej w pełni pokrywają się ...
-
Monitor Rynku Pracy II 2013
... całego regionu subtelnie, jednak konsekwentnie wzrastał. Jak zaznacza Agnieszka Bulik, Członek Zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Z danych Monitora Rynku Pracy wynika, że faktycznie dokonana zmiana pracy dotyczyła zdecydowanie częściej młodszych respondentów badania – niemal co trzeciego pracownika w wieku 18-24 lat oraz co piątego w wieku ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2014
... ekspansji geograficznej oraz skali działania, jak i rozwoju portfolio usług” – komentuje Artur Skiba, prezes Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. O badaniu Piętnasta edycja badania Antal Global Snapshot przedstawia dane pozyskane w rozmowach z 10 065 przedsiębiorstwami z ponad 40 krajów Europy, Azji, Afryki i obu ...
-
Zaplecze kadrowe i biura. To przyciąga inwestycje
... od specyfiki danej branży oraz indywidualnych potrzeb danej firmy. Są jednak kwestie, które interesują niemal każdego przedsiębiorcę - z badania zrealizowanego wśród Centrów Obsługi Inwestora miast i agencji rozwoju regionalnego współpracujących z Fundacją Pro Progressio wynika, że dla 92% „zdecydowanie istotnym” czynnikiem przy wyborze lokalizacji ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie Stowarzyszenia ...
-
Biznes skazany na Big Data?
... dla nikogo zaskoczeniem. Z badania zrealizowanego przez WARC wynika, że jej wdrożenie i rozwój jest dziś priorytetem niemal 60% agencji reklamowych oraz 55% ... w modelu BDaaS za pośrednictwem hurtowni danych. Dużą popularnością cieszą się również badania społeczne i konsumenckie oraz konserwacja predyktywna. Ta ostatnia wykorzystywana jest na szeroką ...
-
Czy przyszłość pracy tymczasowej jest zagrożona?
... gospodarka nie będzie mogła się rozwijać – tłumaczy Tomasz Walenczak, dyrektor z agencji zatrudnienia Manpower. – Praca tymczasowa już dawno temu przestała być utożsamiana z ... koszty prowadzenia biznesu – dodaje Tomasz Walenczak. Jak potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez ManpowerGroup, elastyczność w miejscu pracy to jeden z ...
-
TikTok: ile powinny trwać idealne filmiki?
... , na które trafiamy w innych mediach społecznościowych. Jak wynika z najnowszych badań agencji GetHero, twórcy internetowi dostarczający content w aplikacji TikTok zazwyczaj publikują filmiki, ... planu komunikacji, aby film utrzymywał uwagę od początku do końca. Badania potwierdzają, że największą uwagę na TikToku utrzymują filmiki trwające poniżej ...
-
Pracownicy z Ukrainy nie wracają do Polski z powodu kwarantanny
... ukraińskim pracownikom przyjazd do pracy w Polsce. Tak wskazują dane z badania przeprowadzonego przez międzynarodową agencję zatrudnienia Gremi Personal wśród migrantów zarobkowych z ... przez granicę. Badanie zostało przeprowadzone przez Centrum Analityczne międzynarodowej agencji zatrudnienia Gremi Personal w dniach 7-13 maja przy zastosowaniu ...
-
Kompetencje miękkie pomogą nam znaleźć pracę
... stracą na wartości – mówi Maria Jarzębowska, People Business Partner w agencji rekrutacyjnej People. Kompetencje miękkie w CV Jeśli przygotowujemy swoje CV i zależy ... , bardzo wiarygodny i pozwala na uzyskanie raportu, który wyraźnie pokazuje przebieg badania. Duże zainteresowanie wokół kompetencji miękkich to bardzo optymistyczne zjawisko na ...
-
Program Kultura - dotacje unijne do wzięcia
... czemu ma bogate doświadczenie w pozyskiwaniu grantów oraz w realizacji projektów. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania: czy polskie instytucje i organizacje w ... ze wszystkich krajów biorących udział w programie aplikują bezpośrednio do Agencji Wykonawczej ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego. W każdym kraju działa ...
-
Monitor Rynku Pracy X 2012
... otrzyma dodatkową premię. Jak wyjaśnia Agnieszka Bulik, członek zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Oceny respondentów badania nie są aż tak sprzeczne jakby się mogło ... ofertami potencjalnych nowych pracodawców jest niemal niezmienna od początku trwania badania i oscyluje w granicach 12%-13%. Jest to odsetek nieznacznie wyższy niż przeciętna ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2014 i prognoza II kw. 2014
... agencji badań B2B. – To ożywienie w nastrojach jest też znacząco lepsze porównując do analogicznych okresów lat ubiegłych. Historycznie rzecz analizując, drugi kwartał zawsze charakteryzuje się ‘skokiem’ w nastrojach, ale tym razem rozmiar tej zwyżki, jest naprawdę krzepiący. Z badania ... przedsiębiorstw wynikająca z całego badania, ma jednak źródło ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2014
... Polaków i ten efekt widzimy właśnie w badaniu” – tłumaczy Kajetan Słonina, dyrektor zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad. Niezależnie od oceny przyszłości ... ” – komentuje Kajetan Słonina. Informacje o badaniu: Wywiady bieżącej, 23. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 8 lipca do 12 sierpnia 2014 r. ...
-
Działalność B+R potrzebuje przyspieszenia
... firm nie prowadzi działalności badawczo-rozwojowej. Co zrobić, aby B+R w naszym kraju wreszcie ruszyły? Przed nami rezultaty badania, którego przeprowadzenie firma Ayming Polska zleciła agencji badawczej Kantar Millward Brown. Jego autorzy poszukiwali informacji na temat prowadzonej przez rodzime przedsiębiorstwa działalności badawczo-rozwojowej ...
-
Czterodniowy tydzień pracy? Profesjonaliści są na tak
... skracanie wymiaru czasu pracy - wynika z raportu agencji doradztwa personalnego Hays Poland "Czterodniowy tydzień pracy 2025". Czy Polska jest ... na pracę w modelu czterodniowego tygodnia jest mniejsza niż w poprzedniej edycji badania Hays. W modelu zakładającym pracę 4 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie, z zachowaniem pełnego wynagrodzenia chciałoby ...