eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › opinie o produkcie
  • Opinie klientów nie do przecenienia

    Opinie klientów nie do przecenienia

    10:49 23.06.2014

    ... tacy ludzie nadal działają. Życzę wszystkim oszukanym powodzenia, a tych, którzy myślą o zakupach w tym sklepie, przestrzegam ―szkoda zdrowia i pieniędzy”. 4. Opinie zmieniają rynek na lepsze. Opinie czytane są nie tylko przez konsumentów. Według wspomnianego już badania „Customer Satisfaction Survey”, co drugi ankietowany wierzy, że ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów
  • Internauci a opinie o produktach

    Internauci a opinie o produktach

    10:50 03.04.2012

    Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów
  • Najpopularniejsze w Internecie marki RTV

    Najpopularniejsze w Internecie marki RTV

    00:13 23.10.2011

    ... zostało przygotowane w oparciu o analizę 220 000 komentarzy na forach, blogach i w mediach społecznościowych oraz analizę 10 000 komentarzy dostępnych w serwisach agregujących opinie o produktach. Partnerami projektu badawczego Emotrack.pl są: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR, IAB Polska, a także serwisy Proto.pl, Mediarun.pl i redakcja ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów, opinie o produkcie
  • Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    13:24 14.01.2010

    W odróżnieniu od trendów, tendencje nie są jak chorągiewki, które zmieniają się od jednej nowości do drugiej. Są jak kierunkowskazy - pokazują, gdzie zmierza świat, a my razem z nim. Ludzie współcześni ledwo potrafią operować myślą dłuższą niż kilka centymetrów - informacje starzeją się zanim pójdą do druku, powstają technologie, które wydawały ... WIĘCEJ

    Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany
  • Opinie internautów a decyzje zakupowe

    Opinie internautów a decyzje zakupowe

    13:55 16.10.2009

    ... sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy stanowią mniejszość - blisko 74 proc ... sobie jednak sprawy, że w sprawach zakupu, wpływają na ich decyzję opinie mniejszości internautów. Wydaje się jednak, że zjawisko aktywnego oceniania i komentowania produktów ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów
  • Opinie konsumentów istotne dla firmy

    Opinie konsumentów istotne dla firmy

    13:51 30.12.2008

    ... obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, a co najgorsze, przestają wtedy koncentrować się wyłącznie na rzeczywistych niedociągnięciach. Przełomowym punktem w relacji klient – firma staje się więc sposób, w jaki firma zareaguje na negatywne opinie internautów. Tak naprawdę to dopiero ten moment ... WIĘCEJ

    Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: